Nou gigantisch... wat ik tot dusver heb gehoord over de specs heeft me nou niet van m'n stoel geblazen. Het valt mij eerder tegen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb de 360 controller aan mijn PC hangen.
De sprong is gigantisch van 360 naar ONE. net als de sprong PS3-PS4.
Eens met alles wat je zei op pagina 8quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:27 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Maar snap je mijn punt? Sony heeft meer spierballen laten zien dan MS, daar doelde ik een beetje op. Laten zien dat je je kan meten met je enige directe concurrent, maar ik zal wel weer teveel zeuren.![]()
handig, met dynamisch instelbare paginanummersquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:43 schreef Frenk3nstein het volgende:
[..]
Eens met alles wat je zei op pagina 8
Dan maar zoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
handig, met dynamisch instelbare paginanummers.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:11 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Klopt, maar bij de 360 werden die dingen niet als selling point gebruikt, maar de games.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:15 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
First impressions last the longest. En die eerste indruk vond ik slapjes. Dan hadden ze moeten laten zien wat dat ding in huis heeft aan power. Dan maak je mensen nieuwsgierig naar hetgeen je later gaat laten zien.
Je moet mensen nieuwsgierig maken, een lekker koekje voorhouden en deze later pas geven.
Ik verwachte een lekker bokkepootje, maar zag een droog kaakje.
Snappie?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:17 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
True, maar snap je dat dit bij veel mensen juist eerder argwaan opwekt dan vertrouwen?
Nogmaals, het is te vroeg om een oordeel te vellen, maar die presentatie had VEEL beter en overtuigender gekund.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Mooie insinuaties, maar volledige bullcrap mon ami. Ik had het over grafische kracht. Dus hoe de games eruit komen te zien.Daar koop ik een console voor, niet voor alle background meuk die dat ding kan.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:20 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
User freedom staat bij mij met stip op 1 en daar heeft Sony (tot zover) 2 punten gescoord, MS 0. Maargoed, time will tell.
Playstation 4 vs Xbox One : 1 - 0 wat mij betreft.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:27 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Same here, voor Mame enzulks.
Maar snap je mijn punt? Sony heeft meer spierballen laten zien dan MS, daar doelde ik een beetje op. Laten zien dat je je kan meten met je enige directe concurrent, maar ik zal wel weer teveel zeuren.
QFTquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:50 schreef Frenk3nstein het volgende:
[..]
Dan maar zo
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Playstation 4 vs Xbox One : 1 - 0 wat mij betreft.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:13 schreef L3viathan het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd ook weinig verschil in games/graphics op de X1 vs. PS4...
Het enige wat ik nu nog erg vaag vind is het verhaal over het activeren van games.. of deze nu aan je gamertag gekoppeld wordt of aan je huidige xbox.. oftewel.. als je xbox stuk gaat.. kun je dan je games gewoon op een andere installeren en spelen
Gewoon aan je Gamertag.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:13 schreef L3viathan het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd ook weinig verschil in games/graphics op de X1 vs. PS4...
Het enige wat ik nu nog erg vaag vind is het verhaal over het activeren van games.. of deze nu aan je gamertag gekoppeld wordt of aan je huidige xbox.. oftewel.. als je xbox stuk gaat.. kun je dan je games gewoon op een andere installeren en spelen
Misschien interessant om dit artikel te lezen en dan vooral de comments met een +2 of +3 moderatie. Op alle gebieden is de PS4 waarschijnlijk zeker zo'n 30% sneller.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Volgens mij schelen de PS4 en de ONE niet zoveel van elkaar qua power hoor. Hooguit iets hoger geklokt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:13 schreef L3viathan het volgende:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:53 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Deze generatie zal dat waarschijnlijk niet zo zijn. Omdat de PS3 een cellprocessor heeft die zijn hele eigen manier van programmeren vereiste, was het niet kostenefficiënt voor developers om games te optimaliseren voor die architectuur. Sony heeft die fout ook onderkent. Omdat beide consoles nu dezelfde architectuur hebben is het door middel van kleine aanpassingen en tweaks vrij simpel om van de hogere snelheid van de PS4 gebruik te maken. De toekomst moet het uitwijzen, maar games op de PS4 zullen er waarschijnlijk beter uitzien.
Volgens mij is dat eerder een gigantisch nadeel! :-Pquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
X1 heeft een gigantisch voordeel en dat is windows.
Mwah... de PS3 is technisch gezien ook beter dan de X360. Maar ik vind dat de X360 betere graphics heeft als de PS3.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:22 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Misschien interessant om dit artikel te lezen en dan vooral de comments met een +2 of +3 moderatie. Op alle gebieden is de PS4 waarschijnlijk zeker zo'n 30% sneller.
[..]
[..]
ja, want die komen ook zo enorm veel voor sinds XP/windows7quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:27 schreef peleetje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat eerder een gigantisch nadeel! :-P
Ben je net lekker aan het gamen krijg je een Blue Screen!
Nogmaals.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:28 schreef peleetje het volgende:
[..]
Mwah... de PS3 is technisch gezien ook beter dan de X360. Maar ik vind dat de X360 betere graphics heeft als de PS3.
In de praktijk zal het elkaar niet veel gaan ontlopen.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:53 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Deze generatie zal dat waarschijnlijk niet zo zijn. Omdat de PS3 een cellprocessor heeft die zijn hele eigen manier van programmeren vereiste, was het niet kostenefficiënt voor developers om games te optimaliseren voor die architectuur. Sony heeft die fout ook onderkent. Omdat beide consoles nu dezelfde architectuur hebben is het door middel van kleine aanpassingen en tweaks vrij simpel om van de hogere snelheid van de PS4 gebruik te maken. De toekomst moet het uitwijzen, maar games op de PS4 zullen er waarschijnlijk beter uitzien.
Dat denk ik ook wel ja. Als je iets snel wil opzoeken op internet ofzo, switch je naar de browser en doe je ding, ook voor youtube o.i.d. met vrienden kan het handig zijn, en heb je geen tablet of telefoon nodig. Het moet dan wel echt praktisch zijn en niet heel je zoekhistorie weergeven of andere onhandigheden hebben.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
X1 heeft een gigantisch voordeel en dat is windows.
Vertel eens!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want die komen ook zo enorm veel voor sinds XP/windows7.
Zeker op apparaten met gecontroleerde hardware!
Nog meer argumenten uit 1995?
vertel eens, ben jij al ouder dan 14?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:32 schreef peleetje het volgende:
[..]
Vertel eens!
Schijt jij ook Micrsosoft Logo's?
Ik heb zelden iemand ontmoet die zo ver in de MS kont zat!
Kijk maar uit, want hij heeft ergens gelezen dat jij de buurman van Bill Gates bent en de neef van Marc Zuchenberg en de verloren zoon van Steve Jobsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vertel eens, ben jij al ouder dan 14?
Ik heb zelden iemand ontmoet die zoveel fucking bullshit uit zijn keyboard krijgt als jij.
Dat is dan wel weer knap omdat nu al te weten...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En mensen vergeten dat de meeste games worden gemaakt voor de X1 ook een heel groot nadeel voor de PS4
Zitten we wat dat betreft in iedergeval op 1 lijn!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vertel eens, ben jij al ouder dan 14?
Ik heb zelden iemand ontmoet die zoveel fucking bullshit uit zijn keyboard krijgt als jij.
Precies, de drie grootste platforms zijn PC, Xbox en de Playstation, nu de Xbox op Windows draait is het dus heel handig voor ontwikkelaars om de game primair voor Windows te ontwikkelen. De Xbox zal vaak dus het 'hoofdplatform' worden, waarna de PS3 versie een port zal zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En mensen vergeten dat de meeste games worden gemaakt voor de X1 ook een heel groot nadeel voor de PS4
Hij heeft anders gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:32 schreef peleetje het volgende:
[..]
Vertel eens!
Schijt jij ook Micrsosoft Logo's?
Ik heb zelden iemand ontmoet die zo ver in de MS kont zat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |