Het mag wel degelijk. Het kost alleen watquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je mag al je spellen niet uitlenen aan vrienden dus een film met z'n 2en kijken wordt vast ook al gezien als piraterij
Heb je nu een 360?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil niet overspringen naar PS4 maar ik wil ook echt niet zo'n onzinnig multimediading. We zijn nu voor altijd uit de tijd waar je gewoon een game in je console kan steken en kan gamen?? Alle apparaten willen tegenwoordig alles koppelen. Ik hou er niet zo van als apparaten mij constant vertellen hoe ik dingen moet organiseren
Tja, er staat al decennia dat je een film niet mag vertonen voor een groot publiek. Nu word je er op gecontroleerd en is het opeens een puntquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef peleetje het volgende:
[..]
Al zijn het er 500... feit is (en daar heb ik een principeel probleem mee) is dat er een techniek in de kinect die bepaalde zaken in jou huiskamer monitort.
Wie weet wat die kinect allemaal voor informatie verzamelt over jou.
Nu kan ik nog een game er in doen en die spelen, straks moet ik alles installeren en constant online blijvenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je nu een 360?
Zo ja, dan heb je nu ook een 'onzinnig multimediading.'
Ik installeer al mijn games op de 360 en hij hangt ook nog eens 24 uur per dag aan de internetkabel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu kan ik nog een game er in doen en die spelen, straks moet ik alles installeren en constant online blijven
Ik doe nu niet andersquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu kan ik nog een game er in doen en die spelen, straks moet ik alles installeren en constant online blijven
mm..quote:
Dat komt deels door de blu-ray spelen. Kijk maar naar de PS3, ook daar moet je games installeren voordat je het kunt spelen. En dat zal met de PS4 wel niet anders zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Blijkbaar is het in de USA erg populair, anders bouwen ze dit niet zo enorm uit (lijkt mij).quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mm..
Hoeveel mensen zitten nou actief op social media en dat films en videoclips downloaden enzo. Blijkbaar best veel mensen anders zouden ze het niet nog meer uitbreiden. Ik wil gewoon gamen op mijn console en media op mn PC/TV. Tegenwoordig is alles multimedia, van smartphone tot TV. Hebben mensen daar echt zo'n behoefte aan?
Pathé vooral om te kijken wat ik wil downloadenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Blijkbaar is het in de USA erg populair, anders bouwen ze dit niet zo enorm uit (lijkt mij).
Ik gebruik de muziek en video optie van de xbox nauwelijks. Wel gebruik ik de eredivisie live, RTL XL en Pathé regelmatig
Je kan toch nog gewoon gamen op een console? Dat kan straks ook nog. Niks om je druk over te maken dus.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mm..
Hoeveel mensen zitten nou actief op social media en dat films en videoclips downloaden enzo. Blijkbaar best veel mensen anders zouden ze het niet nog meer uitbreiden. Ik wil gewoon gamen op mijn console en media op mn PC/TV. Tegenwoordig is alles multimedia, van smartphone tot TV. Hebben mensen daar echt zo'n behoefte aan?
maar niet overal in de USA vooral ziet in de gebieden die voorlopig nog geen goede internetverbinding hebben of waar ze zelfs nog enkel het internet op kunnen met een inbelverbinding.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Blijkbaar is het in de USA erg populair, anders bouwen ze dit niet zo enorm uit (lijkt mij).
Ik gebruik de muziek en video optie van de xbox nauwelijks. Wel gebruik ik de eredivisie live, RTL XL en Pathé regelmatig
Hint: Windows kun je ook activeren zonder werkende internetverbinding.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:32 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
maar niet overal in de USA vooral ziet in de gebieden die voorlopig nog geen goede internetverbinding hebben of waar ze zelfs nog enkel het internet op kunnen met een inbelverbinding.
Probeer daar een xbox one te verkopen die alle spellen online moet registreren
iedere keer de klantenservice bellen als je een nieuw spel wil installerenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hint: Windows kun je ook activeren zonder werkende internetverbinding.
Xbox.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, belangrijk: we moeten aan een nickname werken.
Xbox1?
Xbone?
Xone?
U roept, wij herhalen!
ik zei niet dat het handig was; en (nogmaals) er zal heus wel een degelijke oplossing komen voor degenen zonder internet (zo niet, dan hebben die geen xbox one en dalen de verkopen... ook slecht natuurlijk).quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:43 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
iedere keer de klantenservice bellen als je een nieuw spel wil installeren![]()
daarbij hebben ze ook de functie ingebouwd die ontwikkelaars de mogelijkheid geeft om een deel van de berekening van een (singelplayer)spel in de cloud te laten uitvoeren
X1quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Xbox1?
Xbone?
Xone?
U roept, wij herhalen!
X◻1quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Xbox1?
Xbone?
Xone?
U roept, wij herhalen!
http://www.slashgear.com/(...)om-privacy-22283117/quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:16 schreef Chevalric het volgende:
Voor al die mensen die klagen dat Kinect aangesloten moet zijn: is er ook al gezegd dat de camera niet op de dichtstbijzijnde muur gericht mag worden? Succes met dingen afleiden via je Kinect. Of nog beter: met een stukje ducktape en een plastic plaatje de camera afdekken en alleen openklappen als je daadwerkelijk iets met de camera van Kinect wil doen.
Heb je alleen nog de microfoon die dingen kan opnemen die je niet wil
Met andere woorden: het valt allemaal wel weer mee. Sowieso heeft de MS/MPAA geen rechten om filmkijkers via Kinect te begluren, zeker niet buiten de VS.quote:
Jij niet. Maar honderdduizenden anderen wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:29 schreef Chevalric het volgende:
2e hands spellen geneuzel: genoeg mensen die daar geen last van hebben. Ik koop toch al nooit 2e hands games
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |