Ik heb het aangegeven, de bal is nu aan hun. Ik wil autowijken voorbereiden. Moeten ze me wel eerst 1 dag inleren. Want voorbereiden ken ik nog niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:21 schreef dud0r het volgende:
Mooi ding Erwin. Al wat gehoord of ze vervangend werk voor je hebben?
Modelbouw... Ah! Mooie herinneringenquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Nu toch tijd zat. heb deze aangeschaft
http://www.proton-modelbouw.nl/shop/product.php?id_product=319
Nu toch tijd zat want ik mag geen auto rijden. Dus oude hobby maar weer oppakken. Model gaat later in ons "rariteiten kabinet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:28 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Modelbouw... Ah! Mooie herinneringen
Het probleem was bij mij altijd dat ik niet wist wat ik met die dingen moest doen als ik ze eenmaal gebouwd had.
Tsja, de randstad.....quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:17 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik heb afgelopen week twee voor mij compleet onbekende wijken gelopen in een ander deel van de stad(, dichter bij de binnenstad). Ik moet zeggen dat ik het opvallend vind dat het werk sterk wordt beïnvloed door de ligging van je wijken. Zo viel mij op dat de brievenbussen opvallend vaak van die kleine propdingen zijn en dat er veel hangjeugd is. Nou ben ik niet te spreken over nieuwbouwwijken met hun gebrek aan fatsoenlijke bestrating enzovoorts, maar eigenlijk mis ik het wel een beetje. In nieuwbouwwijken zijn de brievenbussen doorgaans wel conform de regels van PostNL en voel je je ook niet zo geïntimideerd door alle hangjeugd.
foto als ie af isquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu toch tijd zat want ik mag geen auto rijden. Dus oude hobby maar weer oppakken. Model gaat later in ons "rariteiten kabinet.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Nu toch tijd zat. heb deze aangeschaft
http://www.proton-modelbouw.nl/shop/product.php?id_product=319
quote:Klachten over kleding
Er komen veel klachten binnen over de shirts, jassen en broeken van PostNL. Wat doen we met die klachten? En waarom moeten we dan juist nu de oude TNT Post-kleding inleveren?
23 mei 2013,
Productie, Branding
Waarover gaan de klachten?
Het kledingpakket waar nu zoveel om te doen is, is minder uitgebreid dan vroeger. Alleen chauffeurs krijgen nog een broek, omdat daar een speciale zak in zit voor hun scanner. Dat geeft scheve ogen. Maar de meeste klachten gaan over de nieuwe polo’s: ze zijn warm, ventileren niet goed, gaan snel stuk en het logo gaat eraf bij het wassen. Ook de all-seasons jacks zouden te warm zijn en niet goed ventileren. En er zijn klachten dat ze niet goed reflecteren in het donker.
Wat kunnen we doen met de klachten?
Op dit moment verzamelen we alle klachten die binnen komen, waar dan ook. In het derde kwartaal van 2013 gaan we evalueren: praten met collega’s, kijken wat de meest voorkomende klachten zijn en vervolgens bepalen wat we eraan kunnen doen. Zijn er shirts die beter ademen en ook nog mooi blijven na 100 wasbeurten? En wat kost dat dan? Allemaal vragen die we nu nog niet kunnen beantwoorden.
Waarom juist nu je oude kleding inleveren?
Dat je nu je kleding moet inleveren heeft te maken met de afspraken die we bij de splitsing met TNT Express hebben gemaakt. Vanaf 1 juni mag het TNT Post-logo in Nederland niet meer te zien zijn op straat. Onze klanten moeten weten dat ze te maken hebben met PostNL en niet met TNT Express. Als mensen op straat nu nog het TNT Post-logo tegenkomen is dat verwarrend.
Dat verhaal over dat het nog langer voeren van het TNT logo verwarrend is voor de klant is ook onzin. KPN, PTT, TPG, TNT en nu weer PostNL: We zijn al zo vaak van naam veranderd dat de gemiddelde consument al lang geleden de draad is kwijtgeraakt, en of ik nou een broek van TNT draag of niet gaat daar niets aan veranderen. Sowieso weet (zeker van de particuliere klanten) bijna niemand wat TNT Express is: De meesten denken dat wij de brieven doen en TNT de pakjes, er zijn zelfs collega's van mij die dat denken. Terwijl pakketservice weliswaar een aparte tak is, maar nog gewoon onderdeel van PostNL. Overigens is ook TNT Express nog steeds eigendom van PostNL omdat de verkoop aan UPS niet doorging.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef ophaling10 het volgende:
kreeg dit net binnen:
https://mijnpostnl.mijnpo(...)sbriefmijnpostnlwk21
ze moeten gewoon lekker doorgaan met de oude tot alles goed opgelost is
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Leuke collega's heb ik.
Straks komt er iemand langs om ff een bakkie te doen bij mij thuis
mooi he maar ik heb alles nog en weet van niksquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:18 schreef Hoplahopla het volgende:
Die bedrijfskleding is vooral gemaakt om mooi en goedkoop te zijn.
Iets voor De Wallen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:18 schreef Hoplahopla het volgende:
Die bedrijfskleding is vooral gemaakt om mooi en goedkoop te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |