gefixtquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:32 schreef o.us2.0 het volgende:
Kut TT, kan een mod dat fixen?
Gr gr
PS: fipo
faalhaasquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:32 schreef o.us2.0 het volgende:
Kut TT, kan een mod dat fixen?
Gr gr
PS: fipo
ze lopen in de weg en ze denken alles goed te doen.quote:
Hmm ja dat lijkt me wel irritant danquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:35 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
ze lopen in de weg en ze denken alles goed te doen.
"Ik ga squatten, Dylano!!!!!"
Gaat hij deadliften
Daar zitten alleen maar stinkende Chinezenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:35 schreef boekenplank. het volgende:
Daarom sporten bij de uni. Heb je geen last van dat tuig.
EUR heeft kutapparaten en dan moet ik telkens een half uur reizen op vrije dagen om te kunnen trainenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:35 schreef boekenplank. het volgende:
Daarom sporten bij de uni. Heb je geen last van dat tuig.
Wat lul je nou, dat zijn alleen maar huisvrouwtjes die cardio doenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:41 schreef dustbrain het volgende:
Die goede voornemens mongolen in januari dan.
Zit je op de EUR? Dan zit ik één gebouw verderop. Ik ben een paar keer bij de fitness van de EUR geweest, maar het is inderdaad dramatisch daar. Slechtwerkende apparaten, de meesten staan erbij alsof ze al antiek zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:39 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
EUR heeft kutapparaten en dan moet ik telkens een half uur reizen op vrije dagen om te kunnen trainen
Het is er inderdaad dramatisch. Gelukkig kom ik er alleen maar om te zaalvoetballen met studiegenoten, zou nooit 125 per jaar betalen om er te fitnessen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zit je op de EUR? Dan zit ik één gebouw verderop. Ik ben een paar keer bij de fitness van de EUR geweest, maar het is inderdaad dramatisch daar. Slechtwerkende apparaten, de meesten staan erbij alsof ze al antiek zijn.
Dus je moet betalen voor het fitnessen maar kan gratis de sportzaal in? Of betaal je daar ook voor?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:45 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het is er inderdaad dramatisch. Gelukkig kom ik er alleen maar om te zaalvoetballen met studiegenoten, zou nooit 125 per jaar betalen om de fitnessen.
oh well, atleast I tried.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:43 schreef Omdatappel het volgende:
Tokkietuig dat en gaat.
Overigens terechte klacht. Sowieso 'Lloretvakanties'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |