Dat had ik altijd goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
I know how you feel. Runescape noemden wij altijd ''runneskeep'' in plaats van ''roenskeep''.
Vetquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:18 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Oh-mijn-god. Als ik een balkon krijg, ga ik hem zo fixen.
Ik heb mijn account verkocht toen ik 16 was, 50 euro voor gekregen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat had ik altijd goedEn ik voelde me stoer dat ik het als 11-jarige speelde want het mocht pas vanaf 13
Mijn broertje speelt het ineens na een aantal jaren weerDUDE JE BENT 16
Ik was tot lvl 20-30 ofzo gekomen en vond het kut. Nooit meer naar om gekeken en COD gaan spelenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb mijn account verkocht toen ik 16 was, 50 euro voor gekregen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:22 schreef zwerty het volgende:
Ik speelde ook Runescape![]()
De vernieuwde versie is stom
Ik weet niet man.. Altijd al console fanboy geweest. Pc games voel ik niks voor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was tot lvl 20-30 ofzo gekomen en vond het kut. Nooit meer naar om gekeken en COD gaan spelen
Runescapequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:22 schreef zwerty het volgende:
Ik speelde ook Runescape![]()
De vernieuwde versie is stom
Ik heb nu 3 jaar een xbox, daarvoor mochten we het niet. Maar toen realiseerden mijn ouders dat de PC of console qua gamen niet uitmaaktequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik weet niet man.. Altijd al console fanboy geweest. Pc games voel ik niks voor.
Dope. Dat zou toch wel moeten lukken? Het plafond van het balkon bedekken met bamboe en een lounge plek maken in een hoekje en dan van die lampen ophangen. Lijkt me tofquote:
DM, whatsapp en fb openquote:
Wat is er loos dan?quote:
Die nieuwe Xbox is echt foeilelijk trouwens.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 jaar een xbox, daarvoor mochten we het niet. Maar toen realiseerden mijn ouders dat de PC of console qua gamen niet uitmaakte
als daar plek voor isquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dope. Dat zou toch wel moeten lukken? Het plafond van het balkon bedekken met bamboe en een lounge plek maken in een hoekje en dan van die lampen ophangen. Lijkt me tof
tofste balkon van de buurt, nu al.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dope. Dat zou toch wel moeten lukken? Het plafond van het balkon bedekken met bamboe en een lounge plek maken in een hoekje en dan van die lampen ophangen. Lijkt me tof
xbox onequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat is er loos dan?
[..]
Die nieuwe Xbox is echt foeilelijk trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |