Nee, dat denk ik niet. Ik denk dat jij een ander definitie hanteert dan ik. Dit is geen pluishaar. Google approves what I say.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Is gewoon pluishaarAmbi denkt dat alleen krullen kunnen pluizen.
En ik zou alles aanraken van haar.
Ga ik doenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Er zijn drie seizoenen, download het.
Pluishaar is gewoon haar wat messy en pluizig is, zoals dat. Pluishaar is niet per definitie een droog vogelnest krullen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Ik denk dat jij een ander definitie hanteert dan ik. Dit is geen pluishaar. Google approves what I say.
WD, goed. Je hebt gelijk. Godsamme zeg.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pluishaar is gewoon haar wat messy en pluizig is, zoals dat. Pluishaar is niet per definitie een droog vogelnest krullen.
Blij dat je het inzietquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
WD, goed. Je hebt gelijk. Godsamme zeg.
Dat is schapenhaar, Ambi.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:47 schreef Ambipur het volgende:
[ afbeelding ]
Zoekend naar pluizig haar vond ik dit..
Wil wel in je broekjequote:
Deze boy snapt pluishaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is schapenhaar, Ambi.
[ afbeelding ]
Dit is authentiek Nederlands pluishaar.
Jij kijkt met een Nederlandse brilquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is schapenhaar, Ambi.
[ afbeelding ]
Dit is authentiek Nederlands pluishaar.
lauren hatenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij kijkt met een Nederlandse brilDus zoals ik zei: jullie hebben ook gelijk.
Btw. I hate this one.
Heb je die daar niet?quote:
Hard geworden (srs).quote:
ja. maar het gaat hier niet over haar presentatie skills of de kwaliteit van de programma'squote:Op donderdag 23 mei 2013 14:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ze is gewoon heel slecht... Heb je haar wel eens zien presenteren?
Onder dr broekje, want dat is een taillebroek dus die zit over de navel .GOSHquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Onder dr broekje, want dat is een taillebroek dus die zit over de navel .GOSH
Ja en de rest dat eromheen zitquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Onder dr broekje, want dat is een taillebroek dus die zit over de navel .GOSH
Vind haar niet mooiquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja. maar het gaat hier niet over haar presentatie skills of de kwaliteit van de programma's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |