abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 mei 2013 @ 09:26:46 #126
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_126938128
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 08:45 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

De mensen die niet snappen dat deze presentatie niet over de games zou gaan waren toch niet echt doelgroep volgens mij :)
Tja, mensen leven nog in de veronderstelling dat een xbox alleen bedoeld is voor games. Zelfs met de huidige xbox kan ik films kijken, internetten, muziek luisteren en... o ja, gamen! Dat ik die eerste 3 dingen niet/nauwelijks gebruik, doet niet af aan de vierde optie.

En nog even over die 2de hands games: ik snap dat er veel mensen zijn die wel games 2de hands kopen en daarom maak ik me daar ook een beetje zorgen over. Want als die mensen geen Xbox One kopen, dan is de afzetmarkt voor Xbox games een stuk kleiner en wordt het dus minder aantrekkelijk voor producenten om Xbox games te maken. En daar heb ik, als 1ste hands gameskoper, ook last van.

Het Kinect verhaal gaat volgens mij ook wel meevallen. Zeker in de EU hebben we nog goede privacy-wetgeving, dus het zal lastig worden voor MS (of andere partijen) om informatie uit Kinect te halen die terug te leiden is tot een persoon. Ze zullen wel tot op de rand van de wetgeving gaan, dus wel zoveel mogelijk info proberen te achterhalen en die aggregeren om er zo informatie uit af te leiden over groepen. Dus niet meer of minder dan Google, Facebook of Apple doet. Ik denk dat MS Sony ook al niet meer als concurrent ziet. Sony richt zich met de PS4 alleen op games, MS probeert een all-in-one oplossing te verzinnen om tegenwicht te bieden tegen Google/Apple (en in mindere mate Facebook).
  Redactie Games vrijdag 24 mei 2013 @ 09:39:24 #127
181272 crew  Noppie2000
pi_126938355
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 08:45 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

De mensen die niet snappen dat deze presentatie niet over de games zou gaan waren toch niet echt doelgroep volgens mij :)
Ik snap dat wel hoor. Praat dat de nutteloze features, always online, geen tweedehands games, geen indie support, kinect verplicht, America focus goed? Dat zijn de redenen waarom men dit ding haat, niet het gebrek aan games op het moment.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 09:51:51 #128
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_126938618
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 09:39 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ik snap dat wel hoor. Praat dat de nutteloze features, always online, geen tweedehands games, geen indie support, kinect verplicht, America focus goed? Dat zijn de redenen waarom men dit ding haat, niet het gebrek aan games op het moment.
Op dit moment het ding haten terwijl alleen de hardware officieel is gepresenteerd is compleet stupide. Sowieso het ding 'haten' terwijl het godverdorie niet een eerste levensbehoefte is slaat al helemaal nergens op, het is een friggin' game-console.

Maar laten we lekker ongefundeerd meezeiken met de massa en wilde speculaties de wereld ingooien over hoe WIJ denken dat Microsoft de volgende console-generatie volledig niet begrijpt terwijl de (toegegeven, voorals nog op Amerika gerichte) media-features zijn gebaseerd op GEBRUIKERSSTATISTIEKEN. Mensen gebruiken de 360 al zodanig, maar als Microsoft erop inspeelt zijn ze de focus kwijt? Alsjeblieft zeg...

Kinect verplicht een probleem? Nee hoor, het ding is meegeleverd. Het zit bij de prijs in, of je het daarna gaat gebruiken is JOUW keus.

Wacht eerst de officiële statements eens af (niet de flarden interviews) over de definitieve oplossingen die ze verzonnen hebben en ga bepaal daarna of je het ding wil hebben of niet.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 24 mei 2013 @ 09:57:36 #129
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126938775
Haat :').

Echt, de prioriteiten van mensen is echt tot naar het debiele doorgeslagen, je zou echt bijna gaan denken dat dat soort mensen zijn gehersenspoeld door de grote bedrijven om iets als een gameconsole het belangrijkste te maken in hun leven.

Grow up peuters, het zijn spelcomputers, met extra mogelijkheden. En ja, ze willen graag dat je betaalt voor je spellen, heel raar :')

En het is allemaal net aangekondigd, maar elke fucking josti is alweer expert en long term user geloof ik.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 24 mei 2013 @ 09:58:18 #130
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_126938790
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 09:39 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Indie support moet ik ook nog maar zien of dat ook écht indie support wordt bij PS4.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:00:13 #131
8369 speknek
Another day another slay
pi_126938838
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 08:34 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Er gaat ook serieus iets mis in je hoofd als je de WiiU een volwaardig alternatief vindt...
Uh waarom niet? Niet iedereen heeft behoefte aan throatstabsimulator 362, FIFA 926 en racegame 643 als primaire keuzes.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:03:37 #132
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_126938921
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:00 schreef speknek het volgende:

[..]

Uh waarom niet? Niet iedereen heeft behoefte aan throatstabsimulator 362, FIFA 926 en racegame 643 als primaire keuzes.
Snap ik, maar waarom zaten die mensen dan de aankonding van de XBOX One af te wachten terwijl de 360 al uit is? Het huidige aanbod van de 360 zou toch al een indicatie moeten geven van wat ze kunnen verwachten van de One, maar blijkbaar moesten ze de presentatie afwachten (zonder games) om uiteindelijk een WiiU te kopen. Die logica ontgaat me volledig.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Redactie Games vrijdag 24 mei 2013 @ 10:04:55 #133
181272 crew  Noppie2000
pi_126938962
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Haat :').

Echt, de prioriteiten van mensen is echt tot naar het debiele doorgeslagen, je zou echt bijna gaan denken dat dat soort mensen zijn gehersenspoeld door de grote bedrijven om iets als een gameconsole het belangrijkste te maken in hun leven.

Grow up peuters, het zijn spelcomputers, met extra mogelijkheden. En ja, ze willen graag dat je betaalt voor je spellen, heel raar :')

En het is allemaal net aangekondigd, maar elke fucking josti is alweer expert en long term user geloof ik.
Haat is ook maar een woord ;) Kon ook zeggen ''Mensen zijn er niet enthousiast over'' maar dan is haat wat doeltreffender :) Daarnaast, je noemt het extra mogelijkheden. Volgens mij zijn het verplichtingen die je ervaring minder kunnen maken?

Daarnaast moest mensen dit enthousiast maken over de mogelijkheden: grotendeels gefaald Niemand noemt zich expert of long term user, maar op basis van wat er bekend is wordt dit ding gewoon afgemaakt. Mag je het mee eens zijn of niet, maar de feiten zijn wat ze zijn.
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 09:51 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Op dit moment het ding haten terwijl alleen de hardware officieel is gepresenteerd is compleet stupide. Sowieso het ding 'haten' terwijl het godverdorie niet een eerste levensbehoefte is slaat al helemaal nergens op, het is een friggin' game-console.

Maar laten we lekker ongefundeerd meezeiken met de massa en wilde speculaties de wereld ingooien over hoe WIJ denken dat Microsoft de volgende console-generatie volledig niet begrijpt terwijl de (toegegeven, voorals nog op Amerika gerichte) media-features zijn gebaseerd op GEBRUIKERSSTATISTIEKEN. Mensen gebruiken de 360 al zodanig, maar als Microsoft erop inspeelt zijn ze de focus kwijt? Alsjeblieft zeg...

Kinect verplicht een probleem? Nee hoor, het ding is meegeleverd. Het zit bij de prijs in, of je het daarna gaat gebruiken is JOUW keus.

Wacht eerst de officiële statements eens af (niet de flarden interviews) over de definitieve oplossingen die ze verzonnen hebben en ga bepaal daarna of je het ding wil hebben of niet.
Ook voor jou: haten is maar een woord. Ook: kan gebaseerd zijn op gebruikersstatistieken, maar waar komen de overdreven reacties dan vandaan? De grote massa die het ding afkraakt? Zullen ook genoeg amerikanen bijzitten. En ik noem kinect verplicht een probleem ja, want het ding is meegeleverd en moet voor sommige dingen verplicht gebruikt gaan worden. Of denk jij dat ze het meeleveren, waarmee de prijs ook omhoog gaat, om het vervolgens links te laten liggen? Nee, denk het niet. Kinect AAA games here we come en ik en velen zitten er niet op te wachten.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:06:27 #134
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_126938991
Wil nu toch wel prijzen weten :P 400 euro zou heel mooi zijn. Als ik overtuigd ben haal ik hem meteen
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:08:01 #135
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126939030
Raar, ik vond het een erg coole demo, als je idd even het gebrek aan ingamebeelden wegdenkt.

het gemak en de snelheid waarmee je dingen kon schakelen etc. Dat zijn dingen waarbij mijn UPC horizon box uit 30.000BC lijkt te komen.

En dat ze niet zoveel aan games hebben laten zien vond ik wel redelijk acceptabel, het is een Xbox, met betere graphics, wat hadden de gamenerds verwacht opeens dan? Is de PS4 wel zo revolutionair qua gaming dan?

De games komen wel, daar hebben we de E3 voor.
Get woke, go broke!
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:11:40 #136
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_126939133
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:08 schreef HeatWave het volgende:
Raar, ik vond het een erg coole demo, als je idd even het gebrek aan ingamebeelden wegdenkt.

het gemak en de snelheid waarmee je dingen kon schakelen etc. Dat zijn dingen waarbij mijn UPC horizon box uit 30.000BC lijkt te komen.

En dat ze niet zoveel aan games hebben laten zien vond ik wel redelijk acceptabel, het is een Xbox, met betere graphics, wat hadden de gamenerds verwacht opeens dan? Is de PS4 wel zo revolutionair qua gaming dan?

De games komen wel, daar hebben we de E3 voor.
Ik erger me ook totaal niet aan 'gebrek' van games bij presentatie. Deze presentatie ging over hardware en niet software. Ik vond informatie over ondersteuning van third party en hoeveel titels in eerste jaar meer dan zat.

Games zie ik wel op de E3 inderdaad
pi_126939147
quote:
Is de PS4 wel zo revolutionair qua gaming dan?
Ik zit niet echt te wachten op iets revolutionairs.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:14:58 #138
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_126939222
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:04 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ook voor jou: haten is maar een woord. Ook: kan gebaseerd zijn op gebruikersstatistieken, maar waar komen de overdreven reacties dan vandaan? De grote massa die het ding afkraakt? Zullen ook genoeg amerikanen bijzitten. En ik noem kinect verplicht een probleem ja, want het ding is meegeleverd en moet voor sommige dingen verplicht gebruikt gaan worden. Of denk jij dat ze het meeleveren, waarmee de prijs ook omhoog gaat, om het vervolgens links te laten liggen? Nee, denk het niet. Kinect AAA games here we come en ik en velen zitten er niet op te wachten.
Verwachtingsmanagement is het moeilijkste wat je kunt doen; je kunt het niet iedereen naar de zin maken en de gefrustreerde (al dan niet de minderheid) zal het eerste laten horen wat ze ervan vinden. Zeker met de social media tegenwoordig is het ontzettend makkelijk om wilde speculaties en negatieve kritiek tot in het oneindige op te blazen.

Ik weet niet waar de kritiek vandaan komt; ik vond het een toffe demo van de media features en de hardware en geef geen drol om CoD of Fifa / NFL.
Kinect vind ik nu al een cool ding, maar wordt te weinig gebruikt omdat m'n appartementje net te klein is voor de huidige versie en dat probleem is opgelost met de volgende (wat ik zo hoor).

En natuurlijk zal Kinect voor sommige dingen 'verplicht' worden, maar dan koop je de titel toch niet? Als consument heb jij het uiteindelijk voor het zeggen, als Cod 39 Kinect only wordt en niemand koopt het zegt dat meer dan een boze blogpost ergens op een obscuur forum.

De uiteindelijke verkoop gaat wat zeggen over hoe het ding ontvangen is, niet de boze blogposts / tweets van nu.

Als ze een miniem redesign hadden gedaan van de 360 Slim -> rants dat ze niet vernieuwend bezig zijn.

Als ze backwards compatibility hadden gedaan ten koste van kinect support -> rants dat mensen hun huidige kinect spellen niet kunnen spelen.

etc etc

Ze kunnen het NOOIT goed doen, zo simpel is het nu eenmaal.

En dan kun je nu wel gaan uitleggen hoe ze het voor JOU goed hadden kunnen doen, maar dan nog is er waarschijnlijk een legioen mensen die het niet met je eens gaan zijn.
pi_126939245
Mooie console, koop deze liever dan de ps4 :P
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:18:03 #140
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_126939303
quote:

dat je het vergelijkt met je upc horizon box zegt al genoeg.
Wie dit leest is hek.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:21:43 #141
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126939409
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:12 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Ik zit niet echt te wachten op iets revolutionairs.
Sja, wat zou evt uberhaupt revolutionair zijn? het is gewoon een next-gen console, met verbeterde graphics, een nieuwe kinect en controller.

De PS4 gaat echt niet veel meer of minder worden denk ik dan.
Get woke, go broke!
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:24:20 #142
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126939477
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:18 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

dat je het vergelijkt met je upc horizon box zegt al genoeg.
Ja, wellicht. het is Microsofts bedoeling dat het het middelpunt van je huiskamer gaat worden, dus juist niet alleen een gameconsole. Maar je zou er alles op moeten kunnen bedienen, je films, je liveTV, je muziek en dus OOK je games.

Natuurlijk moet je maar afwachten of het in Nederland een beetje gaat werken, maar ik begrijp best dat MS het op dit moment voornamelijk op de VS richt. Het is een Amerikaans bedrijf ;).

En ik roep ook niet dat het het allerbeste systeem allertijden ooit gaat worden, maar om nou weer als een internetranter alles gaan lopen afzeiken voor er eigenlijk 1 iemand het ding echt heeft zien werken gaat me tever.
Get woke, go broke!
pi_126939499
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, wat zou evt uberhaupt revolutionair zijn? het is gewoon een next-gen console, met verbeterde graphics, een nieuwe kinect en controller.

De PS4 gaat echt niet veel meer of minder worden denk ik dan.
Sowieso betere specs, en minder restrictieve bullshit. Het kan me eigenlijk allemaal geen hol meer schelen. Ik koop beide wel een keer als er games zijn die me aanspreken.

Al moet ik wel zeggen dat ik tot nu toe erg teleurgesteld ben door MS.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:28:01 #144
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126939578
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:25 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Sowieso betere specs, en minder restrictieve bullshit. Het kan me eigenlijk allemaal geen hol meer schelen. Ik koop beide wel een keer als er games zijn die me aanspreken.

Wat is er mis met de specs? Dat ding kan als het goed is 3D content in 4K leveren, wat heb jij in godsnaam voor een TV thuis dat dat niet voldoende is? :P.

En restrictief, sja, dat ben ik deels met je eens, maar ja, ze willen graag dat je de content koopt ipv illegaal verkrijgt. Dat is vervelend, maar natuurlijk wel begrijpelijk.

Het enige wat ik denk ik echt vreemd vind is idd het omgaan met 2dehands spellen etc. Maar goed, ook dat is nog niet helemaal 100% duidelijk en dat merken we wel in de praktijk. Als dat idd netzoveel gaat kosten als een nieuw spel ofzo zou ik dat idd WEL belachelijk vinden.
Get woke, go broke!
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:28:13 #145
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_126939582
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, wellicht. het is Microsofts bedoeling dat het het middelpunt van je huiskamer gaat worden, dus juist niet alleen een gameconsole. Maar je zou er alles op moeten kunnen bedienen, je films, je liveTV, je muziek en dus OOK je games.

Natuurlijk moet je maar afwachten of het in Nederland een beetje gaat werken, maar ik begrijp best dat MS het op dit moment voornamelijk op de VS richt. Het is een Amerikaans bedrijf ;).

En ik roep ook niet dat het het allerbeste systeem allertijden ooit gaat worden, maar om nou weer als een internetranter alles gaan lopen afzeiken voor er eigenlijk 1 iemand het ding echt heeft zien werken gaat me tever.
moeten ze maar niet van die debiele/asociale dingen presenteren. de meeste kritiek is volkomen terecht wmbt.
Wie dit leest is hek.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:28:54 #146
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126939599
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:28 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

moeten ze maar niet van die debiele/asociale dingen presenteren. de meeste kritiek is volkomen terecht wmbt.
Wat blaat je nou? Wat was er in godsnaam debiel en asociaal aan? :').
Get woke, go broke!
pi_126939609
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:25 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Die restrictieve bullshit moet ik nog maar afwachten. Als MS had gezegd "tweedehands games gebruiken mogelijk en niet altijd online" dan hebben ze technisch gelijk. Dat is exact hetzelfde als wat Sony tot nog toe heeft prijsgegeven. Het zou me niks verbazen als Sony met dezelfde soort 'restricties' komt.
pi_126939672
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat is er mis met de specs? Dat ding kan als het goed is 3D content in 4K leveren, wat heb jij in godsnaam voor een TV thuis dat dat niet voldoende is? :P.
Resolutie is verre van alles.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:31:35 #149
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_126939683
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat blaat je nou? Wat was er in godsnaam debiel en asociaal aan? :').
je hebt gemist dat ie elke dag online moet zijn, dat kinect en de microfoon altijd aanstaat en dat je geen 2e hand games kunt spelen?
Wie dit leest is hek.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:33:08 #150
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126939724
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:31 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Resolutie is verre van alles.
Ja, maar wat nog meer dan? het ding is gewoon vele malen krachtiger dan de 360 en kan dus ook meer aan qua physics, textures, lighting etc.

je kan niet verwachten dat we van 360 naar totaal fotorealistisch gamen gaan, dat kan ook de allerdikste PC op dit moment niet aan.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')