Worden het sowiesoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:44 schreef sig000 het volgende:
Kun je niet beter eerst een tijd op het ding gaan rijden zoals ie nu is?
Worden dure schuivers anders.
amsterdam, nee ik google ook en heb wat offertes uitstaan, weet ook wel dat het wat gaat kosten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:10 schreef Catch22- het volgende:
Spuiter zal je hier niet vinden, hooguit tips.
Waar woon je? Vlak over de grens bij Emmen zit een goede voordelige spuiterij in Emlichheim. Geralds lackeriererei heet het geloof ik.
Maar ik krijg t idee dat t niets mag kosten....
en jij komt daarbij omdat?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:19 schreef Sounddragon het volgende:
Leuk om te zien dat je alle adviezen over de aanschaf naast je neer hebt gelegd.
ja zoiets heb ik ookal vernomen en dat is ook nog is per uur, heb wel prijzen gekregen per onderdeel ex. Btw, dan heb ik het over wielen, tank, kontje en tank, dan zit je op een 750 ex. Btw dus, maar dan nog demonteer kosten 50 euro pu en dan moet alles weer terug, en gezien ik niet weet hoe snel of traag zo een persoon werkt, kan je nooit echt opmaken wat het totaal kosten plaatje zal zijn (maar dit ging via de mail he met een plaatje die ik stuurde) verder zei een member hier ook het beste is om langst te gaan, (los van dat ik orienteer) is dat wel een vervolg om iedergeval helder beeld te krijgen (overigens de bikes die ik gezien heb en keuze uit kan maken is dus de ene zn frame al zwart en de ander rood, gezien me bike full black moet zijn, ben je met de bike die een zwarte frame heeft al goedkoper uit want daar hoef je niks aan te spuiten meer of iets weg te halen, alleen het hinderlijke is dat die bike al 1000 euro duurder is. Dus dat is die overweging die ik maak. Dilemma.. Maar heb wel veel aan jullie adviezen, gezeik en krietiek. Positive bedoeld he!)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:26 schreef Catch22- het volgende:
Wordt wel wen dure grap gok ik, als alles eraf moet. Verder proma eerst motor hoor
mijn excuus, na dat van het is hier geen markplaats, zag ik het licht.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:41 schreef motorbloempje het volgende:
Bel een paar spuiters of rijd langs. Diensten via FOK! Aanbieden mag sowieso niet.
ja dat bedacht ik me dus ook al niet dat het me wat uit maakt om nu te spuiten of later, maar later geeft me nu wel meer buffer, en dat is toch altijd wel fijner als het om euros gaat in deze tijdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:44 schreef sig000 het volgende:
Kun je niet beter eerst een tijd op het ding gaan rijden zoals ie nu is?
Worden dure schuivers anders.
bedoel je daarmee onderhouds history?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:59 schreef sig000 het volgende:
Heeft de Ducati Monster al een goeie beurt gehad?
Valt wel mee, het onderhoud is wel duur.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:03 schreef deevinityplayfair het volgende:
[..]
ja want een duc gaat snel stuk en stop halverwegen 😉
Ja. Ducati is duur in onderhoud.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:04 schreef deevinityplayfair het volgende:
[..]
bedoel je daarmee onderhouds history?
algemeen gesproken: daar ben ik me al van op de hoogte, een kind blijkt zelfs goedkoper te zijn, zie het maar alsof ik een 3 ling krijg en de echo al gezien heb 😊quote:
hmm, ik kom hier morgen op terug, misschien dat ik het verkeerd aanpak (maar wil echt die monster eh! Niet omdat het kan.. Nee wil het gewoon. Fijne avond verder nog, slaap ze alvastquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:14 schreef sig000 het volgende:
Ik stond ooit voor ongeveer dezelfde keuze, een leuke en krachtige motor.
Ik ben gegaan voor een Moto Guzzi, simpele techniek, cardan en rood.
snap em duc moet rood zijn en vind je niet veel soeps. Das duidelijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:19 schreef deevinityplayfair het volgende:
[..]
hmm, ik kom hier morgen op terug, misschien dat ik het verkeerd aanpak (maar wil echt die monster eh! Niet omdat het kan.. Nee wil het gewoon. Fijne avond verder nog, slaap ze alvast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |