quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:52 schreef Andromache het volgende:
maar seks is belangrijk voor mij. en verder daten met een man waarbij ik koude rillingen krijg bij de gedachte dat hij me aanraakt, dat heeft toch geen zin?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt nooit dat iemand mooier wordt in de loop der tijd?
Dus dat het een twijfelgevalletje is?
Daarbij kan ik me niet voorstellen dat je alleen dates hebt met lelijke mensen.. want dan weet je van te voren al dat je het er niet op zou kunnen.
Maar dan nog moet er wel iets van aantrekkingskracht zijn. Je moet wel willen dat de ander je aanraakt en de ander willen aanrakenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:56 schreef Coco98 het volgende:
In mijn ervaring waren de wat minder knappe vrouwen beter in bed.
Klopt, alleen als ik voor mezelf spreek ligt dat veel meer aan de persoon zelf dan aan het uiterlijk. Natuurlijk moet iemand wel 'iets' hebben maar of iemand daadwerkelijk in de volksmond 'knap' is heeft daar bij mij helemaal geen invloed op.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan nog moet er wel iets van aantrekkingskracht zijn. Je moet wel willen dat de ander je aanraakt en de ander willen aanraken
Natuurlijk. Aantrekkingskracht is meer dan enkel het uiterlijk en of iemand 'knap' is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:58 schreef eefje801 het volgende:
Klopt, alleen als ik voor mezelf spreek ligt dat veel meer aan de persoon zelf dan aan het uiterlijk. Natuurlijk moet iemand wel 'iets' hebben maar of iemand daadwerkelijk in de volksmond 'knap' is heeft daar bij mij helemaal geen invloed op.
Ik weet ook als ik ontzettende lol kan hebben met een meisje, de aantrekkingskracht aanzienlijk verhoogt, en de seks maakt het dan alleen nog maar leuker.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt, alleen als ik voor mezelf spreek ligt dat veel meer aan de persoon zelf dan aan het uiterlijk. Natuurlijk moet iemand wel 'iets' hebben maar of iemand daadwerkelijk in de volksmond 'knap' is heeft daar bij mij helemaal geen invloed op.
Gast hoe haal je het in je kop om met zo iemand een relatie te beginnenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, daar moest ik dus om lachen. Mensen die in astrologie geloven, hebben wat mij betreft een chromosoom teveel.
Mijn ex geloofde heilig in Derek Ogilvy. Toen ik haar een 2 uur durende reportage liet zien over een onafhankelijke test met deze oplichter, waar hij volledig door de mand viel, was ze ervan overtuigd dat die test niet goed was..
Ze geloofde ook heilig in de rtl sterren-lezers. Ze had al een paar keer gebeld en alles wat ze vertelden klopte! Dan haak ik dus gewoon af.
Zit me nu te bedenken. Wil je haar nummer?
Preciesquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:00 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik weet ook als ik ontzettende lol kan hebben met een meisje, de aantrekkingskracht aanzienlijk verhoogt, en de seks maakt het dan alleen nog maar leuker.
Dat soort dingen worden minder belangrijk als de rest goed is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:02 schreef mr-green het volgende:
[..]
Gast hoe haal je het in je kop om met zo iemand een relatie te beginnen
Mijn ex was dan niet zo fanatiek daarin, maar ze keek wel graag naar derek ogilvie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:02 schreef mr-green het volgende:
[..]
Gast hoe haal je het in je kop om met zo iemand een relatie te beginnen
ik druk me verkeerd uit. ik wil ook iemand met sex appeal. goed voorbeeld: Paul Bosvelt. aartslelijke vent maar WOW wat een aantrekkelijke man. anyway. * Andromache gaat nu bellen met huisarts ivm obsessief gedrag.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat is dan ook net zo vervelend als een Jehova getuige die steeds maar probeert je te overtuigen dat zijn geloof het enige geloof isquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:06 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Mijn ex was dan niet zo fanatiek daarin, maar ze keek wel graag naar derek ogilvie.
Ik ging dan altijd logisch verklaren wat voor een onzin dat was, cold reading technieken laten zien etc, werd ze altijd kwaad
Klopt, ik heb er van geleerdquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:08 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Dat is dan ook net zo vervelend als een Jehova getuige die steeds maar probeert je te overtuigen dat zijn geloof het enige geloof is
wie was dat ook alweer met dat verhaal dat ze drie keer achter elkaar op haar rug klaarlag, maar dat die 3 boys hem niet omhoog kregen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:47 schreef Andromache het volgende:
uiterlijk verandert niet met de tweede date. je kunt het erop of niet.
ouchquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wie was dat ook alweer met dat verhaal dat ze drie keer achter elkaar op haar rug klaarlag, maar dat die 3 boys hem niet omhoog kregen?
geloven in de drek van derekquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:08 schreef mr-green het volgende:
niet geloven in van die mensen als Derek
wat bewerk jij mijn tekst nou weerquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
geloven in de drek van derek![]()
Wel heerlijke meeleesdiscussie dit vandaag.
Hier loopt er nogsteeds wat offline, kreeg laatst ook al commentaar van een gemeenschappelijke vriend erover. Maar het gaat erg traag, we durven beide niet echt een stap te zetten.
Via paiq ook een leuk contact dus ik mag niet klagen
Wat voor een commentaar?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
geloven in de drek van derek![]()
Wel heerlijke meeleesdiscussie dit vandaag.
Hier loopt er nogsteeds wat offline, kreeg laatst ook al commentaar van een gemeenschappelijke vriend erover. Maar het gaat erg traag, we durven beide niet echt een stap te zetten.
Via paiq ook een leuk contact dus ik mag niet klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |