quote:Rumoer in Londen. Midden in de stad zou een man zijn onthoofd die daarna in gevecht zouden zijn geraakt met hun zwaarden met de politie. Toegesnelde gewapende agenten zouden de twee aanvallers vervolgens hebben neergeschoten.
Op twitter is grote beroering onstaat. Spanningen tussen verschillende bevolkingsgroepen broeien dicht onder het schijnbaar vredige oppervlak. Een onthoofding zou daarbij niet helpen.
Maar nogmaals: de berichten zijn onbevestigd
Fuck dat is erg, wat zou de reden zijn?quote:TWO men have been shot after a man was beheaded in south east London today, according to reports.
The victim who was wearing a Help For Heroes t-shirt was attacked by a attackers who eyewitnesses said were hacking at him like a piece of meat.
Cops have sealed off parts of Woolwich close to the Royal Artillery Barracks.
Armed police were called to the scene and shocking claims say cops may have fired at suspects alleged to have carried out the beheading attack.
Local MP Nick Raynsford said the victim was a soldier.
A witness told LBC radio that the attackers were "chopping this guy to pieces, literally hacking at something like it was a piece of meat".
And pictures posted in Twitter appear to show three men lying on the road receiving medical attention.
The Metropolitan police would only say officers had been called to reports of an assault on John Wilson Street.
Scotland Yards police helicopter tweeted saying it was assisting with a "serious incident in the Thamesmead area".
Local MP Nick Rainsford told the BBC: "It's been verified one person is dead, two seriously injured".
Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)n.html#ixzz2U2JUsWHa
Het is bizar. Wat een vergelijking tussen deze vrouw die gewoon met iemand die net een slachtpartij heeft afgerond:quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:28 schreef RamboDirk het volgende:
wel apart om te zien dat omstanders gewoon rustig langs lopen, "praten" met de daders.... als iemand op je af komt met bebloede handen en kapmessen in zijn hand dan blijf je toch niet staan?
*Afschuw*quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:23 schreef poemojn het volgende:
Het schijnt zijn moeder te zijn..
http://Www.twitter.com/siibillamLaw
Wilders wel jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:31 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nee want die gestoorde haat had hij allang.
Familiedrama.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:33 schreef PSV1990- het volgende:
Hoe noemen we de moord vader?
Atheïstische/ christen vader vermoord ze kinderen ??
twitter:Official_EDL twitterde op woensdag 22-05-2013 om 18:43:43****CONFIRMED WE HAVE BEEN SUBJECT TO A TERROR ATTACK BY ISLAM, WE ARE CURRENTLY UNDER ATTACK**** reageer retweet
Het is geen moslim, dus je kan er geen stikker op plakken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:33 schreef PSV1990- het volgende:
Hoe noemen we de moord vader?
Atheïstische/ christen vader vermoord ze kinderen ??
Inderdaad! (:quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:32 schreef Brennie het volgende:
[..]
*Afschuw*
Ik begrijp overigens niet hoe je doodleuk tegenover een moordenaar (met nota bene een hakmes in zijn hand!) kan gaan staan en MET JE HANDEN IN JE ZAKKEN!!! een praatje houdt....
Heeft dat mens geen instinct of zo?
WTF!
Volgens mij heb je het niet helemaal gevolgd vandaag..quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:32 schreef Brennie het volgende:
[..]
*Afschuw*
Ik begrijp overigens niet hoe je doodleuk tegenover een moordenaar (met nota bene een hakmes in zijn hand!) kan gaan staan en MET JE HANDEN IN JE ZAKKEN!!! een praatje houdt....
WTF!
Overdreven gedoequote:Op woensdag 22 mei 2013 23:33 schreef CaptainObvious39 het volgende:
twitter:Official_EDL twitterde op woensdag 22-05-2013 om 18:43:43****CONFIRMED WE HAVE BEEN SUBJECT TO A TERROR ATTACK BY ISLAM, WE ARE CURRENTLY UNDER ATTACK**** reageer retweet
Ik was al aan de andere kant van de stad geweest, al trillend op mijn benen!quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:33 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Inderdaad! (:
Ik zou allang een sprintje hebben genomen.
EDLquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:33 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Het rare is dat als je rust uitstraalt en inderdaad zo staat, de moordenaar niet op het idee komt om jou aan te vallen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:32 schreef Brennie het volgende:
[..]
*Afschuw*
WTF!
Wat weten we überhaupt van de dader!? Hij is zwart en riep 'allah akbar', maar meer niet. Gelukkig zijn FOK!kers geen rechercheurs, want anders kregen we de ene justitiële dwaling na de andere.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is geen moslim, dus je kan er geen stikker op plakken.
Ze deden omstanders niks.. Ze wilden gefilmd worden en op de fotoquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:34 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik was al aan de andere kant van de stad geweest, al trillend op mijn benen!
Sla je niet een béétje door??quote:
Inderdaad, echt vreemd. xdquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:34 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik was al aan de andere kant van de stad geweest, al trillend op mijn benen!
Hahah ja alleen als het om nederlanders gaat noemen het gewoon familiedrame.quote:
Je proeft de sarcasme niet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:35 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Hahah ja alleen als het om nederlanders gaat noemen het gewoon familiedrame.
Misschien was het eerwraak ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |