PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Vijandenquote:
Moge een rozijn je slokdarm blokkeren zonder dodelijke afloop.quote:
TR Gemachtquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Moge een rozijn je slokdarm blokkeren zonder dodelijke afloop.
Belgenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:15 schreef detennismaster het volgende:
Ik begin:
Belgiko
[ afbeelding ]
Chilefraly
[ afbeelding ]
Netherway
[ afbeelding ]
El Luka Turbe
[ afbeelding ]
Ja, sinds ze weg zijn hebben de mods geen kind meer aan dit topicquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:15 schreef quer het volgende:
ik heb de SB tijden ook gemist.
dus toen waren er GJE en SB al ik het goed begrijp?
Wie mag jij zijn?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:15 schreef DePresident. het volgende:
Wacht is stoereboii die Thibault? Ik meen me te herinerren dat ik die nog in mijn msn-lijst had staan.
Moeten jullie net zeggen, als ik ff mn Sherlock bekijk!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:16 schreef poker4lifee het volgende:
kansloos kind ben je ook he sb, tering
leuk voor je man, en nu weer op enquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Moeten jullie net zeggen, als ik ff mn Sherlock bekijk!
Waarom dan al die haat op mij (vroeger)quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, sinds ze weg zijn hebben de mods geen kind meer aan dit topic
Ja, als we het over hele nare ziektes hebben word je ook in 1 adem erbij genoemd op de 1 of andere manier.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Moeten jullie net zeggen, als ik ff mn Sherlock bekijk!
Nee jij niet klopt, ik neem me woorden terugquote:
Niemand geeft een neuk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:19 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Omzetten naar CF en dan verkopen![]()
![]()
goed zo, 4 goals met Mandzukicquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:19 schreef FCsuarez het volgende:
al dat gehaat hier weerlezen niet eens me mandzukic post
![]()
ga maar weer spelen.
Rot lekker op kutkind.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:18 schreef stoereboii het volgende:
http://fok.nl/sherlock/?about=stoereboii¬intopic=364971
Bende triestigaards![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
toch nog verstandige mensen hierquote:
WE ARE ANDERLECHT, WE ARE ANDERLECHTquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:19 schreef FCsuarez het volgende:
al dat gehaat hier weerlezen niet eens me mandzukic post
![]()
ga maar weer spelen.
Haha.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo, die deed zeer. Au. Nooit meer doen, ventje.
Jij bent sowieso die gast van OSM. Maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:20 schreef stoereboii het volgende:
[..]
WE ARE ANDERLECHT, WE ARE ANDERLECHT
ik zit te twijfelen tussen hem of Lewa, Lewa kost goffer 1m coins , echt niet normaal gewoonquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:17 schreef FCsuarez het volgende:
1e wedstrijd van mandzukic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
4 goals. (kopbal, sweaty, volley en een schot buiten de 16)
die aanname van die gozer is zo heerlijk. lekker sterk aan de bal.
nadelen: blijft soms wat lang en diep op het middenveld hangen.
iets tragere vertrektijd. voelt wat sloompjes aan af en toe. maar miss iets te gefixeerd mee gespeeld.
En hoe heet jij op OSM? Want het niveau daar is bedroevend laag. En ja ik heb dat nog gespeeld...quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:21 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Jij bent sowieso die gast van OSM. Maar dat geheel terzijde.
Niet Maveren, dat is slecht voor je.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:21 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Kiessling of Mandzukic. twijfel twijfel
Marc is er ook weer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Haha.
Al bijna over de helft van je leven zijn, en nog ruzie zoeken met minderjarigen.
Nu houd ik me weer op de vlakte!
Kiesslingquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:21 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Gotzinho op 10, Reus spits en Esschwein op de tribune.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:21 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik speel het ook al lang niet meer, en lees de posts ook niet meer. En ik geen me naam niet, ivm privé.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:22 schreef stoereboii het volgende:
[..]
En hoe heet jij op OSM? Want het niveau daar is bedroevend laag. En ja ik heb dat nog gespeeld...
Het is zolderkelder.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:21 schreef Roypsv het volgende:
[..]
doe normaal jonge held op je zolder kamer
Van je OSM account he tjapquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:23 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik speel het ook al lang niet meer, en lees de posts ook niet meer. En ik geen me naam niet, ivm privé.
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:23 schreef FCsuarez het volgende:
mandzukic is een aanrader maar vond zijn NIF en IF ook al![]()
IF kiessling daar in tegen was ik niet over te spreken.
3 verschillende suggestiesquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gotzinho op 10, Reus spits en Esschwein op de tribune.
Ik doe altijd normaalquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:21 schreef Roypsv het volgende:
[..]
doe normaal jonge held op je zolder kamer
Oh nee ik ga je komen halen!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:24 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ja dat snap ik tjap.
Maar dat gaat dus niet.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:25 schreef Tim86 het volgende:
Hebben roy, marcie en sb op het schoolplein besloten om gezamenlijk te komen rellen vandaag ofzo?
oude tijden herlevenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:25 schreef Tim86 het volgende:
Hebben roy, marcie en sb op het schoolplein besloten om gezamenlijk te komen rellen vandaag ofzo?
Esswein CDM, Reus LM, Kiessling CBquote:
Allemaal kloons van rijstquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:25 schreef Tim86 het volgende:
wat lul jij nou weer, ik ben er al een paar dagenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:25 schreef Tim86 het volgende:
Deze?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:28 schreef Thorb het volgende:
is het plaatje al gepost dat stoereboii ging ragequiten tegen een fokker?
Heb ik gezien, maar ik heet ten eerste niet zo op de PS3 en ik speel al lang geen FUT meer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:28 schreef Thorb het volgende:
is het plaatje al gepost dat stoereboii ging ragequiten tegen een fokker?
quote:
dan was het je broertjequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Heb ik gezien, maar ik heet ten eerste niet zo op de PS3 en ik speel al lang geen FUT meer.
omdat jij de enige bent die mooie teams heeft?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:29 schreef detennismaster het volgende:
Waarom krijg ik hier niet allemaal mooie plaatjes van teams te zien?
Check de TT.![]()
Ohja waar ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat jij de enige bent die mooie teams heeft?
Kijk eens! Mijn 3e team. Je ziet, ik moet goed op de centen letten nu.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:29 schreef detennismaster het volgende:
Check de TT.![]()
Misschien straks ffquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:29 schreef detennismaster het volgende:
Check de TT.![]()
Voor iemand van 15 ben je ook best normaalquote:
Je hebt je team Maver24 genoemd omdat je twijfelt over de nog lege plekken in je team?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kijk eens! Mijn 3e team. Je ziet, ik moet goed op de centen letten nu.
[ afbeelding ]
yess nu kan ik goed slapen vanavondquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Voor iemand van 15 ben je ook best normaal
Zonder gekkigheid. Müller is ook echt baas op CAM. Ligt eraan. Als je liever een dribbelaar hebt: Gotze. WIl je een werkpaard: Müller.quote:
Ja, met name de spits positie. Kiessling of Mandzukic. En ik vind Maver24 best wel een baasjequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:32 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Je hebt je team Maver24 genoemd omdat je twijfelt over de nog lege plekken in je team?
Haha je bent niet uniek lol haha xDquote:
Ik zou voor Kiessling gaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, met name de spits positie. Kiessling of Mandzukic. En ik vind Maver24 best wel een baasje
Helemaal Leuk. Gelukkig geen regen gehad. Wel modderige boel. Maar muziek was goed gezellige mensen. Op gegeven moment vlogen er 4 zwanen best laag over, dus ik zeg tegen een vriend moet je eens kijken wat mooi, Vliegen ze verder en wij volgens ze, laat er ineens 1 een lading poep los, een hele straal achter elkaar, dus wij al wijzen er naar en lachen waar het gaat neerkomen. Komt het op een groepje neer. Een meisje een headshot en twee andere helemaal de kleding er onder. Wij nog steeds aan t wijzen en lachen , dachten ze dat we iets gedaan hadden dus kwamen boos naar ons toe. Maar toen ze de zwanen ook verder zagen vliegen konden ze er wel om lachen! Geniaal!quote:
Die spitsen kan ik altijd nog invullen, en aanpassen. Wat ik het lastigste vindt: vorige weken waren de eerste avond de spelers erg goedkoop uit het TOTS. Als ik nu Mandzukic koop voor 3 ton.. Het is een risico. Maar wachten is ook een risico, misschien is hij morgen 70K duurder.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zonder gekkigheid. Müller is ook echt baas op CAM. Ligt eraan. Als je liever een dribbelaar hebt: Gotze. WIl je een werkpaard: Müller.
Reus zou ik ook spits doen. Kiessling kun je er vast prima naast zetten.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:35 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Helemaal Leuk. Gelukkig geen regen gehad. Wel modderige boel. Maar muziek was goed gezellige mensen. Op gegeven moment vlogen er 4 zwanen best laag over, dus ik zeg tegen een vriend moet je eens kijken wat mooi, Vliegen ze verder en wij volgens ze, laat er ineens 1 een lading poep los, een hele straal achter elkaar, dus wij al wijzen er naar en lachen waar het gaat neerkomen. Komt het op een groepje neer. Een meisje een headshot en twee andere helemaal de kleding er onder. Wij nog steeds aan t wijzen en lachen , dachten ze dat we iets gedaan hadden dus kwamen boos naar ons toe. Maar toen ze de zwanen ook verder zagen vliegen konden ze er wel om lachen! Geniaal!
Nou, bij deze:quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:29 schreef detennismaster het volgende:
Check de TT.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nou, bij deze:Ince verkocht, omdat hij fakking slecht is ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
[..]
Nou, bij deze:KUT TEAMSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoop zo dat hij morgen geen 4 ton isquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die spitsen kan ik altijd nog invullen, en aanpassen. Wat ik het lastigste vindt: vorige weken waren de eerste avond de spelers erg goedkoop uit het TOTS. Als ik nu Mandzukic koop voor 3 ton.. Het is een risico. Maar wachten is ook een risico, misschien is hij morgen 70K duurder.
[..]
Nou, bij deze:2de en laatste team zijn niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Nick en Simon best leuke liedjes hebben eigenlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:37 schreef Djeetje het volgende:
Vrijdag is er zon soort feest met een tent wat 7,50 kost omdat nick en simon komen
En het is eigenlijk alleen maar staan met vrienden en meer eigenlijk niet meer.
Dus 7,50 in de fik steken is nog leuker, maar ik weet dus niet of ik nu heen zal gaan aangezien ik opzich ook wel alleen op mijn zolder kamertje wil zitten fifa'en.
dus een mavertje is dit.
Nee, hij zit op de bank omdat hij toch niet heel goed was. Heel slecht is iets anders.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ince verkocht, omdat hij fakking slecht is ?
Je zag bronze en dacht meteen dat het kut teams waren?quote:
het is niet echt mijn categorie muziek waarvoor ik ergens naar toe zal gaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind Nick en Simon best leuke liedjes hebben eigenlijk.
En hoeveel coins heb je nog?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, hij zit op de bank omdat hij toch niet heel goed was. Heel slecht is iets anders.
[..]
Je zag bronze en dacht meteen dat het kut teams waren?
Zag er 1 staan voor 293K BIN. Maar ik maverdequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik hoop zo dat hij morgen geen 4 ton is![]()
dan moet ik hem verkopen. wat een baasje zegen nog 3 er bij deze wedstrijd
[..]
Nou, bij deze:Ik heb weleens mooiere teams gezien. Met jouw budget kan je me toch zieke teams bouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
heb een vriendin en daar komenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef Lindgren. het volgende:
Twijfelen tussen feest of Fifa
Je gaat jezelf alleen maar zitten ergeren op je zolderkamer. Chicks regelen it is.
Dom staan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
heb een vriendin en daar komenmeiden
en het is nou ook niet echt zon feest als slam fm het is echt dom staan met vrienden buiten
Heb ze een keer live gezien. Maar dat was gratis. Wel een hoop meiden van jouw leeftijd. Zou dus gewoon gaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
het is niet echt mijn categorie muziek waarvoor ik ergens naar toe zal gaan.
hoop gewoon dat EA niet te gek gaat doen met hun HH dan komt het wel goed. en anders verlies ik er miss 50K opquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zag er 1 staan voor 293K BIN. Maar ik maverde
quote:
Wil je weten wat ik dacht?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, hij zit op de bank omdat hij toch niet heel goed was. Heel slecht is iets anders.
[..]
Je zag bronze en dacht meteen dat het kut teams waren?
Ik vind dure teams het niet waard, ook niet als het bronze of silver teams zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb weleens mooiere teams gezien. Met jouw budget kan je me toch zieke teams bouwen.
Genoeg, ik ga binnenkort maar eens beginnen met verkopen.quote:
Als het regent ga ik nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ze een keer live gezien. Maar dat was gratis. Wel een hoop meiden van jouw leeftijd. Zou dus gewoon gaan.
quote:
quote:
293K gemaverd, en dat blijkt goed achterafquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoop gewoon dat EA niet te gek gaat doen met hun HH dan komt het wel goed. en anders verlies ik er miss 50K op
yolo tochquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
293K gemaverd, en dat blijkt goed achteraf
[ afbeelding ]
Heb echt het gevoel dat deze deal fout gaat blijken te zijn
9/11quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, hoeveel spelers uit de teams ken je?
Aparte namen wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:15 schreef detennismaster het volgende:
Ik begin:
Belgiko
[ afbeelding ]
Chilefraly
[ afbeelding ]
Netherway
[ afbeelding ]
El Luka Turbe
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
293K gemaverd, en dat blijkt goed achteraf
[ afbeelding ]
Heb echt het gevoel dat deze deal fout gaat blijken te zijn
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Heb ik gezien, maar ik heet ten eerste niet zo op de PS3 en ik speel al lang geen FUT meer.
Waarom post je alles dubbel tegenwoordig?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:46 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga denk ik zo Diamanti TOTS kopen voor op CAM in mijn serie A team.
Is hij goed ?
Klopt en BPL was toch de 1e TOTS met mega upgrades en nu is het al wat meer normaal gewordenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:47 schreef Maver24 het volgende:
Mandzukic zal zeker wel zakken de komende dagen, het is niet zoals bij de BPL dat het aanbod te laag is voor veel mensen die BPL TOTS spelers wilde hebben
Nog even en hij gaat op zichzelf antwoordenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom post je alles dubbel tegenwoordig?
niemand gaf er antwoord opquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom post je alles dubbel tegenwoordig?
Het is eigenlijk wel om te huilen.quote:
3 besteldquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:43 schreef Santello het volgende:
Check dit: http://www.mediamarkt.nl/(...)0706.html?langId=-11
75 euro voor 50 inch tv?? foutje???
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:57 schreef Dudeweiser het volgende:
TS vroeg erom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gr gr kutteams
Snuggerquote:
Godver wat een kutteamsquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:57 schreef Dudeweiser het volgende:
TS vroeg erom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gr gr kutteams
Ik dacht dat wij het gebroederschap van TOTS Michu als CDM zouden vormenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We vormen nu het broederschap van Mandzukic
Ja zoveel coins , niet normaalquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:59 schreef Djeetje het volgende:
Bateson gaat ook ff een full TOTS bundesliga team maken
des noods price-fixen we hem naar profit toequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We vormen nu het broederschap van Mandzukic
quote:
FC Voor Vocht?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:04 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik retweet de laatste 2 teams van Toefjes, ongeveer de mijnequote:Op woensdag 22 mei 2013 23:04 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Respect Timquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Donk gebruik ik dus in 2 teams. Heb vaak periodes dat ik veel met 1 team speel en minder met een ander en dan knal ik er een formatiekaartje overheen. Heb ook nog een Spurs/Dortmund hybrid, maar die mist atm Lewa en Götze en daar hoop ik de TOTS versies in te passen nog. Heb ook nog Eredivisiebronzes, maar daar speel ik toch nooit mee.
Veel potjes met Aliadiere gespeeld?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Donk gebruik ik dus in 2 teams. Heb vaak periodes dat ik veel met 1 team speel en minder met een ander en dan knal ik er een formatiekaartje overheen. Heb ook nog een Spurs/Dortmund hybrid, maar die mist atm Lewa en Götze en daar hoop ik de TOTS versies in te passen nog. Heb ook nog Eredivisiebronzes, maar daar speel ik toch nooit mee.
Nee, eigenlijk niet. Luxeproblemen dit datquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Veel potjes met Aliadiere gespeeld?
Haha, die had ik ooit wel idd FC Voor Vocht. Zal ik heus nog wel een keer gebruiken waarschijnlijkquote:
Ja en zijn positiequote:Op woensdag 22 mei 2013 23:05 schreef Ajacied7 het volgende:
TOTS Farfan kan prima als ST eigenlijk, enige minpuntje is zijn 3* weakfoot.
PS3quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een vies vuil pleurisventje speelde ik net.
Heel die tyfus playstation community zit vol met internet helden.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een vies vuil pleurisventje speelde ik net.
Heel die tyfus playstation community zit vol met internet helden.![]()
![]()
![]()
Welke speler?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:10 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Op dezelfde avond gewoon de ingame stats van de TOTS spelers, wat zijn jullie toch een stel opperbazen Reemi en Pascal
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:10 schreef Topiek het volgende:
[..]
PS3Console
TopiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op fok
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Alleen friendlies spelenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit.Word er helemaal gek van, vooral dat achterin rondspelen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:12 schreef Maver24 het volgende:
eerste indruk van Mandzukic, wow, hij voelt erg smooth aan zeg,
Dat klinkt een beetje gay eigenlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:12 schreef Maver24 het volgende:
Precies, mijn bloed gaat er van koken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit.Word er helemaal gek van, vooral dat achterin rondspelen.
HHHUUUUUUUUUquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:12 schreef Maver24 het volgende:
richting het noorden door plaatverschuivingenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:13 schreef DePresident. het volgende:
Barbie zit in het nieuwe spotje van de Belastingdienst. Waar gaat het heen met Nederland..?
Eindbaas.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:14 schreef quer het volgende:
[..]
richting het noorden door plaatverschuivingen
Als ik dood ga heb ik al met een vriend afgesproken dat hij de laptop onder zijn hoede gaat nemen. Puur omdat mijn familie dan ziet wat voor perverse geest ik heb als ze in mijn laptop kijken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Precies, mijn bloed gaat er van koken.
Ik zie het nog een keer gebeuren dat ik achter de PS3 sterf aan een hartaanval.
Gelukkig beter met een controller in je hand sterven dan met een snikkel in je hand
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik dood ga heb ik al met een vriend afgesproken dat hij de laptop onder zijn hoede gaat nemen. Puur omdat mijn familie dan ziet wat voor perverse geest ik heb als ze in mijn laptop kijken.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik dood ga heb ik al met een vriend afgesproken dat hij de laptop onder zijn hoede gaat nemen. Puur omdat mijn familie dan ziet wat voor perverse geest ik heb als ze in mijn laptop kijken.
Wat een geile stats.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:15 schreef Tim86 het volgende:
Christus te paard, Götze is ineens een pacebeest met strength![]()
[ afbeelding ]
Echt bizarre stats
[ afbeelding ]
Wat heeft ie een slechte longshot stats vergeleken met de restquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:15 schreef Tim86 het volgende:
Christus te paard, Götze is ineens een pacebeest met strength![]()
[ afbeelding ]
Echt bizarre stats
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:04 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dacht het niet Jobquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je Colombia en je Belgen/Nederland vind ik het tofst.
Bij je silvers zou je wel betere teams kunnen creëren als je een beetje schuift denk ik.
Is ook omdat ik van dit TOTS 1 speler uitgeprobeerd wil hebben eigenlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Alleen dat eerste team vind ik helemaal niks.
MOTM Felipe Santana.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:19 schreef OmniRocket het volgende:
MOTM zaterdag Robben... Lindgren. zal dat wel leuk vinden
Zelfs de bank van dit team is bizar goed..quote:
Ik kan er nog steeds met mijn kop niet bij dat Neuer geen TOTS heeftquote:
Dat heeft hij wel, maar ik snap wat je bedoeld.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds met mijn kop niet bij dat Neuer geen MOTM heeft
huh?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds met mijn kop niet bij dat Neuer geen MOTM heeft
Geinig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:26 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik ga dit maken als 2e team:
[ afbeelding ]
Twijfel alleen nog tussen Balo-Natale/Natale-Miccoli
IF Balo zelfs, als het kan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Geinig.
Ik zou voor Balo - Natale gaan.
Maar zijn verdedigers ook nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh?
oh TOTS..ach hij heeft geen bal gehad dit seizoen joh
niet echt duur zegt iequote:Op woensdag 22 mei 2013 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Muller is niet eens echt duur400/500k nu
Voor een 91 rated Tots op de eerste dag, neequote:
Dat zeiden we in het begin ook van TOTS Cazorla. Koop hem nu als je hem nodig hebtquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Muller is niet eens echt duur400/500k nu
Ik heb hem niet nodigquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat zeiden we in het begin ook van TOTS Cazorla. Koop hem nu als je hem nodig hebt
De vorige 3x dat zoiets hier langs kwam kreeg je niets. Misschien had BMO weer een misklikquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:35 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Als ik ze echt krijg mats ik je wel.
Moeilijk.. moeilijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:39 schreef FCsuarez het volgende:
goede nacht herenniet te veel fappen allemaal he.
oh shit celeb vids op tv straks ?quote:
Waar is hij uberhauptquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
De vorige 3x dat zoiets hier langs kwam kreeg je niets. Misschien had BMO weer een misklik
De bijzondere dierenklinkiek op SBS6.quote:
hopelijk veel duitse smerige pubertjes die straks allemaal met de TOTS willen spelen. laat maar oplopen morgen die prijsquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:43 schreef Hoogstaande het volgende:
Mandzukic, zijn NIF is echt al masterSpeel er nu voor het eerst mee maar hij is veel chiller dan ie er uit ziet
quote:
Ik heb alleen maar de coins voor de NIFquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hopelijk veel duitse smerige pubertjes die straks allemaal met de TOTS willen spelen. laat maar oplopen morgen die prijs
Laagstaand coinaantal dan xdxd gr grgrquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar de coins voor de NIF
Druk op R1/RB.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Toefjes, heb jij btw geen last van die N zogbia zijn balaanname? Die bal vliegt echt alle kanten op bij mij
Moet je eens kijken naar de ballcontroll van Jimmy Briandquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Toefjes, heb jij btw geen last van die N zogbia zijn balaanname? Die bal vliegt echt alle kanten op bij mij
Ik snap wel hoe fifa werkt hoor dankuquote:
Is die nog slechter?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Moet je eens kijken naar de ballcontroll van Jimmy Briand
Hahahahaahaahohohoh lachuh!quote:
Maar dan vliegt hij ook niet alle kanten op.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik snap wel hoe fifa werkt hoor danku
[..]
Is die nog slechter?
Als iemand niks met de bal kan welquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:57 schreef Topiek het volgende:
[..]
Maar dan vliegt hij ook niet alle kanten op.
doe niet zo denigrerendquote:
Idd erg sickquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat the fuck, dat filmpje van die gast die net een militair op straat heeft vermoord en dan heel rustig met bebloede handen "sorry dat jullie dit moesten zien" staat te zeggen![]()
Afschuwelijk ziek zeg
Grapjasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |