SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overig
De bron voor alle gegevens is de officiële site: www.formula1.comAltijd onderweg naar het avontuur
ik heb al een verzoek bij de mods uitstaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:57 schreef GJonline het volgende:
@ nelis kan jij deze reeksen? Ik was het bijna vergeten.. Paar andere schijnbaar ook
Faaaackquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:56 schreef flipsen het volgende:
NOOOOOoooooooooooo.......... Waarom is #2 niet gelinkt aan #1?!? Nu heb ik het gemistSterker nog, héél team Sauber doet volgens mij niet mee met Monaco
Bedankt maar heb ik wel 1 punt gekregen voor Di Resta? Op 9 geëindigd en ik had hem op P7.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:27 schreef Nelis89 het volgende:
Nober met een overtuigende zege in het prinsendom wat hem tevens aan de leiding bij de coureurs brengt. Tevens ook de felicitaties voor het Force India team!
Kwalificatiequote:Op zondag 26 mei 2013 21:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Bedankt maar heb ik wel 1 punt gekregen voor Di Resta? Op 9 geëindigd en ik had hem op P7.
- De coureur de de snelste ronde neerzet (3)quote:Op zondag 26 mei 2013 21:37 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Kwalificatie
5 Rosberg
4 Hamilton
2 Webber
Race
8 Vettel
6 Webber
1 Di Resta
2 Vettel (snelste ronde)
2 Red Bull (pitstop)
Totaal : 30
Gaat dan al het hele jaar 'fout'quote:Op zondag 26 mei 2013 21:39 schreef Nober het volgende:
[..]
- De coureur de de snelste ronde neerzet (3)
Ojee...
quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:28 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Jij verwacht weer een actie van Crash-jean ?
Ga je een paar maanden op vakantie?quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:46 schreef flipsen het volgende:
Wegens vakantie heb ik de komende 3 voorspellingen alvast gemaild naar Nelis
Je verwacht nogal wat van mijn Dark Horsie!quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:41 schreef sasquatsch het volgende:
Formula 1 Grand Prix du Canada 2013
sasquatsch - Red Bull
Vrije trainingen
Snelste vrije training 1:
Rosberg
Snelste vrije training 2:
Rosberg
Snelste vrije training 3:
Rosberg
Kwalificatie
Top 3:
1 Rosberg
2 Hamilton
3 Vettel
De pole tijd:
1:13.333
Team hoogste topsnelheid:
Force India
Race
Top 10:
1 Raikkonen
2 Alonso
3 Vettel
4 Hamilton
5 Rosberg
6 Webber
7 Button
8 Di Resta
9 Grosjean
10 Vergne
Coureur met snelste ronde:
Vettel
Team met snelste pitstop:
Red Bull
Team met eerste uitvaller:
Marussia
Dacht dat je het niet ging doen maar leuk!quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:36 schreef Meike26 het volgende:
Nober had mij een tijdje geleden gevraagd om in zijn team te komen. Bijdeze ga ik de strijd aan met jullie maar ook voor mijzelf. Voorspellen van uitslagen ben ik nooit goed in geweest, dus nog maar zien of ik kostbare puntjes weet te scoren.
Ik verwacht dat Mercedes in Canada weer last van de banden gaat krijgen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Je verwacht nogal wat van mijn Dark Horsie!
GOOOOOooooooohNicoooooooo
Maar dan niet in de race? Te weinig pace?
Ah, oke. Succes iig! Ik ga kijken!quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Mercedes in Canada weer last van de banden gaat krijgen.
Dus snel tijdens de trainingen en kwalificatie, maar terugvallen in de race.
Ik ook!quote:
Klopt, ik dacht ik ga 1 seconden onder Nelis flipsen z'n tijd maar het zal wel droog blijven.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:54 schreef Meike26 het volgende:
Slim van Nober om op een natte kwalificatie te gokken![]()
15 juli weer terug, volgens mij mis ik dan 3 racesquote:
Hahahahahaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Klopt, ik dacht ik ga 1 seconden onder Nelis flipsen z'n tijd maar het zal wel droog blijven.
http://www.timeanddate.com/weather/canada/montreal
http://www.foreca.com/Canada/Quebec/Notre-Dame-de-l'Ile-Perrot?details=20130608
Ja je hebt de volle 3 punten! Maar ik dacht dat jij gegokt had op regen en ik dacht als het dan toch regent dan heb ik gratis 2 of 3 punten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
HahahahahaIk mailde Nelis nog: ik ga niet alle tijden voor de snelste Q tijd uitzoeken omdat ik hier nog nooit een punt mee gescoord heb, dus copieer deze tijd maar gewoon voor alle races. Heb ik dus nu opeens hiermee gescoord???
![]()
![]()
Dank, had ik ook wel even nodig die punten.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:02 schreef Gort het volgende:
Thanks Nelis! En uiteraard gefeli voor vbmanager & Nober
quote:Flipsen - Sauber
- Alonso
- Massa
- Alonso
Kwalificatie
Top 3:
1 - Raikonen
2 - Webber
3 - Alonso
De pole tijd:
- 1:21.876
- Lotus
Race
Top 10:
1 - Alonso
2 - Raikkonen
3 - Vettel
4 - Massa
5 - Hamilton
6 - Webber
7 - Grosjean
8 - Sutil
9 - DiResta
10 - Maldonado
- Vettel
- RedBull
- ForceIndia
I like it!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef Nober het volgende:
Nober - Toro Rosso
Kwalificatie
Top 3:
1 Hamilton
2 Rosberg
3 Vettel
De pole tijd:
1:29.736
Ik wilde al een fles Mumm gaan kopen om het te vieren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]Het zit nog redelijk dicht bij elkaar
Je bent goed op weg, flesje champagne heb je nooit teveelquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wilde al een fles Mumm gaan kopen om het te vieren.
ik verdenk je er toch wel van een test achter gesloten deuren uitgevoerd te hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:51 schreef Tarado het volgende:
Transferverzoek
Gezien sasquatsch en ik al een tijdje alleen rijden, hij het hele seizoen al meen ik en ik op 1 race na hebben we besloten dat ik zijn teammaat wordt bij Red Bull.
@Nelis89 kan je mijn punten bij die van sasquatsch voegen voor het Red Bull team? Dank je
Welkom.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had nog niet gekeken, maar is een goeie transfer dus
Regelen we voor de volgende stand!quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:51 schreef Tarado het volgende:
Transferverzoek
Gezien sasquatsch en ik al een tijdje alleen rijden, hij het hele seizoen al meen ik en ik op 1 race na hebben we besloten dat ik zijn teammaat wordt bij Red Bull.
@Nelis89 kan je mijn punten bij die van sasquatsch voegen voor het Red Bull team? Dank je
McLaren, Lotus, Marussia, Mercedes en Williams zullen hier wel tegen in beroep gaan want dit kan natuurlijk niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:51 schreef Tarado het volgende:
Transferverzoek
Wij "Lotus" gaan in beroep.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef Peterselieman het volgende:
klopt. Het is competitievervalsing
quote:Flipsen - Sauber
- Alonso
- Massa
- Alonso
Kwalificatie
Top 3:
1 - Raikonen
2 - Webber
3 - Alonso
De pole tijd:
- 1:21.876
- Lotus
Race
Top 10:
1 - Alonso
2 - Raikkonen
3 - Vettel
4 - Massa
5 - Hamilton
6 - Webber
7 - Grosjean
8 - Sutil
9 - DiResta
10 - Maldonado
- Vettel
- RedBull
- ForceIndia
Alles sal reg kom...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:23 schreef Funzel het volgende:
Fack vergeten, terwijl ik net tweede sta. Godverdomme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor alles is er een eerste keer.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:26 schreef Nattekat het volgende:
Voor de eerste keer dit jaar mijn teammaatje verslagen![]()
In Hongarije pakken we die 1e plek in de constructeurs weer overquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:13 schreef sasquatsch het volgende:
Oei, dit is een van mijn slechtste races ooit.
Gelukkig doet mijn nieuwe teammaatje het beter.
Mooie vakantie gehad?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:00 schreef flipsen het volgende:
Bon, ik ben weer terug van vakantie en kan vanaf nu weer "echte" voorspellingen doen. Ik zal het vuur wat meer aan de schenen van mijn teamgenoot gaan leggen dus
klinkt bijna als Wim-Lex en zijn vrouwtjequote:Op zondag 14 juli 2013 23:59 schreef flipsen het volgende:
Erg mooi, weer een ander deel van Europa bekeken met mijn (Argentijnse) vrouw. En in NL het huis van mijn ouders gebruikt als uitvalsbasis (en handig voor de vuile was tussendoor)
???quote:Op zondag 28 juli 2013 16:17 schreef Nober het volgende:
Mijn beste weekend van het jaar al kon het al niet veel slechter dan op de Nürburgring, ik was al erg positief na die tests die we hadden op Silverstone maar hier mag wel op gedronken worden.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:35 schreef Nober het volgende:
Nober - Toro Rosso
Bericht 2% gewijzigd door Nober op 26-07-2013 10:00:14
Lullig maar waarquote:Op zondag 28 juli 2013 16:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
???
En ik voel een diskwalificatie aankomen.
[..]
We laten het aan de steward overquote:Op zondag 28 juli 2013 22:22 schreef Nober het volgende:
Ik dacht voor het begin van VT1 nog te kunnen wijzen, heb alleen Massa en Hamilton omgedraaid en de poletijd naar boven bijgesteld (was in de 1:19.7).
En sinds ik een nieuwe teamgenoot heb word ik aan alle kanten voorbijgereden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:56 schreef Tarado het volgende:
Zo, sinds ik een betere auto heb lijkt het ook beter te gaan
Zoals al aangegeven heb ik alleen Hamilton en Massa omgedraaid en de pole-tijd met tweetiende verhoogd naar 1:19.9.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:30 schreef Nelis89 het volgende:
Uitslag GP Hongarije
• Diskwalificatie Nober vanwege het aanpassen van de voorspelling na de start van de eerste vrije training
Ikke nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:39 schreef Nober het volgende:
[..]
al dacht ik dat VT1 om 11 uur begon en dus tijd had om wat aanpassingen te doen.
Ik vind ik het dan ook onterecht om hiervoor gediskwalificeerd te worden.
Nee want jij staat 3de.quote:
Weet jij alles van, had jij in het verleden ook nog weleens met die net voor (en uiteindelijk soms na) middernacht voorspellingenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:11 schreef Peterselieman het volgende:
dat kan een mod zien, maar te laat is gewoon te laat. Je moet ergens een grens trekken namelijk
Heb ik 1x gehad. Heeft me toen terecht 3 strafpunten opgeleverd, want ik was te laat met aanpassen, maar dat was nog ruim voor de start van VT1quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weet jij alles van, had jij in het verleden ook nog weleens met die net voor (en uiteindelijk soms na) middernacht voorspellingen
Vooruit, ik zal je helpen. Ferrari gaat niet winnen, gaat ook geen pole pakken, gaat heel misschien in een van de VT's de snelste tijd zetten. En de poletijd zal hoger zijn dan 1:05.059 of is er een hele sector uitgehaald?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef AldoTheApache het volgende:
laatste vorige race![]()
diepterecord
Ja, ik moet wel risico's pakken om weer terug bovenaan te komen he, met alleen maar Mercedes en RedBull op 1 tm 4 is inlopen heel lastigquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Vooruit, ik zal je helpen. Ferrari gaat niet winnen, gaat ook geen pole pakken, gaat heel misschien in een van de VT's de snelste tijd zetten. En de poletijd zal hoger zijn dan 1:05.059 of is er een hele sector uitgehaald?
En dat zie ik nu pas natuurlijkquote:Top 10:
1 - Vettel
2 - Rosberg
3 - Hamilton
4 - Sutil
5 - Rosberg
6 - Alonso
7 - Massa
8 - Grosjean
9 - Webber
10 - Button
Ik mis Red Bull.quote:Op maandag 2 september 2013 19:05 schreef Nelis89 het volgende:
Uitslag GP Belgie
[ afbeelding ]
Teams
[ afbeelding ]
1 Mercedes 80
[ afbeelding ]
2 Williams 79
[ afbeelding ]
3 Sauber 77
[ afbeelding ]
4 Lotus 65
[ afbeelding ]
5 Toro Rosso 61
[ afbeelding ]
6 Force India 39
[ afbeelding ]
7 Ferrari 28
[ afbeelding ]
8 McLaren 24
[ afbeelding ]
9 Marussia 21
Onze auto ontwikkelt zich goedquote:Op maandag 2 september 2013 19:47 schreef flipsen het volgende:
Teammaat gefeliciteerd met je podiumZelf blijf ik toch wel erg in de achterhoede hangen
Officieel protest aangetekend door Sauber. We zijn in afwachting van FIA-baas Nelis89.quote:Op maandag 2 september 2013 21:17 schreef flipsen het volgende:
Waar kan ik protest aantekenen? Ik dacht dat ik redelijk gescoord had en zie in de lijst maar 34 punten vermeld. Als ik zelf ga tellen kom ik op 40
Als je je rosbergs 2 keer meetelt ipv 1 keer zijn er alweer 3 punten te verklaren.quote:Op maandag 2 september 2013 21:17 schreef flipsen het volgende:
Waar kan ik protest aantekenen? Ik dacht dat ik redelijk gescoord had en zie in de lijst maar 34 punten vermeld. Als ik zelf ga tellen kom ik op 40
Dit idd, en ik was idd ook punten vergeten (voor de snelste ronde tijd). Dit is in de stand verwerktquote:Op maandag 2 september 2013 21:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als je je rosbergs 2 keer meetelt ipv 1 keer zijn er alweer 3 punten te verklaren.
Nee hoor. Anders zet iedereen de volgende race Vettel op 1,2 en 3 in de race en kwalificatie. Heb je iedere race alvast 22 punten.quote:Op maandag 2 september 2013 23:27 schreef flipsen het volgende:
Dus ik kan maar 1x punten krijgen voor Rosberg? Kinderachtig
We stappen naar het CAS. Je hoort nog van ons.quote:Op maandag 2 september 2013 22:13 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Dit idd, en ik was idd ook punten vergeten (voor de snelste ronde tijd). Dit is in de stand verwerkt
Jij met je Alonso, ik heb het nog gezegd misschien snelste in de VT en that's it. Ik was wel positief verrast dat hij 2de werd, maar hoe kwam jij nou aan die 1:25 rondetijd?quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:41 schreef AldoTheApache het volgende:
12e![]()
en in het AK uit de top 10 gevallen
Ik dacht ik neem een risicoquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:06 schreef Nober het volgende:
48 punten dat is wel even andere koek, niet normaal meer!
[..]
Jij met je Alonso, ik heb het nog gezegd misschien snelste in de VT en that's it. Ik was wel positief verrast dat hij 2de werd, maar hoe kwam jij nou aan die 1:25 rondetijd?
100% score voor de vrijdagquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:29 schreef WEST het volgende:
Singapore Grand Prix 2013
WEST - Mercedes
Hamilton
Vettel
Vettel
We hebben nog eventjes om te stijgen.quote:Op zondag 29 september 2013 15:26 schreef flipsen het volgende:
PodiumEn als team oko weer 3e, we hebben teveel laten liggen in het begin maar zijn op de goede weg. Beetje laat in het seizoen alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |