abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126944551
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:08 schreef deevinityplayfair het volgende:

[..]

dat is jou onclussie, dankje Jerry
Ja, precies :') Dit bedoel ik dus.

Veel plezier met je Duc :W
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_126944601
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:07 schreef deevinityplayfair het volgende:

[..]

dat weet ik niet, heb wel gehoord dat de voorvork ervan niet verstelbaar van is (dus zou wel kunnen) maar heb er 1 gezien en bij die was het weer wel mogelijk, maar dat is dus ook wel info voor ons goed om te weten, maar waar heb jij die info eingenlijk vandaan?
Uit mijn geheugen. Heb vroeger ook wel eens gekeken naar die dingen.
pi_126944707
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:09 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, precies :') Dit bedoel ik dus.

Veel plezier met je Duc :W
dan gaan we nu naar de reclame
pi_126944782
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:11 schreef DonJames het volgende:

[..]

Uit mijn geheugen. Heb vroeger ook wel eens gekeken naar die dingen.
maar hebt een totaal andere motor gekocht
waar zou je zo een vergelijkingsschema kunnen vinden, weet iemand dat
de site van duc staan alleen de nieuwe modellen, heel hinderlijk
pi_126944858
of de duc Monster 796 (die nieuwe) maar die lijkt zo klein (en is ook nog is duur)
http://ducati.nl/bikes/monster/796/index.do
pi_126945024
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:16 schreef deevinityplayfair het volgende:

[..]

maar hebt een totaal andere motor gekocht
waar zou je zo een vergelijkingsschema kunnen vinden, weet iemand dat
de site van duc staan alleen de nieuwe modellen, heel hinderlijk
Google?

Omdat ik een beetje het idee krijg dat je graag wil dat álles voor je wordt voorgekauwd:

Koop de rode.

die is sneller
pi_126945496
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:24 schreef DonJames het volgende:

[..]

Google?

Omdat ik een beetje het idee krijg dat je graag wil dat álles voor je wordt voorgekauwd:

Koop de rode.

die is sneller
ooh nee gozer, je denkwijze is niet op orde.
was bezig met dit http://www.ducatinortheurope.be/nl/bikes/compare/index.do
(de duc site uitpluizen, denk ook dat ik naar dealers ga voor info (wel een tijd rovende zaak) maar zou een verkoper advies geven uit eerlijkheid, als het om een 2e handse motor gaat?
pi_126945790
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:40 schreef deevinityplayfair het volgende:

ooh nee gozer, je denkwijze is niet op orde.
was bezig met dit http://www.ducatinortheurope.be/nl/bikes/compare/index.do
(de duc site uitpluizen, denk ook dat ik naar dealers ga voor info (wel een tijd rovende zaak) maar zou een verkoper advies geven uit eerlijkheid, als het om een 2e handse motor gaat?
Oh, jij denkt info te vinden over een oude motor op een plek waar ze alleen nieuwe verkopen, en dan is mijn denkwijze niet op orde?

:')

tip 1: Google. Die info is echt wel te vinden, vrij eenvoudig zelfs. Zoek eens op "specs".
tip 2: iets minder eigenwijs zijn levert doorgaans wat meer bruikbare info op op een forum als dit.
pi_126945906
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:50 schreef DonJames het volgende:

[..]

Oh, jij denkt info te vinden over een oude motor op een plek waar ze alleen nieuwe verkopen, en dan is mijn denkwijze niet op orde?

:')

tip 1: Google. Die info is echt wel te vinden, vrij eenvoudig zelfs. Zoek eens op "specs".
tip 2: iets minder eigenwijs zijn levert doorgaans wat meer bruikbare info op op een forum als dit.

nou dan zou ik toch maar even mijn linkje aanklikken en je laatste comment verwijderen schatje
pi_126946059
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:54 schreef deevinityplayfair het volgende:

[..]

nou dan zou ik toch maar even mijn linkje aanklikken en je laatste comment verwijderen schatje
Vooral nadat je dit post zeker! Je zoekt het maar lekker uit, sneuneus :')
pi_126946060
Zeg deevinityplayfair, dat toontje van jou mag ook iets minder hoor.
pi_126946208
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:58 schreef Anne het volgende:
Zeg deevinityplayfair, dat toontje van jou mag ook iets minder hoor.
okaaaaaaay sorry iedereen, maar we doen dit niet alleen voor mij maar ook voor anderen, anne ik hou nog steeds van je!
pi_126946260
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:58 schreef DonJames het volgende:

[..]

sorry, mijn excuus dus, zijn we weer vriendjes?
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:58 schreef DonJames het volgende:

[..]

gelukkig ben jij een individu
pi_126946380
quote:
leuke motor, maar ik persoonlijk vind wit niet dope, wel mooie prijsverhouding gezien het geleverde werk, netjes (s2r vind ik mooier, hoe de achter band een soort van los eruitziet)
pi_126946489
Maar gaat het dan alleen om hoe hij eruit ziet en het 'op papier' doet? Specs en 'wat een tweedehandsie met xxx.xxxxkm doet'? Dan ga je naar een dealer en dan zeg je: doe die maar, zonder proef te rijden, want het hoeft immers alleen maar aan de papier-eisen te voldoen?

Man, ga toch naar een dealer die allebei heeft staan en ga op allebei een eindje rijden. Dat doen mensen zelfs die maar één droommotor voor ogen hebben (dus alleen de 800 of alleen de 1000) en op twee verschillende tweedehandsen rijden. Mijn man heeft dezelfde motor als ik heb, ook een R1100GS, maar die rijdt echt compleet anders dan mijn eigen, ondanks zelfde specs op papier heel ander 'karakter'.
Ja doei.
pi_126946964
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
Maar gaat het dan alleen om hoe hij eruit ziet en het 'op papier' doet? Specs en 'wat een tweedehandsie met xxx.xxxxkm doet'? Dan ga je naar een dealer en dan zeg je: doe die maar, zonder proef te rijden, want het hoeft immers alleen maar aan de papier-eisen te voldoen?

Man, ga toch naar een dealer die allebei heeft staan en ga op allebei een eindje rijden. Dat doen mensen zelfs die maar één droommotor voor ogen hebben (dus alleen de 800 of alleen de 1000) en op twee verschillende tweedehandsen rijden. Mijn man heeft dezelfde motor als ik heb, ook een R1100GS, maar die rijdt echt compleet anders dan mijn eigen, ondanks zelfde specs op papier heel ander 'karakter'.
ja zover was ik al, en zoals ik al eerder zei is naar een dealer gaan ga ik ook doen, test rit alles, maar het gaat om het overwegen wat een betere koop zou zijn los van dat andere gedoe, snap ook wel dat je dan niet een verstandige koop kan doen, maaar het is meer voor om een keuze te maken

zoals ik al eerder gelezen heb dat een 35000km wel veel kan zijn maar net gekeurd is ten opzichte van een 1600 die nog gekeurd moet worden, veranderd je prijs uiteindelijk als de 35000 duurder is en je in oogopslag ziet en dan denkt dat de 1600km goedkoper is, dat is wat ik wil los wikken hier, snap je verhaal van testrijden helemaal, maar daar gaat het niet om, ook niet om de kleur noch de 800 of 1000 model. het gaat om het overwegen en de waaroms erbij..

en dat voorbeeld van je mans motor en dezelfde die jij hebt, snap ik, het is net een helm het gaat naar jou vorm passen zeg maar toch :)
pi_126961448
En laten we effe heel eerlijk wezen. Op 2ehands gebied kan je niet teveel eisen stellen qua kleur en km-stand. Maar wat ik zo kan opmaken uit jouw posts kan je mijn inziens beter effe doorsparen en veur een neue Duc gaan. Dan kan je de kleur uitkiezen met een maagdelijke 0 km stand op die teller.

En toch 2ehands? Ga dan voor die met een lage km stand ongeacht kleur. Iedereen weet dat een Duc met hoge km stand een groot risico is, het blijven Italianen. Misschien worden de nieuwe Ducs betrouwbaarder aangezien het nu in handen is van Audi, maar das kijken in een glazen bol.

Tevens las ik vandaag in Kicxstart een leuk artikeltje over een Duc, weet zoniet meer het type, maar kwam erop neer dat je een standaard Duc moet kopen. Dan aankleden met opties* en dan kom je een Eurootje of 3k lager uit. *exclusief titanium drijfstangen dan
  vrijdag 24 mei 2013 @ 22:12:38 #94
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_126967737
Een 800 gaat hard zat, zeker voor een eerste fiets.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_127016326
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 20:18 schreef Gummiebeer het volgende:
En laten we effe heel eerlijk wezen. Op 2ehands gebied kan je niet teveel eisen stellen qua kleur en km-stand. Maar wat ik zo kan opmaken uit jouw posts kan je mijn inziens beter effe doorsparen en veur een neue Duc gaan. Dan kan je de kleur uitkiezen met een maagdelijke 0 km stand op die teller.

En toch 2ehands? Ga dan voor die met een lage km stand ongeacht kleur. Iedereen weet dat een Duc met hoge km stand een groot risico is, het blijven Italianen. Misschien worden de nieuwe Ducs betrouwbaarder aangezien het nu in handen is van Audi, maar das kijken in een glazen bol.

Tevens las ik vandaag in Kicxstart een leuk artikeltje over een Duc, weet zoniet meer het type, maar kwam erop neer dat je een standaard Duc moet kopen. Dan aankleden met opties* en dan kom je een Eurootje of 3k lager uit. *exclusief titanium drijfstangen dan
nee kleur maakt niet uit nee, ik zal het dan toch laten spuiten in de graphic kleuren van mijn boxer helm v8. maar is 35000km dan veel voor een monster? want ik zie er ook heelveel over de 60000km (en ja natuurlijk ook de 1600km (maar zover ik begreep moeten die met weinig nog door de pit en dan ben je ook duurder uit als je dan de boel moet gaan vervangen ect. bij de hoge km is dat vaak al gebeurd (althans dat zou je eerst moeten vragen voor je koopt)) en op hoeveel rijd een ducati monster eingenlijk? 1:XX ??
  zondag 26 mei 2013 @ 11:25:49 #96
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_127016475
Weet niet hoeveel kms. je wilt gaan maken; maar bij normaal gebruik (<10.000 kms.pj. stel ik even arbitrair)) zijn de kosten voor brandstof niet zo hoog tov. de andere kosten dat het veel uitmaakt of je motor 1 op 15 of 1 op 20 haalt.
Als je je bij een Ducati druk gaat maken over brandstofkosten weet je nog niet wat ze aan goed onderhoud kosten. ;)

Een motor, en zeker een Ducati, zou ik niet kopen met een km. stand van 35K als er niet een dik en compleet pak rekeningen bij wordt geleverd. Dat er iets duurs kapot gaat is het grootste kostenrisico.

quote:
50 ct. per km. uitgegeven aan onderhoud.
Daar kan je aardig voor tanken. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_127017080
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 11:25 schreef Hyperdude het volgende:
Weet niet hoeveel kms. je wilt gaan maken; maar bij normaal gebruik (<10.000 kms.pj. stel ik even arbitrair)) zijn de kosten voor brandstof niet zo hoog tov. de andere kosten dat het veel uitmaakt of je motor 1 op 15 of 1 op 20 haalt.
Als je je bij een Ducati druk gaat maken over brandstofkosten weet je nog niet wat ze aan goed onderhoud kosten. ;)

Een motor, en zeker een Ducati, zou ik niet kopen met een km. stand van 35K als er niet een dik en compleet pak rekeningen bij wordt geleverd. Dat er iets duurs kapot gaat is het grootste kostenrisico.

[..]

50 ct. per km. uitgegeven aan onderhoud.
Daar kan je aardig voor tanken. :)
okay niet dat ik koppig ben en voor de 35000km duc ga, maar
voor de rekeningen bij de koop waar moet je op letten, heb namelijk geen idee
(heb ook gehoord dat je moet letten of je voorvork wel recht is dit doe je door zonder handen te rijden en je motor recht rijd, das 1) rekeningen?
pi_127018011
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 11:53 schreef deevinityplayfair het volgende:

[..]

okay niet dat ik koppig ben en voor de 35000km duc ga, maar
voor de rekeningen bij de koop waar moet je op letten, heb namelijk geen idee
(heb ook gehoord dat je moet letten of je voorvork wel recht is dit doe je door zonder handen te rijden en je motor recht rijd, das 1) rekeningen?
:{

Probeer het eens in het Nederlands? Er is geen touw aan vast te knopen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_127018649
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:26 schreef BlackLining het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:26 schreef BlackLining het volgende:

[..]

laat maar..
  zondag 26 mei 2013 @ 13:40:35 #100
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_127020833
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:45 schreef deevinityplayfair het volgende:

[..]

[..]

laat maar..
Hij heeft gelijk, je posts staan vol met spel-, stijl- en grammaticafouten. Lees heel beroerd, de gemiddelde google bot brouwt er nog meer van.

Het is erg moeilijk om iemand serieus te nemen in een topic over een motor van ettelijke duizenden euro's en met de schrijfstijl van een 13 jarige in beschonken toestand.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')