quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:05 schreef seto het volgende:
de echte mascotte, never forget
[ afbeelding ]
Het is de man zonder kapsel!quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:05 schreef seto het volgende:
de echte mascotte, never forget
[ afbeelding ]
niet hier, BB-topic is beterquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:14 schreef murp het volgende:
lieve users.. kan iemand mij helpen afvallen?
BB of fitness topic. Hier worden mensen alleen kapot gemaakt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:14 schreef murp het volgende:
Zag laatst zo'n enorm skinny dude een tanktop passen in de H&M, hij probeerde een beetje te flexen voor de spiegel enzo. Wel schattig om te zien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
zou die niet weten dat als je 58kg weegt bij 185cm dat je dan volgens de wet geen tank toppie aan mag?
oh, dan ga ik snel weg!quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
BB of fitness topic. Hier worden mensen alleen kapot gemaakt.
lol. zo een eentje waarbij je je afvraagt hoe die banden van het hempje op z'n "schouders" blijven liggen en er niet langs afglijdenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:19 schreef seto het volgende:
[..]
Zag laatst zo'n enorm skinny dude een tanktop passen in de H&M, hij probeerde een beetje te flexen voor de spiegel enzo. Wel schattig om te zien.
www.slank-en-sterk.nlquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:14 schreef murp het volgende:
Niet alles draait om de calorietjes, jongons!!!quote:[..]
maar niet alles draait om calorieën, dan zou je in theorie ook kunnen leven op een zak chips per dag.
TS: het begin is het moeilijkst.
Wat tips van mij:
- geen troep in huis halen, dan eet je het ook niet op.
- bedenk je dat je naar troep snakt, omdat je verslaafd bent. Van verslavingen kun je afkicken en dan heb je het niet meer nodig.
- zoek een manier van bewegen die je leuk vindt, die bij je past en die je kunt volhouden.
Succes! En je bent altijd welkom in Gezond Slank voor feedback op je lijstje
Die mensen zijn echt de types waar Jesse zijn geld vandaan haaltquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:29 schreef 16meter het volgende:
Op donderdag 23 mei 2013 08:20 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Niet alles draait om de calorietjes, jongons!!!
anders prik je zo een gat in d'r rug.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:32 schreef 16meter het volgende:
precies carbon
mager scharminkel daar zou ik m dus echt niet voor uit me broekje halen
laat haar terugkome als ze 150kg squat
heb ze zo een dwarsleziequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:34 schreef 16meter het volgende:
ja idd met me lans van 32 ECHTE centimeters
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:36 schreef Seam het volgende:
NWS / Fysiek sterke mannen zijn vaker rechts
Wat stemmen jullie broeders?
Allemaal PVV?
lol, ik ben zo rechts als het maar kanquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hier is maar op een manier achter te komen: een poll:
Poll: Welke politieke partij heeft jouw voorkeur?
• VVD
• PvdA
• PVV
• SP
• CDA
• D66
• Christen Unie
• Groen Links
• SGP
• Partij voor de Dieren
• 50Plus
• Anders, namelijk...
• Geen voorkeur/mening
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt verschillende "variabelen":quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:45 schreef CarbonC het volgende:
Ik zie dat Snakey ook gestemd heeft (1 stem op 50Plus).
Niks mis mee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol, ik ben zo rechts als het maar kan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is vaag, na 5 dagen zijn je spieren helemaal hersteld en zou het dus eigenlijk makkelijker moeten gaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:44 schreef Beach het volgende:
week geen bp gedaan voelde ik wel vandaag zeg ging lastig
Maar kwam wss ook door de pt die erbij stond en die zei hoe ik het moest doen, langzaam en met mn ellebogen naar buiten. Terwijl ik juist mezelf de foute form had afgeleerd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat is vaag, na 5 dagen zijn je spieren helemaal hersteld en zou het dus eigenlijk makkelijker moeten gaan.
kijk je uit dat je niet gaat staan swingen tussen de setjes door.?quote:
Staat bij mijn gym weleens zo'n vrouw te swingen tussen de sets door, niet helemaal dansen maar wel bewegingen maken enzoquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
kijk je uit dat je niet gaat staan swingen tussen de setjes door.?
Lol, ik dacht dat jij ook bijna van je oude dag kon gaan genieten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:45 schreef CarbonC het volgende:
Ik zie dat Snakey ook gestemd heeft (1 stem op 50Plus).
alleen van de trapquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:14 schreef murp het volgende:
Carbon is 49.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Lol, ik dacht dat jij ook bijna van je oude dag kon gaan genieten.
Ik moet nog minimaal een kwart eeuw werken voordat ik met pensioen kan. Zolang Snakey nog iets ouder is plaag ik hem zo nu en dan een beetje.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Lol, ik dacht dat jij ook bijna van je oude dag kon gaan genieten.
D66 is een licht rechtse progressieve partij, ik zeg hypothese bevestigdquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hier is maar op een manier achter te komen: een poll:
Poll: Welke politieke partij heeft jouw voorkeur?
• VVD
• PvdA
• PVV
• SP
• CDA
• D66
• Christen Unie
• Groen Links
• SGP
• Partij voor de Dieren
• 50Plus
• Anders, namelijk...
• Geen voorkeur/mening
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nog niet, maar zag op dbb in het weightlifting gedeelte dat ze deze classes regelmatig houden gericht op junioren die met wedstrijden meedoen maar dat ouderen ook welkom zijn.quote:woensdag 22 mei 2013 @ 23:56 • 258
Drommeldaris
Op woensdag 22 mei 2013 23:16 schreef esv7 het volgende:
Iemand hier wel eens naar weightlifting classes geweest?
Nee, zou wel gaan als het in de buurt is om de techniek te verfijnen denk ik
Wat probeer je te doen? Het lijkt alsof je antwoord geeft op je eigen vraagquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:29 schreef esv7 het volgende:
[..]
Nog niet, maar zag op dbb in het weightlifting gedeelte dat ze deze classes regelmatig houden gericht op junioren die met wedstrijden meedoen maar dat ouderen ook welkom zijn.
inb4 'hoe zou het met EdwinNL zijn'quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:29 schreef esv7 het volgende:
[..]
Nog niet, maar zag op dbb in het weightlifting gedeelte dat ze deze classes regelmatig houden gericht op junioren die met wedstrijden meedoen maar dat ouderen ook welkom zijn.
kogelrond denk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
inb4 'hoe zou het met EdwinNL zijn'
Kinkhoest was het, ondanks dat we er allemaal voor gevaccineerd zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
kogelrond denk.
lol.
hij had iets van een blessure waardoor z'n plannen moesten worden uitgesteld (niet afgesteld)
hahahhehehaha jah lol.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kinkhoest was het, ondanks dat we er allemaal voor gevaccineerd zijn
Sinds ik elke avond bid maak ik de... okee laat maar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hahahhehehaha jah lol.
![]()
niet als je in de bijbelbelt woont.
Maar daar doen ze niet aan powerlfiting natuurlijk. stel je voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |