PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ja en niet meteen team laten zien. Dus eerste opstelling en de 3 spelers en dan toevoegenquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:05 schreef Djeetje het volgende:
T_T
Is goed zoals vertellen waarom ik die spelers heb gekozen etc ?
Tweaken ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hahaha hoe Djeetje extra zijn best doet om subscribe uit te spreken![]()
Wel een leuke video, met wat tweaken kan dit een leuke serie worden
Ik vond deze leukerquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde deze openen met als TT 'Maver de pack king' maar dat is me dus niet gegund. Hoe lang blijven die honden nog in de OP staan eigenlijk?
Hij speelt heel veel met heel veel verschillende teams. Verder houdt hij zijn handel geheim zoals de meeste mensen hier.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Waar the fuck haalt die Maver telkens al die coins vandaan joh
Die heb ik echt nog nooit iets zien posten wat met handelen of uberhaupt met het spelen van een wedstrijd te maken had
Dit idd en soms wat langzamer praten, soms lijkt het net alsof je wat je zegt opleest ofzo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en niet meteen team laten zien. Dus eerste opstelling en de 3 spelers en dan toevoegen
Verbeterenquote:
Je PI zegt eigenlijk al genoeg over deze postquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij speelt heel veel met heel veel verschillende teams. Verder houdt hij zijn handel geheim zoals de meeste mensen hier.
Dat is wel een goed idee jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en niet meteen team laten zien. Dus eerste opstelling en de 3 spelers en dan toevoegen
Ik snap niet wat daar zo leuk aan is maar goed.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond deze leuker![]()
Nog wel even. Hondensteps![]()
![]()
Maar het is wel zo. Hij zal ongetwijfeld veel hebben verdiend door goede pulls in packs maar hij heeft ook echt gehandeld.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je PI zegt eigenlijk al genoeg over deze post
Nee dat nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee ja
Kies ik de volgende keer gewoon 1 bronze speler ofzo maakt de serie wat leuker voor de kijkers
Toch leuk man videotjes maken, ook al verdien je er niks mee toch leuk als hobbyquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:09 schreef Bmo89 het volgende:
Haha djeetje je bent wel een volhouder dat moet ik je nageven.
Hij ging naar de 59ste minuut op de console om te handelenquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar zo leuk aan is maar goed.
[..]
Maar het is wel zo. Hij zal ongetwijfeld veel hebben verdiend door goede pulls in packs maar hij heeft ook echt gehandeld.
En hoeveel had jij uit die 350kquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
WHAT THE FUCK!
Heeft hij gvd weer een TOTS in een pack.
Hoeveel pakjes open jij wel niet, dit kan nooit elke keer toeval zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:08 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
hij is duplicate omdat ik em al had gekocht
Hee aapie, mijn tentamen gehaald gr grquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:09 schreef Bmo89 het volgende:
Jaloers op mijn IF Ronaldo die ik op PS3 had?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoeveel pakjes open jij wel niet, dit kan nooit elke keer toeval zijn![]()
![]()
En ja, ik ben jaloers![]()
quote:
Haha leuk koosnaampje weer, gefeliciteerd jongenquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee aapie, mijn tentamen gehaald gr gr
Nee, en ook niet op je kutstepsquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jaloers op mijn IF Ronaldo die ik op PS3 had?
Noppes.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En hoeveel had jij uit die 350k?
Ja die kon niet ontbreken in dit onderwerpquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:10 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Haha leuk koosnaampje weer, gefeliciteerd jongen
Ik zit al een tijdje die stream van Bateson te kijken, maar die heeft na 100 pakjes alleen Neymar en Maicon gekregen. Dus hoeveel pakjes je ook opent, met 2 TOTS spelers op 1 avond mag je wel van reteveel geluk spreken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoeveel pakjes open jij wel niet, dit kan nooit elke keer toeval zijn![]()
![]()
En ja, ik ben jaloers![]()
Echt lullig, en die Maver haalt non stop shit uit zijn packs.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Noppes.
Ik had Xabi Alonso als beste speler.
Maar wel het 6 chem beest Eto'o dus dat is die 350k wel waard.
Hij had ook 1 IF toch?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje die stream van Bateson te kijken, maar die heeft na 100 pakjes alleen Neymar en Maicon gekregen. Dus hoeveel pakjes je ook opent, met 2 TOTS spelers op 1 avond mag je wel van reteveel geluk spreken.
Ik had Bale en Hummels na 200kquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Noppes.
Ik had Xabi Alonso als beste speler.
Maar wel het 6 chem beest Eto'o dus dat is die 350k wel waard.
Ik denk het ook.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
cht lullig, en die Maver haalt non stop shit uit zijn packs.
Maar volgens mij opent ie dan ook non stop packs want er zitten steeds uren tussen en dan heeft ie er weer een uit een pack
quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
100 packs, gewoon 750k down the drain
woonden we maar in Afrika dan hadden we deze verleiding om packs te openen niet hequote:Op donderdag 23 mei 2013 00:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Maar ik mag nog steeds niet klagen over mijn pack luck dit jaar.
Had ik ook moeten doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik had Bale en Hummels na 200kToen ben ik gestopt
letterlijk 1 miljoen packs open gemaakt die man..hoe kom je anders aan 100 IF'squote:Op donderdag 23 mei 2013 00:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt lullig, en die Maver haalt non stop shit uit zijn packs.
Maar volgens mij opent ie dan ook non stop packs want er zitten steeds uren tussen en dan heeft ie er weer een uit een pack
Heb je het over Bateson? Die gozer heeft 7+ miljoen. Kan hem 't wat schelen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
100 packs, gewoon 750k down the drain
Ja was eigenlijk beter geweest.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
woonden we maar in Afrika dan hadden we deze verleiding om packs te openen niet he
ik open zeker geen non stop packs, al een paar uur naar streams aan het kijken op twitch, toen jullie begonnen over Mandzukic heb ik die gekocht, had nog 50k die ik wilde besteden aan packsquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt lullig, en die Maver haalt non stop shit uit zijn packs.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja was eigenlijk beter geweest.
De hele dag een beetje lijm snuiven en aids oplopen.
Kan ik jou de volgende keer inhuren om bij mij packs te openen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik open zeker geen non stop packs, al een paar uur naar streams aan het kijken op twitch, toen jullie begonnen over Mandzukic heb ik die gekocht, had nog 50k die ik wilde besteden aan packs
Achja had ik met mijn 10 IF's op de PS3 ook Ronaldo, Jackson Martinez, Neuer etc etc gewoon geluk want met Fifa 12 had ik geen enkele IFquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik open zeker geen non stop packs, al een paar uur naar streams aan het kijken op twitch, toen jullie begonnen over Mandzukic heb ik die gekocht, had nog 50k die ik wilde besteden aan packs
Dan krijg ik DS2 zijn fanbase er bijquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee dat nietGewoon de beste spelers kiezen. Bronze is (bijna) niemand in geinteresseerd.
Wegquote:
Die mensen in de bronze discussion lounge zijn al fan denk ik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan krijg ik DS2 zijn fanbase er bij
Ik heb héél véél packs geopend zien worden en ongeveer 1/100 bevat iets dat echt waardevol is. Ik kan me niet voorstellen dat Maver elke dag 200 packs opent. Hij zal er best veel openen, maar hij heeft vooral enorm veel geluk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
letterlijk 1 miljoen packs open gemaakt die man..hoe kom je anders aan 100 IF's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja veel meer zelfs nog dan datquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je het over Bateson? Die gozer heeft 7+ miljoen. Kan hem 't wat schelen.
Die zijn nu ook al jouw fanbase want alleen FOK kijkt naar die filmpjes.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan krijg ik DS2 zijn fanbase er bij
?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:16 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je geluk dat dat 41212 is Maver
quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die mensen in de bronze discussion lounge zijn al fan denk ik.
Waarom stoppen met iets wat je leuk vind ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:09 schreef Bmo89 het volgende:
Ja door hem opende ik dat pakjequote:
Heb je die links van mij gezien? Howjsay?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom stoppen met iets wat je leuk vind ?
Haha nou omdat je nogal een bak kritiek krijgt op je erbarmelijke engels. Maar het is al een stuk beter dan de vorige keer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom stoppen met iets wat je leuk vind ?
Die gast is echtquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die SyllyNL heeft gewoon TOTS Ribery in een pack
Valt op xbox meequote:
Best veel lurkers dan hier.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die zijn nu ook al jouw fanbase want alleen FOK kijkt naar die filmpjes.
Oh ik dacht dat het een troll wasquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ze waren echt positief over zijn review en ze vroegen om meer video's.
ja, ik dacht van wel maar dat was totdat ik je vraag zag.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is er hier iemand die wat afweet van statistiek?
Is bij een Uniforme verdeling de variantie altijd (b-a)Kwadraatje/12? Waar de fuck komt die 12 vandaan?
Heb ik wel eens gezegd dat een ongelooflijke paardenlul isquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die SyllyNL heeft gewoon TOTS Ribery in een pack
Uhhhh ik zou zeggen Googlequote:Op donderdag 23 mei 2013 00:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is bij een Uniforme verdeling de variantie altijd (b-a)Kwadraatje/12? Waar de fuck komt die 12 vandaan?
Kakkertje eerste klas iddquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gezegd dat een ongelooflijke paardenlul is
Ja als ik een woord niet weet laat ik het google translate uitspreken zodat ik weet hoe ik het moet zeggen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja door hem opende ik dat pakje
[..]
Heb je die links van mij gezien? Howjsay?
Voor een Nederlander zijn zijn video's best goed.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gezegd dat een ongelooflijke paardenlul is
Je moet ze ook op de console openen, doet Maver toch ookquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dikke stront pack nummer 1:
[ afbeelding ]
Dikke stront pack nummer 2:
[ afbeelding ]
Heb ik net ook geprobeerd en daar was Naldo de beste die ik kreeg.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je moet ze ook op de console openen, doet Maver toch ook
quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:22 schreef pascal08 het volgende:
Die Bateson heeft het hele TOTS Bundesliga team al, inclusief bank.![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dikke stront pack nummer 1:
[ afbeelding ]
Dikke stront pack nummer 2:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja, ik dacht van wel maar dat was totdat ik je vraag zag.
Ja ik zie er nou ook 12 staan maar snap niet echt waar die vandaan komtquote:
Ja deed ik ook en ik had Rooney, maar die lul zat natuurlijk dit jaar niet in TOTS :squote:Op donderdag 23 mei 2013 00:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik open altijd op console maar net op Computert en ik kreeg Lukakuquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Stelen van die rijke tatta'squote:Op donderdag 23 mei 2013 00:23 schreef Thorb het volgende:
pazzl volgend jaar ben jij toch ook die rijke tatta met je site jonge
ja het is 12, maar weet niet waaromquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is een fucking baas als ST in een 3-4-2-1.quote:
Had ie in 10 minuten bij elkaar gekochtquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:22 schreef pascal08 het volgende:
Die Bateson heeft het hele TOTS Bundesliga team al, inclusief bank.![]()
Oke thanks. Lekker duidelijk wel, kan het ook nergens vindenquote:
Zoiezo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:23 schreef Thorb het volgende:
pazzl volgend jaar ben jij toch ook die rijke tatta met je site jonge
Die Barton ja wtf ook echtquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:24 schreef Djeetje het volgende:
Die bateson is trouwens denk ik de rijkste van heel fut.
Zoals nu had hij 7m zeiden jullie, maar hij heeft echt veel meer kocht ook even Barton voor 15m he
Die kocht hij niet zelfquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:24 schreef Djeetje het volgende:
Die bateson is trouwens denk ik de rijkste van heel fut.
Zoals nu had hij 7m zeiden jullie, maar hij heeft echt veel meer kocht ook even Barton voor 15m he
Eckt een mongolquote:
Wel toch ?quote:
Maar zijn handelsbedrijfje welquote:
iddquote:
Een of andere dikke amerikaan die niets snapt van voetbal. En alle Portugese spelers op de meest arrogante manier uitspreekt. Joao preijjjjjjraaaquote:
Gewoon een lamme dikzak, pak je zoquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:28 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hij klinkt alsof je er geen ruzie mee moet hebben
Soms moet ik mn headset wel ff zachter zetten ja hahaquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een of andere dikke amerikaan die niets snapt van voetbal. En alle Portugese spelers op de meest arrogante manier uitspreekt. Joao preijjjjjjraaa
Jankbalquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dikke stront pack nummer 3:
[ afbeelding ]
Dikke stront pack nummer 4:
[ afbeelding ]
Benitez konkobawsquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jankbal![]()
![]()
Congrats, wat is die nog waard?
Verkapte benitez is stront postquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft te maken met goniometrie. Het is de kwadratisch afstand van de gemiddelde oppervlak t.o.v het zwaartepunt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Ja ik zie er nou ook 12 staan maar snap niet echt waar die vandaan komtOnthouden maar
quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heeft te maken met goniometrie. Het is de kwadratisch afstand van de gemiddelde oppervlak t.o.v het zwaartepunt.
Benitez is wel nicequote:Op donderdag 23 mei 2013 00:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
volgens mij gewoon iets dat je maar hoort aan te nemenquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:29 schreef Tim86 het volgende:
Ik begin nu te twijfelen over dat delen door 12...nu wil ik weten hoe het zit ook
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080923200905AA40jd6quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
volgens mij gewoon iets dat je maar hoort aan te nemen
nvm Pascal baas
Ik ook 90% op PCquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik open altijd op console maar net op Computert en ik kreeg Lukaku
SIF was geniaal vorig jaarquote:
ene helft is leuk, andere helft echt kut. Wiskunde is allemaal kut.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:37 schreef ThadCastle het volgende:
Dat statistiekben ik blij dat ik daar vanaf ben
doe ik nu nog steeds hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Toen je nog silver/gold teams kon maken ja
Ik was 't aan het uitwerken op papier. Ik zal 't zo posten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080923200905AA40jd6
Geen excel?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik was 't aan het uitwerken op papier. Ik zal 't zo posten.
baasquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik was 't aan het uitwerken op papier. Ik zal 't zo posten.
Ik heb er ook helemaal geen zin inquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:37 schreef ThadCastle het volgende:
Dat statistiekben ik blij dat ik daar vanaf ben
Meer is er ook niet mogelijk denk ik.quote:
haha had vorig jaar hetzelfdequote:
ja of iets met Noboa en Valenciaquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Meer is er ook niet mogelijk denk ik.
Econometrie was dan nog leuker. Beetje met Stata kloten is nog niet zo saaiquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ene helft is leuk, andere helft echt kut. Wiskunde is allemaal kut.
Dat moet ik nog halen..kutvak zegquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Econometrie was dan nog leuker. Beetje met Stata kloten is nog niet zo saai
hij moet echt in de spits..Quintero ernaast en Fabian erachterquote:
bug die soms voorbijkomt..same herequote:Op donderdag 23 mei 2013 00:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is er een fok update geweest?
Ik zie ineens de plaatjes in een quote.
Reus, Falcao, Jackson..als ik het heb over gold nif'squote:Op donderdag 23 mei 2013 00:49 schreef dion_v_k het volgende:
Balotelli, Benema en Aguero zijn toch wel de beste spitsen waar ik mee gespeeld heb
Ik ookquote:
Aguëro is mijn favoriete gouden spits dit jaar, zo enorm wendbaar. Zlatan is de beste die ik gebruikt heb en Benzema en Balotelli zijn gewoon erg compleet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:49 schreef dion_v_k het volgende:
Balotelli, Benzema en Aguero zijn toch wel de beste spitsen waar ik mee gespeeld heb
Kutpuush doet het niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb er ook helemaal geen zin inMaar moet wel lukken, al heb ik me niet top voorbereid.
Mijn motivatie was echt 0 deze tentamenweek
Ik wil Zlatan ook wel maar ik speel altijd 3-5-2 en dan moet je al snel een Ligue 1 team makenquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Aguëro is mijn favoriete gouden spits dit jaar, zo enorm wendbaar. Zlatan is de beste die ik gebruikt heb en Benzema en Balotelli zijn gewoon erg compleet.
beestquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kutpuush doet het niet.
Mja, wat ik hier doe is de uniforme verdeling tekenen en een hoogte en een breedte geven.
Die integraal is de gemiddelde afstand van dz (en elk ander willekeurig punt) tot het midden (y=0). Integeren en dan substitueren.
[ afbeelding ]
Ja, als wide CAM in 4-2-2-2. Vooralsnog doet hij het vrij goed.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:53 schreef dion_v_k het volgende:
Heeft iemand hier met TOTS Mata gespeeld?
Vette nerdquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kutpuush doet het niet.
Mja, wat ik hier doe is de uniforme verdeling tekenen en een hoogte en een breedte geven.
Die integraal is de gemiddelde afstand van dz (en elk ander willekeurig punt) tot het midden (y=0). Integeren en dan substitueren.
[ afbeelding ]
Nice, lijkt wel te kloppenquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kutpuush doet het niet.
[ afbeelding ]
Deze is stukken beter.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:55 schreef wieisboos het volgende:
4-1-2-1-2 it is.
http://wefut.nl/squad/1621
Het klopt ook, daar hoef je niet aan te twijfelen. Dit is alleen een andere benadering dan de statistisch benadering, maar het komt op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nice, lijkt wel te kloppenDie 12 vergeet ik iig niet meer
Kan je ook kijken naar die opdracht die ik net had gestuurd
3412:quote:
Ja dat geloof ik hoor, heb het gewoon even snel nagekeken met mijn kennis van bewijzen van lang geledenquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het klopt ook, daar hoef je niet aan te twijfelen. Dit is alleen een andere benadering dan de statistisch benadering, maar het komt op hetzelfde neer.
Wat heb je gestuurd? PM?
Was ook niet slecht bedoeld hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mensen die zo goed zijn in wiskunde.
Spitsen op de flanken, weakkkk midget op C cam..die workratesquote:
Benitez 7 chemquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
3412:
TOTS Jackson TIF Benitez
Quintero
Zuniga IF Ibarbo Rosinei Danilinho
Perea ? Dede
?
Gewoon v tegen g (g op de y-as, v op de x-as) uitzetten en dan voor elk interval de bijbehorende formule gebruiken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik hoor, heb het gewoon even snel nagekeken met mijn kennis van bewijzen van lang geleden
[ afbeelding ]
En dan Numero B
quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
3412:
TOTS Jackson TIF Benitez
Quintero
Zuniga IF Ibarbo Rosinei Danilinho
Perea ? Dede
?
if sissokoquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:59 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik maken
Godver Toure..![]()
![]()
Dat is C. De grafiekquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon v tegen g uitzetten en dan voor elk interval de bijbehorende formule gebruiken.
Zou zoiets moeten worden als:
stijgende lijn, sprongetje, dalende lijn, rechte lijn.
Lekker 7 chemquote:
Dit overkomt mij zo vaak hè. Ik zie 3 vragen en ik denk gelijk dat de middelste vraag b is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is C. De grafiekEn die is gewoon /\_
Maar hoe je B moet uitrekenen snap ik niet
Hoe krijg je ook alweer 40 items in je TP, ik heb nog steeds een max van 30quote:
en slechterquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:06 schreef Ajacied7 het volgende:
TOTS Yilmaz gaat ook een geweldige speler worden. Vergelijkbaar met Lewandowski maar dan groter en sterker.
unlocken in de store...Je kan daar ook coin bonussen unlockenquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoe krijg je ook alweer 40 items in je TP, ik heb nog steeds een max van 30![]()
Moet je naar de Fifa store gaan en daar kan je die optie kopen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoe krijg je ook alweer 40 items in je TP, ik heb nog steeds een max van 30![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
unlocken in de store...Je kan daar ook coin bonussen unlocken
Ah oke.. Op de console dus?quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moet je naar de Fifa store gaan en daar kan je die optie kopen.
Ohja dat moet ik ook nog eens doen. Heb 70000 van die domme fifa coinsquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
unlocken in de store...Je kan daar ook coin bonussen unlocken
Jep als je in het hoofdmenu bent kan je op vierkantje drukken om naar de store te gaan.quote:
Ik 38000, heb laatst al die moves gekochtquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ohja dat moet ik ook nog eens doen. Heb 70000 van die domme fifa coins
Ik weet. Thanksquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep als je in het hoofdmenu bent kan je op vierkantje drukken om naar de store te gaan.
Jup, dat EASFC ofzoietsquote:
Wat ga jij nou eigenlijk doen, overstappen naar de xdoos of blijf je de PS trouwquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep als je in het hoofdmenu bent kan je op vierkantje drukken om naar de store te gaan.
Ik weet het nog niet eigenlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wat ga jij nou eigenlijk doen, overstappen naar de xdoos of blijf je de PS trouw
Is dat hoogte voor de Fjes?quote:
ben je gekquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:19 schreef Tim86 het volgende:
Gaan jullie die nieuwe console meteen halen?
Ik heb de PS al vanaf het begin en ben er gewoon heel tevreden over, zolang mijn hond 'm niet vol tanktquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet eigenlijk.
Wacht nog even de E3en jij?
En kinderziektes dit dat.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ben je gek
bij de release zijn ze altijd konkoduur
Was met de ps3 ook, hoeveel consoles er wel niet terug moesten in de eerste paar maandenquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat ook. Ik wacht het allemaal rustig af, ik heb geen haast.
Ziet er idd spectaculairder uit als dat het isquote:
om nog maar te zwijgen over dat RROD gedonderquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Was met de ps3 ook, hoeveel consoles er wel niet terug moesten in de eerste paar maanden
Meteen jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:19 schreef Tim86 het volgende:
Gaan jullie die nieuwe console meteen halen?
Geen idee eigenlijk...nooit zo in verdiept. Ook wel logisch, maar er zullen er genoeg zijn die niet willen /kunnen wachten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ben je gek
bij de release zijn ze altijd konkoduur
In December is dat wel voorbij + een hoop aanbiedingen die maandquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
om nog maar te zwijgen over dat RROD gedonder
ik meen me te herinneren dat de PS3 en de xbox bij de release respectievelijk 600 en 400 euro waren oidquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk...nooit zo in verdiept. Ook wel logisch, maar er zullen er genoeg zijn die niet willen /kunnen wachten.
Klopt en met de feestdagen zijn ze al 100,- goedkoperquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik meen me te herinneren dat de PS3 en de xbox bij de release respectievelijk 600 en 400 euro waren oid
ga dan FIFA spelen joh..leuker dan stataquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:26 schreef ThadCastle het volgende:
Dat geniale moment dat je iets invoert in Stata en het ook bestaat
Nee zit nu in een flow. Moet zo maar stoppen, anders ben ik morgen weer moequote:Op donderdag 23 mei 2013 01:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ga dan FIFA spelen joh..leuker dan stata
Wat de neuk is stataquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:26 schreef ThadCastle het volgende:
Dat geniale moment dat je iets invoert in Stata en het ook bestaat
Ze gaan die consoles echt niet na 2 maanden al in de aanbieding gooien hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In December is dat wel voorbij + een hoop aanbiedingen die maand
Tuurlijk wel, doen ze altijd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze gaan die consoles echt niet na 2 maanden al in de aanbieding gooien hoor
ik klop wel bij je aan over een paar maanden als ik er geen kont van begrijp.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee zit nu in een flow. Moet zo maar stoppen, anders ben ik morgen weer moe
Nee ik ben er geen held in, maar beetje google en wat proberen. Ik doe ook alleen de simpele shit nu. Pascal zou waarschijnlijk zo zitten als hij mij ziet kutten:quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik klop wel bij je aan over een paar maanden als ik er geen komt van begrijp.
Ach, dat verdien ik in 10 minuten met world of stiftcraftquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, doen ze altijd.
Was met de PS3 ook zo.
Die 100 euro is misschien overdreven maar de prijs gaat altijd wel wat naar beneden.
fifaquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
WAT EEN FUCKING TYFUS BULLSHIT DOELPUNT KRIJG IK TEGEN ZEG !!
jack in the boxquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, dat verdien ik in 10 minuten met world of stiftcraft
Grafhoeren spel.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Grafhoeren spel.
Vanaf nu speel ik alleen nog maar tegen de computer.
z teveel gekkiequote:
Helemaal mee eens. Wij voeden onze kinderen wel anders opquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik snap echt niet wat de lol van het spel is om andere mensen af te zeiken.
Beetje achterin hooghouden als je met geluk voor staat.
Ja ik lig ook al half te slapenquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wij voeden onze kinderen wel anders op
Hier hebben ze de babykamer vandaag geleverd. Maar de kans is groot dat we binnenkort nog gaan verhuizen dus voorlopig pak ik nog niks uitquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Dat gaat zeker goed komen.
Ik heb allemaal roze vlekken voor mijn ogen van de babykamer.
Bij mij was hij gisteren afgeleverd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hier hebben ze de babykamer vandaag geleverd. Maar de kans is groot dat we binnenkort nog gaan verhuizen dus voorlopig pak ik nog niks uit
Nee, andere plaats. Ik woon momenteel in de grootste gajesbuurt van Tilburg, dat wil ik mijn kind niet aandoenquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij mij was hij gisteren afgeleverd.
Ga je groter wonen?
En bij deze mijn wraak op die hoeren:
[ afbeelding ]
Hey later manquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:52 schreef BDIL het volgende:
Er is een onderhoud aan het netwerk bij UPC tussen 1 en 7 uur dus ik ga slapen
quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee, andere plaats. Ik woon momenteel in de grootste gajesbuurt van Tilburg, dat wil ik mijn kind niet aandoen
Was ook maar een tijdelijke oplossing.
Nee, we staan ingeschreven bij de woningbouw vanaf 2007 en reageren elke week op huizen.quote:
Vandaag win jij weer eens de strijdquote:
Boeie, ik ga ook slapen. Half 8 wekkerquote:Op donderdag 23 mei 2013 02:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vandaag win jij weer eens de strijd![]()
Heb je nog teams bij FIFA ?
Trustequote:
Pastapipo wat doe je dan!quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:30 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Holy Macaroni, ik had niet eens door dat hij zo gestegen was. Die andere had ik er voor 3,5k op gezet
Thanks he! Jij ook veel plezier.quote:Op donderdag 23 mei 2013 06:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Donderdag uitslaap dag hier?
Naja goedemorgen iedereen, succes met wat u wel/niet mag gaan doenEindexamerts en Mathijs heel veel succes iig
Nee geen uitslaapdagquote:Op donderdag 23 mei 2013 06:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Donderdag uitslaap dag hier?
Naja goedemorgen iedereen, succes met wat u wel/niet mag gaan doenEindexamerts en Mathijs heel veel succes iig
Ja man, jammer van de regen wel maar heb regenjas aan. En gelukkig mobiel internet.quote:
zolang het maar smooth voeltquote:Op donderdag 23 mei 2013 07:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja man, jammer van de regen wel maar heb regenjas aan. En gelukkig mobiel internet.
Ik voel alleen koude regendruppels op mijn warme lichaamquote:
Discard op de Xboxquote:Op donderdag 23 mei 2013 07:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Goedemorgen
Die prijs van IF Lucho
15-17k op PS3. En die gaat nog wel omlaag komende dagen. De NIF vind ik echt al een baas, dus die IF wil wel eens proberenquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
15-17k op PS3. En die gaat nog wel omlaag komende dagen. De NIF vind ik echt al een baas, dus die IF wil wel eens proberen
Lief van zequote:Op donderdag 23 mei 2013 08:05 schreef Topiek het volgende:
Voor 21:00 besteld, morgen in huis!
Dan bestel je om 20:00, verzenden ze het niet
Je kan toch ook niet van iemand verwachten dat hij om 20.00 uur aan het werk is?quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:05 schreef Topiek het volgende:
Voor 21:00 besteld, morgen in huis!
Dan bestel je om 20:00, verzenden ze het niet
Waarom niet? Zij zetten op de website, voor 21:00 besteld, morgen in huis! ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kan toch ook niet van iemand verwachten dat hij om 20.00 uur aan het werk is?
Cause u an cuntquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:08 schreef Topiek het volgende:
[..]
Waarom niet? Zij zetten op de website, voor 21:00 besteld, morgen in huis! ?
Verkooppraatjesquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:08 schreef Topiek het volgende:
[..]
Waarom niet? Zij zetten op de website, voor 21:00 besteld, morgen in huis! ?
Ik heb Maatschappijwetenschappen om half 2. Om te janken.quote:
Wrm verbreek je dat goede verband nou weerquote:
Niet mijn fout dat je Engels faalt lieve schatquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wrm verbreek je dat goede verband nou weer
Heel erg bijnaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |