Hnnngggggquote:
Hoe oud is ze nu?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
denk je dat ze de energie heeft om op alle coffers te bewegen? aint nobody got time for thatquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:40 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
wrm beweegt ze niet op de cover. :s bij mijne staat ze gwn stil :s pfffff
Hoe heet dat dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat is geen pluishaar, hoorIk heb pluishaar
Wat ga je aanraken aan haar?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iedereen hier weet dat Candice van mij is. Je mag na mij.
lolquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
TV / [USA] Workaholics
Stormlooptopic.
Durf 't niet te zeggen... Maar pluishaar is toch even anders en zie je vaak bij krullen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoe heet dat dan?Die dunne losse haren?
[..]
Wat ga je aanraken aan haar?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Is gewoon pluishaarquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Hard geworden (srs).quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe oud is ze nu?
[ afbeelding ]
Lijkt nog steeds niet ouder dan 15/16?15, inderdaad, 2 februari 1998.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Bizar :Squote:Op donderdag 23 mei 2013 14:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hard geworden (srs).
[..]
15, inderdaad, 2 februari 1998.
Er zijn drie seizoenen, download het.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
lol
Is het uberhaupt nog op tv?
Keek 1e seizoen daarna niks meer gezien.
Wel geniaal
Nee, dat denk ik niet. Ik denk dat jij een ander definitie hanteert dan ik. Dit is geen pluishaar. Google approves what I say.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Is gewoon pluishaarAmbi denkt dat alleen krullen kunnen pluizen.
En ik zou alles aanraken van haar.
Ga ik doenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Er zijn drie seizoenen, download het.
Pluishaar is gewoon haar wat messy en pluizig is, zoals dat. Pluishaar is niet per definitie een droog vogelnest krullen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Ik denk dat jij een ander definitie hanteert dan ik. Dit is geen pluishaar. Google approves what I say.
WD, goed. Je hebt gelijk. Godsamme zeg.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pluishaar is gewoon haar wat messy en pluizig is, zoals dat. Pluishaar is niet per definitie een droog vogelnest krullen.
Blij dat je het inzietquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
WD, goed. Je hebt gelijk. Godsamme zeg.
Dat is schapenhaar, Ambi.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:47 schreef Ambipur het volgende:
[ afbeelding ]
Zoekend naar pluizig haar vond ik dit..
Wil wel in je broekjequote:
Deze boy snapt pluishaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is schapenhaar, Ambi.
[ afbeelding ]
Dit is authentiek Nederlands pluishaar.
Jij kijkt met een Nederlandse brilquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is schapenhaar, Ambi.
[ afbeelding ]
Dit is authentiek Nederlands pluishaar.
lauren hatenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij kijkt met een Nederlandse brilDus zoals ik zei: jullie hebben ook gelijk.
Btw. I hate this one.
Heb je die daar niet?quote:
Hard geworden (srs).quote:
ja. maar het gaat hier niet over haar presentatie skills of de kwaliteit van de programma'squote:Op donderdag 23 mei 2013 14:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ze is gewoon heel slecht... Heb je haar wel eens zien presenteren?
Onder dr broekje, want dat is een taillebroek dus die zit over de navel .GOSHquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Onder dr broekje, want dat is een taillebroek dus die zit over de navel .GOSH
Ja en de rest dat eromheen zitquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Onder dr broekje, want dat is een taillebroek dus die zit over de navel .GOSH
Vind haar niet mooiquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja. maar het gaat hier niet over haar presentatie skills of de kwaliteit van de programma's
(srs)quote:
Pluishaar is prachtig, sowieso die messy-factor bovenop een air van schoonheid en frisse energie. Als je met zulk haar en enkel in een slobberig shirt door mijn slaapkamer ronddribbelt dan heb je me. Een soort Achilleshiel, if you will.quote:
waaaatquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:47 schreef Ambipur het volgende:
[ afbeelding ]
Zoekend naar pluizig haar vond ik dit..
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:58 schreef Silentalarm het volgende:
Godver wd nu ben ik dus verliefd op dat meisje van dat plaatje
Shit is fakequote:Op donderdag 23 mei 2013 14:58 schreef Silentalarm het volgende:
Godver wd nu ben ik dus verliefd op dat meisje van dat plaatje
Hier zie je het wel, de kerven van de navel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Candice. Swanepoel. Candice Swanepoel.
Dude, die broekjes zitten hoog hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hier zie je het wel, de kerven van de navel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |