quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:05 schreef seto het volgende:
de echte mascotte, never forget
[ afbeelding ]
Het is de man zonder kapsel!quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:05 schreef seto het volgende:
de echte mascotte, never forget
[ afbeelding ]
niet hier, BB-topic is beterquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:14 schreef murp het volgende:
lieve users.. kan iemand mij helpen afvallen?
BB of fitness topic. Hier worden mensen alleen kapot gemaakt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:14 schreef murp het volgende:
Zag laatst zo'n enorm skinny dude een tanktop passen in de H&M, hij probeerde een beetje te flexen voor de spiegel enzo. Wel schattig om te zien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
zou die niet weten dat als je 58kg weegt bij 185cm dat je dan volgens de wet geen tank toppie aan mag?
oh, dan ga ik snel weg!quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
BB of fitness topic. Hier worden mensen alleen kapot gemaakt.
lol. zo een eentje waarbij je je afvraagt hoe die banden van het hempje op z'n "schouders" blijven liggen en er niet langs afglijdenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:19 schreef seto het volgende:
[..]
Zag laatst zo'n enorm skinny dude een tanktop passen in de H&M, hij probeerde een beetje te flexen voor de spiegel enzo. Wel schattig om te zien.
www.slank-en-sterk.nlquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:14 schreef murp het volgende:
Niet alles draait om de calorietjes, jongons!!!quote:[..]
maar niet alles draait om calorieën, dan zou je in theorie ook kunnen leven op een zak chips per dag.
TS: het begin is het moeilijkst.
Wat tips van mij:
- geen troep in huis halen, dan eet je het ook niet op.
- bedenk je dat je naar troep snakt, omdat je verslaafd bent. Van verslavingen kun je afkicken en dan heb je het niet meer nodig.
- zoek een manier van bewegen die je leuk vindt, die bij je past en die je kunt volhouden.
Succes! En je bent altijd welkom in Gezond Slank voor feedback op je lijstje
Die mensen zijn echt de types waar Jesse zijn geld vandaan haaltquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:29 schreef 16meter het volgende:
Op donderdag 23 mei 2013 08:20 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Niet alles draait om de calorietjes, jongons!!!
anders prik je zo een gat in d'r rug.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:32 schreef 16meter het volgende:
precies carbon
mager scharminkel daar zou ik m dus echt niet voor uit me broekje halen
laat haar terugkome als ze 150kg squat
heb ze zo een dwarsleziequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:34 schreef 16meter het volgende:
ja idd met me lans van 32 ECHTE centimeters
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:36 schreef Seam het volgende:
NWS / Fysiek sterke mannen zijn vaker rechts
Wat stemmen jullie broeders?
Allemaal PVV?
lol, ik ben zo rechts als het maar kanquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hier is maar op een manier achter te komen: een poll:
Poll: Welke politieke partij heeft jouw voorkeur?
• VVD
• PvdA
• PVV
• SP
• CDA
• D66
• Christen Unie
• Groen Links
• SGP
• Partij voor de Dieren
• 50Plus
• Anders, namelijk...
• Geen voorkeur/mening
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt verschillende "variabelen":quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:45 schreef CarbonC het volgende:
Ik zie dat Snakey ook gestemd heeft (1 stem op 50Plus).
Niks mis mee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol, ik ben zo rechts als het maar kan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is vaag, na 5 dagen zijn je spieren helemaal hersteld en zou het dus eigenlijk makkelijker moeten gaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:44 schreef Beach het volgende:
week geen bp gedaan voelde ik wel vandaag zeg ging lastig
Maar kwam wss ook door de pt die erbij stond en die zei hoe ik het moest doen, langzaam en met mn ellebogen naar buiten. Terwijl ik juist mezelf de foute form had afgeleerd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat is vaag, na 5 dagen zijn je spieren helemaal hersteld en zou het dus eigenlijk makkelijker moeten gaan.
kijk je uit dat je niet gaat staan swingen tussen de setjes door.?quote:
Staat bij mijn gym weleens zo'n vrouw te swingen tussen de sets door, niet helemaal dansen maar wel bewegingen maken enzoquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
kijk je uit dat je niet gaat staan swingen tussen de setjes door.?
Lol, ik dacht dat jij ook bijna van je oude dag kon gaan genieten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:45 schreef CarbonC het volgende:
Ik zie dat Snakey ook gestemd heeft (1 stem op 50Plus).
alleen van de trapquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:14 schreef murp het volgende:
Carbon is 49.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Lol, ik dacht dat jij ook bijna van je oude dag kon gaan genieten.
Ik moet nog minimaal een kwart eeuw werken voordat ik met pensioen kan. Zolang Snakey nog iets ouder is plaag ik hem zo nu en dan een beetje.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Lol, ik dacht dat jij ook bijna van je oude dag kon gaan genieten.
D66 is een licht rechtse progressieve partij, ik zeg hypothese bevestigdquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hier is maar op een manier achter te komen: een poll:
Poll: Welke politieke partij heeft jouw voorkeur?
• VVD
• PvdA
• PVV
• SP
• CDA
• D66
• Christen Unie
• Groen Links
• SGP
• Partij voor de Dieren
• 50Plus
• Anders, namelijk...
• Geen voorkeur/mening
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nog niet, maar zag op dbb in het weightlifting gedeelte dat ze deze classes regelmatig houden gericht op junioren die met wedstrijden meedoen maar dat ouderen ook welkom zijn.quote:woensdag 22 mei 2013 @ 23:56 • 258
Drommeldaris
Op woensdag 22 mei 2013 23:16 schreef esv7 het volgende:
Iemand hier wel eens naar weightlifting classes geweest?
Nee, zou wel gaan als het in de buurt is om de techniek te verfijnen denk ik
Wat probeer je te doen? Het lijkt alsof je antwoord geeft op je eigen vraagquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:29 schreef esv7 het volgende:
[..]
Nog niet, maar zag op dbb in het weightlifting gedeelte dat ze deze classes regelmatig houden gericht op junioren die met wedstrijden meedoen maar dat ouderen ook welkom zijn.
inb4 'hoe zou het met EdwinNL zijn'quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:29 schreef esv7 het volgende:
[..]
Nog niet, maar zag op dbb in het weightlifting gedeelte dat ze deze classes regelmatig houden gericht op junioren die met wedstrijden meedoen maar dat ouderen ook welkom zijn.
kogelrond denk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
inb4 'hoe zou het met EdwinNL zijn'
Kinkhoest was het, ondanks dat we er allemaal voor gevaccineerd zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
kogelrond denk.
lol.
hij had iets van een blessure waardoor z'n plannen moesten worden uitgesteld (niet afgesteld)
hahahhehehaha jah lol.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kinkhoest was het, ondanks dat we er allemaal voor gevaccineerd zijn
Sinds ik elke avond bid maak ik de... okee laat maar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hahahhehehaha jah lol.
![]()
niet als je in de bijbelbelt woont.
Maar daar doen ze niet aan powerlfiting natuurlijk. stel je voor.
haha, en dan wakker worden met tieten en een fatpackquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:57 schreef kaasplankje het volgende:
Lieve heer jezus, wilt u alstublieft mijn spieren zo groot maken dat de meisjes in de disco vochtig worden als ik ze aanspan?
Uw liefhebbende stereotomy.
Ja kan niet quoten uit vorige topic ofzo heb het gekopiëerd vandaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat probeer je te doen? Het lijkt alsof je antwoord geeft op je eigen vraag
Ik quote altijd en kopieer dan de quotequote:Op donderdag 23 mei 2013 15:40 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ja kan niet quoten uit vorige topic ofzo heb het gekopiëerd vandaar.
Ja maar op mijn mobiel is de quote knop weg als het topic op slot zit ofzo lol.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik quote altijd en kopieer dan de quote
zijn vaak skinny gastenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen die niet van nature al sixpack hebben
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
hoeveel pille stanozoLOL neemt hyquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:36 schreef ChesterPerry het volgende:
Is wel bruut als je ecto bent en 1.68 en gwn dit fysiek
[ afbeelding ]
goed fysiek wel srs!quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:34 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#swag #yolo #gay #6pack
telt niet als je skinny bent brehquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
neuh, van origine ectos maar wel goed lichaamquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja jij hebt meestal ecto's toch?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
neuh, van origine ectos maar wel goed lichaam. Sowieso sinds ik train let ik daar goed op.
Panzergenetics, heb een sterk vergelijkbare schoulder/waist-ratio.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:34 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#swag #yolo #gay #6pack
Bedankt maatje! Succes.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:54 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Billenpic voor ik ga pompen.
Take care.
Ziet eruit als een pussy, hoek hem zo neer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:36 schreef ChesterPerry het volgende:
Is wel bruut als je ecto bent en 1.68 en gwn dit fysiek
[ afbeelding ]
alle deuren open houden wijffiequote:Op donderdag 23 mei 2013 18:47 schreef Fanta-stick het volgende:
Maar buffe beren zijn ook leuk, vooral omdat ik me dan een lief klein meisje voel ipv een liftbitch.
geleerd uit Lifquote:
ja tochquote:
dus jij was die oliebol vanochtend in de metro?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:20 schreef Beach het volgende:
[..]
geleerd uit Lifik dacht met dat eten val ik het beste af
was het in rdamquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
dus jij was die oliebol vanochtend in de metro?
lol alle liga's zijn gezond gek. Pleonasme en zoowwwquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:59 schreef Beach het volgende:
ontbijt:
zwarte koffie met sneetje krentenbrood
T: snickers
T2: appel
lunch: salade met dressing
T3: appel
T4: gezonde liga
Diner: verse worst aardappelpuree uit een zakje en wat diepvriesspinazie a la crème
maar dan verlies je al die eiwittenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:44 schreef Jahr00n het volgende:
ik trek me wel 4 keer per dag af nu kost ook veel kr8
Wat een punchable face zeg. RAAAGEEEEEquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:34 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#swag #yolo #gay #6pack
Geen wonder dat je als een pussy liftquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:10 schreef Dimachaerus het volgende:
als ik trek dan treek ik vaak wel tot soms 4 uurtjes
ik begin bv zaterdag ochtend om 8 uur tot 12 uur middag met de cammeisjes samen. Ongelooflijk wat een stamina meisjes hebben
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Geen wonder dat je als een pussy lift
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Geen wonder dat je als een pussy lift
Is het niet vermoeiend om zo te typen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja tochandersss kommikmtog nooit aan dienmannhe soms moet je genoegen nemennmetmminder of een maatje meer!
Dacht ik ook toen ik de foto zagquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat een punchable face zeg. RAAAGEEEEE![]()
![]()
mi kankiquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:54 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Billenpic voor ik ga pompen.
Take care.
ik smeer pindaAAs op mijn boterhammen. Wie is er niet groot mee geworden?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:29 schreef Jahr00n het volgende:
sinds ik wil afvallen smeer ik hoemmoes op al mijn broodjes heerlyk
Zit je aan Equipoise?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:57 schreef Drinky het volgende:
Hallo gaat mijn lichaam even spelletjes spelen. In de cut nooit last van honger, nu ik meer eet opeens zieke honger terwijl ik al aan mijn targets zit.
Even pagga slaan om weer ruimte te maken voor eiwitten en cardiovasculaire inspanning te verrichten.
gezond slank is een deur verder broederquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:59 schreef Beach het volgende:
ontbijt:
zwarte koffie met sneetje krentenbrood
T: snickers
T2: appel
lunch: salade met dressing
T3: appel
T4: gezonde liga
Diner: verse worst aardappelpuree uit een zakje en wat diepvriesspinazie a la crème
laat dat gezond maar wegquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:36 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
gezond slank is een deur verder broeder
WTF is diepvriesfruit?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
O: bakje magere franse yoghurt met diepvriesfruit
T: speltpannenkoek met spek en klein beetje stroop
S: Jillian level1 (net calorie burn: 266)
L: vega hamburger met rijst en een blik doperwtjes+worteltjes (uitlekgewicht 265gr)
S: Uurtje zumba (net calorie burn: 545 kcal)
D: ?
Die mensen hongeren zichzelf helemaal uit en dat doen ze allemaal te niet door shit als een spekpannekoek te eten
was je met een date uit eten?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:54 schreef Fanta-stick het volgende:
O: Halve bak kwark met bosbessen
T: Niks
L: Blikje tonijn, gemende sla
T: 2 Meergranencrackers met smeerkaas
D:Pasta met rivierkreeft en peultjes ( uit eten)
Water en thee heel de dag door.
workout : 2 keer sprinten voor tram en metro.
alles is een straf wat niet mag enzo ookquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
O: bakje magere franse yoghurt met diepvriesfruit
T: speltpannenkoek met spek en klein beetje stroop
S: Jillian level1 (net calorie burn: 266)
L: vega hamburger met rijst en een blik doperwtjes+worteltjes (uitlekgewicht 265gr)
S: Uurtje zumba (net calorie burn: 545 kcal)
D: ?
Die mensen hongeren zichzelf helemaal uit en dat doen ze allemaal te niet door shit als een spekpannekoek te eten
make that the cat wiseeequote:Op donderdag 23 mei 2013 23:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Met een vriendin. Date momenteel niet.
quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Ik date een meisje.
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor wijffie... door te experimenteren leer je wat je wel wat je niet wil in het levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even serieus tho daten met een meisje zou ik me niet aan wagenvrouwen
Serieus een geintje..meisjes zijn leuk voor een keertje in bed maar daten=vragen om moeilijkheden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor wijffie... door te experimenteren leer je wat je wel wat je niet wil in het leven
Even serieus tho daten met een meisje zou ik me niet aan wagenvrouwen
[..]Ik date een meisje.
lekkur clitje zuigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mot ze ook nie in me bed die wijvequote:Op donderdag 23 mei 2013 23:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Serieus een geintje..meisjes zijn leuk voor een keertje in bed maar daten=vragen om moeilijkheden.
Nee? Beetje voelen en als ze dan met hun kut te dichtbij komen gauw afwerenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:09 schreef JackieBrown het volgende:
Al een uur bezig met wat ik morgen aan moet trekken godverdommeeeeeekan daar gewoon oprecht chagerijnig van worden.
[..]
mot ze ook nie in me bed die wijve
eet die reep cohocolade die in de kast op jou wachtquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:09 schreef JackieBrown het volgende:
Al een uur bezig met wat ik morgen aan moet trekken godverdommeeeeeekan daar gewoon oprecht chagerijnig van worden.
[..]
mot ze ook nie in me bed die wijve
cunt teaserquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee? Beetje voelen en als ze dan met hun kut te dichtbij komen gauw afwerenzo doe ik altijd.
zal jouw cohocolade esquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
eet die reep cohocolade die in de kast op jou wacht
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee? Beetje voelen en als ze dan met hun kut te dichtbij komen gauw afwerenzo doe ik altijd.
Arme panzrquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso lekker nat/hard laten worden en dan gewoon weg gaan..doe ik altijd bij mensen.
en daarna verkracht worden en hier uithuilen,lolquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso lekker nat/hard laten worden en dan gewoon weg gaan..doe ik altijd bij mensen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:20 schreef Jahr00n het volgende:
ik had je dan in je kut gestompt en er een voorwerp in gedrukt
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en daarna verkracht worden en hier uithuilen,lol
quote:
geen wonder dat je het huis uit vloog, met je vieze praatquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
[..]. Dan kom ik achter jullie aan en maak ik van jullie sterretje een rondje.
Jij weet niks van mij ouwe.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geen wonder dat je het huis uit vloog, met je vieze praat
ik zei je toch mattiequote:Op donderdag 23 mei 2013 23:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geen wonder dat je het huis uit vloog, met je vieze praat
niet gezien, legs onlyquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
ik zei je toch mattie
op foto ziet ze er heel onschuldig uit
[..]Ik date een meisje.
van de fok meet? Die chick die alleen schaart toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Moet je op je biceps smeren, dan nemen je spieren de eiwitten opquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik smeer pindaAAs op mijn boterhammen. Wie is er niet groot mee geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Kinkhoest heeft een tijdje geheerst. Heb t zelf ook gehad, anderhalf jaar geleden. En ik ben dr 25 jaar geleden ook tegen ingeënt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kinkhoest was het, ondanks dat we er allemaal voor gevaccineerd zijn
En daarna ook dat 7000kcals dieet gevolgd?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 05:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Kinkhoest heeft een tijdje geheerst. Heb t zelf ook gehad, anderhalf jaar geleden. En ik ben dr 25 jaar geleden ook tegen ingeënt.
Nee maar wel begonnen met AAS in mn kadaver te kankerenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 06:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En daarna ook dat 7000kcals dieet gevolgd?
http://www.nu.nl/binnenla(...)brand-groningen.htmlquote:Neergeschoten man gered van brand Groningen
Een neergeschoten man is in de nacht van donderdag op vrijdag in Groningen aangetroffen op het dak van een brandende sportschool. Dat meldde de politie.
De gewonde man had meerdere schotwonden, maar wist zelf de politie te bellen. Toen de hulpdiensten arriveerden, bleek het gebouw aan de Protonstraat in brand te staan. De brandweer bracht het slachtoffer met een hoogwerker in veiligheid. Brandweerlieden wisten de brand daarna snel onder controle te krijgen.
Mogelijk is het slachtoffer de eigenaar van de sportschool en werd hij overvallen, meldt een politiewoordvoerder vrijdag op Radio 1.
Verband
De politie houdt ook sterk rekening met een verband tussen de brand en de schietpartij. ''Dit is allemaal wel heel toevallig'', stelde de woordvoerster. Het slachtoffer is in stabiele toestand opgenomen in het ziekenhuis. Van de daders ontbreekt nog ieder spoor.
De sportschool liep door de brand forse schade op. Het vuur woedde op de eerste etage. Volgens de brandweer stonden onder meer enkele sporttoestellen in lichterlaaie. Het is nog onduidelijk of het vuur is aangestoken; dat wordt nog onderzocht.
Roid ragequote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)brand-groningen.html
Noo! Alles in de brand.
Die linker heeft wel een hele matige unit. Veel te skinny.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:42 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Ik en mijn chick fanta-stick (hihi dat rijmt)
Je snikkel schijnt er ook centimeters van te kunnen groeien.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:39 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Moet je op je biceps smeren, dan nemen je spieren de eiwitten op
[ X ] Alfa-vrouwquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Aldus de zolderkamermaagd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:16 schreef kaasplankje het volgende:
chicks moeten gwn luisteren en anders oprotte
Omdat het een vaag verhaal is, natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haha :p.
Waarom moest ik gniffelen over dat brandende sportschool verhaal??
haha dat sowieso, als je in de fit for free zou roken zouden het personeel je er niet uit durven trappen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Omdat het een vaag verhaal is, natuurlijk.
Was dat trouwens een Fist For Free die afgefikt is?
beetje ingevallen billen heb ik daar, dat was wel voor mijn bulk van +20 kg he jongensquote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:42 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Ik en mijn chick fanta-stick (hihi dat rijmt)
Das toch die parenclub ganger.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:25 schreef G.R.S. het volgende:
Check die Carbonfibre dan
US / Pimp hier met je buik (navel)! #3
lelyk lichaamquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:25 schreef G.R.S. het volgende:
Die poseersokken ookquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:25 schreef G.R.S. het volgende:
Heb je al een PM/DM n.a.v. je compliment?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:25 schreef G.R.S. het volgende:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb je al een PM/DM n.a.v. je compliment?
Die bulk zal ook wel goed voor je diameters geweest zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
beetje ingevallen billen heb ik daar, dat was wel voor mijn bulk van +20 kg he jongens
Op zich respect dat ie aan wedstijden doet, goede houdingen zijn erg lastig. Maar beweren dat je op 2,8% zit isquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]Ik ben te jong voor hem
hij doet aan wedstrijden
US / Sportieve Fok!kers #4
snap je nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Die bulk zal ook wel goed voor je diameters geweest zijn.
dit ziet er zo kk homofiel uitquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]Ik ben te jong voor hem
hij doet aan wedstrijden
US / Sportieve Fok!kers #4
Diameters was in mijn tijd slang voor borsten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
snap je niet, als je omvang bedoeld zeg ik ; duhhuh
ow oke, laatste keer dat ik cup a/b had was in 2006 :p, qua gainen niks van gemerkt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Diameters was in mijn tijd slang voor borsten.
Ik geloof dat ik niet wil weten hoe oud je toen was...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ow oke, laatste keer dat ik cup a/b had was in 2006 :p, qua gainen niks van gemerkt.
Daar werd ik ook om uitgelachen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik niet wil weten hoe oud je toen was...
12 :$quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik niet wil weten hoe oud je toen was...
beter de wijve in deze topicquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:04 schreef seto het volgende:
wijfe met kleine tieten moeten echt gwn binnen blijven in het weeknd
Met nadruk op 'zag' idd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haha toen zag ik eruit als een zwerrie!
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:04 schreef seto het volgende:
wijfe met kleine tieten moeten echt gwn binnen blijven in het weeknd
quote:
Als we zo gaan beginnen kan ik ook wel roepen dat alleen de vrouwen uit B&H / Gespierde / athletische meisjes, deel 2 nog de straat op mogen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:05 schreef fathank het volgende:
[..]
beter de wijve in deze topic
LIF / Steeds meer volslanke dames durven de fatkini aan
ofnie sapstengel
is toch gewoon zo leven in een vrij landquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen kan ik ook wel roepen dat alleen de vrouwen uit B&H / Gespierde / athletische meisjes, deel 2 nog de straat op mogen.
Gelukkig wel, jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:13 schreef fathank het volgende:
[..]
is toch gewoon zo leven in een vrij land
Zo even 300kg squatten en deadliften en dan afsluiten met 200kg bankdrukkenquote:Anabolic ZMA
ZMA is een compleet natuurlijk product en stimuleert hormoonspiegels, vooral bij sporters.
- 33,5% meer vrij testosteron
- 2,5 maal meer kracht
- Betere slaap
- Gezonde hormoonspiegels
- Veilig en zonder bijwerkingen
- Spieropbouwend
Zou dit wat voor jou zijn?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat een punchable face zeg. RAAAGEEEEE![]()
![]()
Mooi spul, snap wel waarom mensen niet naturel blijven.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
Net mijn ZMA binnen
[..]
Zo even 300kg squatten en deadliften en dan afsluiten met 200kg bankdrukken
Mocht ik iets afscheuren dan krijgt B&F een mooie schadeclaim
zonder bh hangen die tieten op dr navelquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zou dit wat voor jou zijn?
http://imgur.com/a/sZ34P#02FB3GX
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2013 12:31:50 ]
In de kerstvakantie een week met 5 hechtingen in m'n voorhoofd rondgelopen. Nog nooit zoveel aandacht gehad met stappen. Een hoop sterke verhalen verteld hoe ik eraan kwam, en de brandweer was over 't algemeen wel sopwaardig ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]!
Heb zelf die sprint van mei 2011 naar april 2012 gemaakt, 20+ kg. Kreeg ook vreemde blikken van mensen die me een tijd niet gezien hebben. Armen rood van de striae en ook best wat acne op mijn kaaklijn toen, dus zomer 2012 was al snel "haha kijk die <panzer>, hij is een anabool geworden".
Zeg gewoon dat je meer bent gaan eten en aanleg hebt, 90% van de mensen haalt dan hun schouders op en vervallen in een verhaal over "Oh wat fijn, ik heb dat niet, ikkanetenwatikwilmaarkomnietaan/ikhoefgeensixpackikwileenfusthihaho/dit dat", het standaard riedeltje. Klaar. Tegen vrouwen kun je zeggen dat het van je werk bij de vrijwilligersbrandweer komt, doet het altijd goed.
Schurft aan wat andere mensen erover zeuren, het is jouw lichaam en als je wil gaan kuren dan ga je kuren.
Baas!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:31 schreef fathank het volgende:
[..]
In de kerstvakantie een week met 5 hechtingen in m'n voorhoofd rondgelopen. Nog nooit zoveel aandacht gehad met stappen. Een hoop sterke verhalen verteld hoe ik eraan kwam, en de brandweer was over 't algemeen wel sopwaardig ja.
Ik denk dit:quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zou dit wat voor jou zijn?
http://imgur.com/a/sZ34P#02FB3GX
Verder ook een beetje vreemde verhoudingen. En is haar gezicht 4.5/10.quote:
Die watten vervolgens natuurlijk wel weer op je hoofd getaped neem ik aan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Baas!Dat had ik dus in de zomer, heb toen ook twee week met een verband om mijn hoofd gelopen. Rambo-mode met uitgaan, dan hoef je iemand ook maar even aan te kijken en ze spreken je er al op aan. Zo'n meid had het er toen ook afgetrokken, omdat ze dacht dat het nep was.
(en ik zei dat ik net uit Vietnam kwam, dat was ook niet geloofwaardig
)
Bebloede watten en alles op de vloer van de club.
Yep, maar heb ze de volgende dag nog wel vervangen. Mocht eigenlijk nog niet, maar goed, was bang voor ontstekingen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Die watten vervolgens natuurlijk wel weer op je hoofd getaped neem ik aan?
Hahaha, ik zie nu zo'n naïef trutje / hipster voor me, volgens mij zijn die echt fantastisch.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:47 schreef Panzermaus het volgende:
Nog eentje bij de staart gehad die nacht ook.Ze vond het maar wat interessant.
So hardcore..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:27 schreef Kerol het volgende:
fuck bij t deadliften
hele stang en broek ineens onder t bloed
blijkt dat een wondje op mn knie open is gegaan tijdens t deadliften
fuuu
gewoon doorgaan tog yolo
Kerstvakantie 4x stappen 4 chicks mee naar huisquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep, maar heb ze de volgende dag nog wel vervangen. Mocht eigenlijk nog niet, maar goed, was bang voor ontstekingen.Ze hadden immers op de vuile grond gelegen enzo.
Mag ik jou verhalen trouwens bundelen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep, maar heb ze de volgende dag nog wel vervangen. Mocht eigenlijk nog niet, maar goed, was bang voor ontstekingen.Ze hadden immers op de vuile grond gelegen enzo.
Ik kon zijn falen niet meer aanzien, ging al een half jaar zonder enige vastigheid of progressie.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:37 schreef 16meter het volgende:
is niks man beter alleen trainen voor maximale focus
De Reem gaat toch weer vechten las ik, dus wie weet heeft ie wel weer spieren nodig en niet zoals de vorige keer overroid zonder fut.quote:
wel zieke massa, maar die kleine gasten worden altijd van die propjesquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:45 schreef CarbonC het volgende:
Cartoon: neergeschoten man op dak brandende sportschool
dit inderdaad maar dan zit je wel sneller aan je streef dan iemand die lang is. Lijkt me saaiquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:01 schreef 16meter het volgende:
[..]
wel zieke massa, maar die kleine gasten worden altijd van die propjes
zijn nek+hoofd is bijna even lang als zijn hele midsectie
als je klein bent kun je het beter bij wat minder massa houden imo
zou voor vallen/10 iddquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Kerstvakantie 4x stappen 4 chicks mee naar huis. Hoe simpel.
Uit de boom gepleurd omdat je de bal voor je kleine neefje ging halen doet het trouwens ook goed
worthless without picsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:27 schreef Kerol het volgende:
fuck bij t deadliften
hele stang en broek ineens onder t bloed
blijkt dat een wondje op mn knie open is gegaan tijdens t deadliften
fuuu
gewoon doorgaan tog yolo
Of weggesmeerd met oranje meuk die bruin moet lijken wellichtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Wel vreemd dat je bij professionele krachtatleten/bodybuilders bijna nooit de striae ziet, is dat altijd weggephotoshopped? lijkt me sterk dat ze het niet hebben, deze foto is echt een uitzondering
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Volgens mij neukt Overeem elke avond 3 andere chicks nu hij vrijgezel is
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Ik ben niet zo van de getinte mannen maar the Reem..
Vertel je dat ook aan je kids ja joh? Echt waar?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:23 schreef MarMar het volgende:
Want van vet word je vetvan suiker alleen maar hyper en dan verbrand je meer
Nee shht, geheimpje! Want ik haat hyperactieve kidsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vertel je dat ook aan je kids ja joh? Echt waar?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Ik ben niet zo van de getinte mannen maar the Reem..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en gokhan saki dan abiiiThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:25 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]Chubby bastard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en gokhan saki dan abiii
Hahah sowieso tranquillizers geven aan mijn kids later.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:24 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nee shht, geheimpje! Want ik haat hyperactieve kids
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:25 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]Kop 6/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en gokhan saki dan abiii
Lichaam/10
Mijn ik?? Whut?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:28 schreef Awesome_ het volgende:
Mijn ik kinderen gaan later volle bak paleo. En geen flauwekulletjes.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah sowieso tranquillizers geven aan mijn kids later.
[..]
Kop 6/10
Lichaam/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Je wilt zinnig gekakel in ONZ?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:30 schreef THEFXR het volgende:
zit ik hier in het dieet topic ofzo?
onzinnig gekakel
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:30 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]Kop 4/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:28 schreef Awesome_ het volgende:
Mijn ik kinderen gaan later volle bak paleo. En geen flauwekulletjes.
Een kapotgetrapt bushokje toch?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:34 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja. "Een kop als een bushokje" is het eerste wat bij mij opkwam.
weet niet wat maat 34 isquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:39 schreef G.R.S. het volgende:
Klasgenootje geeft aan op facebook dat ze nu fatburners gaat innemen om zo in een maat 34 te passenKun je een ronde kont en maat 34 hebben?
Nee. Meisjes van 12 hebben maat 34.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:39 schreef G.R.S. het volgende:
Klasgenootje geeft aan op facebook dat ze nu fatburners gaat innemen om zo in een maat 34 te passenKun je een ronde kont en maat 34 hebben?
die vallen op grote kontenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:39 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
weet niet wat maat 34 is
tevens, waarom al die negers hier
Maat 34 broek of maat 34 kleding?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:39 schreef G.R.S. het volgende:
Broek. Zij is het type meisje die foto's van haar shakes op facebook zet met hashtags #healthy #fit #skinny.quote:
Ah okay. Ik dacht dat 34 een modellenmaat was.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ah jah, verschilletje... met 34 jeansmaat heb je zeker wel kont en niet te weinig ook.
ja dat is het ook, confectiemaat, jeansmaat niet. Jeansmaat 34 staat gelijk aan confectiemaat 42/44 voor vrouwen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ah okay. Ik dacht dat 34 een modellenmaat was.
Ik heb maat 33 spijkerbroek, totaal geen modellenmaatquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ah okay. Ik dacht dat 34 een modellenmaat was.
Ik snap het. Ik raak altijd in de war als het gaat om jeans maten. De ene winkel werkt met maat 32 t/m 40 en de andere weer met 26/31 ofzo. Thanks!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
ja dat is het ook, confectiemaat, jeansmaat niet. Jeansmaat 34 staat gelijk aan confectiemaat 42/44 voor vrouwen.
Jeansmaat 26 staat gelijk aan confectiemaat 34, dan heb je het over tailles met een omtrek kleiner dan mijn bovenbeen.
Modellen doen een taille van 60 cm op een lengte van 180, je kan ze zo breken met twee vingers *KRAK*
H&M broeken zijn echt verschrikkelijk. Nooit perfect fit. En na 1 wasbeurt is de broek meestal naar de klote.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:55 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb maat 33 spijkerbroek, totaal geen modellenmaatBij de H&M gaan de spijkerbroeken ook maar tot maat 36
Mijn broeken zijn bij mijn taille veel te groot en rondom mijn benen te strak
Ik vind ze best goed voor de prijs. Heb dat probleem met wassen nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:06 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik snap het. Ik raak altijd in de war als het gaat om jeans maten. De ene winkel werkt met maat 32 t/m 40 en de andere weer met 26/31 ofzo. Thanks!
[..]
H&M broeken zijn echt verschrikkelijk. Nooit perfect fit. En na 1 wasbeurt is de broek meestal naar de klote.
Toen heb ik de broek uitgedaan en ben ik depressief naar de Mc gegaan en 2 big tasty met bacon menus opgegeten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:12 schreef seto het volgende:
wow dat is echt een gestoord verhaal
wat is er toen gebeurd?
bustedquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:57 schreef seto het volgende:
http://forum.dutchbodybui(...)kuur-wachten-339463/
lol het is straatsoldaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |