quote:Rumoer in Londen. Midden in de stad zou een man zijn onthoofd die daarna in gevecht zouden zijn geraakt met hun zwaarden met de politie. Toegesnelde gewapende agenten zouden de twee aanvallers vervolgens hebben neergeschoten.
Op twitter is grote beroering onstaat. Spanningen tussen verschillende bevolkingsgroepen broeien dicht onder het schijnbaar vredige oppervlak. Een onthoofding zou daarbij niet helpen.
Maar nogmaals: de berichten zijn onbevestigd
Fuck dat is erg, wat zou de reden zijn?quote:TWO men have been shot after a man was beheaded in south east London today, according to reports.
The victim who was wearing a Help For Heroes t-shirt was attacked by a attackers who eyewitnesses said were hacking at him like a piece of meat.
Cops have sealed off parts of Woolwich close to the Royal Artillery Barracks.
Armed police were called to the scene and shocking claims say cops may have fired at suspects alleged to have carried out the beheading attack.
Local MP Nick Raynsford said the victim was a soldier.
A witness told LBC radio that the attackers were "chopping this guy to pieces, literally hacking at something like it was a piece of meat".
And pictures posted in Twitter appear to show three men lying on the road receiving medical attention.
The Metropolitan police would only say officers had been called to reports of an assault on John Wilson Street.
Scotland Yards police helicopter tweeted saying it was assisting with a "serious incident in the Thamesmead area".
Local MP Nick Rainsford told the BBC: "It's been verified one person is dead, two seriously injured".
Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)n.html#ixzz2U2JUsWHa
http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t1quote:The man, who is black and appears to have a London accent, carries on: "The only reasons we killed this man this is because Muslims are dying daily. This British soldier is an eye for an eye a tooth for tooth.
Maar ze gebruikt de 'signatuur' van islam fanaten, hoe zit dat dan precies?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Signatuur.
Allu akbar roepen terwijl je moordend in de straten bezig bent is een signatuur van islam fanaten.
Dat slaat dus niet op de buurvrouw die allu akbar roept als ze een kopje suiker laat vallen.
Lijkt mij dat als iemand kop er helemaal afgaat er aardig wat liters bloed uit vloeit..quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dacht ik al. Heb er ook niks naast zien liggen of een enorme plas bloed.
Prima, maar hypocriet.quote:
die is al 10 keer gepost of zoquote:
Sp3c: heb hier de (niet Sun) bronnen nog eens nagelezen, maar zie nergens een bevestiging van de 'onthoofding' gelezen. Misschien idee om TT inmiddels aan te passen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er lag een enorme plas bloed op de stoep, half verscholen onder een boom.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh ik ben niet misbruikt hoor, daar hebben we die soldaat in de OP voor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hij hoort hier niet thuis. ga je misbruik in een apart topic bespreken man.
Nou nee hoor, de diep gewortelde en niets ontziende strijdlust tegen iedere "ongelovige", die moslimterroristen typeert, is hier compleet afwezig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:09 schreef Wokkel het volgende: [..] Dit zijn inderdaad bijzonder vrouw vriendelijke moslim terroristen, blijkbaar waren ze nog niet bij het haatbaard college 'Hoe onderdruk ik vrouwen' geweest.
na de aanval is het slachtoffer versleept naar de straat. Waar het slachtoffer ligt is hij dus niet vermoord.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:14 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Lijkt mij dat als iemand kop er helemaal afgaat er aardig wat liters bloed uit vloeit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |