quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:22 schreef Panzermaus het volgende:
tonika oplichters misdadigers moord tonika brandstichters onbetrouwbaar oorlogsmisdaden guerrilla tonika gitaar babyhandel afpersing waardeloos
quote:
Houden we zoquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lang niks meer van gehoord eigenlijk
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zou jou ook niet aannemen op basis van je fysiek, veel te intimiderend.
Daar kunnen we over discussieren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb het niet over jou specifiek. Je moet zelf weten wat je doet, hier in NL mag dat hoor
gewoon vocaroos luisteren van dqodquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lang niks meer van gehoord eigenlijk
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom staat deze meuk niet op Geenstijl eigenlijk.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:24 schreef Dqod het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Ben jij Avril Lavigne?"
WAT GA JE DAT DAN OOK IN HET NEDERLANDS VRAGEN JONGEUH WTF JONGE HEY WTF WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTT
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Doe liever andere dingenquote:
dm?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:27 schreef CristinaYang het volgende:
Ik heb gisteren een vocaroo opgenomen waarin ik een poging deed een Amsterdam's accent na te doen. Er is me verteld dat het afstotelijk, onvrouwelijke en vreugdeloos was
Waarom moet je dingen zo gecompliceerd maken?quote:
Ik kan er niet meer tegennnnquote:
Linkjequote:Op donderdag 23 mei 2013 13:27 schreef CristinaYang het volgende:
Ik heb gisteren een vocaroo opgenomen waarin ik een poging deed een Amsterdam's accent na te doen. Er is me verteld dat het afstotelijk, onvrouwelijke en vreugdeloos was
Nog nooit gezien! Cute9031. Wat een mooie babydolfijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe liever andere dingen
Oh en zo lief ditMELTINGGGGGGGGGGGG
+++
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BABY DOLFIJN!!!
Kijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nog nooit gezien! Cute9031. Wat een mooie babydolfijn.
Like what?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe liever andere dingen
Oh en zo lief ditMELTINGGGGGGGGGGGG
+++
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BABY DOLFIJN!!!
Oke, dat is inderdaad wel heel cutequote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijk:::::DD:D:D:D
[ afbeelding ]
Awwwwwwwwwwwwwww
Al die vrouwen met soaontwikkelneigingen hierquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef CristinaYang het volgende:
Al die mannen met broedneigingen hier
postenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:27 schreef CristinaYang het volgende:
Ben gewoon schoon hoor, vraag m'n gegevens maar op bij het UMCquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al die vrouwen met soaontwikkelneigingen hier
Moet je me nou weer zo beledigen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef CristinaYang het volgende:
Al die mannen met broedneigingen hier
ZIE JE!!!quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oke, dat is inderdaad wel heel cute
Het interesseart mah nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben gewoon schoon hoor, vraag m'n gegevens maar op bij het UMC
Ik doel toch niet op jou schatje, dat weet je tochquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je me nou weer zo beledigen?
Zal ik een gek kapsel voor je nemen? :$
Ohmygod wat lief!quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijk:::::DD:D:D:D
[ afbeelding ]
Awwwwwwwwwwwwwww
Ik heb geen soaquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al die vrouwen met soaontwikkelneigingen hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
WAAROM BEGIN JE ER DAN TELKENS OVER, LAMLULquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ZIE JE!!!
[..]
Het interesseart mah niet
Ik voel ook diepe haat richting die toko. Daarom een quote.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:22 schreef Panzermaus het volgende:
tonika oplichters misdadigers moord tonika brandstichters onbetrouwbaar oorlogsmisdaden guerrilla tonika gitaar babyhandel afpersing waardeloos
bij jou staat blond ook wel leukquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik doel toch niet op jou schatje, dat weet je toch
Ik weet het niet, ik vind blond ook wel heel leuk
Moest blozenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik doel toch niet op jou schatje, dat weet je toch
Ik weet het niet, ik vind blond ook wel heel leuk
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb geen soaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boa, er is een verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AWwwwwwwquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ohmygod wat lief!Hij is zo klein en grijs ook.
![]()
zou je nu willen omhelzen
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Jij hebt geen foto's van mij met rood haar gezien. Daar bestaat erg leuk beeldmateriaal van, vraag maar aan Dqodquote:
iewquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moest blozen
Nee, kan ook niet, true storyDan krijg ik een dik hoofd, vol met vocht enzo
Pics van hoe je boa constrict.........Orquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boa, er is een verschil
[..]
AWwwwwww![]()
zou je nu willen omhelzen
oew, doddie! mijn DM graagquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij hebt geen foto's van mij met rood haar gezien. Daar bestaat erg leuk beeldmateriaal van, vraag maar aan Dqod
Haha zou leuk zijn als Rutger en compagnons daar vandaag even langsgaan voor een interview die vanavond op tv kan komen. Dan is het snel over met die tokoquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom staat deze meuk niet op Geenstijl eigenlijk.
Moest lachen om dat constrict.........Orquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pics van hoe je boa constrict.........Or
Dit klopt wel zo'n beetje jaquote:
ja maar jij zei dat ik dqod kon vragen.. en.. en...quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee nee, valt in de categorie NSFW
Dqod mag vertellen wat ze van die foto vond, maar dat soort dingen reserveer ik alleen voor haar. Sorryquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja maar jij zei dat ik dqod kon vragen.. en.. en...
Ja, dat was iew ja.. Maar voornamelijk gewoon 1 van de kutste weken van m'n levenquote:
Ik sop er nog dagelijks op :$quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij hebt geen foto's van mij met rood haar gezien. Daar bestaat erg leuk beeldmateriaal van, vraag maar aan Dqod
Dat mag ookquote:
Neequote:
Vond m wel goed gevondenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moest lachen om dat constrict.........Or![]()
In that case: waar blijft de rest?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dqod mag vertellen wat ze van die foto vond, maar dat soort dingen reserveer ik alleen voor haar. Sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |