Hehe ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik mis altijd veel detail. Misschien moet ik eens gewoon drie uur blijven zitten, in plaats van de normale anderhalf uur die ik neem.
Ik kijk sowieso haast nooit na, ga ik alleen maar van piekeren en zo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ik heb het daar in ieder geval niet zoals het allemaal in het correctievoorschrift staat, maar wel grotendeels. Zie wel, kan best zijn dat ik veel hoger dan een 6 hebmaar ga liever van iets laags uit. Vandaar dat ik Geschiedenis ook gewoon niet meer heb nagekeken, valt niet echt te doen
Ik had op de havo een 5,6 voor M&O op mijn eindlijst.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op de havo bij m&o had ik geen zak gedaan en een 7,3. Vertrouw me, dat komt goed. Doorwerkfouten
Ik heb officieel N&G, maar het is echt een bij elkaar geraapt zooitje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Rezania in hoeveel profielen doe je examen, 3 ofzo?
Oh, bij mij maakt het geen zak uit qua tijd of ik pillen slik of niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Hehe ja.
Jij had ook ADD toch?
Als ik geen meds slik dan ben ik ook altijd al na de helft van de tijd weg. Als ik ze wel slik kan ik me echter beter focussen en maak ik altijd alle tijd vol. Helpt wel bij mij dus.
Ik had een 5,8 op havoquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso haast nooit na, ga ik alleen maar van piekeren en zo.
Ik snap trouwens niet hoe die schrijfopdracht in 180 woorden kon als je vier stellingen moest beargumenteren.
[..]
Ik had op de havo een 5,6 voor M&O op mijn eindlijst.
[..]
Ik heb officieel N&G, maar het is echt een bij elkaar geraapt zooitje.Ik heb:
-Nederlands
-Engels
-Natuurkunde
-Scheikunde
-Wiskunde A
-Economie
-M&O
-Biologie
En dan ook nog wiskunde B buiten school om.
[..]
Oh, bij mij maakt het geen zak uit qua tijd of ik pillen slik of niet.
Wel leuk hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso haast nooit na, ga ik alleen maar van piekeren en zo.
Ik snap trouwens niet hoe die schrijfopdracht in 180 woorden kon als je vier stellingen moest beargumenteren.
[..]
Ik had op de havo een 5,6 voor M&O op mijn eindlijst.
[..]
Ik heb officieel N&G, maar het is echt een bij elkaar geraapt zooitje.Ik heb:
-Nederlands
-Engels
-Natuurkunde
-Scheikunde
-Wiskunde A
-Economie
-M&O
-Biologie
En dan ook nog wiskunde B buiten school om.
[..]
Oh, bij mij maakt het geen zak uit qua tijd of ik pillen slik of niet.
Ik ga voor verschillende vwo-vakken ook hoger scoren dan op de havo.quote:
Geen idee meer johquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:33 schreef Etsu het volgende:
http://www.examenklacht.n(...)rd-willem-ii-precies
jordy, had je dat door?
Bij mij is het heel verschillend.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga voor verschillende vwo-vakken ook hoger scoren dan op de havo.Bij sommige zelfs hoger dan op het vmbo.
Nee man, is niet leuk, mijn school biedt niks anders aan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wel leuk hoorIk maakte mijn profielkeus op 3 havo toen ik nog geen zak deed
Sinds een jaartje ofzo is mijn interesse voor NT vakken wel gegroeid, maarja
Tevens, ik had op de havo een 5.5 voor wiskunde A, 6 dus als eindcijfer
Dacht ook dat ik een 5 had voor economie toenhad een 7.8, hopelijk is dat nu ook zo
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Geen idee meer joh
Heb wel bij een vraag 1672 gelezen i.p.v. 1702
De vraag was wie de overhand kreeg, staatsgezinden of oranjegezinden. Nou in 1672 waren dat de oranjegezinden, maar in 1702 ging Willem III rip en waren het de staatsgezinden.
Hele vraag fout nu![]()
terwijl ik het wel wist
Ik sta alleen al met mijn schoolexamencijfers er beter voor dan op de havoquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga voor verschillende vwo-vakken ook hoger scoren dan op de havo.Bij sommige zelfs hoger dan op het vmbo.
Ik bedoel in, leuk dat je een overlapt hebt tussen vakken als economie en natuurkundequote:Op woensdag 22 mei 2013 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee man, is niet leuk, mijn school biedt niks anders aan.Ik had liever informatica of zelf aardrijkskunde dan M&O gehad.
Wiskunde A ben ik ook keihard op mijn bek bij gegaan op de havo, maar ik had toen ookNetwerk
. Gelukkig had ik nu
G&T
.
En hiermee ga je het redden wel?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:37 schreef arachide. het volgende:
Mijn gevoel so far
NL: voldoende moet toch lukken
AK: 6.5?
TE: minimaal een 7
EC: 4, op zijn hoogst.
GS: 5
EN: 6.5 (nagekeken)
Wi: laat het een 4.5 zijn
FA: nog te maken.
Als ik Frans goed maak wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En hiermee ga je het redden wel?
NL: 5 (weet nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:37 schreef arachide. het volgende:
Mijn gevoel so far
NL: voldoende moet toch lukken
AK: 6.5?
TE: minimaal een 7
EC: 4, op zijn hoogst.
GS: 5
EN: 6.5 (nagekeken)
Wi: laat het een 4.5 zijn
FA: nog te maken.
Mijn Nederlands ging van 6,1 -> 5,7 -> 6,8quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij mij is het heel verschillend.
Had op havo wel hoger voor nederlands dan op vmbo, maar dan op vwo lager dan op vmbo
Net als economie.
Bij wiskunde zit wel een stijgende lijn: 6,4 --> 6,8 --> 7,1.
Ik voor eigenlijk al twee jaar geen donder meer uit, maar dat zie je niet terug bij mijn cijfers.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik sta alleen al met mijn schoolexamencijfers er beter voor dan op de havoNiet dat ik dit jaar enorm veel heb gedaan, ofzo
Oh, ik zou sowieso economie hebben gekozen als ik wel vrij kon kiezen, eco is wel handig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik bedoel in, leuk dat je een overlapt hebt tussen vakken als economie en natuurkunde
Dat is dan ook gewoon te veel.quote:Ik heb ook aardrijkskunde, sinds dit jaarMaar dat examen ging dan wat minder, 4/5/6 vwo in een jaar proppen
Ik ook.quote:
Bio is juist kutquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook.
Scheikunde.
Biologie.
En M&O.
http://www.kieskeurig.nl/(...)1549&min=43&max=1549quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe duur is een magnetron combo ding ongv
Best wel duur geloof ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Bio heeft leuke en minder leuke dingen. Microbiologie vind ik tof, macrobiologie daarentegen juist weer erg saai.quote:
mijne kostte 300.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Op de havo geen poot uitgestoken en met zessen en zevens geslaagd. Nu voor twee se-weken een beetje geleerd en voor de andere twee nauwelijks, alle schoolexamencijfers tussen de zes en zevenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn Nederlands ging van 6,1 -> 5,7 -> 6,8Terwijl hij vorig jaar ontzettend moeilijk was volgens de meeste.
[..]
Ik voor eigenlijk al twee jaar geen donder meer uit, maar dat zie je niet terug bij mijn cijfers.
[..]
Oh, ik zou sowieso economie hebben gekozen als ik wel vrij kon kiezen, eco is wel handig.Maar natuurkunde en scheikunde zijn zoveel leuker.
[..]
Dat is dan ook gewoon te veel.
[..]
Ik ook.
Scheikunde.
Biologie.
En M&O.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op de havo geen poot uitgestoken en met zessen en zevens geslaagd. Nu voor twee se-weken een beetje geleerd en voor de andere twee nauwelijks, alle schoolexamencijfers tussen de zes en zeven
Ik moest wel aardrijkskunde kiezenToen ik op 5 vwo kwam koos ik eerst informatica, bleek dat ik 5 projecten uit vwo 4 moest inhalen en nog eentje uit vwo 5 (stroomde in het jaar in), ja doei
na 1 maand overgestapt op filosofie, opzich best interessant maar wtf
die leraar maakte zijn eigen 'leer'boeken, was echt geen zak uit te begrijpen. Academisch Nederlands en vijf keer hetzelfde verhaal verteld met andere woorden. Stukken Duitse en Latijnse tekst ertussen van enkele pagina's (ik heb niet eens Duits en Latijn) dus nah, dat werd hem ook niet
Whyyyyyyy?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vannacht wordt nachtbraken omg
Dat doe ik al een maand, en nu?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vannacht wordt nachtbraken omg
Morgen vrijquote:
omg hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:18 schreef arachide. het volgende:
Ohja, ik heb een vakantie geboekt. Voor 120 euro zit ik samen met een vriendin in Londen, 3 dagen, met het vliegtuig, inclusief ontbijt. En dichtbij Hyde Park.
En had ik al verteld dat die 120 voor ons allebei samen is? Dus 60 p.p
Had ik ook gedaan als ik niet regelmatig om half 6 op moet voor werkquote:
Haha, kut voor jou.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan als ik niet regelmatig om half 6 op moet voor werk
Met Ryanair vliegen vanaf weeze (kosten 65 totaal) op dagen dat de tickets 16 euro kosten en een hostel gevonden wat doordeweeks 11 pond per nacht kost. En ze hebben ontbijt. En wifi en een pub erbij. Omg tof.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
omg hoe heb je dat voor elkaar gekregen?vertel het me
nicequote:Op woensdag 22 mei 2013 21:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Met Ryanair vliegen vanaf weeze (kosten 65 totaal) op dagen dat de tickets 16 euro kosten en een hostel gevonden wat doordeweeks 11 pond per nacht kost. En ze hebben ontbijt. En wifi en een pub erbij. Omg tof.
Koopjesjagen voor gevordenen. Ga je je appartement ook zo enorm goedkoop fixen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Met Ryanair vliegen vanaf weeze (kosten 65 totaal) op dagen dat de tickets 16 euro kosten en een hostel gevonden wat doordeweeks 11 pond per nacht kost. En ze hebben ontbijt. En wifi en een pub erbij. Omg tof.
11 pond per nacht maar?! En dan wel gewoon een eigen kamer, dus geen slaapzaal of gedeelde kamer?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
We delen met 4 anderen, maar dat is niet zo'n ramp, ze hebben meer last van mij, dan ik van hen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
11 pond per nacht maar?! En dan wel gewoon een eigen kamer, dus geen slaapzaal of gedeelde kamer?
Ah zo, hostel 639 toevallig?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
We delen met 4 anderen, maar dat is niet zo'n ramp, ze hebben meer last van mij, dan ik van hen.
I hope soquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Koopjesjagen voor gevordenen. Ga je je appartement ook zo enorm goedkoop fixen?
Zo goedkoop aan Oxford Street? We hebben het over de zelfde Oxford Street toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Brazen Backpackers. Aan het begin van Oxford Street.
Ohjaquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar etsu heeft geld dus hij hoeft niet na te denken
Oxfordquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Brazen Backpackers. Aan het begin van Oxford Street.
watquote:
http://www.brazenbackpackers.co.uk/quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo goedkoop aan Oxford Street? We hebben het over de zelfde Oxford Street toch?
ja ik ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat de animatie was omgedraaid ofzo :S
Ditquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:53 schreef Pastapipos het volgende:
31s
Sowieso die hele sfeer op dit soort feesten. Agressieve muziek maar de meeste chille mensen in het algemeen
Is het ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat de animatie was omgedraaid ofzo :S
Noisia is zwaar chille muziek, sowieso voor thuis. Te laag tempo (in het algemeen) voor feesten thoughquote:
ongepast jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik wil morgen naar een pandjeshuis, maar ik wil een adelaar met hakenkruis verkopen. Maar misschien is het wel ongepast,wat denken jullie?
Is vaak 175 BPM hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:56 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Noisia is zwaar chille muziek, sowieso voor thuis. Te laag tempo (in het algemeen) voor feesten though
edit: metertjes vliegen mooi in het rood daarNet een kermis
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik wil morgen naar een pandjeshuis, maar ik wil een adelaar met hakenkruis verkopen. Maar misschien is het wel ongepast,wat denken jullie?
zet op ebay?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Gebrek aan kick dan. Ik weet niet hoe ik t uit moet leggen. Niet te vergelijken met een goede van ophidian of sickest squadquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is vaak 175 BPM hoor
En moshpits
Drum and bass is gebaseerd op een snare op de 2 en 4. Het standaar dnb ritme heeft eenkick op de 1 en eentje dan tussen de 3 en 4. Daardoor kan het langzamer lijkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:58 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gebrek aan kick dan. Ik weet niet hoe ik t uit moet leggen. Niet te vergelijken met een goede van ophidian of sickest squad
Dustup is ook tof. Uptempo maar toch relaxt
Maak dat duidelijk in je ad dan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hoezo emogif, het is tog een stukje geschiedenis, en voor verzamelaars kann het tof zijn tog?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Drum and bass is gebaseerd op een snare op de 2 en 4. Het standaar dnb ritme heeft eenkick op de 1 en eentje dan tussen de 3 en 4. Daardoor kan het langzamer lijken
bovenstequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
OKE MENSEN IK HEB SERIEUS JULLIE HULP NODIG
ik heb deze bank voor 120 euro
http://www.marktplaats.nl(...)ie-witte-u-bank.html
en deze bank voor 300
http://www.marktplaats.nl(...)eviousPage=mympBuyer
ik vind beide echt ontzettend mooi maar ik kan geen keuze maken
Die witte is dan wel goedkoper, maarja, wit. Cumstains allezzzquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
en deze bank voor 300
De tweede. Wit wordt snel vies, plus hij ziet er uitgezakt uit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
en deze bank voor 300
2quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
en deze bank voor 300
dit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
De tweede. Wit wordt snel vies, plus hij ziet er uitgezakt uit.
wil je een lelijke, goedkope kamer of een mooiere, ietwat duurdere kamer wat meeste studenten niet kunnen veroorloven?quote:
2quote:
Jallaquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
deze gast heb ik gezien op centraal![]()
JE VRAAGT OM ADVIES EN JE BEPAALT ZELFquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke ik doe de witte, maar als ze zegt dat hij niet nog even kan blijven staan omdat hij meteen weg moet dan wordt het de tweede want die kan nog wel even blijven staan
opzichquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:06 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.leenbakker.nl/(...)50/hoekbank_lissabon
lijkt daarop
SORRY ik had stiekem gehoopt dat jullie de witte zouden zeggenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
JE VRAAGT OM ADVIES EN JE BEPAALT ZELF
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
SORRY ik had stiekem gehoopt dat jullie de witte zouden zeggen
In mijn hoofd leek die meer, maargoed, voor 200 een nieuw of voor 300 een oude..quote:
beetje raar trouwens dat die 'Kathrin' 2 keer hoger biedt zonder dat iemand anders iets doetquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil die van 300 ook zo graag godverdomme lastige keuzes
omdat ik mijn andere bod had ingetrokkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
beetje raar trouwens dat die 'Kathrin' 2 keer hoger biedt zonder dat iemand anders iets doet
ja die kussentjes maken het knudde jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
In mijn hoofd leek die meer, maargoed, voor 200 een nieuw of voor 300 een oude..
Maar het punt met die witte is dat het uitgezakte niet lief en knus en leuk is, zoals jij waarschijnlijk het wilt, het is meer knudde. je kan het tevens wel fixen met een shitload aan kussentjes
waarom in de zomer pasquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
DV ik kom deze zomer bankhangen
Het is over een maand al zomer en ik bedoel in je kamerquote:
21 juli pas hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is over een maand al zomer en ik bedoel in je kamer
Kijk eens goed, meiske, die hele bank is naar z'n grootje. 120 euro is te veel voor die bankquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat ik mijn andere bod had ingetrokken
[..]
ja die kussentjes maken het knudde jadat ga ik sowieso fixen
maar ik vind de U vorm van de bank ook zo tof
ik zie het niet hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kijk eens goed, meiske, die hele bank is naar z'n grootje. 120 euro is te veel voor die bankIk keek net nog een keer, niet alleen de rugleuning is niet meer goed, ook het zitvlak is niet meer in in een heel goede staat
nee 21 juli is het pas zomerquote:
juniquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik zie het niet hoormaar misschien wil ik het niet zien
[..]
nee 21 juli is het pas zomer
toch
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zomerquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik zie het niet hoormaar misschien wil ik het niet zien
[..]
nee 21 juli is het pas zomer
toch
Die met die schuine want waardoor je helemAFJIEFGHIRSAGHRSGRGHUSEO ging.quote:
ja kamer zelf was tof, had wel hard een likje verf nodigquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die met die schuine want waardoor je helemAFJIEFGHIRSAGHRSGRGHUSEO ging.
Ja dat is dan gewoon onpraktischquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja kamer zelf was tof, had wel hard een likje verf nodig
maar het huis was 1 zooitje, voor wasmachine moest ik naar het huis ernaast
ik kom langs grquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:18 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Oh-mijn-god. Als ik een balkon krijg, ga ik hem zo fixen.
Nicequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:18 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
I know how you feel. Runescape noemden wij altijd ''runneskeep'' in plaats van ''roenskeep''.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik speelde vroeger een MMORPG, Archlord en ik had een guild en in de naam daarvan had ik ''Ancient'' verkeerd gespeld en iedereen lachtte me uit#VAConfessions
Ik zorg voor waterpijp gr.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:18 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had ik altijd goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
I know how you feel. Runescape noemden wij altijd ''runneskeep'' in plaats van ''roenskeep''.
Vetquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:18 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mijn account verkocht toen ik 16 was, 50 euro voor gekregen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat had ik altijd goedEn ik voelde me stoer dat ik het als 11-jarige speelde want het mocht pas vanaf 13
Mijn broertje speelt het ineens na een aantal jaren weerDUDE JE BENT 16
Ik was tot lvl 20-30 ofzo gekomen en vond het kut. Nooit meer naar om gekeken en COD gaan spelenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb mijn account verkocht toen ik 16 was, 50 euro voor gekregen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:22 schreef zwerty het volgende:
Ik speelde ook Runescape![]()
De vernieuwde versie is stom
Ik weet niet man.. Altijd al console fanboy geweest. Pc games voel ik niks voor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was tot lvl 20-30 ofzo gekomen en vond het kut. Nooit meer naar om gekeken en COD gaan spelen
Runescapequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:22 schreef zwerty het volgende:
Ik speelde ook Runescape![]()
De vernieuwde versie is stom
Ik heb nu 3 jaar een xbox, daarvoor mochten we het niet. Maar toen realiseerden mijn ouders dat de PC of console qua gamen niet uitmaaktequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik weet niet man.. Altijd al console fanboy geweest. Pc games voel ik niks voor.
Dope. Dat zou toch wel moeten lukken? Het plafond van het balkon bedekken met bamboe en een lounge plek maken in een hoekje en dan van die lampen ophangen. Lijkt me tofquote:
DM, whatsapp en fb openquote:
Wat is er loos dan?quote:
Die nieuwe Xbox is echt foeilelijk trouwens.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 jaar een xbox, daarvoor mochten we het niet. Maar toen realiseerden mijn ouders dat de PC of console qua gamen niet uitmaakte
als daar plek voor isquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dope. Dat zou toch wel moeten lukken? Het plafond van het balkon bedekken met bamboe en een lounge plek maken in een hoekje en dan van die lampen ophangen. Lijkt me tof
tofste balkon van de buurt, nu al.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dope. Dat zou toch wel moeten lukken? Het plafond van het balkon bedekken met bamboe en een lounge plek maken in een hoekje en dan van die lampen ophangen. Lijkt me tof
xbox onequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat is er loos dan?
[..]
Die nieuwe Xbox is echt foeilelijk trouwens.
Jij!quote:
hoi rockiejjquote:
Uiterlijk is goed wat mij betreft, lekker tech-yquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat is er loos dan?
[..]
Wacht maar jonge, de PS4, minds will be blown.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uiterlijk is goed wat mij betreft, lekker tech-y
MAAR HIJ KAN TV KIJKEN SO WHAT DE NEUK
tv, tv, tv, tv, tv, tv, tv, tv, sport, sport, sport, sport, sport, sport, sport, sport, call of duty, call of duty, call of duty, call of duty, call of duty, call of dutyquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jij!![]()
Die Xbox is echt alleen voor de amerikanen gemaakt.
goeie vraag.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat is er loos dan?
[..]
Voor het plafond is altijd plek, en als je er een tuinstoel neer kan zetten, kan er ook een loungeplekquote:
vreselijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
tv, tv, tv, tv, tv, tv, tv, tv, sport, sport, sport, sport, sport, sport, sport, sport, call of duty, call of duty, call of duty, call of duty, call of duty, call of duty
juist lelijk manquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uiterlijk is goed wat mij betreft, lekker tech-y
MAAR HIJ KAN TV KIJKEN SO WHAT DE NEUK
Ik ga toch geen nieuwe console kopen. Leuke functies heeft die xbox one, echt waar, toegevoegde waarde enzo, maar laten we focussen op waar het ding voor gemaakt isquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wacht maar jonge, de PS4, minds will be blown.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
goeie vraag.
voel me al sinds begin van t avond niet zo happy. weet niet waarom.
Jij hebt dat filmpje ook gezienquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
tv, tv, tv, tv, tv, tv, tv, tv, sport, sport, sport, sport, sport, sport, sport, sport, call of duty, call of duty, call of duty, call of duty, call of duty, call of duty
Het is een console verdomme, je moet er ook nog op kunnen gamen. Microsoftquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ben het met je eensquote:
Ik ben een nurt die dat leuk vind, laat mijquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
zelfs kusjes van jongens vrolijken me niet op.
wat is dit.
Veel dingen waar je je druk om maakt? Dan weet ik namelijk hoe je je voelt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
goeie vraag.
voel me al sinds begin van t avond niet zo happy. weet niet waarom.
Zoiets kan ik hier wel in de tuin maken. Wil sowieso nog iets van een watervalletje gaan maken volgend jaar en wss een zitkuil. Beetje japanse achtige setting zou wel tof zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
is gewoon een doos jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben een nurt die dat leuk vind, laat mij
ofcoursequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt dat filmpje ook gezien
Ik heb wel een xbox thuis maar vind sony nog altijd betere consoles makenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Het is een console verdomme, je moet er ook nog op kunnen gamen. Microsoft
Daarom blijf ik bij Sony, altijd tevreden klant geweest.
wie?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat is me toch droge hooidie gaan nog van me heuren
ik heb binnenkort tentamens, kan gewoon geen motivatie beginnen om te beginnen met leren. ik vind het wel leuk, maar motivatie is gewoon weg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Veel dingen waar je je druk om maakt? Dan weet ik namelijk hoe je je voelt.
LB is de tofste mod want ze kent haar shit als het om games gaat!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel een xbox thuis maar vind sony nog altijd betere consoles maken
Ik hoef geen golfjes enzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
is gewoon een doos ja
[..]
ofcourse
[..]
Ik heb wel een xbox thuis maar vind sony nog altijd betere consoles maken
wiequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoef geen golfjes enzoStrak, simpel, recht toe, recht aan.
Mijn potentiele vriendin heeft wel enigszins curves
Vriendin?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoef geen golfjes enzoStrak, simpel, recht toe, recht aan.
Mijn potentiele vriendin heeft wel enigszins curves
Als je iets kwijt wilt kun je altijd dm'en, heb zelf ook het ''motivatie'' probleem gehad, misschien wel om andere redenen maar ik weet hoe het is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb binnenkort tentamens, kan gewoon geen motivatie beginnen om te beginnen met leren. ik vind het wel leuk, maar motivatie is gewoon weg.
ik twijfel over bepaalde dingen, wil ik hier niet over hebben.
ik heb gewoon zin om te shoppen en mn rekening leeg te plunderen aan schoenen en leuke kleren, maar het is nu savonds.
en ik wil alcohol.
ik game zo af en toequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
LB is de tofste mod want ze kent haar shit als het om games gaat!![]()
Ik bedoel in het algemeenquote:
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik bedoel in het algemeen
Niemand ECHT op het oog laat ik maar zeggen
Vannacht nog in zak en as, vanmiddag bijna tot een besluitquote:
Omdat je je keus niet kan maken? Met of zonder wiskunde? Kan dat op VWO zonder?quote:
wie NEP?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik bedoel in het algemeen
Niemand ECHT op het oog laat ik maar zeggen
volgens mij nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat je je keus niet kan maken? Met of zonder wiskunde? Kan dat op VWO zonder?
MET KIRBYquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ze pwnt je met super smash bros hoor
Omdat ik Nederlands wil gaan doen. Maar ook keuze uitstellen jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat je je keus niet kan maken? Met of zonder wiskunde? Kan dat op VWO zonder?
Er zijn altijd een aantal meisjes waarvan ik denk dat ze gewoon leuke meisjes zijn. Maar niemand waar ik 's nachts van wakker lig. Gewoon, potentieeltjes om het zo te noemen. En nee ik ga geen actie ondernemenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wie NEP?maar je hebt er dus wel een paar?
Kan dat wel aangezien je ook in 4HAVO geen wis hebt gehad en nu met 5vwo begint?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik Nederlands wil gaan doen. Maar ook keuze uitstellen ja
En nee, moet wel wiskunde erbij
gewoon leuk?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er zijn altijd een aantal meisjes waarvan ik denk dat ze gewoon leuke meisjes zijn. Maar niemand waar ik 's nachts van wakker lig. Gewoon, potentieeltjes om het zo te noemen. En nee ik ga geen actie ondernemen
Oke, tof!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Vannacht nog in zak en as, vanmiddag bijna tot een besluit
En ja, twee jaar doe ik er dan over
Ja volgens mij wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan dat wel aangezien je ook in 4HAVO geen wis hebt gehad en nu met 5vwo begint?
quote:
des te beter eigenlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weerhoud mezelf er van om meisjes echt leuk te gaan vinden
Je weet niet hoe graag ik een vriendin wilquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
des te beter eigenlijkno women no cry
no men no cry ook trouwens
aan jou toch? :Squote:Op woensdag 22 mei 2013 22:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
uitgehuwelijkt aan een indiase prins
dus dat is alleen je pa, of alleen je moeder?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:37 schreef supersof het volgende:
Ik krijg de helft van mijn ouders terug als ik slaag
helft van je ouders?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:37 schreef supersof het volgende:
Ik krijg de helft van mijn ouders terug als ik slaag
GMTAquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dus dat is alleen je pa, of alleen je moeder?
je kan nog altijd klonenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je weet niet hoe graag ik een vriendin wilMaarja, and then there's me
Is het dan je vader of je moeder of een helft van allebei? en dan links/recht/bovenonder, hoe kan je combineren? Zoveel vragenquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dus dat is alleen je pa, of alleen je moeder?
quote:
gewoon kwart van de ene kwart van de anderequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is het dan je vader of je moeder of een helft van allebei? en dan links/recht/bovenonder, hoe kan je combineren? Zoveel vragen
dus dan krijg je 450 euro terug? dat is echt fantastischquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
het geld. We hebben het wel over 1000 euro nu he!!!!!
Er zit een patent op mijquote:
Ja welk stukquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
gewoon kwart van de ene kwart van de andere
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dus dan krijg je 450 euro terug? dat is echt fantastisch
benen zijn denk ik leukerquote:
over 9000quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoeveel kost een licentie?
wie?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
We zouden het er niet over hebben.
oh dus ik hoor bij het groepje leuke meisjes? :Squote:
nee. duizendquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dus dan krijg je 450 euro terug? dat is echt fantastisch
jaquote:
Dus dat ik iemand een leuk meisje vind is een beledeging? Ja godverquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oh dus ik hoor bij het groepje leuke meisjes? :S
schrap ff kbby?
ja :S :S :Squote:Op woensdag 22 mei 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus dat ik iemand een leuk meisje vind is een beledeging? Ja godver
wat is seksuele voortplanting? :Squote:Op woensdag 22 mei 2013 22:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oke het mag niet, ga leren en stel me vragen over bio!
kbbyquote:
******************************************************************************************************************************************************************************************************************quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
uhm heb je net dat wet ********** nummer geluisterd?
o wacht daar heb ik een liedje voorquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wat is seksuele voortplanting? :S
nee ga dit kijken. roept hij kei hard tussendoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
uhm heb je net dat wet ********** nummer geluisterd?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
******************************************************************************************************************************************************************************************************************
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ga dit kijken. roept hij kei hard tussendoor
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
o wacht daar heb ik een liedje voorff aan sof vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |