Wat is het nut van een discussie als je niet eens de andere opties wilt bespreken?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:52 schreef HeatWave het volgende:
Open ff lekker een KLB topic als je wil consolebattelen, ik wil het gewoon over de Xbox hebben.
Dit is een xboxtopic, niet het xbox vs ps4 topic. Discussieren is prima, maar laten we dat gescheiden houden dan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat is het nut van een discussie als je niet eens de andere opties wilt bespreken?
Neuh, ik wacht het wel even af. Maar denk dat ik hem wel snel na de launch ga kopen, de PS4 ook trouwens, voor ik weer een fanboy benquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iemand 'm al in pre-order staan?
Ik wacht sowieso E3 af... De keuzes keur ik in principe af, maar toffe games zijn toffe games...quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik wacht het wel even af. Maar denk dat ik hem wel snel na de launch ga kopen, de PS4 ook trouwens, voor ik weer een fanboy ben.
Ik heb al tijden eigenlijk alle consoles, ok toegegeven de Wii en de PS3 waren kerstcadeau's van mijn werkquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wacht sowieso E3 af... De keuzes keur ik in principe af, maar toffe games zijn toffe games...
Ik wacht met kopen tot de prijzen wat zijn gedaald. (Of tot er een spel komt wat ik graag wil spelen en alleen maar uitgebracht word op Next-gen.)quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
ja, daar doelde ik net ook al opquote:
Kan ik hem al ergens pre-orderen dan? vorige 2 keer gewoon bij de Bart Smit gedaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
PC is nooit weggeweest.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:52 schreef Smoofie het volgende:
Xbox1 en PS4. Moge de PC haar comeback maken.
Er is geen discussie mogelijk. De winnaar is toch al bekend.quote:
Wel minder populair onder ontwikkelaars, wordt de laatste tijd wel weer beter. Alleen jammer dat EA alles verneukt.quote:
Ik had graag een next gen console willen hebben, maar het ziet er aardig teleurstellend uitquote:
Ze hebben nog niet eens in-gamebeelden laten zien..quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel minder populair onder ontwikkelaars, wordt de laatste tijd wel weer beter. Alleen jammer dat EA alles verneukt.
[..]
Ik had graag een next gen console willen hebben, maar het ziet er aardig teleurstellend uit. PS4 en X1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |