quote:Rumoer in Londen. Midden in de stad zou een man zijn onthoofd die daarna in gevecht zouden zijn geraakt met hun zwaarden met de politie. Toegesnelde gewapende agenten zouden de twee aanvallers vervolgens hebben neergeschoten.
Op twitter is grote beroering onstaat. Spanningen tussen verschillende bevolkingsgroepen broeien dicht onder het schijnbaar vredige oppervlak. Een onthoofding zou daarbij niet helpen.
Maar nogmaals: de berichten zijn onbevestigd
Fuck dat is erg, wat zou de reden zijn?quote:TWO men have been shot after a man was beheaded in south east London today, according to reports.
The victim who was wearing a Help For Heroes t-shirt was attacked by a attackers who eyewitnesses said were hacking at him like a piece of meat.
Cops have sealed off parts of Woolwich close to the Royal Artillery Barracks.
Armed police were called to the scene and shocking claims say cops may have fired at suspects alleged to have carried out the beheading attack.
Local MP Nick Raynsford said the victim was a soldier.
A witness told LBC radio that the attackers were "chopping this guy to pieces, literally hacking at something like it was a piece of meat".
And pictures posted in Twitter appear to show three men lying on the road receiving medical attention.
The Metropolitan police would only say officers had been called to reports of an assault on John Wilson Street.
Scotland Yards police helicopter tweeted saying it was assisting with a "serious incident in the Thamesmead area".
Local MP Nick Rainsford told the BBC: "It's been verified one person is dead, two seriously injured".
Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)n.html#ixzz2U2JUsWHa
Het is een incident. Het zijn individuen. Niks met de islam te maken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:26 schreef PSV1990- het volgende:
2 donkere mensen (afrikanen) met machetes die een soldaat doden, is blijkbaar genoeg om aan moslim terrorisme te linken
bij terrorisme denk ik aan aanslagen op een grotere schaal
dit is in mijn ogen gewoon een ziekelijke moordaanslag gepleegd door individuen
blijkbaar hadden ze het alleen op die soldaat gemunt
die bebloede afrikaan op die beelden sprak over moorden op hun vrouwen en was duidelijk in de war
Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld of ernstige dreiging daarmee met een politiek of religieus doel. In de meeste opvattingen over wat terrorisme is, moet het om illegaal geweld gaan, doorgaans gekoppeld aan burgers als slachtoffersquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:26 schreef PSV1990- het volgende:
2 donkere mensen (afrikanen) met machetes die een soldaat doden, is blijkbaar genoeg om aan moslim terrorisme te linken
die bebloede afrikaan op die beelden sprak over moorden op hun vrouwen en was duidelijk in de war
Jij gaat nu keihard door de bocht. Hij roept daarnaast religieuze leuzen tijdens en na de daad. Hij heeft het over de regering van Engeland. Dat maakt dat het een terroristisch karakter krijgt. Bij terrorisme worden niet altijd alleen maar autobommen gebruikt. Soms wordt iemand vermoord vanwege politieke en/of religieuze afkomst.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:26 schreef PSV1990- het volgende:
Precies. Het zal hopelijk niet elke dag gebeuren maar ik vind dit geen incident. Ik denk dat er meer van deze gehersenspoelde fanatiekelingen rondlopen dan we denken. Het kan ook nog zo zijn dat door deze actie deze idioten zich alleen maar gesterkt gaan voelen in hun haatgevoelens en daardoor sneller in staat zijn om iets vreselijks zoals dit te gaan doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee hoor, ga verder slapen onder je steen.
Ik begrijp wat je bedoelt. In Nederland is er ook een student met een bijl doodgeslagen door iemand die behoorlijk in de war was maar als motief wel aangaf een soldaat te willen vermoorden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:26 schreef PSV1990- het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:30 schreef PSV1990- het volgende:
Hoe noemen we de moorden op onschuldige Irakezen enAfganen die USA de laatse jaren heeft gepleegd...
oog om oog tand om tand
En als het om wraak gaat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:29 schreef Disorder het volgende:
[..]
Jij gaat nu keihard door de bocht. Hij roept daarnaast religieuze leuzen tijdens en na de daad. Hij heeft het over de regering van Engeland. Dat maakt dat het een terroristisch karakter krijgt. Bij terrorisme worden niet altijd alleen maar autobommen gebruikt. Soms wordt iemand vermoord vanwege politieke en/of religieuze afkomst.
individuen in het geloof van ultra collectivisme?quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is een incident. Het zijn individuen. Niks met de islam te maken.
Dan kan het nog terreur zijn. In dit geval hou ik het op terreur gezien zijn uitspraken voor en na de daad.quote:
Uit zijn uitspraken kun je begrijpen dat het om wraak gaat. "Onze vrouwen en kinderen moeten zien dat mensen vermoord worden, jullie vrouwen en kinderen nu ook".quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:40 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dan kan het nog terreur zijn. In dit geval hou ik het op terreur gezien zijn uitspraken voor en na de daad.
http://www.nu.nl/buitenla(...)aak-afghanistan.htmlquote:De krant interviewde de scoutingleidster die de aanvallers aansprak. ''Ik dacht: ik kan hem beter aanspreken voordat hij nog iemand aanvalt. Deze mensen hebben meestal een boodschap, dus ik vroeg: wat wil je?'', vertelde de vrouw aan de krant.
Koele kikker inderdaad, voor hetzelfde geld heb je een mes tussen je ribben. Ze sprak hen ook aan omdat er blijkbaar kinderen rondliepen en ze de moordenaars wilde afleiden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)aak-afghanistan.html
Toch lef hebben, ik had me mooi uit de voeten gemaakt, echt geen haar op mn hoofd dat ik zo'n man zou aanspreken.
Maar het gaat dus om wraak op het doden van moslims in Afghanistan.
Ik las ook dat ze militairen hadden gewaarschuwd alert te zijn, maar ik verwacht niet dat er nog meer idioten zijn die zo'n actie gaan uithalen.
Nou zeg het maar als jij het weet. Aan de vreugdevuren te zien geen 99% gok ik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ah, iemand die hier onderzoek naar gedaan heeft. Hoeveel % keurde het af?
Haha die vrouw denkt als ik lief tegen ze bent, luisteren ze wel naar me.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)aak-afghanistan.html
Toch lef hebben, ik had me mooi uit de voeten gemaakt, echt geen haar op mn hoofd dat ik zo'n man zou aanspreken.
Maar het gaat dus om wraak op het doden van moslims in Afghanistan.
Ik las ook dat ze militairen hadden gewaarschuwd alert te zijn, maar ik verwacht niet dat er nog meer idioten zijn die zo'n actie gaan uithalen.
Nee, jij bent er zo zeker van dat minder dan 99% is. Dus aan jou om te vertellen hoeveel precies/ongeveer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:07 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou zeg het maar als jij het weet. Aan de vreugdevuren te zien geen 99% gok ik.
Waarom zou ik ? Al zou ik dat kunnen bewijzen dan geloven jullie het toch niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, jij bent er zo zeker van dat minder dan 99% is. Dus aan jou om te vertellen hoeveel precies/ongeveer.
FF snel ninja editie?quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waarom zou ik ? Al zou ik dat kunnen bewijzen dan geloven jullie het toch niet.
Dus nogal wiedes dat jij iets moet bewijzen hè?quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:55 schreef macca728 het volgende:
[..]
net zoals 99% van de moslims 9/11 afkeurde zeker ?
Ze konden geen drones sturen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:26 schreef PSV1990- het volgende:
Dit is terrorisme.. Praat dit niet goed ajb..quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:26 schreef PSV1990- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |