abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126945652
Met pijn in mijn hart verkoop ik mijn jongensdroom, een Ducati Monster 900 uit 1996.

I.v.m. kleinere schuur na verhuizing kunnen wij onze motoren niet even makkelijk binnen- en buitenzetten met als gevolg dat mijn motor voornamelijk binnen staat en dus niet even makkelijk gepakt wordt om te rijden. In het belang van de motor laat ik hem niet buiten staan.

KM standen:
40.150 (januari 2010)

groot onderhoud incl. distr. riemen en kleppen (vorige eigenaar)

nieuwe voorband (vorige eigenaar)

40.650 (juli 2010)
- gekocht door mij (motor was toen zwart en had een deuk in de tank)

41.200 (juli 2010)

LED achterlicht geplaatst bij ScarpaMoto

2 nieuwe spiegels geplaatst incl. knippers bij ScarpaMoto

remschakelaar vervangen bij ScarpaMoto

41.611 (augustus 2010)

nieuwe achterband bij ScarpaMoto

tandwiel 14 laten monteren bij ScarpaMoto

carburateur afgesteld bij ScarpaMoto

tank laten uitdeuken bij BAX Autoschade

motor laten spuiten via BAX Autoschade (huidige kleur is de originele Ducati 848 kleur van het merk PPG, kleurcode opgevraagd bij Ducati Nederland)

42.401 (februari 2011)

onderhoud bij ScarpaMoto (incl. distr. riemen)

accu vervangen bij ScarpaMoto

koppelingsplaten vervangen bij ScarpaMoto

ketting vervangen bij ScarpaMoto

44.412 (oktober 2011)

startrelais vervangen bij ScarpaMoto

bougies vervangen bij ScarpaMoto

benzineslang vervangen bij ScarpaMoto

daarna weinig meer mee gereden, onder andere vanwege het weer.
In oktober 2012 zijn wij verhuisd en is hij de schuur in gegaan. Pas twee weken geleden heb ik er weer een ritje mee gemaakt. Staat nu weer binnen.

De motor heeft twee BOS uitlaten. Originele uitlaten zijn aanwezig.

Verder kan ik even geen bijzonderheden verzinnen, maar als het mij te binnen schiet zal ik het hier zeker bij zetten.

Inclusief overspuiten(kosten: 645,-) heb ik er de afgelopen twee jaar 2.158,- ingestoken.
Mede door het nieuwe spuitwerk wil ik er 3.000,- voor hebben. In principe hoef je nu alleen de olie te verversen en de filter te vervangen, verder is alles nog helemaal in orde voor het komende seizoen, omdat ik er erg weinig meer mee gereden heb.

pi_126946238
Mooi ding _O_
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_126946316
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:04 schreef SherlockHolmes het volgende:
Mooi ding _O_
Thanks! :) Rijdt ook erg lekker :)
pi_126946323
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:07 schreef ChickenSpikey het volgende:

[..]

Thanks! :) Rijdt ook erg lekker :)
Geloof ik best :D _O_
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_126981058
Up
pi_126983898
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:42 schreef Wokkel het volgende:
Hey Rijswijk!
klopt, daar werk ik :)
pi_127020051
up
pi_127057667
lekker motorrijweer vandaag! :s)
pi_127099743
up
  dinsdag 28 mei 2013 @ 10:33:53 #11
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_127100419
Vind hem
Wel prijzig..

Zit er wel mooi uit?

Waarom heb je hem over gespoten
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_127100558
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:33 schreef Thezappa het volgende:
Vind hem
Wel prijzig..

Zit er wel mooi uit?

Waarom heb je hem over gespoten
dat mag je vinden natuurlijk :)
maar bedenk dat dat ie geheel nieuw is gespoten, banden en ketting en koppeling voorlopig nog meegaan etc etc.

ik kocht hem in het zwart metallic. was A niet zo mooi en B zat er een deukje en kras in de tank. ik nam mij dan ook voor hem te kopen voor een redelijke prijs en hem vervolgens te laten spuiten in de door mij gewenste kleur. puur uit hobby overweging dus. nieuwe kleur is wel een officiële Ducati kleur van de 848 (wit metallic / parelmoer).
pi_127141460
KM stand is trouwens 46.527
pi_127196094
up
pi_127240112
echt niet,,?
pi_127241024
Mede door je spuitwerk wil je er een vrij hoge prijs voor...

Ik loop niet te haten, want rij zelf ook Ducati en repareer veel schade machines... Ik snap dat je spuitwerk niet goedkoop was maar daar heeft de nieuwe eigenaar weinig boodschap aan.

Die koop gewoon een motor van 17 (!) jaar oud en 46.000 op de teller.

Wat betreft je spuitwerk, een beetje beschadigde machine koop je voor 2000 euro en voor 400 heb je een complete nieuwe set tank, seatcover en cockpit schermpje uit Italie in iedere kleur van de regenboog.
Dus ik denk dat je met je prijs iets zal moeten zakken voor het aantrekkelijk wordt.

En al helemaal hier op Fok ;)
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:28:36 #17
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_127243206
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:25 schreef Dengaman het volgende:

Ik loop niet te haten, want rij zelf ook Ducati en repareer veel schade machines... Ik snap dat je spuitwerk niet goedkoop was maar daar heeft de nieuwe eigenaar weinig boodschap aan.

Wat betreft je spuitwerk, een beetje beschadigde machine koop je voor 2000 euro en voor 400 heb je een complete nieuwe set tank, seatcover en cockpit schermpje uit Italie in iedere kleur van de regenboog.
Dus ik denk dat je met je prijs iets zal moeten zakken voor het aantrekkelijk wordt.

Dit
pi_127243633
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:25 schreef Dengaman het volgende:

bieden mag hè, ik ga er niet vanuit dat ik mijn vraagprijs krijg :)
en daar het op MP en Fok normaal is om 10,- te bieden als iemand 100,- vraagt zet ik altijd wat hoger in ;)
pi_127252950
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:40 schreef ChickenSpikey het volgende:

[..]

bieden mag hè, ik ga er niet vanuit dat ik mijn vraagprijs krijg :)
en daar het op MP en Fok normaal is om 10,- te bieden als iemand 100,- vraagt zet ik altijd wat hoger in ;)
Ik snap je punt... Ook ik weet hoe het hier er aan toe gaat qua bieden...

Echter, het is geen iphone van 100 euro, mensen die hierop bieden mag je toch van verwachten dat ze weten wat een ducati waard is.
Valt me nog mee dat niemand is gaan zeiken en hel aloude cliche uit de kast heeft getrokken dat het blok al af moet zijn met zoveel km's en dat Stukgaaties dat niet aankunnen blablabla...

Om de haters alvast voor te zijn...
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
pi_127349857
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:26 schreef Dengaman het volgende:

[..]

Ik snap je punt... Ook ik weet hoe het hier er aan toe gaat qua bieden...

Echter, het is geen iphone van 100 euro, mensen die hierop bieden mag je toch van verwachten dat ze weten wat een ducati waard is.
Valt me nog mee dat niemand is gaan zeiken en hel aloude cliche uit de kast heeft getrokken dat het blok al af moet zijn met zoveel km's en dat Stukgaaties dat niet aankunnen blablabla...

Om de haters alvast voor te zijn...
haha, thanks dat je t haten voor bent, lol
het loopt nog geen storm op mijn motor, dus misschien houd ik hem wel gewoon.
blijft toch telkens weer genieten als ik hem start :)
pi_127364567
Ik vind je vraagprijs helemaal niet onredelijk. Als je bij onderhandelen uitkomt op 2750 oid heb je een zeer goed onderhouden ducati voor een uitstekende prijs mijn inziens.
pi_127364769
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:38 schreef RevQ het volgende:
Ik vind je vraagprijs helemaal niet onredelijk. Als je bij onderhandelen uitkomt op 2750 oid heb je een zeer goed onderhouden ducati voor een uitstekende prijs mijn inziens.
_O_ ^O^

my thoughts, thanks!
pi_127393321
up
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:29:02 #24
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_127395399
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:38 schreef RevQ het volgende:
Wel met veel kilometers , geen originele kleur..wat vaak -zeg niet dat nu zo is- een schade fiets betekend..

Waarom ruil je je motor niet in ?
pi_127396094
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:29 schreef Thezappa het volgende:

[..]

Wel met veel kilometers , geen originele kleur..wat vaak -zeg niet dat nu zo is- een schade fiets betekend..

Waarom ruil je je motor niet in ?
Spuitwerk is, zoals gemeld, i.v.m. deukje en kras in de tank. Daarbij wilde ik hoe dan ook een 'eigen' kleur. Is geen schadefiets geweest dus. Deukje was omdat ie bij de vorige eigenaar tegen de muur omviel met het stuur in de tank. Omvallen is dan ook een groot woord, maar dat is dus de reden.
En tja, voor inruilen is ie net weer wel te oud, waardoor ik er niets voor zou krijgen. Vandaar particulier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')