De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://www.staggeringbeauty.com/
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPSPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonervoer en -drinken:SPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Echt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:47 schreef Moira. het volgende:
Voor kadden moet je hier zijn:
ONZ / Moira.'s Kattentopic
Turken hoef ik niet hier.
Ebah![]()
![]()
Welk katten topic?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Klinkt niet heel boeiend
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kijk nooit meer TV tenzij voetbal.
Heel veel dingen kijk ik terug via uitzendinggemist of ik download afleveringen.
Buch in de Bajes vond ik wel tof, evenals Family Guy enzo![]()
![]()
Geordie Shore is voor.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Soort van verplicht om een nachtje door te halenMorgen om 8:30 's ochtends verplichtingen maar vandaag om half 5 's middags opgestaan dus kan nog lang niet slapen, zelfs een paar uurtjes stoned zijn heeft me niet kunnen vermoeien
Daarom straks nog maar een jointje rollen en dan eens flink schranzen, moet nog avondeten namelijk
![]()
![]()
sterktequote:Op donderdag 23 mei 2013 01:50 schreef OllieWilliams het volgende:
Soort van verplicht om een nachtje door te halenMorgen om 8:30 's ochtends verplichtingen maar vandaag om half 5 's middags opgestaan dus kan nog lang niet slapen, zelfs een paar uurtjes stoned zijn heeft me niet kunnen vermoeien
Daarom straks nog maar een jointje rollen en dan eens flink schranzen, moet nog avondeten namelijk
hoe laat ben je dan weer van je verplichtingen af?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Half 1 alweerquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
sterkte
hoe laat ben je dan weer van je verplichtingen af?dus zo erg is het ook weer niet...
![]()
quote:
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
School... yay.
Ik moet me toch flink schijten..Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Joa ik ookquote:echt zo een kale school met stoelen en tavesl en ook stoelen maar verder niet veel behalfe dan een bord en een persoon die dan voor de klas staat, maar soms dan zit ie ook op een stoel
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
zwakzinnige teringjosti. Dat niemand jou nog heeft doodgeschopt is mij een raadsel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:00 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Joa ik ookecht zo een kale school met stoelen en tavesl en ook stoelen maar verder niet veel behalfe dan een bord en een persoon die dan voor de klas staat, maar soms dan zit ie ook op een stoel
![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
zwakzinnige teringjosti. Dat niemand jou nog heeft doodgeschopt is mij een raadsel.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
zwakzinnige teringjosti. Dat niemand jou nog heeft doodgeschopt is mij een raadsel.![]()
![]()
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik geloof dat je nu de mening van 2/3e van ONZ verwoordtquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
zwakzinnige teringjosti. Dat niemand jou nog heeft doodgeschopt is mij een raadsel.whehehe
Vroeg op omdat onderweg naar begrafenisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Goedemorgen.
Dafuq wat zijn jullie al actief in de morgen
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Teringquote:
Natuurlijke selectie enzodit soort bedrijven verdienen het ook gewoon om zichzelf zo falend naar de grond te werken
Fuck the EBU.![]()
Ook reageren naar je klanten met "Dat zegt meer over jou dan over ons".quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tering
Natuurlijke selectie enzodit soort bedrijven verdienen het ook gewoon om zichzelf zo falend naar de grond te werken
![]()
In de 21e eeuw als ondernemer de sociale media niet snappen en je gedragen als een Fok!er.
Was de vrouw van de eigenaar toch?quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ook reageren naar je klanten met "Dat zegt meer over jou dan over ons".![]()
In de 21e eeuw als ondernemer de sociale media niet snappen en je gedragen als een Fok!er.
Die zal sowieso wel weinig van het professionele bedrijfsleven af weten, zal wel goed voor de koffie zijn enzo
Maar idd, ik ben wel blij dat ze het zo hebben gedaan.
Het is zeer vermakelijk leesvoer en nu weet iedereen dat ze zich niet meer in die winkel moeten begeven. En gewoon leuk om te zien hoe ze zich op die manier naar de afgrond helpen
Ik had daar ook gereageerd dat ik wel eens zou willen weten hoe de verkoopcijfers er volgende maand uitzien tov vorige maand![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik moet trouwens niet zo veel FOK!ken want dat kost veel batterij.
Heb nog 3/4e en ben nog niet eens aangekomen bij de begrafenis
Tot later schatjens!![]()
Fuck the EBU.![]()
succesquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:12 schreef Moira. het volgende:
![]()
Doei doeiquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:12 schreef Moira. het volgende:
![]()
succesHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Sterkte.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:12 schreef Moira. het volgende:
Tot later schatjens!
Zwart, graag.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Staat klaarquote:
Neemt er iemand cake mee?
Ik heb nog een Herman de Vriendschapscake, maar die vind ik niet zo lekker.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:52 schreef Olment het volgende:
[..]
[..]
Staat klaar
Neemt er iemand cake mee?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb nog een Herman de Vriendschapscake, maar die vind ik niet zo lekker.Was het niet vijandscake daar bij jullie
Zo rook het deeg wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef Olment het volgende:
[..]Was het niet vijandscake daar bij jullie
Cupcakes liggen klaar hierquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:52 schreef Olment het volgende:
[..]
[..]
Staat klaar
Neemt er iemand cake mee?![]()
![]()
Oh jee, we hebben een autist iets geweigerd omdat wij ons aan de algemene voorwaarden hielden. Dat is pesten volgens de boze moder.
Roepen "DIT IS PESTEN" terwijl je in zijn kont plast.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:58 schreef Ugjerke het volgende:
Oh jee, we hebben een autist iets geweigerd omdat wij ons aan de algemene voorwaarden hielden. Dat is pesten volgens de boze moder.![]()
![]()
Naar huis gestuurd vanuit school.
"Je mag niet blowen op school."
Ik ben meer van de traditionele onderbroek over je hoofd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Roepen "DIT IS PESTEN" terwijl je in zijn kont plast.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Liep je te blowen op school?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:00 schreef Unscrewed het volgende:
Scheelt,, heb je een jonko voor onderwegquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:00 schreef Unscrewed het volgende:
ff kortgesloten dat we dadelijk Mac gaan halen
Ja.quote:
Serieus, die joint ging een hele ronde, ziet die gast iedereen smoken en dan wordt alleen ik naar huis gestuurd..
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:08 schreef Olment het volgende:
[..]
Scheelt,, heb je een jonko voor onderweg
"De rest deed het ook" is geen argument, ben ik bang.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja.
Serieus, die joint ging een hele ronde, ziet die gast iedereen smoken en dan wordt alleen ik naar huis gestuurd..
Nah, dat zei ik ook niet tegen die vent.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
"De rest deed het ook" is geen argument, ben ik bang.
Ik ging maar gewoon naar huis.
Komt mijn vader binnen: "We moeten straks even praten lijkt me."Smoesjes inc.
Ik inhaleerde het voor een ander, ik zou zelf nooit blowen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, dat zei ik ook niet tegen die vent.
Ik ging maar gewoon naar huis.
Komt mijn vader binnen: "We moeten straks even praten lijkt me."Smoesjes inc.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik inhaleerde het voor een ander, ik zou zelf nooit blowen.
Nah, "het was gewoon shag in een korte rijstenvloei want die gast zijn normale vloeitjes waren op."Dit -- Parkiet is mijn papa
"En toen kwam de leraar aanlopen en stak ik voor schrik de peuk in m'n beide ogen, daarom zijn ze zo rood".quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, "het was gewoon shag in een korte rijstenvloei want die gast zijn normale vloeitjes waren op."
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
"En toen kwam de leraar aanlopen en stak ik voor schrik de peuk in m'n beide ogen, daarom zijn ze zo rood".. Mijn ogen worden niet rood van die wiet.
De enige week op school dat ik ooit heb gespijbeld, werden de kerels met wie ik normaal altijd blowde in de pauze opgepakt.
De kerel die met de joint in zijn hand stond heette Wiet.Ouders werkten in de verslavingszorg dus die vonden dat wel een mooie naam.
![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:19 schreef Murdera het volgende:
De enige week op school dat ik ooit heb gespijbeld, werden de kerels met wie ik normaal altijd blowde in de pauze opgepakt.
De kerel die met de joint in zijn hand stond heette Wiet.Ouders werkten in de verslavingszorg dus die vonden dat wel een mooie naam.
Perfect
![]()
Wat heb ik hier nou aan?
Kon net zo goed geen track&trace doen.Dit -- Parkiet is mijn papa
AMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Prima!quote:
Beetje slaperig alleen.Ik dacht gisteravond "Ik ga eens op tijd naar bed, om 11 uur ipv 1 uur", word ik 2 uur voor de wekker wakker.
Hallo. Yolo.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Hoi!quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik moet even vermelden dat ik nog les heb, waarin in niets doe (leraar is foetsie) en ik heb honger. Da's kak.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Pfff, was een mooie maar heftige begrafenis.
Heftig vooral omdat hij vreselijk veel op mijn opa lijkt, echt precíés. Voelt gewoon alsof mijn opa voor een tweede keer dood is.
En de laatste keer dat ik hem heb gezien was gewoon 6 jaar geleden op mijn opa's begrafenis, dat vind ik wel echt erg jammer want hij was voor mijn vader ook een soort 2e vader.
Maar 't is mooi geweest![]()
Fuck the EBU.![]()
Godver, Herman cake ja!quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb nog een Herman de Vriendschapscake, maar die vind ik niet zo lekker.
Mijn leraar van groep 8 heette Herman, en die had dat (vies ruikende) deeg ooit eens meegenomen.
Dat moest je toch elke keer roeren en opstijven enzo? En dan werd het meer en dan kon je dat aan klasgenoten geven die daar dan ook weer mee bezig gingen, om uiteindelijk een idd smerige cake mee te bakken
Fuck the EBU.![]()
Klopt! Met als resultaat dat je mensen een beslag meegeeft waar al ingredienten in zitten van twee jaar oud.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Godver, Herman cake ja!
Mijn leraar van groep 8 heette Herman, en die had dat deeg ooit eens meegenomen.
Dat moest je toch elke keer roeren en opstijven enzo? En dan werd het meer en dan kon je dat aan klasgenoten geven die daar dan ook weer mee bezig gingen, om uiteindelijk een idd smerige cake mee te bakken
Zou dat de reden zijn dat het zo'n rare vieze geur had?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Klopt! Met als resultaat dat je mensen een beslag meegeeft waar al ingredienten in zitten van twee jaar oud.
Fuck the EBU.![]()
Ik denk het.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou dat de reden zijn dat het zo'n rare vieze geur had?Volgens mij is het trouwens ook de bedoeling dat het rot of gist of iets in die richting.
En langzaam wordt je dronken van de cakequote:Op donderdag 23 mei 2013 13:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk het.Volgens mij is het trouwens ook de bedoeling dat het rot of gist of iets in die richting.
Of je slaat het dronkenschap over en gaat meteen voor de misselijkheid.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:23 schreef Olment het volgende:
[..]
En langzaam wordt je dronken van de cake
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Of je slaat het dronkenschap over en gaat meteen voor de misselijkheid.Das niet tof
Gisten ja, dat is wss wat zo ruiktquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk het.Volgens mij is het trouwens ook de bedoeling dat het rot of gist of iets in die richting.
Uiteindelijk zet het deeg/beslag dan uit en kun je dat weer delen.
Leuk idee, maar vond t te veel werk en vies
Fuck the EBU.![]()
Niet eens gaar terwijl ik een nachtje doorgehaald heb, kennelijk een flinke slaapreserve opgebouwd de laatste tijd![]()
![]()
Meer blowenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:33 schreef OllieWilliams het volgende:
Niet eens gaar terwijl ik een nachtje doorgehaald heb, kennelijk een flinke slaapreserve opgebouwd de laatste tijd
Zo maar even een dutje doen tot vijf uur.
Die nadde beesden?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik mis de honTen in de doppikdidelOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: