je hebt helemaal gelijk, mijn excuus hiervoorquote:Op zondag 26 mei 2013 13:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, je posts staan vol met spel-, stijl- en grammaticafouten. Lees heel beroerd, de gemiddelde google bot brouwt er nog meer van.
Het is erg moeilijk om iemand serieus te nemen in een topic over een motor van ettelijke duizenden euro's en met de schrijfstijl van een 13 jarige in beschonken toestand.
ja precies alleen die was gelijk goed met de kleuren dus hoefde ik geen extra kosten te berekenen om te laten spuiten, maar je hebt wel gelijk, ff wachten tot er weer 1 vrijkomtquote:Op zondag 26 mei 2013 14:03 schreef Hyperdude het volgende:
Land staat vol met gebruikte motoren.
Volgende ronde
umm ja, is alleen niet de 2srquote:Op zondag 26 mei 2013 14:14 schreef Gummiebeer het volgende:
http://motorservice-stijner.nl/index.php/occasions
Gaat dus om de Duc 1000 Monster
Ik kwam de duc toevallig tegen bij Edgar en moest aan jou denken.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:25 schreef deevinityplayfair het volgende:
[..]
umm ja, is alleen niet de 2sr
Vind je het serieus heel gek dat je weinig hulp krijgt als je mensen die voor jou op zoek gaan bedankt met "quote:Op zondag 26 mei 2013 17:25 schreef deevinityplayfair het volgende:
[..]
umm ja, is alleen niet de 2sr
nee zeker bedankt hoor, was wel even vrolijkerquote:Op zondag 26 mei 2013 17:27 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik kwam de duc toevallig tegen bij Edgar en moest aan jou denken.![]()
Ik ben ook niet zo thuis in de Duc's omdat het totaal niet in mijn plaatje past...
Jezus he... met dat icoontje geef ik aan IK niet blij te zijn als in: "Net verkocht ik ben verdrittig"quote:Op zondag 26 mei 2013 17:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vind je het serieus heel gek dat je weinig hulp krijgt als je mensen die voor jou op zoek gaan bedankt met "" als het je niet aanstaat?
Niet zo vitten op BL, BL is een tof persoon.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:54 schreef deevinityplayfair het volgende:
[..]
Jezus he... met dat icoontje geef ik aan IK niet blij te zijn als in: "Net verkocht ik ben verdrittig"
dat het icoontje hier rood is ipv geel, dat wist ik ook niet,
het ziet er uit als een boos persoon, maar het is een uitdrukking van being sad!
dus neem me niet kwalijk, het is gerelateerd op mijzelf! geen disrespect naar een ander toe!!!
vind je opmerking echt weer klote hoor en echt alleen jij weer! :S
ja ik ook, zeggen ze, haha maar om een icoontje trippen?? de combinatie : ( zou toch gewoon een sad gezichtje moeten zijn, ((als van jammer) kan je me geen ongelijk in geven, maar het is ook nog is rood, dus snap zn comentaar wel, maar begrip zou hem ook niet schaden hoor. BL, Toppie!quote:Op zondag 26 mei 2013 18:09 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Niet zo vitten op BL, BL is een tof persoon.
Gebruik dan gewoon dit icoontjequote:Op zondag 26 mei 2013 18:12 schreef deevinityplayfair het volgende:
[..]
ja ik ook, zeggen ze, haha maar om een icoontje trippen?? de combinatie : ( zou toch gewoon een sad gezichtje moeten zijn, ((als van jammer) kan je me geen ongelijk in geven, maar het is ook nog is rood, dus snap zn comentaar wel, maar begrip zou hem ook niet schaden hoor. BL, Toppie!
dat meedenken, bedankt, daarom ben ik ook deels hier, alles wordt gewardeerd, dat voorop!
ben nu wel benieuwd hoe ik een icoontje geel kan krijgen ( : ( ) want
nu wordt ik zomaar aangevallen, en dat is ook niet leuk. ik ben wel een persoon die nog sorry zegt, maar goed..
HAHA nee klopt ik neem het met een korretje zout okay, maar ik probeer het icoontje weer hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 18:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Gebruik dan gewoon dit icoontjedat is algemeen ingeburgerd op FOK! en anders gewoon
of
![]()
*Einde Teleac cursus FOK! gebruik
Tevens, als je eindelijk jouw Duc in bezit hebt, ga dan mee met een toerrit vanuit motorclubtopic in PTA, dan leer je de mensen kennen achter de UI's en snap je ook hun uitspraken hier en dat het allemaal wel meevalt
Edit: Zorg er tevens voor dat je dan voorop rijd, een Duc wil wel eens onderdelen laten vallen of ermee kappen.![]()
(kijk, ook weer zo'n inside joke waar je niet te zwaar aan moet tillen. Hetzelfde geldt trouwens voor Teneree's)
wel verdraaid!!! denk dat ik met dat rode icoontje een foute toets had geklikt, sorry iedereen, die gele bedoelde ik dus. mybad!quote:Op zondag 26 mei 2013 19:17 schreef deevinityplayfair het volgende:
[..]
HAHA nee klopt ik neem het met een korretje zout okay, maar ik probeer het icoontje weer hoormaar goed zand erover, en weer bedankt voor je link
<--- knipoog, hoor dat ie goed is, wat een isseu zeg..
Je komt er welquote:Op zondag 26 mei 2013 19:17 schreef deevinityplayfair het volgende:
[..]
HAHA nee klopt ik neem het met een korretje zout okay, maar ik probeer het icoontje weer hoormaar goed zand erover, en weer bedankt voor je link
<--- knipoog, hoor dat ie goed is, wat een isseu zeg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:28 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik heb met een '' op mijn gezicht dit topic doorgelezen.
Zodra je een motor hebt gekocht laat het hier even weten, ik ben, waarschijnlijk net als anderen, benieuwd naar je ervaringen en ritjes!Eerder poserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PTA / Motor (laten) spuiten
Wat een droeftoeterquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:15 schreef lipjes het volgende:
[..]
Eerder poser
PTA / Motor (laten) spuiten
Ja mevrouw.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:55 schreef Anne het volgende:
Wat zijn dat nou weer voor aannames. Ga even ergens anders klieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |