1) Je hebt je internetkabel/WiFi toch altijd aan. Daar merk je dus niks vanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:31 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
je hebt gemist dat ie elke dag online moet zijn, dat kinect en de microfoon altijd aanstaat en dat je geen 2e hand games kunt spelen?
Elke dag online, wat is daar nou zo erg aan, mijn 360 en PS3 zijn al sinds dag 1 dat ik ze heb online geweest. En wat gaat er volgens jou gebeuren als ie een dag niet online is geweest, blaast ie zichzelf op?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:31 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
je hebt gemist dat ie elke dag online moet zijn, dat kinect en de microfoon altijd aanstaat en dat je geen 2e hand games kunt spelen?
Meer is beterquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar wat nog meer dan? het ding is gewoon vele malen krachtiger dan de 360 en kan dus ook meer aan qua physics, textures, lighting etc.
je kan niet verwachten dat we van 360 naar totaal fotorealistisch gamen gaan, dat kan ook de allerdikste PC op dit moment niet aan.
ja, tuurlijk. Maar meer kost meer geld, en hoeveel mensen zijn er bereid om 1500 euro aan een gameconsole uit te geven, een bedrag dat je ongeveer moet neertellen voor een echt dikke game PC.quote:
1. nee, ik niet. 2. nu misschien nog niet, maar over tig jaar wel. ja dat is lichtelijk paranoidequote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
1) Je hebt je internetkabel/WiFi toch altijd aan. Daar merk je dus niks van
2) Die staan op standby zodat je het ding aan kunt zetten door even met je hand/hoofd/pik te zwaaien. Dat jij denkt dat MS alles wat in jouw huis gebeurt op gaat nemen zodat ze je reclame aan kunnen bieden is je eigen paranoïde interpretatie en bovendien ernstig verboden.
3) Over die tweedhands games is niets bekend, behalve dat is gezegd dat het mogelijk gaat zijn om je games door te verkopen. Daar kan je dus nog niet over speculeren.
1 welkom in 2013quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:36 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
1. nee, ik niet. 2. nu misschien nog niet, maar over tig jaar wel. ja dat is lichtelijk paranoidemaar ik zie het wel gebeuren. 3. Ze gaan je gewoon laten dokken voor 2e hands games, vraag me alleen af of het de volle mep wordt.
1. heb je gelijk in, maar je kan m dan ook niet ff meenemen op vakantie mocht je dat willen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 welkom in 2013
2 je kan AL-TIJD de stekker eruit trekken
3 want 2dehands games zijn nu gratis?
Dan ben je één van de weinigen die dat niet heeft. En dan is deze console ook niet voor jou bedoeld. De PS4 wellicht ook niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:36 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
1. nee, ik niet. 2. nu misschien nog niet, maar over tig jaar wel. ja dat is lichtelijk paranoidemaar ik zie het wel gebeuren. 3. Ze gaan je gewoon laten dokken voor 2e hands games, vraag me alleen af of het de volle mep wordt.
je console meenemen op vakantie? Seriously?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:39 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
1. heb je gelijk in, maar je kan m dan ook niet ff meenemen op vakantie mocht je dat willen.
2. je kan het niet uitzetten, dat hebben ze toch gezegd?
3. Nee en straks ook niet, dus dan kan je eerst de vorige eigenaar betalen en daarna de unlock code.
ik ben laatst iets te lang in schotland geweest en toen was ik blij dat iemand zn ps3 meehadquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja console meenemen op vakantie? Seriously?
Hoe willen ze voorkomen dat je de stekker eruit haal precies?
Dat zullen we dus zien, en ja, dat zou idd kut zijn...
Goed argument zeg!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:42 schreef xminator het volgende:
Heatwave is nu al een fanboy van een nog niet uitgebrachte console
Oh, dus het is vervelend dat een apparaat daadwerkelijk aanstaat als je het gebruikt?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik ben laatst iets te lang in schotland geweest en toen was ik blij dat iemand zn ps3 meehad
en het staat altijd aan als je het gebruikt.
echt hequote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:42 schreef xminator het volgende:
Heatwave is nu al een fanboy van een nog niet uitgebrachte console
We zullen zien, wat is er nodig voor de hardcoregamers? hardcore games, en waarom zouden die er niet komen voor de ONE dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:51 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik zie het allemaal wel, maar zoals het er nu naar uitziet, komt dat ding hier niet in huis.
Ze focussen zich op alles behalve de hardcore gamer en laat laatstsgenoemde er nu voor gezorgd hebben dat de Xbox en 360 een mega succes waren.
Ik hoef geen media center mogelijkheden, ik hoef geen fucking youtube app, ik wil gewoon gamen.
Maar de focus ligt op allround entertainment. Dat doen windows based pc's al en beter.
De 360 had dat ook allemaal.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:51 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik zie het allemaal wel, maar zoals het er nu naar uitziet, komt dat ding hier niet in huis.
Ze focussen zich op alles behalve de hardcore gamer en laat laatstsgenoemde er nu voor gezorgd hebben dat de Xbox en 360 een mega succes waren.
Ik hoef geen media center mogelijkheden, ik hoef geen fucking youtube app, ik wil gewoon gamen.
Maar de focus ligt op allround entertainment. Dat doen windows based pc's al en beter.
Ja, want dan is het: applequote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:56 schreef Mystikvm het volgende:
Stel nu dat Apple vanuit Apple TV ook een game console aan gaat bieden als een all-in-one service. Zouden mensen dat op dezelfde argumenten dan ook gaan weigeren?
Dat bedoel ik dus. We vergelijken nu 2 uitersten; MS had geen games maar de rest erom heen, Sony had vooral games maar niet veel eromheen. De E3 moet het speelveld gelijk trekken verwacht ik qua informatie. Dan kunnen we pas de winnaar bepalen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daar draaide het alleen maar om games, en ontwikkelaars van games. Ik ben redelijk neutraal maar ik zie niet hoe Microsoft op de E3 nog iets goed kan maken. Tegen de studio's van Sony kunnen ze namelijk niet op en reken maar dat Sony met een zieke line-up komt.
Mag ik je knuffelen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Haat.
Echt, de prioriteiten van mensen is echt tot naar het debiele doorgeslagen, je zou echt bijna gaan denken dat dat soort mensen zijn gehersenspoeld door de grote bedrijven om iets als een gameconsole het belangrijkste te maken in hun leven.
Grow up peuters, het zijn spelcomputers, met extra mogelijkheden. En ja, ze willen graag dat je betaalt voor je spellen, heel raar![]()
En het is allemaal net aangekondigd, maar elke fucking josti is alweer expert en long term user geloof ik.
omdat ze wel iets van 500 euro zullen gaan kosten denk ik zoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:53 schreef HeatWave het volgende:
En ik zal ze wel gewoon weer allebei kopen, net als nu. Waarom kiezen?
Dan kies je toch de console die het beste bij je past? Geen reden om iets af te fakkelen op internet als je het toch niet gaat kopen. Microsoft of Sony zijn jou niks verplicht.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:04 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
omdat ze wel iets van 500 euro zullen gaan kosten denk ik zo
ja, dus?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:04 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
omdat ze wel iets van 500 euro zullen gaan kosten denk ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |