De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://www.staggeringbeauty.com/
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPSPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonervoer en -drinken:SPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Echt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:47 schreef Moira. het volgende:
Voor kadden moet je hier zijn:
ONZ / Moira.'s Kattentopic
Turken hoef ik niet hier.
Ebah![]()
![]()
Welk katten topic?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Klinkt niet heel boeiend
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kijk nooit meer TV tenzij voetbal.
Heel veel dingen kijk ik terug via uitzendinggemist of ik download afleveringen.
Buch in de Bajes vond ik wel tof, evenals Family Guy enzo![]()
![]()
Geordie Shore is voor.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Soort van verplicht om een nachtje door te halenMorgen om 8:30 's ochtends verplichtingen maar vandaag om half 5 's middags opgestaan dus kan nog lang niet slapen, zelfs een paar uurtjes stoned zijn heeft me niet kunnen vermoeien
Daarom straks nog maar een jointje rollen en dan eens flink schranzen, moet nog avondeten namelijk
![]()
![]()
sterktequote:Op donderdag 23 mei 2013 01:50 schreef OllieWilliams het volgende:
Soort van verplicht om een nachtje door te halenMorgen om 8:30 's ochtends verplichtingen maar vandaag om half 5 's middags opgestaan dus kan nog lang niet slapen, zelfs een paar uurtjes stoned zijn heeft me niet kunnen vermoeien
Daarom straks nog maar een jointje rollen en dan eens flink schranzen, moet nog avondeten namelijk
hoe laat ben je dan weer van je verplichtingen af?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Half 1 alweerquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
sterkte
hoe laat ben je dan weer van je verplichtingen af?dus zo erg is het ook weer niet...
![]()
quote:
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
School... yay.
Ik moet me toch flink schijten..Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Joa ik ookquote:echt zo een kale school met stoelen en tavesl en ook stoelen maar verder niet veel behalfe dan een bord en een persoon die dan voor de klas staat, maar soms dan zit ie ook op een stoel
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
zwakzinnige teringjosti. Dat niemand jou nog heeft doodgeschopt is mij een raadsel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:00 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Joa ik ookecht zo een kale school met stoelen en tavesl en ook stoelen maar verder niet veel behalfe dan een bord en een persoon die dan voor de klas staat, maar soms dan zit ie ook op een stoel
![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
zwakzinnige teringjosti. Dat niemand jou nog heeft doodgeschopt is mij een raadsel.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
zwakzinnige teringjosti. Dat niemand jou nog heeft doodgeschopt is mij een raadsel.![]()
![]()
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik geloof dat je nu de mening van 2/3e van ONZ verwoordtquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
zwakzinnige teringjosti. Dat niemand jou nog heeft doodgeschopt is mij een raadsel.whehehe
Vroeg op omdat onderweg naar begrafenisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Goedemorgen.
Dafuq wat zijn jullie al actief in de morgen
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Teringquote:
Natuurlijke selectie enzodit soort bedrijven verdienen het ook gewoon om zichzelf zo falend naar de grond te werken
Fuck the EBU.![]()
Ook reageren naar je klanten met "Dat zegt meer over jou dan over ons".quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tering
Natuurlijke selectie enzodit soort bedrijven verdienen het ook gewoon om zichzelf zo falend naar de grond te werken
![]()
In de 21e eeuw als ondernemer de sociale media niet snappen en je gedragen als een Fok!er.
Was de vrouw van de eigenaar toch?quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ook reageren naar je klanten met "Dat zegt meer over jou dan over ons".![]()
In de 21e eeuw als ondernemer de sociale media niet snappen en je gedragen als een Fok!er.
Die zal sowieso wel weinig van het professionele bedrijfsleven af weten, zal wel goed voor de koffie zijn enzo
Maar idd, ik ben wel blij dat ze het zo hebben gedaan.
Het is zeer vermakelijk leesvoer en nu weet iedereen dat ze zich niet meer in die winkel moeten begeven. En gewoon leuk om te zien hoe ze zich op die manier naar de afgrond helpen
Ik had daar ook gereageerd dat ik wel eens zou willen weten hoe de verkoopcijfers er volgende maand uitzien tov vorige maand![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik moet trouwens niet zo veel FOK!ken want dat kost veel batterij.
Heb nog 3/4e en ben nog niet eens aangekomen bij de begrafenis
Tot later schatjens!![]()
Fuck the EBU.![]()
succesquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:12 schreef Moira. het volgende:
![]()
Doei doeiquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:12 schreef Moira. het volgende:
![]()
succesHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Sterkte.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:12 schreef Moira. het volgende:
Tot later schatjens!
Zwart, graag.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Staat klaarquote:
Neemt er iemand cake mee?
Ik heb nog een Herman de Vriendschapscake, maar die vind ik niet zo lekker.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:52 schreef Olment het volgende:
[..]
[..]
Staat klaar
Neemt er iemand cake mee?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb nog een Herman de Vriendschapscake, maar die vind ik niet zo lekker.Was het niet vijandscake daar bij jullie
Zo rook het deeg wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef Olment het volgende:
[..]Was het niet vijandscake daar bij jullie
Cupcakes liggen klaar hierquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:52 schreef Olment het volgende:
[..]
[..]
Staat klaar
Neemt er iemand cake mee?![]()
![]()
Oh jee, we hebben een autist iets geweigerd omdat wij ons aan de algemene voorwaarden hielden. Dat is pesten volgens de boze moder.
Roepen "DIT IS PESTEN" terwijl je in zijn kont plast.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:58 schreef Ugjerke het volgende:
Oh jee, we hebben een autist iets geweigerd omdat wij ons aan de algemene voorwaarden hielden. Dat is pesten volgens de boze moder.![]()
![]()
Naar huis gestuurd vanuit school.
"Je mag niet blowen op school."
Ik ben meer van de traditionele onderbroek over je hoofd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Roepen "DIT IS PESTEN" terwijl je in zijn kont plast.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Liep je te blowen op school?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:00 schreef Unscrewed het volgende:
Scheelt,, heb je een jonko voor onderwegquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:00 schreef Unscrewed het volgende:
ff kortgesloten dat we dadelijk Mac gaan halen
Ja.quote:
Serieus, die joint ging een hele ronde, ziet die gast iedereen smoken en dan wordt alleen ik naar huis gestuurd..
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:08 schreef Olment het volgende:
[..]
Scheelt,, heb je een jonko voor onderweg
"De rest deed het ook" is geen argument, ben ik bang.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja.
Serieus, die joint ging een hele ronde, ziet die gast iedereen smoken en dan wordt alleen ik naar huis gestuurd..
Nah, dat zei ik ook niet tegen die vent.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
"De rest deed het ook" is geen argument, ben ik bang.
Ik ging maar gewoon naar huis.
Komt mijn vader binnen: "We moeten straks even praten lijkt me."Smoesjes inc.
Ik inhaleerde het voor een ander, ik zou zelf nooit blowen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, dat zei ik ook niet tegen die vent.
Ik ging maar gewoon naar huis.
Komt mijn vader binnen: "We moeten straks even praten lijkt me."Smoesjes inc.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik inhaleerde het voor een ander, ik zou zelf nooit blowen.
Nah, "het was gewoon shag in een korte rijstenvloei want die gast zijn normale vloeitjes waren op."Dit -- Parkiet is mijn papa
"En toen kwam de leraar aanlopen en stak ik voor schrik de peuk in m'n beide ogen, daarom zijn ze zo rood".quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, "het was gewoon shag in een korte rijstenvloei want die gast zijn normale vloeitjes waren op."
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
"En toen kwam de leraar aanlopen en stak ik voor schrik de peuk in m'n beide ogen, daarom zijn ze zo rood".. Mijn ogen worden niet rood van die wiet.
De enige week op school dat ik ooit heb gespijbeld, werden de kerels met wie ik normaal altijd blowde in de pauze opgepakt.
De kerel die met de joint in zijn hand stond heette Wiet.Ouders werkten in de verslavingszorg dus die vonden dat wel een mooie naam.
![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:19 schreef Murdera het volgende:
De enige week op school dat ik ooit heb gespijbeld, werden de kerels met wie ik normaal altijd blowde in de pauze opgepakt.
De kerel die met de joint in zijn hand stond heette Wiet.Ouders werkten in de verslavingszorg dus die vonden dat wel een mooie naam.
Perfect
![]()
Wat heb ik hier nou aan?
Kon net zo goed geen track&trace doen.Dit -- Parkiet is mijn papa
AMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Prima!quote:
Beetje slaperig alleen.Ik dacht gisteravond "Ik ga eens op tijd naar bed, om 11 uur ipv 1 uur", word ik 2 uur voor de wekker wakker.
Hallo. Yolo.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Hoi!quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik moet even vermelden dat ik nog les heb, waarin in niets doe (leraar is foetsie) en ik heb honger. Da's kak.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Pfff, was een mooie maar heftige begrafenis.
Heftig vooral omdat hij vreselijk veel op mijn opa lijkt, echt precíés. Voelt gewoon alsof mijn opa voor een tweede keer dood is.
En de laatste keer dat ik hem heb gezien was gewoon 6 jaar geleden op mijn opa's begrafenis, dat vind ik wel echt erg jammer want hij was voor mijn vader ook een soort 2e vader.
Maar 't is mooi geweest![]()
Fuck the EBU.![]()
Godver, Herman cake ja!quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb nog een Herman de Vriendschapscake, maar die vind ik niet zo lekker.
Mijn leraar van groep 8 heette Herman, en die had dat (vies ruikende) deeg ooit eens meegenomen.
Dat moest je toch elke keer roeren en opstijven enzo? En dan werd het meer en dan kon je dat aan klasgenoten geven die daar dan ook weer mee bezig gingen, om uiteindelijk een idd smerige cake mee te bakken
Fuck the EBU.![]()
Klopt! Met als resultaat dat je mensen een beslag meegeeft waar al ingredienten in zitten van twee jaar oud.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Godver, Herman cake ja!
Mijn leraar van groep 8 heette Herman, en die had dat deeg ooit eens meegenomen.
Dat moest je toch elke keer roeren en opstijven enzo? En dan werd het meer en dan kon je dat aan klasgenoten geven die daar dan ook weer mee bezig gingen, om uiteindelijk een idd smerige cake mee te bakken
Zou dat de reden zijn dat het zo'n rare vieze geur had?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Klopt! Met als resultaat dat je mensen een beslag meegeeft waar al ingredienten in zitten van twee jaar oud.
Fuck the EBU.![]()
Ik denk het.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou dat de reden zijn dat het zo'n rare vieze geur had?Volgens mij is het trouwens ook de bedoeling dat het rot of gist of iets in die richting.
En langzaam wordt je dronken van de cakequote:Op donderdag 23 mei 2013 13:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk het.Volgens mij is het trouwens ook de bedoeling dat het rot of gist of iets in die richting.
Of je slaat het dronkenschap over en gaat meteen voor de misselijkheid.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:23 schreef Olment het volgende:
[..]
En langzaam wordt je dronken van de cake
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Of je slaat het dronkenschap over en gaat meteen voor de misselijkheid.Das niet tof
Gisten ja, dat is wss wat zo ruiktquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk het.Volgens mij is het trouwens ook de bedoeling dat het rot of gist of iets in die richting.
Uiteindelijk zet het deeg/beslag dan uit en kun je dat weer delen.
Leuk idee, maar vond t te veel werk en vies
Fuck the EBU.![]()
Niet eens gaar terwijl ik een nachtje doorgehaald heb, kennelijk een flinke slaapreserve opgebouwd de laatste tijd![]()
![]()
Meer blowenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:33 schreef OllieWilliams het volgende:
Niet eens gaar terwijl ik een nachtje doorgehaald heb, kennelijk een flinke slaapreserve opgebouwd de laatste tijd
Zo maar even een dutje doen tot vijf uur.
Die nadde beesden?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik mis de honTen in de doppikdidelOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
SHIT
Ik bedenk me net dat ik vandaag niet, zoals gebruikelijk, lekker thuiskom met een nieuwe Supernatural aflevering.
Honten zin inferieurquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik mis de honTen in de doppikdidel![]()
![]()
Echt wel, die dingen hebben een baas nodig om te functioneren. Kadden hebben schijt. Aan alles.quote:![]()
Roze dongquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja met sdaarden en poden.
En zo'n dikke roze dong.
Tot hun baasje een weekend weg is, dan zijn het opeens hele aanhankelijke beesten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Echt wel, die dingen hebben een baas nodig om te functioneren. Kadden hebben schijt. Aan alles.
Kadden krappen de krulen van de drapquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Echt wel, die dingen hebben een baas nodig om te functioneren. Kadden hebben schijt. Aan alles.Ghe ghe ghequote:
Ook in moeilijke tijden.![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:33 schreef OllieWilliams het volgende:
Niet eens gaar terwijl ik een nachtje doorgehaald heb, kennelijk een flinke slaapreserve opgebouwd de laatste tijd
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
De hont in de pod vindenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kadden krappen de krulen van de drap
[..]
Ghe ghe ghe
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Voel me langzaam helderder worden door het niet-blowen, leren gaat ook steeds beter.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ben je ook actiever en minder terughoudend om dingen te ondernemen enzo?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:57 schreef Studeur het volgende:
Voel me langzaam helderder worden door het niet-blowen, leren gaat ook steeds beter.
Dan ga ik ook maar eens (wat sterker dan ik nu al doe) overwegen om te minderen
Repsetc voor jou jeweet.Fuck the EBU.![]()
Ik ben al geminderd.
Niet eens meer elke avond, maar 's avonds,
richtlijn twee jointjes. Soms wel 1 meer, want, vrienden. haha
Maar goed, 's avonds dus, omdat de dag dan toch al voorbij is.Ook in moeilijke tijden.![]()
Actiever, sta beter op (hoewel inslapen wel slecht gaat maar dat had ik mét blowen ook al) en niet zo in mezelf gekeerd meer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben je ook actiever en minder terughoudend om dingen te ondernemen enzo?
Dan ga ik ook maar eens (wat sterker dan ik nu al doe) overwegen om te minderen
Repsetc voor jou jeweet.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Blegh.
Waarom kom ik oprechter over als ik doe alsof ik oprecht ben, dan wanneer ik daadwerkelijk oprecht ben?
Dus je vindt het dan niet meer erg om even het huis uit te gaan voor boodschappen (of school/werk) of je bezig te houden met zaken die nog geregeld moeten worden of opruimen, dat soort dingen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:04 schreef Studeur het volgende:
[..]
Actiever, sta beter op (hoewel inslapen wel slecht gaat maar dat had ik mét blowen ook al) en niet zo in mezelf gekeerd meer.
Want die doe ik nu gewoon niet meer omdat lui
En besef toch stiekem best wel (naast dat ik gewoon van nature een lui varken ben) dat dat toch wel van de wiet komt
Fuck the EBU.![]()
Ik voel met je mee.. Ben al 3 weken mijn kamer aant opruimenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dus je vindt het dan niet meer erg om even het huis uit te gaan voor boodschappen (of school/werk) of je bezig te houden met zaken die nog geregeld moeten worden of opruimen, dat soort dingen.
En besef toch stiekem best wel (naast dat ik gewoon van nature een lui varken ben) dat dat toch wel van de wiet komt
Ik al 3 jaarquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:10 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik voel met je mee.. Ben al 3 weken mijn kamer aant opruimen
Fuck the EBU.![]()
Ik was al een week, en elke keer dat ik mijn was heb opgehangen
kom ik er achter dat de mand nog vol zit, en dat blijft zeg maar
een domino-effect. HahahaGoffer-tantoe.
Eyy.. Jij bent dus de gene die dat bij mij ook fliktquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik was al een week, en elke keer dat ik mijn was heb opgehangen
kom ik er achter dat de mand nog vol zit, en dat blijft zeg maar
een domino-effect. HahahaGoffer-tantoe.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Eyy.. Jij bent dus de gene die dat bij mij ook flikt.
's avonds wassen, dikke pitoe, en stoned de was ophangen
Ooit wel eens gedaan ?
Als je echt goed stoned bent, voelt het alsof je een eindbaas
van Donkey Kong moet verslaan haha fucking zooi glijd steed
van zo'n lijn af.Ook in moeilijke tijden.![]()
Zo stoned als een kanarie de wasmachine open doen, de droger open doen, en de was van de ene naar de andere overhevelen.. Beide weer dicht, aanzetten, klaarquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..].
's avonds wassen, dikke pitoe, en stoned de was ophangen
Ooit wel eens gedaan ?
Als je echt goed stoned bent, voelt het alsof je een eindbaas
van Donkey Kong moet verslaan haha fucking zooi glijd steed
van zo'n lijn af.
Dit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Zo stoned als een kanarie de wasmachine open doen, de droger open doen, en de was van de ene naar de andere overhevelen.. Beide weer dicht, aanzetten, klaar
Alleen onze wasmachine is al tijden stuk dus dat is elke keer moeilijk doen met was naar m'n moeder en naar m'n tante brengen enzo
Fuck the EBU.![]()
Ik herken dit ook allemaal.
Over een maand kunnen we een nieuwe topicreeks starten:
[ONZ Afkickkliniek] #1 Waar we aan een nieuw begin beginnen.
[ONZ Afkickkliniek] #2 Al een week geen pizza besteld.
[ONZ Afkickkliniek] #3 Ik wist niet dat je in een uurtje je kamer opgeruimd kon hebben.
[ONZ Afkickkliniek] #4 Een acht voor wiskunde, wat is dit?!
[ONZ Afkickkliniek] #5 Ga ik solliciteren, krijg ik zowaar bericht terug!
[ONZ Afkickkliniek] #6 Tekenfilmpjes zijn eigenlijk best kut.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
LOOOL,, De witte was na je mam brengen en de gekleurde na je tantequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit.
Alleen onze wasmachine is al tijden stuk dus dat is elke keer moeilijk doen met was naar m'n moeder en naar m'n tante brengen enzoEn maar heul de dag rond blijve rije xD
NEEEEEEEE Slechte TT'squote:Op donderdag 23 mei 2013 16:19 schreef Ugjerke het volgende:
[ONZ Afkickkliniek] #3 Ik wist niet dat je in een uurtje je kamer opgeruimd kon hebben.
[ONZ Afkickkliniek] #6 Tekenfilmpjes zijn eigenlijk best kut.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Godver, idd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:19 schreef Ugjerke het volgende:
[ONZ Afkickkliniek] #6 Tekenfilmpjes zijn eigenlijk best kut.
Ik zei al tegen Mono: misschien zeg ik over een tijdje wel dat de reeks maar op slot moet, want volgens mij blowt iedereen meer door dit topicZelfs mensen die nog niet eens mógen blowen
Maar liefde heerst
Fuck the EBU.![]()
Ben student, heb geen droger, mijn huisbaas heeft alquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Zo stoned als een kanarie de wasmachine open doen, de droger open doen, en de was van de ene naar de andere overhevelen.. Beide weer dicht, aanzetten, klaar
een splinternieuwe vaatwasser neergezet en goede wasmachine.
En sterker nog, als de afzuigkap officieel naar de Kenser is
plaatst ie een nieuwe keuken
Dus ja, vind zo'n droogrek nog wel acceptabel dan, want ik ventileer mijn
kamers goed, binnen 24 uur, alles droog
Ik flikker wit, zwart, en kleur gewoon altijd door elkaar. Fok die racistenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:19 schreef Olment het volgende:
[..]
LOOOL,, De witte was na je mam brengen en de gekleurde na je tanteEn maar heul de dag rond blijve rije xD
Fuck the EBU.![]()
Daarom ben ik al wat minder op tcquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Godver, idd.
Ik zei al tegen Mono: misschien zeg ik over een tijdje wel dat de reeks maar op slot moet, want volgens mij blowt iedereen meer door dit topicZelfs mensen die nog niet eens mógen blowen
Maar liefde heerstOm de een of andere reden nodigde dat altijd uit om een jonko te bouwen
Met een droger duurt het maximaal 2 uurquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ben student, heb geen droger, mijn huisbaas heeft al
een splinternieuwe vaatwasser neergezet en goede wasmachine.
En sterker nog, als de afzuigkap officieel naar de Kenser is
plaatst ie een nieuwe keuken
Dus ja, vind zo'n droogrek nog wel acceptabel dan, want ik ventileer mijn
kamers goed, binnen 24 uur, alles droog
Fuck the EBU.![]()
Iddquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:21 schreef Olment het volgende:
[..]
Daarom ben ik al wat minder op tcOm de een of andere reden nodigde dat altijd uit om een jonko te bouwen
Alsof de TC niet leuk is als je nuchter bent
Fuck the EBU.![]()
Moakt niks uutquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Met een droger duurt het maximaal 2 uur
Heb kleding genoeg
En ik breng de zwarte was naar mijn oma![]()
Stille hint. Gaat u maar gauw wassen, die kleren moeten maar
weer eens gedragen worden.
Geloof het best,, alleen nog niet in die luxe geweest om er zelf achter te komenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
IddAlsof de TC niet leuk is als je nuchter bent
Het scheelt dat ik sowieso niet binnenshuis, en dus achter cam, blow.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:21 schreef Olment het volgende:
[..]
Daarom ben ik al wat minder op tcOm de een of andere reden nodigde dat altijd uit om een jonko te bouwen
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Moakt niks uut
Heb kleding genoeg
En ik breng de zwarte was naar mijn oma![]()
Stille hint. Gaat u maar gauw wassen, die kleren moeten maar
weer eens gedragen worden.
Fuck the EBU.![]()
Als je nuchter bent vind je ze vast geweldig.quote:Hehe, dit is een veel te leuke reeks. Maar, het maakt het wel lastiger om even niet of minder te blowen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Godver, idd.
Maar liefde heerst
Nja.. hier dus liever ook niet,, maar tc is uitrzonderingquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik sowieso niet binnenshuis, en dus achter cam, blow.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd sowieso minder zin heb in TC's enzoquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:22 schreef Olment het volgende:
[..]
Geloof het best,, alleen nog niet in die luxe geweest om er zelf achter te komen't Is nog wel tof enzo maar we doen dat best vaak
Ben je naast FOK! toch weer je hele avond aan internetmensen kwijt
Wij zijn kansloos
Fuck the EBU.![]()
Vooral de wake en bake opmerkingen doen 't 'em. Dan denk ik "Jaaaa, lekker, ga ik ook doen".Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Iddquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als je nuchter bent vind je ze vast geweldig.
[..]
Hehe, dit is een veel te leuke reeks. Maar, het maakt het wel lastiger om even niet of minder te blowen.
Fuck the EBU.![]()
En het is ook nog fking lekkerquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:24 schreef Ugjerke het volgende:
Vooral de wake en bake opmerkingen doen 't 'em. Dan denk ik "Jaaaa, lekker, ga ik ook doen".
Ik zit sowieso niet zoveel op TC gelukkig. Ik zat eerder wel vaak met Fok!ers op TC en Skype, maar dan werd er ook gesproken. Dat getyp naar elkaar met een cam aan trekt me niet zo. Mensen die typen veranderen ook niet van gelaatsuitdrukking, dus die cam heeft echt geen enkel nut dan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd sowieso minder zin heb in TC's enzo't Is nog wel tof enzo maar we doen dat best vaak
Wij zijn kansloos
Dan kun je net zo goed altijd binnen blowen toch?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:23 schreef Olment het volgende:
[..]
Nja.. hier dus liever ook niet,, maar tc is uitrzondering
Zie het niet als kansloos... Zie het als,, Socializen met 'random" mensen zonder dat je erbij sport oidquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd sowieso minder zin heb in TC's enzo't Is nog wel tof enzo maar we doen dat best vaak
Wij zijn kansloos
Oh fuck ja, dat zijn de lekkerste blowtjes. Ook omdat het slaapkloffie dan nog niet uit is.quote:Lekker stoned onder de dekentjes.
Nee man... Dan blow ik veuls te veulquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed altijd binnen blowen toch?
Mensen moeten gewoon hun bek eens opentrekken op de TC, dan kom ik wel.
Ah, dat is ook een goed excuus.quote:
Ik blow gelukkig nooit meer dan dat ik koop, maar dat is logisch.
Hahaha.. Dat heb ik gelukkig ook.. Maar wat ik dan gekocht heb wilt er best wel in 1 dag doorheen gaanquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ah, dat is ook een goed excuus.
Ik blow gelukkig nooit meer dan dat ik koop, maar dat is logisch.
En das minder tof
Ben wel al aan het mindere met rokenBinnenkort maar eens kijken of we helemaal kenne stoppe
Ik koop nooit zoveel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:28 schreef Olment het volgende:
[..]
Hahaha.. Dat heb ik gelukkig ook.. Maar wat ik dan gekocht heb wilt er best wel in 1 dag doorheen gaan
En das minder tof
Maar daardoor kom ik wel weer heel regelmatig in de shop.
Meestal haal ik 2 gramquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik koop nooit zoveel.
Maar daardoor kom ik wel weer heel regelmatig in de shop.
Ik heb nu een adresje voor heerlijke Haze.quote:
10tje per zakje, en ik krijg elke keer hele mooie.
Afwisselend van hoeveelheid, maar altijd
de prijs meer dan waard.Ook in moeilijke tijden.![]()
Ik haal over het algemeen White widow![]()
En soms bij uitzondering een grammetje Haze,, maar die bij ons in de shop is vrij sterk.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik zeg altijd "Hoi", vervolgens leg ik geld neer en krijg ik wiet. Daarna zeg ik "Tot ziens".
Alleen als ze toevallig in de bak met haze graaien waarschuwen ze me even.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hallon
Alweer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb zeg
Hoe gaat het allen?
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
dat is idd een tijdje geleden,quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hallon
Alweer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb zeg
Hoe gaat het allen?
prima, met jou?Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ook wel goed, heb het redelijk druk gehad met school enzo maar dat begnt nu ook weer langzaamaan rustiger te wordenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
dat is idd een tijdje geleden,
prima, met jou?
Doei Olment.
Hahaha.. Jij mag nog lekker uurtje fzoquote:
DOEI!!!Op na de shop.. (hihi dat rijmde
)
Hell no, ik ga nog even plassen en dan trek ik m'n jas aan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:54 schreef Olment het volgende:
[..]
Hahaha.. Jij mag nog lekker uurtje fzo
DOEI!!!Op na de shop.. (hihi dat rijmde
)
Kan niet echt na 3 dagen al zeggen dat ik veel verandering merk, maar toen ik een maand geminderd (alleen in het weekend) was, kwam mijn leven weer tot leven. Vooral de mentale en lichamelijke toename van energie vond ik fijn, vooral vlak na het opstaan. En het helderder denken (geen gedachtes meer die vanzelf gaan en die je niet wil).quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dus je vindt het dan niet meer erg om even het huis uit te gaan voor boodschappen (of school/werk) of je bezig te houden met zaken die nog geregeld moeten worden of opruimen, dat soort dingen.
Wiet pauzeert, "versteent" je leven zeg ik altijd, hoeft niet erg te zijn, het is maar net wat je zelf wilt. Als je doordeweeks niet meer blowt ga je vanzelf meer dingen doen die je moet/wil doen, al is het maar omdat je niet stoned bent.
Nu moet het even voor mij, omdat ik moet studeren, maar ik sluit niet uit dat ik daarna weer net zo hard doorblow. Overal schijt aan hebben en de hele dag chillen is natuurlijk aantrekkelijk, maar brengt niet alleen positiviteit met zich mee. Ik wacht nog steeds op het moment dat ik mijn leven om ga gooien, maar dan zal ik toch echt de wiet moeten opgeven en dat niet alleen, ik moet ook waarde toe gaan kennen aan het werkelijk iets presteren ipv een beetje de hele dag chillen. Nu kan het nog, en zo lang het goed gaat kan ik er van genieten en hoeft die omslag van mij nog niet te komen, maar het zal op een gegeven moment toch moeten.
Can't go on living this wayHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Eensch.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
Kan niet echt na 3 dagen al zeggen dat ik veel verandering merk, maar toen ik een maand geminderd (alleen in het weekend) was, kwam mijn leven weer tot leven. Vooral de mentale en lichamelijke toename van energie vond ik fijn, vooral vlak na het opstaan. En het helderder denken (geen gedachtes meer die vanzelf gaan en die je niet wil).
Wiet pauzeert, "versteent" je leven zeg ik altijd, hoeft niet erg te zijn, het is maar net wat je zelf wilt. Als je doordeweeks niet meer blowt ga je vanzelf meer dingen doen die je moet/wil doen, al is het maar omdat je niet stoned bent.
Nu moet het even voor mij, omdat ik moet studeren, maar ik sluit niet uit dat ik daarna weer net zo hard doorblow. Ik wacht nog steeds op het moment dat ik mijn leven om ga gooien, maar dan zal ik toch echt de wiet moeten opgeven en dat niet alleen, ik moet ook waarde toe gaan kennen aan het werkelijk iets presteren ipv een beetje de hele dag chillen. Nu kan het nog, en zo lang het goed gaat kan ik er van genieten en hoeft die omslag van mij nog niet te komen, maar het zal op een gegeven moment toch moeten.
Can't go on living this way
Ik zie ook wel in dat ik gewoon 0,0 productief meer ben door de wiet. En voor nu maakt dat weinig uit, ik heb vrij weinig verplichtingen. Maar in september ga ik ook weer studeren en dan ga ik de wiet sowieso alleen nog beperken tot in het weekend, of uiteindelijk nog maar 1x in de maand ofzo.
Ik probeer nu al te minderen, omdat ik hier in huis ook gewoon zaken gedaan moet krijgen en gewoon moe wordt van mezelf en mijn luiheid. Maar dat moet uitgaan van pure zelfdiscipline op dit moment (die ver te zoeken is door de wiet) omdat ik het nergens anders voor zou doen dan voor mezelf.
Wat dat betreft moet ik mezelf eens wat belangrijker gaan vinden in mijn eigen leven, dat begin ik nu ook wel in te zien
Wij zijn goed bezig, StuJij momenteel wat beter dan ik
Maar jij hebt ook tentamens en ik niet
Ik werk zo'n 12-16 uur per week
Fuck the EBU.![]()
Minderen is moeilijker dan je denkt. Toen ik aan mn studie begon vorig jaar was ik het ook van plan, maar toen ik erachter kwam hoe makkelijk het voor mij was en ik 90% van de dagen geen ruk hoefde te doen werd het wekelijks al snel eens in de 3 dagen en uiteindelijk weer bijna dagelijks.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eensch.
Ik zie ook wel in dat ik gewoon 0,0 productief meer ben door de wiet. En voor nu maakt dat weinig uit, ik heb vrij weinig verplichtingen. Maar in september ga ik ook weer studeren en dan ga ik de wiet sowieso alleen nog beperken tot in het weekend, of uiteindelijk nog maar 1x in de maand ofzo.
Ik probeer nu al te minderen, omdat ik hier in huis ook gewoon zaken gedaan moet krijgen en gewoon moe wordt van mezelf en mijn luiheid. Maar dat moet uitgaan van pure zelfdiscipline op dit moment (die ver te zoeken is door de wiet) omdat ik het nergens anders voor zou doen dan voor mezelf.
Wat dat betreft moet ik mezelf eens wat belangrijker gaan vinden in mijn eigen leven, dat begin ik nu ook wel in te zien
Wij zijn goed bezig, StuJij momenteel wat beter dan ik
Maar jij hebt ook tentamens en ik niet
Ik werk zo'n 12-16 uur per week
Begin januari stond mn besluit vast, ik zou alleen nog in het weekend blowen. Dat lukte en blowen werd nog nooit zo leuk, begon eigenlijk naar het jointje in het weekend toe te leven, en stoned dat ik werdveel leuker dan elke dag stoned, dan is het zo gewoontjes. Ik deed het minderen samen met mn buurjongen, dat maakte het al een stuk makkelijker. Maar door omstandigheden (hij werd 18 en moest natuurlijk naar de shop) blowen we sindsdien weer bijna elke dag. Om even mezelf te quoten in het stoppen met blowen topic:
En weg was deze gedachte een maand laterquote:Op maandag 24 december 2012 23:58 schreef Studeur het volgende:
Studeren en blowen gaan niet samen. Sinds het begin van mijn studie ben ik echter doorgegaan met (bijna) dagelijks blowen. Ik merk dat ik sinds ik dagelijks blow veel minder energie heb en inactiever ben , ook op sociaal gebied. Het maakt me stiller en geïsoleerd. Ik ben al een tijdje van plan om te gaan stoppen, maar het is er steeds maar niet van gekomen. Het is een gewoonte geworden om elke avond een paar hijsen van de bong te nemen en laat naar bed te gaan.
Heb al een paar keer geprobeerd om te stoppen, maar nooit met de intentie om volledig te stoppen. Het ging me makkelijk af om bijvoorbeeld een weekje te stoppen, maar daarna ging ik net zo hard weer door.
Nu heb ik kerstreces en begin januari tentamens, en ik heb besloten dat dit het moment is waarop ik mijn knop echt om moet gaan zetten. Al tijden denk ik na over de nieuwe persoon die ik zou kunnen zijn, en dat de enige manier waarop ik dat kan bereiken stoppen met blowen is.
Helemaal stoppen zal me niet zo snel lukken, een jointje in het weekend met wat vrienden hoort er nu eenmaal bij, daar wil ik ook niet vanaf. Maar dagelijks gebruik moet nu echt afgelopen zijn. Ik weet dat ik een moeilijke stap ga zetten maar dat het voor mij het beste is. En nu is het voor mijn gevoel de juiste tijd. Focussen op het studeren zal me er voor mijn gevoel bij gaan helpen. Vandaag was de eerste dag dat ik ben begonnen met leren en ik voel gelijk dat het me voldoende energie, afleiding en houvast biedt.
Moest dit even kwijt, door dit neer te zetten voel ik weer wat ik echt wil. Voel me op dit moment ook wel schuldig tegenover mezelf. De studententijd moest een nieuwe periode worden in mijn leven waarin ik een nieuw persoon wou worden, maar blowen heeft dit tegengehouden. Maar diep van binnen weet ik dat ik het kan, en ik zal er volop voor gaan.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Moira, jij was een tijdje terug toch heel fanatiek bezig met opruimen? Niets geworden dan?
Hier ook: ontzettend lui. Soms moet ik m'n was gewoon 3 keer wassen omdat ik te ellendig ben om het uit de machine te halen en op te hangen.Dan moet het opnieuw omdat het anders gaat meuren
![]()
![]()
Deze die ik rook ook.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:32 schreef Olment het volgende:
Ik haal over het algemeen White widow![]()
En soms bij uitzondering een grammetje Haze,, maar die bij ons in de shop is vrij sterk.
Moet je toch wel wat kunnen hebben hahaOok in moeilijke tijden.![]()
Hmm, veel andere dingen aan m'n hoofd gehad die de 'zin' om op te ruimen (voor zover je die al kan hebben) totaal heeft weggenomen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:36 schreef Mano_ het volgende:
Moira, jij was een tijdje terug toch heel fanatiek bezig met opruimen? Niets geworden dan?
Moet nog steeds gebeuren, en weet ook dat ik me veel beter ga voelen als ik weer m'n eigen schone opgeruimde plekje heb, en ben ook van plan het in september allemaal af te hebben.
Maar er komt gewoon geen reet van omdat er per se altijd gezeik moet zijn in mijn leven
Fuck the EBU.![]()
Heel herkenbaar, maar dat we dat soort dingen van onszelf in zien maakt het toch wel een stuk minder 'erg' in mijn ogen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
Minderen is moeilijker dan je denkt. Toen ik aan mn studie begon vorig jaar was ik het ook van plan, maar toen ik erachter kwam hoe makkelijk het voor mij was en ik 90% van de dagen geen ruk hoefde te doen werd het wekelijks al snel eens in de 3 dagen en uiteindelijk weer bijna dagelijks.
Begin januari stond mn besluit vast, ik zou alleen nog in het weekend blowen. Dat lukte en blowen werd nog nooit zo leuk, begon eigenlijk naar het jointje in het weekend toe te leven, en stoned dat ik werdveel leuker dan elke dag stoned, dan is het zo gewoontjes. Ik deed het minderen samen met mn buurjongen, dat maakte het al een stuk makkelijker. Maar door omstandigheden (hij werd 18 en moest natuurlijk naar de shop) blowen we sindsdien weer bijna elke dag. Om even mezelf te quoten in het stoppen met blowen topic:
[..]
En weg was deze gedachte een maand later
Op die manier kan er makkelijker wat aan gedaan worden dan dat je (deels onbewust) je hele leven aan het verkloten bent
We zijn nog jong, we zijn nog slim, en we zijn nog te redden
Fuck the EBU.![]()
Oftewel, deze man heeft zijn oude kleurtje weer terug.quote:
Doet me denken aan de goeie ouwe tijd van de bazige ONZ nachtbaggers
Fuck the EBU.![]()
Vrijwillig?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oftewel, deze man heeft zijn oude kleurtje weer terug.
Doet me denken aan de goeie ouwe tijd van de bazige ONZ nachtbaggers![]()
Zo begon het, maar dan was het iig zíjn bedoeling dat hij pas weg zou gaan als de nieuwe mod er was.quote:
Dingen lopen raar hier op FOK!Sund, sund.
Trouwens ook wennen met jouw nieuwe UI
Fuck the EBU.![]()
Was dat toch hier?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oftewel, deze man heeft zijn oude kleurtje weer terug.
Doet me denken aan de goeie ouwe tijd van de bazige ONZ nachtbaggersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tot 1,5 jaar geleden ofzo waren de NB's altijd in ONZ ja, dat was echt ONZ ding (hihi).quote:
Maar toen kwamen de google ad meneertjes die geen tetten meer wilden zien (wat toch redelijk veel gepost werd in de NB's), en werd het verplaatst naar B&H waar iig meer bloot gepost mocht worden.
Weet er het fijnste niet van, want dat was in mijn in-actievere tijd hier, toen ik sowieso niet echt meer postte in ONZ. Maar toen ik terugkwam waren de NB's ineens verdwenen
Soms duikt er sporadisch weer eentje op, maar die zijn volgens mij nooit verder gekomen dan 2/3 topics per avond, waar het vroegah wel eens tot 20 kon gaan
Fuck the EBU.![]()
Ik was al het topic aan het zoeken met de mededeling wie de nieuwe mod isquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo begon het, maar dan was het iig zíjn bedoeling dat hij pas weg zou gaan als de nieuwe mod er was.
Dingen lopen raar hier op FOK!Sund, sund.
Trouwens ook wennen met jouw nieuwe UI![]()
UI is voor mij zelf ook ff wennenMaar goed dat m'n eigen posts groen zijn
![]()
![]()
Nieuwe mod moet dus nog gekozen wordenquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik was al het topic aan het zoeken met de mededeling wie de nieuwe mod is![]()
UI is voor mij zelf ook ff wennenMaar goed dat m'n eigen posts groen zijn
Vraag me af of Mono wel een MED krijgt voor zijn abdicatie
Fuck the EBU.![]()
Oh, blijkbaar wel dus, da's dan toch weer netjes
MED / Monoquote:U kent hem wel, de man die dolfijnen doet. Dat gaat hij vanaf nu elders doen helaas. We pasten niet meer samen door 1 deur, de ideeen liepen wat te ver uit elkaar, en dan moet er afscheid genomen worden.
Jammer maar helaas. Thanks though Mono, je was een leuke mod.Fuck the EBU.![]()
Zou toch wel zo fatsoenlijk zijn, niet? Ander maken we die gewoon zelfquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nieuwe mod moet dus nog gekozen worden
Vraag me af of Mono wel een MED krijgt voor zijn abdicatie![]()
![]()
Lol, mooi!quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:52 schreef Moira. het volgende:
Oh, blijkbaar wel dus, da's dan toch weer netjes
MED / Mono
[..]![]()
![]()
Dat kan nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zou toch wel zo fatsoenlijk zijn, niet? Ander maken we die gewoon zelf
Mono kon dat wel
Maar nu niet meer
Hij kan niet eens meer lezen wat er verder over/tegen hem gezegd wordt achter de schermen
Hij kan niet eens fatsoenlijk afscheid nemen daar
Maarja.Fuck the EBU.![]()
De geschiedenis met de Nachtbagger ken ik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tot 1,5 jaar geleden ofzo waren de NB's altijd in ONZ ja, dat was echt ONZ ding (hihi).
Maar toen kwamen de google ad meneertjes die geen tetten meer wilden zien (wat toch redelijk veel gepost werd in de NB's), en werd het verplaatst naar B&H waar iig meer bloot gepost mocht worden.
Weet er het fijnste niet van, want dat was in mijn in-actievere tijd hier, toen ik sowieso niet echt meer postte in ONZ. Maar toen ik terugkwam waren de NB's ineens verdwenen
Soms duikt er sporadisch weer eentje op, maar die zijn volgens mij nooit verder gekomen dan 2/3 topics per avond, waar het vroegah wel eens tot 20 kon gaan
Ik mis ook die nacht topics moet ik zeggen altijd gezellig ouwehoeren voor als ik weer eens niet kon slapen. Ik doelde meer op dat mods dan weer blauw dan weer zwart gedoe.
Ze vinden dat dus echt grappig hier
R.I.P DTS.![]()
De interwebs is hard...quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat kan niet
Mono kon dat wel
Maar nu niet meer
Hij kan niet eens meer lezen wat er verder over/tegen hem gezegd wordt achter de schermen
Hij kan niet eens fatsoenlijk afscheid nemen daar
Maarja.![]()
Oh, je bedoelde je zin als "Wat is dat toch hier?"quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De geschiedenis met de Nachtbagger ken ik.
Ik mis ook die nacht topics moet ik zeggen altijd gezellig ouwehoeren voor als ik weer eens niet kon slapen. Ik doelde meer op dat mods dan weer blauw dan weer zwart gedoe.
Ze vinden dat dus echt grappig hierIk snap
Ja, moet eerlijk zeggen dat ik het zelf niet zo netjes vindtMaargoed.
Fuck the EBU.![]()
Nope, geen troll dit keer helaaschquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:56 schreef Mano_ het volgende:
Of is dit weer een troll en stink ik er weer in?
Fuck the EBU.![]()
Die rel met dit topic was leuk gedaan, Dat geef ik toe dat was echt gewoon leuke humor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, je bedoelde je zin als "Wat is dat toch hier?"Ik snap
Ja, moet eerlijk zeggen dat ik het zelf niet zo netjes vindtMaargoed.
Maar dat gedoe wat ze de laatste weken aan het doe zijn. Dat is leuk voor de crew, Mensen voor de gek houden maar als user heb je er niet veel betrekkingen in. Ja je kan uitgelachen worden als je het niet meer begrijpt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Achja, ik gun hen ook wel eens een lolletjequote:Op donderdag 23 mei 2013 17:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die rel met dit topic was leuk gedaan, Dat geef ik toe dat was echt gewoon leuke humor.
Maar dat gedoe wat ze de laatste weken aan het doe zijn. Dat is leuk voor de crew mensen voor de gek houden maar als user heb je er niet veel betrekkingen in. Ja je kan uitgelachen worden als je het niet meer begrijpt.
Maar nu is het wel een beetje een opeenstapeling van trolls en serieuze dingen dat mensen ook niet meer weten waar ze nou écht aan toe zijn
Fuck the EBU.![]()
Ja precies op die manier.. Al is het met de huidige staat van Onzin wel nodig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Achja, ik gun hen ook wel eens een lolletje
Maar nu is het wel een beetje een opeenstapeling van trolls en serieuze dingen dat mensen ook niet meer weten waar ze nou écht aan toe zijn
Ik heb het geprobeerd eens in andere topics dan deze te komen dan onz maar wat een armoede..
Alle toffe users zijn weg of zitten met elkaar op andere media. (Dit zijn mijn vermoedens)
Terwijl toen ik hier tienjaar geleden neerstreek was ONZ het best lopende forum van fok!
Oke het niveau zou wel niet veel beter geweest zijn. Maar toen was ik een knulletje van Veertien dan is alles lachen gieren brullen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik was in mijn beginjaren eigenlijk alleen actief op Het Eiland en later, na het zinken, meeverhuisd en het zelf even gehost. Pas sinds een jaartje ofzo heb ik ONZ en KLB gevonden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja precies op die manier.. Al is het met de huidige staat van Onzin wel nodig.
Ik heb het geprobeerd eens in andere topics dan deze te komen dan onz maar wat een armoede..
Alle toffe users zijn weg of zitten met elkaar op andere media. (Dit zijn mijn vermoedens)
Terwijl toen ik hier tienjaar geleden neerstreek was ONZ het best lopende forum van fok!
Oke het niveau zou wel niet veel beter geweest zijn. Maar toen was ik een knulletje van Veertien dan is alles lachen gieren brullen.![]()
![]()
Moira hoe loopt het eigenlijk met Steven? Alles goed met hem?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het was sowieso drukker en idd het bestbezochte subforum, iedereen kwam wel eens een kijkje nemen om te lachen in ONZ. Mensen deden moeite voor hun OP, en als ze niks leuks/zinnigs te zeggen hadden zeiden ze gewoon niks. Op een enkele baggeruser na, maar dat hoort er ook gewoon bij, dat maakt het ook wel weer leuk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja precies op die manier.. Al is het met de huidige staat van Onzin wel nodig.
Oke het niveau zou wel niet veel beter geweest zijn. Maar toen was ik een knulletje van Veertien dan is alles lachen gieren brullen.
Nu mijden veel FOK!kers ONZ als de pest omdat ze allergisch zijn voor niet grappige één zins TT's en OP's en van die niet grappige onzinnige kutreacties die dat soort topics met zich meebrengt
Er zit af en toe nog echt wel wat leuks tussen, maar dan moet je gewoon goed zoeken en mensen willen daar de moeite niet meer voor doen, dus lopen ze ook de leuke dingen mis.
Jammer de pammer. En nu gaat heel ONZ naar de kloteuh
whehe![]()
Fuck the EBU.![]()
Nog steeds zijn haatvolle lieve zelfquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moira hoe loopt het eigenlijk met Steven? Alles goed met hem?Weet eigenlijk niet eens waarom hij niet meer op FOK! is
Vanwege werk ofzo.
Fuck the EBU.![]()
Lekkerquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:17 schreef Ro-ald het volgende:
Misschien binnenkort verhuizen naar een kamer,met eigen keuken,badkamer.
Truffels zijn aangekomen.
Wanneer ga je ze tot je nemen?quote:
Have fun! wel Fokken als je ze genuttigd hebt .quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Als ze weer wat zijn afgevallenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wanneer ga je ze tot je nemen?
Laat ze smaken US!![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:33 schreef Ro-ald het volgende:
Oh god,mijn moeder wilt mij toevoegen op Facebook
M'n ouders doen gelukkig niet aan FB.
Wat wel zorgwekkend is, is dat ze sinds het Bert Opzetborstel wel weten dat ik Mano ben hier![]()
![]()
![]()
Zonet effe een televisie geregeld.
Zag in het krantje van Saturn een Samsumg 40 inch Smart Led staan.
Volledig uitverkocht door heel NL, niet te reserveren.
Heb dus een alternatief van LG aangeboden gekregen
en ten compensatie 100 euro er nog vanaf zodat ik nog maar 440 eu
hoef neer te leggen
WEIGEREN !quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:33 schreef Ro-ald het volgende:
Oh god,mijn moeder wilt mij toevoegen op Facebook
Ik heb het de mijne moeten verbieden om nog eens ergens
op te reageren o.i.d. anders zou ik der verwijderen.
Tot nu toe luistert ze nog goed.
Ik had al gezegd dat ik geen ouders wil op Facebook.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
WEIGEREN !
Ik heb het de mijne moeten verbieden om nog eens ergens
op te reageren o.i.d. anders zou ik der verwijderen.
Tot nu toe luistert ze nog goed.![]()
http://www.yunomi.nl/artikel/rare-vragen dit is zo saailees die reacties van die vrouwen
__! 40ers die niet met computers om kunnen gaan
_____!!!
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Zondag ben ik de hele dag alleen thuis.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wanneer ga je ze tot je nemen?
Dus zondag.Thanksquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Have fun! wel Fokken als je ze genuttigd hebt .
Ik zal het proberen, misschien wordt het weer zo'n grote mindfuck dat ik niet eens meer weet hoe je moet typen.
Nice, ik wil het nog altijd een keer doen maar durf het niet aanquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zondag ben ik de hele dag alleen thuis.
Dus zondag.
[..]
Thanks
Ik zal het proberen, misschien wordt het weer zo'n grote mindfuck dat ik niet eens meer weet hoe je moet typen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:49 schreef Klojo120 het volgende:
http://www.yunomi.nl/artikel/rare-vragen dit is zo saailees die reacties van die vrouwen
__! 40ers die niet met computers om kunnen gaan
_____!!!
watquote:ik moest hieraan denken: Als je naar de wc moet dan zeg je: "ik ga even doen wat kippen niet kunnen" (kippen kunnen namelijk niet plassen, ze poepen alleen maar!) En als je dan terugkomt kijken of iemand t al snapt![]()
Fuck the EBU.![]()
Soms vraag ik mij wel eens af of ik bi ben.![]()
Dan zie ik de piemel van een ander en denk ik "Nope".
Username is 'Babilonier'quote:quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:57 schreef Ugjerke het volgende:
Fuck the EBU.![]()
je hebt mijn kleine jongetjes piemel nog niet gezienquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:57 schreef Ugjerke het volgende:
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Nope.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:57 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
je hebt mijn kleine jongetjes piemel nog niet gezien
Wat is deze?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Wordt jij mod?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Zie MED.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mono geen mod meer ?
Weer een troll ofzo ?
Als het daar staat is het waar.![]()
Jammer.quote:
Spijtig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zie MED.
Als het daar staat is het waar.
Je was een toffen modje hor![]()
Pasten niet meer door 1 deur, dat zal niet aan jouw
figuur hebben gelegen
Dit is wel een raar gifje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Godver wat een kankerheld ben je toch ookquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:14 schreef Monopoly het volgende:
Topic gemacht
OUD / Op vakantie geweest![]()
Fuck the EBU.![]()
Dank! Dank!quote:
Nog een rare trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:18 schreef Ugjerke het volgende:
Nog een rare trouwens.watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.![]()
Ja, apart he?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:18 schreef Ugjerke het volgende:
Nog een rare trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.god bless america
![]()
Oh verrek, zo heet die film.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nice, ik wil het nog altijd een keer doen maar durf het niet aanSnap ik en is volkomen normaal.
Alleen doen als beide set & setting top zijn.Dit -- Parkiet is mijn papa
Gaan trainen, halverwege moeten hoesten, wat stof weggooien, en dan slaap en woonkamer stofzuigen en swifferen, en nu ben ik moe en wil ik niet meer trainen.![]()
![]()
Is z'n piemel nu ook groter?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
ohquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hihaho die garp was al gemacht!
Maar gelukkig niet
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:44 schreef Moira. het volgende:
Waarom de fuck krijg ik dit als ik bij Google Afbeeldingen "Moira." intyp?
Fuck the EBU.![]()
Gadverdamme, ik zit even uit verveling op 4chan, krijg meteen weer dikke kinderporno te zien.![]()
LetterlijkDe speklapjes kwamen bijna weer omhoog.
Sickquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:46 schreef Ugjerke het volgende:
Gadverdamme, ik zit even uit verveling op 4chan, krijg meteen weer dikke kinderporno te zien.![]()
LetterlijkDe speklapjes kwamen bijna weer omhoog.
Fuck the EBU.![]()
Helpt het bij imgur om reports te spammen denk je? Daar staat het op namelijk.quote:
Vast wel, denk dat daar bij imgur wel op gelet wordt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Helpt het bij imgur om reports te spammen denk je? Daar staat het op namelijk.Fuck the EBU.![]()
Ik heb je linkje gestuurd met reportformulier en url, als jij em ook even report.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vast wel, denk dat daar bij imgur wel op gelet wordt.
En niet in het album kijken, serieus niet doen.
Kut, mijn posticons zijn allemaal lachende gezichtjes.
Aight, ik geef dit als opmerking:quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb je linkje gestuurd met reportformulier en url, als jij em ook even report.
En niet in het album kijken, serieus niet doen.Stuur linkje ook ff naar andere mensen. Één korte blik zegt gewoon genoeg dat je dit wil reportenquote:Very disturbing and illegal childporn.
Your site could get sued if court knows you're hosting this kind of imaging.![]()
Fuck the EBU.![]()
Zonder grappenquote:Ik heb die shit nou 10x gestuurd naar dat removal request
Maar daar heb je het linkje wel bij nodig
Fuck the EBU.![]()
doe je dat niet elke avond?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:00 schreef Moira. het volgende:
Goed, goed. Wij gaan even stoned koken. Dat wordt een heel avontuur![]()
![]()
![]()
touchéquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik doe niks als ik stoned ben
Koken doe ik trouwens ook niet als ik nuchter ben![]()
Goede tekst.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aight, ik geef dit als opmerking:
[..]
Stuur linkje ook ff naar andere mensen. Één korte blik zegt gewoon genoeg dat je dit wil reporten
Stoned koken
Heb net Marokkaans gekruide hamburgers gedraaid, met daarbij twee verschillende bietensalades, eentje met wat kruiden, olijfolie en citroensap, de ander met iets andere kruiden en yoghurt en citroensap
Mee eens.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Rest van de avond maar even chillen zonder FOK! dan
Kusje aan mensjes die gewoon lief zijn![]()
Fuck the EBU.![]()
vin je dat grappig?!quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
Rest van de avond maar even chillen zonder FOK! dan
Kusje aan mensjes die gewoon lief zijn![]()
![]()
Ik niet !They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vind bijna niks grappig wat er vandaag gebeurd isquote:
Een potje stoned Rummikub'en verlicht de dag dan toch nog een beetje
Fuck the EBU.![]()
wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind bijna niks grappig wat er vandaag gebeurd is
Een potje stoned Rummikub'en verlicht de dag dan toch nog een beetje![]()
Begrafenis, Mono zwart, beetje matige sfeer veroorzaakt (we zijn bij elkaar atm), drama, huilies, gedoe wat nergens voor nodig is etc etcquote:
Fuck the EBU.![]()
gecondoleerd, waarom is mono zwart? wat heeft die matige sfeer veroorzaakt? gtst?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Begrafenis, Mono zwart, beetje matige sfeer veroorzaakt (we zijn bij elkaar atm), drama, huilies, gedoe wat nergens voor nodig is etc etc<- die smiley?
![]()
Thanks, en hij wou sowieso al gaan (te druk met stage enzo), maar pas als de nieuwe er was. Was een meningsverschil achter de schermen en dat is zo geëindigd helaas. Dat heeft dus in principe die sfeer veroorzaakt, want het is gewoon niet leuk gelopen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
gecondoleerd, waarom is mono zwart? wat heeft die matige sfeer veroorzaakt? gtst?<- die smiley?
En daarna ineens mensen die anders tegen je doen
Maar whatev's weetje. Hoe is je leven na je ban?
Fuck the EBU.![]()
Ah oke, heb al de tijd achter mn pc beetje gerunescaped en ge4chaned tot ik weer kon FOK!ken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Thanks, en hij wou sowieso al gaan (te druk met stage enzo), maar pas als de nieuwe er was. Was een meningsverschil achter de schermen en dat is zo geëindigd helaas. Dat heeft dus in principe die sfeer veroorzaakt, want het is gewoon niet leuk gelopen.
En daarna ineens mensen die anders tegen je doen
Maar whatev's weetje. Hoe is je leven na je ban?![]()
Whehe, ja je moet toch watquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:49 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ah oke, heb al de tijd achter mn pc beetje gerunescaped en ge4chaned tot ik weer kon FOK!ken.
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: