abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126891237
quote:
Rumoer in Londen. Midden in de stad zou een man zijn onthoofd die daarna in gevecht zouden zijn geraakt met hun zwaarden met de politie. Toegesnelde gewapende agenten zouden de twee aanvallers vervolgens hebben neergeschoten.

Op twitter is grote beroering onstaat. Spanningen tussen verschillende bevolkingsgroepen broeien dicht onder het schijnbaar vredige oppervlak. Een onthoofding zou daarbij niet helpen.

Maar nogmaals: de berichten zijn onbevestigd
quote:
TWO men have been shot after a man was beheaded in south east London today, according to reports.

The victim who was wearing a Help For Heroes t-shirt was attacked by a attackers who eyewitnesses said were hacking at him like a piece of meat.

Cops have sealed off parts of Woolwich close to the Royal Artillery Barracks.

Armed police were called to the scene and shocking claims say cops may have fired at suspects alleged to have carried out the beheading attack.

Local MP Nick Raynsford said the victim was a soldier.

A witness told LBC radio that the attackers were "chopping this guy to pieces, literally hacking at something like it was a piece of meat".

And pictures posted in Twitter appear to show three men lying on the road receiving medical attention.

The Metropolitan police would only say officers had been called to reports of an assault on John Wilson Street.

Scotland Yards police helicopter tweeted saying it was assisting with a "serious incident in the Thamesmead area".

Local MP Nick Rainsford told the BBC: "It's been verified one person is dead, two seriously injured".

Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)n.html#ixzz2U2JUsWHa
Fuck dat is erg, wat zou de reden zijn?

Update: Het zou gaan om een soldaat en de daders zouden hebben gezegd: 'We zijn het helemaal zat'. Zou kunnen gaan om wraak.
http://www.welingelichtek(...)klaarlichte-dag.html
Liveblog: http://www.bbc.co.uk/news/uk-22630304

pi_126891243
2 donkere mensen (afrikanen) met machetes die een soldaat doden, is blijkbaar genoeg om aan moslim terrorisme te linken
bij terrorisme denk ik aan aanslagen op een grotere schaal
dit is in mijn ogen gewoon een ziekelijke moordaanslag gepleegd door individuen
blijkbaar hadden ze het alleen op die soldaat gemunt
die bebloede afrikaan op die beelden sprak over moorden op hun vrouwen en was duidelijk in de war

[ Bericht % gewijzigd door yvonne op 23-05-2013 12:27:43 ]
  donderdag 23 mei 2013 @ 08:28:31 #3
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_126891266
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:26 schreef PSV1990- het volgende:
2 donkere mensen (afrikanen) met machetes die een soldaat doden, is blijkbaar genoeg om aan moslim terrorisme te linken
die bebloede afrikaan op die beelden sprak over moorden op hun vrouwen en was duidelijk in de war
Het is een incident. Het zijn individuen. Niks met de islam te maken.

[ Bericht % gewijzigd door yvonne op 23-05-2013 12:27:45 ]
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_126891268
quote:
Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld of ernstige dreiging daarmee met een politiek of religieus doel. In de meeste opvattingen over wat terrorisme is, moet het om illegaal geweld gaan, doorgaans gekoppeld aan burgers als slachtoffers

Ja dus.
pi_126891283
quote:
Jij gaat nu keihard door de bocht. Hij roept daarnaast religieuze leuzen tijdens en na de daad. Hij heeft het over de regering van Engeland. Dat maakt dat het een terroristisch karakter krijgt. Bij terrorisme worden niet altijd alleen maar autobommen gebruikt. Soms wordt iemand vermoord vanwege politieke en/of religieuze afkomst.
  donderdag 23 mei 2013 @ 08:32:26 #6
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_126891329
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:28 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee hoor, ga verder slapen onder je steen.
Precies. Het zal hopelijk niet elke dag gebeuren maar ik vind dit geen incident. Ik denk dat er meer van deze gehersenspoelde fanatiekelingen rondlopen dan we denken. Het kan ook nog zo zijn dat door deze actie deze idioten zich alleen maar gesterkt gaan voelen in hun haatgevoelens en daardoor sneller in staat zijn om iets vreselijks zoals dit te gaan doen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 23 mei 2013 @ 08:35:43 #7
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_126891392
quote:

Ik begrijp wat je bedoelt. In Nederland is er ook een student met een bijl doodgeslagen door iemand die behoorlijk in de war was maar als motief wel aangaf een soldaat te willen vermoorden.
Dat is ook nooit gelinkt aan terrorisme. Maar de daad van een gek.
Dat kan hier inderdaad net zo goed het geval zijn.

Echter dat terrorisme iets moet zijn op grote schaal ben ik het niet mee eens.
Kijk maar eens na het verleden.

Aldo Moro vermoord door de Rode Brigades
Hans Martin Schleyer vermoord door de RAF
Jurgen Ponto vermoord door de RAF

[ Bericht 0% gewijzigd door Waaghals op 23-05-2013 10:02:12 ]
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_126891393
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:30 schreef PSV1990- het volgende:
Hoe noemen we de moorden op onschuldige Irakezen enAfganen die USA de laatse jaren heeft gepleegd...

oog om oog tand om tand
:O
Irak ... waar ze elkaar nog dagelijks opblazen.
MoslimA blaast MoslimB op in naam van alla
MoslimB blaast MoslimA op in naam van alla
:O
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_126891440
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:29 schreef Disorder het volgende:

[..]

Jij gaat nu keihard door de bocht. Hij roept daarnaast religieuze leuzen tijdens en na de daad. Hij heeft het over de regering van Engeland. Dat maakt dat het een terroristisch karakter krijgt. Bij terrorisme worden niet altijd alleen maar autobommen gebruikt. Soms wordt iemand vermoord vanwege politieke en/of religieuze afkomst.
En als het om wraak gaat?
pi_126891447
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:28 schreef Perrin het volgende:

[..]

Het is een incident. Het zijn individuen. Niks met de islam te maken.
individuen in het geloof van ultra collectivisme?
pi_126891453
Ach ja gekken heb je overal.
Ik neem aan dat de gemiddelde nl-er ook niet te spreken is over Tristen de winkelcentrum killer.
Net zoals 99% van de moslims deze daad afkeuren.

laters
pi_126891476
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:39 schreef Peunage het volgende:

[..]

En als het om wraak gaat?
Dan kan het nog terreur zijn. In dit geval hou ik het op terreur gezien zijn uitspraken voor en na de daad.
pi_126891535
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:40 schreef Disorder het volgende:

[..]

Dan kan het nog terreur zijn. In dit geval hou ik het op terreur gezien zijn uitspraken voor en na de daad.
Uit zijn uitspraken kun je begrijpen dat het om wraak gaat. "Onze vrouwen en kinderen moeten zien dat mensen vermoord worden, jullie vrouwen en kinderen nu ook".

Dit was een gerichte wraakactie. Ze hebben heel specifiek een soldaat gepakt, en niemand van de omstanders.
  donderdag 23 mei 2013 @ 08:55:14 #14
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
  donderdag 23 mei 2013 @ 09:06:04 #15
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126891964
quote:
De krant interviewde de scoutingleidster die de aanvallers aansprak. ''Ik dacht: ik kan hem beter aanspreken voordat hij nog iemand aanvalt. Deze mensen hebben meestal een boodschap, dus ik vroeg: wat wil je?'', vertelde de vrouw aan de krant.
http://www.nu.nl/buitenla(...)aak-afghanistan.html

Toch lef hebben, ik had me mooi uit de voeten gemaakt, echt geen haar op mn hoofd dat ik zo'n man zou aanspreken.
Maar het gaat dus om wraak op het doden van moslims in Afghanistan.

Ik las ook dat ze militairen hadden gewaarschuwd alert te zijn, maar ik verwacht niet dat er nog meer idioten zijn die zo'n actie gaan uithalen.
pi_126891994
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:06 schreef Marrije het volgende:

[..]

Toch lef hebben, ik had me mooi uit de voeten gemaakt, echt geen haar op mn hoofd dat ik zo'n man zou aanspreken.

Ik las ook dat ze militairen hadden gewaarschuwd alert te zijn, maar ik verwacht niet dat er nog meer idioten zijn die zo'n actie gaan uithalen.
Koele kikker inderdaad, voor hetzelfde geld heb je een mes tussen je ribben. Ze sprak hen ook aan omdat er blijkbaar kinderen rondliepen en ze de moordenaars wilde afleiden.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_126892005
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:03 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ah, iemand die hier onderzoek naar gedaan heeft. Hoeveel % keurde het af?
Nou zeg het maar als jij het weet. Aan de vreugdevuren te zien geen 99% gok ik.
pi_126892016
In ieder geval mooi dat oom agent ze niet heeft doodgeschoten. Niks martelaren. Gewoon losers die de rest van hun leven wasknijpers mogen maken. Hopelijk met wat extra blijvend ongemak van de schotwonden die ze hebben opgelopen.

Nu nog even wachten wat het onderzoek brengt. Op de BBC gaat het nu toch de religieuze ipv politieke kant op.
pi_126892027
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:06 schreef Marrije het volgende:

[..]

Haha die vrouw denkt als ik lief tegen ze bent, luisteren ze wel naar me.
pi_126892094
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:07 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nou zeg het maar als jij het weet. Aan de vreugdevuren te zien geen 99% gok ik.
Nee, jij bent er zo zeker van dat minder dan 99% is. Dus aan jou om te vertellen hoeveel precies/ongeveer.
pi_126892182
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:12 schreef Peunage het volgende:

[..]

Nee, jij bent er zo zeker van dat minder dan 99% is. Dus aan jou om te vertellen hoeveel precies/ongeveer.
Waarom zou ik ? Al zou ik dat kunnen bewijzen dan geloven jullie het toch niet.
pi_126892369
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:16 schreef macca728 het volgende:

[..]

Waarom zou ik ? Al zou ik dat kunnen bewijzen dan geloven jullie het toch niet.
FF snel ninja editie?
Eerst stond er "buh buh buh omgekeerde bewijslast".

Maar JIJ begon hier mee
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:55 schreef macca728 het volgende:

[..]

net zoals 99% van de moslims 9/11 afkeurde zeker ?
Dus nogal wiedes dat jij iets moet bewijzen hè?

Maar als jij het kunt bewijzen aan de hand van een onderzoek onder alle moslims op de wereld geloof ik je direct.

Het is gewoon slap gelul dat ik al 1000 keer eerder heb gehoord. Er stond een groepje Palestijnen te dansen op 9/11, dus meteen alle moslims over 1 kam scheren.
pi_126892479
Kunnen we nu weer terug naar het reguliere religieuze geweld, in plaats van het religieuze geweld van een tijdje terug?
pi_126892490
quote:
Ze konden geen drones sturen.
pi_126892512
quote:
Dit is terrorisme.. Praat dit niet goed ajb..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')