abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 23 mei 2013 @ 15:33:46 #51
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_126906212
Ik wil niet overspringen naar PS4 maar ik wil ook echt niet zo'n onzinnig multimediading. We zijn nu voor altijd uit de tijd waar je gewoon een game in je console kan steken en kan gamen?? Alle apparaten willen tegenwoordig alles koppelen. Ik hou er niet zo van als apparaten mij constant vertellen hoe ik dingen moet organiseren :N
:')
pi_126906251
quote:
14s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:20 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Je mag al je spellen niet uitlenen aan vrienden dus een film met z'n 2en kijken wordt vast ook al gezien als piraterij
Het mag wel degelijk. Het kost alleen wat :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_126906292
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil niet overspringen naar PS4 maar ik wil ook echt niet zo'n onzinnig multimediading. We zijn nu voor altijd uit de tijd waar je gewoon een game in je console kan steken en kan gamen?? Alle apparaten willen tegenwoordig alles koppelen. Ik hou er niet zo van als apparaten mij constant vertellen hoe ik dingen moet organiseren :N
Heb je nu een 360?

Zo ja, dan heb je nu ook een 'onzinnig multimediading.'
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_126906330
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef peleetje het volgende:

[..]

Al zijn het er 500... feit is (en daar heb ik een principeel probleem mee) is dat er een techniek in de kinect die bepaalde zaken in jou huiskamer monitort.

Wie weet wat die kinect allemaal voor informatie verzamelt over jou.
Tja, er staat al decennia dat je een film niet mag vertonen voor een groot publiek. Nu word je er op gecontroleerd en is het opeens een punt :+

Niet dat ik de Xbox ga kopen, ik vond de vorige al veel USA-only meuk hebben. Dat gaat gewoon weer door.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  † In Memoriam † donderdag 23 mei 2013 @ 15:36:32 #55
pi_126906353
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:35 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Heb je nu een 360?

Zo ja, dan heb je nu ook een 'onzinnig multimediading.'
Nu kan ik nog een game er in doen en die spelen, straks moet ik alles installeren en constant online blijven :{
pi_126906379
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Nu kan ik nog een game er in doen en die spelen, straks moet ik alles installeren en constant online blijven :{
Ik installeer al mijn games op de 360 en hij hangt ook nog eens 24 uur per dag aan de internetkabel. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_126906380
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik doe nu niet anders :P
  † In Memoriam † donderdag 23 mei 2013 @ 15:40:50 #58
pi_126906539
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik doe nu niet anders :P
mm..
Hoeveel mensen zitten nou actief op social media en dat films en videoclips downloaden enzo. Blijkbaar best veel mensen anders zouden ze het niet nog meer uitbreiden. Ik wil gewoon gamen op mijn console en media op mn PC/TV. Tegenwoordig is alles multimedia, van smartphone tot TV. Hebben mensen daar echt zo'n behoefte aan?
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:43:31 #59
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_126906663
quote:

[..]

Dat komt deels door de blu-ray spelen. Kijk maar naar de PS3, ook daar moet je games installeren voordat je het kunt spelen. En dat zal met de PS4 wel niet anders zijn.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_126906667
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

mm..
Hoeveel mensen zitten nou actief op social media en dat films en videoclips downloaden enzo. Blijkbaar best veel mensen anders zouden ze het niet nog meer uitbreiden. Ik wil gewoon gamen op mijn console en media op mn PC/TV. Tegenwoordig is alles multimedia, van smartphone tot TV. Hebben mensen daar echt zo'n behoefte aan?
Blijkbaar is het in de USA erg populair, anders bouwen ze dit niet zo enorm uit (lijkt mij).
Ik gebruik de muziek en video optie van de xbox nauwelijks. Wel gebruik ik de eredivisie live, RTL XL en Pathé regelmatig :)
pi_126906739
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Blijkbaar is het in de USA erg populair, anders bouwen ze dit niet zo enorm uit (lijkt mij).
Ik gebruik de muziek en video optie van de xbox nauwelijks. Wel gebruik ik de eredivisie live, RTL XL en Pathé regelmatig :)
Pathé vooral om te kijken wat ik wil downloaden :') Vind de prijzen te hoog voor huurfilms, ik zou daar liever een maandabbo voor zien ofzo.

Maar er worden statistieken bijgehouden, als de media-features niet gebruikt zouden worden zouden ze ook niet zo hard uitgebreid worden.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_126908499
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

mm..
Je kan toch nog gewoon gamen op een console? Dat kan straks ook nog. Niks om je druk over te maken dus.
pi_126909004
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

maar niet overal in de USA vooral ziet in de gebieden die voorlopig nog geen goede internetverbinding hebben of waar ze zelfs nog enkel het internet op kunnen met een inbelverbinding.

Probeer daar een xbox one te verkopen die alle spellen online moet registreren :P
pi_126909126
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:32 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

maar niet overal in de USA vooral ziet in de gebieden die voorlopig nog geen goede internetverbinding hebben of waar ze zelfs nog enkel het internet op kunnen met een inbelverbinding.

Probeer daar een xbox one te verkopen die alle spellen online moet registreren :P
Hint: Windows kun je ook activeren zonder werkende internetverbinding.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_126909527
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:35 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Hint: Windows kun je ook activeren zonder werkende internetverbinding.
iedere keer de klantenservice bellen als je een nieuw spel wil installeren :P
daarbij hebben ze ook de functie ingebouwd die ontwikkelaars de mogelijkheid geeft om een deel van de berekening van een (singelplayer)spel in de cloud te laten uitvoeren
pi_126909538
Jongens, belangrijk: we moeten aan een nickname werken.
Xbox1?
Xbone?
Xone?

U roept, wij herhalen!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 23 mei 2013 @ 16:47:00 #67
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_126909687
quote:
99s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Xbox1?
Xbone?
Xone?

U roept, wij herhalen!
Xbox.
pi_126909756
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:43 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

iedere keer de klantenservice bellen als je een nieuw spel wil installeren :P
daarbij hebben ze ook de functie ingebouwd die ontwikkelaars de mogelijkheid geeft om een deel van de berekening van een (singelplayer)spel in de cloud te laten uitvoeren
ik zei niet dat het handig was; en (nogmaals) er zal heus wel een degelijke oplossing komen voor degenen zonder internet (zo niet, dan hebben die geen xbox one en dalen de verkopen... ook slecht natuurlijk).

idem voor de cloud-computing dingen; als een spel 'always online' op de hoes heeft staan is het toch echt aan de koper zelf of hij dat kan/wil draaien of niet. Dat het gesupport wordt wil nog niet zeggen dat er gebruik van gemaakt wordt.

Mijn telefoon heeft NFC, ben nog niets tegengekomen wat daar überhaupt gebruik van maakt (om maar wat te noemen).
pi_126910685
quote:
Xbox1?
Xbone?
Xone?

U roept, wij herhalen!
X1
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_126910780
Best veel kritiek op de naam Xbox One in de media, maar ik vind het eigenlijk een hele logische naam voor wat Microsoft beoogt. EEN centraal systeem in de huiskamer voor gaming, tv, internet e.d., dat is wat ze beogen. Of het aanslaat is natuurlijk een andere verhaal maar de naamkeuze vind ik heel begrijpelijk voor wat ze voor ogen staat.
pi_126910781
quote:
Xbox1?
Xbone?
Xone?

U roept, wij herhalen!
X◻1
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 23 mei 2013 @ 17:16:39 #72
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_126910932
Voor al die mensen die klagen dat Kinect aangesloten moet zijn: is er ook al gezegd dat de camera niet op de dichtstbijzijnde muur gericht mag worden? Succes met dingen afleiden via je Kinect. Of nog beter: met een stukje ducktape en een plastic plaatje de camera afdekken en alleen openklappen als je daadwerkelijk iets met de camera van Kinect wil doen.

Heb je alleen nog de microfoon die dingen kan opnemen die je niet wil :+
pi_126911072
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:16 schreef Chevalric het volgende:
Voor al die mensen die klagen dat Kinect aangesloten moet zijn: is er ook al gezegd dat de camera niet op de dichtstbijzijnde muur gericht mag worden? Succes met dingen afleiden via je Kinect. Of nog beter: met een stukje ducktape en een plastic plaatje de camera afdekken en alleen openklappen als je daadwerkelijk iets met de camera van Kinect wil doen.

Heb je alleen nog de microfoon die dingen kan opnemen die je niet wil :+
http://www.slashgear.com/(...)om-privacy-22283117/

en

http://www.xbox.com/en-US/kinect/privacyandonlinesafety
  donderdag 23 mei 2013 @ 17:29:38 #74
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_126911513
quote:
Met andere woorden: het valt allemaal wel weer mee. Sowieso heeft de MS/MPAA geen rechten om filmkijkers via Kinect te begluren, zeker niet buiten de VS.

Net als het "always on" en 2e hands spellen geneuzel: genoeg mensen die daar geen last van hebben. Ik koop toch al nooit 2e hands games en m'n xbox hangt nu ook altijd aan het internet (dat 99.9% van de tijd gewoon werkt).

Het enige waar ik me druk over maak is dat er niet genoeg mensen zijn die een Xbox One kopen vanwege al deze zaken en dat het dus geen interessant platform meer is voor gamesproducenten.
pi_126911599
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:29 schreef Chevalric het volgende:
2e hands spellen geneuzel: genoeg mensen die daar geen last van hebben. Ik koop toch al nooit 2e hands games
Jij niet. Maar honderdduizenden anderen wel.
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')