SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 1% gewijzigd door Onama op 23-05-2013 17:56:50 ]The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Fuck, per ongeluk het topic sluiten en dan geen leuke titel kunnen verzinnen...
EDIT: En volgens mij is het nog Lessen Nederlands ook nog
The sun in your Eyes
Running on the Sun is een aanrader. Over de Badwater Ultramarathon. 217 kilometer door Death Valley in Amerika. In juli van 86 meter onder zeeniveau naar ruim 2500 meter. Temperaturen van 45 graden tijdens de wedstrijd zijn niks. Het is misschien geen trail, maar nog altijd interessant om te zien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:20 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Goeie tip! Bedankt, ik zal het proberen te onthouden, dan zal ik hem morgen even opzoeken. Wel erg gaaf om te zien. Ik dacht dat er van andere grote ultra-trails ook nog wel documentaires waren, maar nog niet echt iets goed gevonden, ga ik dan ook meteen even doen. Voor als ik me volgende week verveel tijdens een rustdag.
Hier helemaal te bekijken:
![]()
Dankje, komt zeker goed!quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
hahhah, boeiend! enne typisch nederlands he?! klagen over het weer
veel plezier daarThe sun in your Eyes
Klopt ja, maar laten we het er nu maar op houden dat het over hardlooplessen gaat in het Nederlandsquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:28 schreef Onama het volgende:
Fuck, per ongeluk het topic sluiten en dan geen leuke titel kunnen verzinnen...
EDIT: En volgens mij is het nog Lessen Nederlands ook nog![]()
.
En GotC, dit had ik net al getypt, maar kon niet meer wijzigen en jou quoten op mobiel vanaf een gesloten topic:
Net even gezocht op James Cracknell, maar volgens mij heb ik al een keer een documentaire van hem gezien, over dat hij Amerika wou doorkruisen op de fiets en rennend en daarbij geraakt werd door die truck, van achteren. Weet nog dat ik dat wel heel erg vond, nog niet eens zolang geleden gezien. Maar dat zal hij waarschijnlijk allemaal niet meer kunnen nu.
Maar hij had dus nog meer gedaan, misschien had ik dat stuk van de Marathon des Sables dan ook wel gezien trouwens, of misschien viel ik middenin de documentaire. Maar zal hem in ieder geval nog een keer gaan kijken!![]()
Ook een goede tip! Staat erbij voor morgenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:33 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Running on the Sun is een aanrader. Over de Badwater Ultramarathon. 217 kilometer door Death Valley in Amerika. In juli van 86 meter onder zeeniveau naar ruim 2500 meter. Temperaturen van 45 graden tijdens de wedstrijd zijn niks. Het is misschien geen trail, maar nog altijd interessant om te zien.
Hier helemaal te bekijken:.
Nu eerst hard trainen, trusten allemaal!
![]()
Hell als ik door 2 maand heuvel training sneller wordt dan jou Jero dan pak ik zsm het vliegtuig naar IerlandMisschien zoeken ze nog wel tijdelijk een collega bij Onama
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Pffff... lange dagen momenteel, je moet er wat voor over hebben om drie weken op vakantie te kunnen (nog een weekje!). Dat is dan het nadeel van een eigen bedrijf hebben. Maar de voordelen zijn er gelukkig veel meer hoor.
Maar wel tijd om elke dag een uurtje te lopen of te paardrijden.
Maar niet veel om te lezen hier. Heb ik iets gemist? Is er nog wat spannends gebeurd?
Nu eerst een tukkie doen!![]()
5 uur wakker worden, als ik had kunnen lopen was het geen probleem geweest, maar nu echt niet.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
heb het boek van Lisa Tamati gelezen met onder andere een verslag over haar ervaringen tijdens Badwater.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:33 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Running on the Sun is een aanrader. Over de Badwater Ultramarathon. 217 kilometer door Death Valley in Amerika. In juli van 86 meter onder zeeniveau naar ruim 2500 meter. Temperaturen van 45 graden tijdens de wedstrijd zijn niks. Het is misschien geen trail, maar nog altijd interessant om te zien.
Hier helemaal te bekijken:
Op een gegeven moment was ze in een staat van hallucinatie en durfde ze niet meer verder omdat er een takje op de weg lag waar ze niet overheen durfde te stappen.
Verder vallen deze ultra's gewoon lopend in slaap...
Sommigen zullen dit waanzin en onverantwoord vinden, voor mij is het het hoogste wat je in de loopsport kunt bereiken.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 23-05-2013 07:07:12 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
het heeft haar buddy (er loopt bijna altijd iemand met ze mee) een half uur geduurd om haar te overtuigen dat dat takje niet gevaarlijk was om over heen te stappen...quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:09 schreef Nirak het volgende:
Dan ven je dieper dan diep gegaan, als je slapend kan lopen of hallicunaties hebt..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Geen wekker gezet, maar toch op tijd wakkerpfiew!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
hier hebben we het al eens vaker over gehad maar kwam het vandaag toevallig tegen op een NZ'se nieuws website.
dames, dames toch....
http://www.nzherald.co.nz(...)=6&objectid=10885662
laatste zin is een geruststelling...
hier zo maar even de werkdag afsluiten en een rondje van een km of 15 hobbelen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
23 mei en het is 4 graden buiten![]()
Persoonlijk denk ik dat het onverantwoord is wanneer je slapend loopt.
In mijn ogen is dat echt een teken dat je lichaam op is maar dat je geest door wilt blijven gaan.
En dat dit een compromie is tussen beiden.
Buiten het feit dat het gevaarlijk is als je niet bewust bent van je omgeving.
Maar dit is mijn mening.
PS hobbel ze.![]()
je hebt natuurlijk wel een buddy bij je en het is niet zo dat je echt in diepe slaap vallen maar wel weg dommelen..quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:33 schreef streamnl het volgende:
23 mei en het is 4 graden buiten![]()
Persoonlijk denk ik dat het onverantwoord is wanneer je slapend loopt.
In mijn ogen is dat echt een tegen dat je lichaam op is maar dat je geest door wilt blijven gaan.
En dat dit een compromie is tussen beiden.
Buiten het feit dat het gevaarlijk is als je niet bewust bent van je omgeving.
Maar dit is mijn mening.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik vind zulke mensen rijp voor een gesticht.quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb het boek van Lisa Tamati gelezen met onder andere een verslag over haar ervaringen tijdens Badwater.
Op een gegeven moment was ze in een staat van hallucinatie en durfde ze niet meer verder omdat er een takje op de weg lag waar ze niet overheen durfde te stappen.
Verder vallen deze ultra's gewoon lopend in slaap...
Sommigen zullen dit waanzin en onverantwoord vinden, voor mij is het het hoogste wat je in de loopsport kunt bereiken.
Mogge trouwens! Vandaag weer niet lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Bewijst maar weer dat ik af en toe net een vent ben. Broek gaat heel af en toe voor een tweede keer aan, maar een shirt echechtecht niet. Windjack dan weer wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier hebben we het al eens vaker over gehad maar kwam het vandaag toevallig tegen op een NZ'se nieuws website.
dames, dames toch....
http://www.nzherald.co.nz(...)=6&objectid=10885662
laatste zin is een geruststelling...
hier zo maar even de werkdag afsluiten en een rondje van een km of 15 hobbelen.![]()
ik denk dat ik daarintegen een sterke vrouwelijke kant heb....quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Bewijst maar weer dat ik af en toe net een vent ben. Broek gaat heel af en toe voor een tweede keer aan, maar een shirt echechtecht niet. Windjack dan weer wel.
Maar ja, ik draag dan ook alleen wol en dat is van nature "anti stink"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb zat (en ik denk jij ook) oefeningen meegemaakt waarbij een persoon op is en dat ie dan slaapdronken aan het marsen was.quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je hebt natuurlijk wel een buddy bij je en het is niet zo dat je echt in diepe slaap vallen maar wel weg dommelen..
Ondanks dat er genoeg buddy's erbij waren was het niet verantwoord.
Constant in de gaten houden of hij niet inzakt. Constant in de gaten houden waar hij loopt. En waarom?
Niet omdat hij dan kan zeggen dat hij hem toch uitgelopen heeft.
Want daar ben ik (en mijn oude peloton) niet mee eens.
Nogmaals, waarschijnlijk hebben wij hier over een ander mening![]()
![]()
Het stinkt dan niet eens echt, maar het is meer het idee dat er nog allemaal oud en opgedroogd zweet in zit en dat is bah. "Nadeel" is wel dat je met 4 keer per week lopen best veel hardloopkleding nodig hebtquote:Op donderdag 23 mei 2013 07:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat ik daarintegen een sterke vrouwelijke kant heb....
Maar ja, ik draag dan ook alleen wol en dat is van nature "anti stink"Nog vaker een was draaien is nie echt een optie voor een eenpersoonshuishouden (en nee, met de hand wassen ook niet).
![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:46 schreef streamnl het volgende:
[..]
Nogmaals, waarschijnlijk hebben wij hier over een ander meningdenk het ook
Ik ga er vanuit dat deze mensen zo goed getraind zijn (het is imo niet eens training meer maar een manier van leven voor ze) en zo goed hun lichaam kennen dat ze dondersgoed weten waar ze mee bezig zijn.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik moet bekennen dat ik ook regelmatig m'n sportbh uit de wasmand vis als ik wil lopen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dure hobby dat lopen. Ik doe hier 1x/week een was met alleen sportkleding (vanavond zelfs).quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het stinkt dan niet eens echt, maar het is meer het idee dat er nog allemaal oud en opgedroogd zweet in zit en dat is bah. "Nadeel" is wel dat je met 4 keer per week lopen best veel hardloopkleding nodig hebtNog vaker een was draaien is nie echt een optie voor een eenpersoonshuishouden (en nee, met de hand wassen ook niet).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: