quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:22 schreef Panzermaus het volgende:
tonika oplichters misdadigers moord tonika brandstichters onbetrouwbaar oorlogsmisdaden guerrilla tonika gitaar babyhandel afpersing waardeloos
quote:
Houden we zoquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lang niks meer van gehoord eigenlijk
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zou jou ook niet aannemen op basis van je fysiek, veel te intimiderend.
Daar kunnen we over discussieren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb het niet over jou specifiek. Je moet zelf weten wat je doet, hier in NL mag dat hoor
gewoon vocaroos luisteren van dqodquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lang niks meer van gehoord eigenlijk
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom staat deze meuk niet op Geenstijl eigenlijk.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:24 schreef Dqod het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Ben jij Avril Lavigne?"
WAT GA JE DAT DAN OOK IN HET NEDERLANDS VRAGEN JONGEUH WTF JONGE HEY WTF WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTT
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Doe liever andere dingenquote:
dm?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:27 schreef CristinaYang het volgende:
Ik heb gisteren een vocaroo opgenomen waarin ik een poging deed een Amsterdam's accent na te doen. Er is me verteld dat het afstotelijk, onvrouwelijke en vreugdeloos was
Waarom moet je dingen zo gecompliceerd maken?quote:
Ik kan er niet meer tegennnnquote:
Linkjequote:Op donderdag 23 mei 2013 13:27 schreef CristinaYang het volgende:
Ik heb gisteren een vocaroo opgenomen waarin ik een poging deed een Amsterdam's accent na te doen. Er is me verteld dat het afstotelijk, onvrouwelijke en vreugdeloos was
Nog nooit gezien! Cute9031. Wat een mooie babydolfijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe liever andere dingen
Oh en zo lief ditMELTINGGGGGGGGGGGG
+++
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BABY DOLFIJN!!!
Kijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nog nooit gezien! Cute9031. Wat een mooie babydolfijn.
Like what?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe liever andere dingen
Oh en zo lief ditMELTINGGGGGGGGGGGG
+++
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BABY DOLFIJN!!!
Oke, dat is inderdaad wel heel cutequote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijk:::::DD:D:D:D
[ afbeelding ]
Awwwwwwwwwwwwwww
Al die vrouwen met soaontwikkelneigingen hierquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef CristinaYang het volgende:
Al die mannen met broedneigingen hier
postenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:27 schreef CristinaYang het volgende:
Ben gewoon schoon hoor, vraag m'n gegevens maar op bij het UMCquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al die vrouwen met soaontwikkelneigingen hier
Moet je me nou weer zo beledigen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef CristinaYang het volgende:
Al die mannen met broedneigingen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |