abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126873848
Ben over ongeveer 3 weken 2,5 jaar samen met m'n vriend. Het valt me echter steeds vaker op dat ik degene ben die het vaakst naar die dagen uit kijkt, en ze herinnert. Hij heeft een eerdere relatie gehad, en bij de viering van hun 1 jaar samen zijn gingen ze uitgebreid een weekendje weg wat hij helemaal had gepland ( omdat z'n ex echt nooit initiatief nam ). Vlak na dat weekendje weg raakte het uit. Toen wij 1 jaar samen waren wou ik ook graag een weekendje weg, maar werd het uiteindelijk toch iets simpels door iets thuis te laten bezorgen. Hele fijne dag gehad, maar toch voelde het wat raar, alsof hij het ''luxe'' al had gebruikt voor z'n ex. 1,5 jaar samen zijn heb ik hem meegenomen voor een etentje, maar ook dat moest van mij af komen. Bij het 2 jaar samen zijn wou ik graag een weekendje weg, en daar ging hij uiteindelijk ook wel mee akkoord, maar wederom..het moest van mijn kant komen. Nu...paar weken voor de 2,5 jaar mijlpaal heeft hij er uit zichzelf nog geen woord over vuilgemaakt. Toen ik het benoemde was zijn reactie : ''Oja..'', en paar seconden later was hij weer afgeleid. Eerder vanavond erover gehad, en dat ik het wat raar vond dat ik overal het initiatief voor moet nemen, terwijl hij dat wel over had voor z'n vorige relatie. Hij reageerde dat hij in het algemeen slecht is met datums, maar dat hij er altijd wel bij stilstaat als de dag nadert. Maar dat het nog altijd onbewust wel meespeelt dat zijn vorige relatie na zo'n mijlpaal uitraakte..en dat hij daarom wat terughoudender is met die datums.

Is dit normaal? Ik kan enigszins snappen dat hij bij ons 1 jaar samen zijn een wat raar gevoel zou hebben omdat het toen mis ging met z'n ex, maar we zijn nu inmiddels 1,5 jaar samen. Ik zit er nu een beetje aan te denken om het er gewoon niet meer over te hebben en af te wachten of hij er uit zichzelf nog over begint. Heeft iemand nog soortgelijke ervaringen?
pi_126874049
Ts wil gewoon elk jaar een gratis uitje :')
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 22 mei 2013 @ 20:30:05 #3
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_126874057
Zeik niet zo, als je wat wil doen met die 'speciale' dagen dan ga je maar fijn naar de Libelle zomerweken met je labiele vriendinnetjes. Mannen moeten die onzin niet.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  woensdag 22 mei 2013 @ 20:30:56 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126874105
2,5 jaar ... Daar sta je toch ook niet bij stil?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 mei 2013 @ 20:31:50 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_126874148
De halve jaren vier je toch niet?

Volgens mij heb je last van je verwachtingen en je lijkt wat onzeker over zijn ex.
The love you take is equal to the love you make.
pi_126874207
Halve jaren vieren is een beetje raar vind ik.
Wij doen er eigenlijk nooit wat aan. Dan is het maand x en gaan zo maar uit eten en dan heb je er achteraf een excuus voor, maar dat plannen hoeft van mij niet.
  woensdag 22 mei 2013 @ 20:33:42 #7
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_126874237
Sowieso 'vieren' dat je bij elkaar bent... Ik blijf dat raar vinden. Alsof je een levensbedreigende ziekte met je meedraagt, maar ieder jaar viert dat je er niet aan bent bezweken. w/ *O*
Dit, dus.
  woensdag 22 mei 2013 @ 20:34:05 #8
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_126874259
Waarom zou je in de man-die-daar-ergens-in-de-hemel-zweeft-naam halve jaren in je relatie gaan vieren?

Ben je lid van de Libelle?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 22 mei 2013 @ 20:34:44 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126874301
En jij lijkt mij inderdaad ook degene met hang-ups naar zijn ex.
  woensdag 22 mei 2013 @ 20:35:03 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_126874314
quote:
14s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:33 schreef Buitendam het volgende:
Sowieso 'vieren' dat je bij elkaar bent... Ik blijf dat raar vinden. Alsof je een levensbedreigende ziekte met je meedraagt, maar ieder jaar viert dat je er niet aan bent bezweken. w/ *O*
Je viert dat je het nog steeds leuk hebt samen. Dat vind ik niet zo gek.
pi_126874397
Ik vind dat je er te veel belang aan hecht. Dat je als je precies 1 jaar oid samen bent iets doet als uit eten gaan snap ik best, maar om nou elk half jaar uitgebreid te gaan vieren... Snap je vriend wel dus.
  woensdag 22 mei 2013 @ 20:37:04 #12
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_126874428
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je viert dat je het nog steeds leuk hebt samen. Dat vind ik niet zo gek.
Dat vier je toch niet op bepaalde data? Dat uit zich toch gewoon in je gedrag naar elkaar toe. Je hebt toch ook niet altijd een exacte dag dat 'het' vanaf dan leuk is samen.
Dit, dus.
pi_126874430
Ben je nou 1,5 of 2,5 jaar samen? En verrast hij je weleens met uitjes?
pi_126874434
1x in de 10 jaar vind ik wel voldoende.
pi_126874567
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:29 schreef blow... het volgende:
Ts wil gewoon elk jaar een gratis uitje :')
Niet bepaald. Ik betaal namelijk altijd.

En het gaat me niet alleen om de komende mijlpaal, maar in het algemeen. Als je 1 of 2 jaar samen bent wil je dat toch vieren. Ik vind het niet gek dat ik het wat raar vind dat hij wel altijd enthousiast uitjes plande in z'n vorige relatie, maar dat ik nu altijd degene moet zijn met het initiatief. En wat mij betreft hoeft er dan niet eens wat te gebeuren..maar het lijkt alsof hij er sowieso niet bij stilstaat, en dat is wat ik enigszins raar vind. Maar misschien overdrijf ik wel gewoon.
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef zarGon het volgende:
Ben je nou 1,5 of 2,5 jaar samen? En verrast hij je weleens met uitjes?
Bijna 2,5 jaar. Op mijn verjaardag denkt hij er altijd wel aan, wat ik zeer waardeer. Maar daarbuiten komt alles van mijn kant af.
pi_126874703
Miss is hij geen homo meer en gaat hij vreemd met een meid
Because you know i'm all about that ass
pi_126875001
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:39 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En het gaat me niet alleen om de komende mijlpaal, maar in het algemeen. Als je 1 of 2 jaar samen bent wil je dat toch vieren. Ik vind het niet gek dat ik het wat raar vind dat hij wel altijd enthousiast uitjes plande in z'n vorige relatie, maar dat ik nu altijd degene moet zijn met het initiatief. En wat mij betreft hoeft er dan niet eens wat te gebeuren..maar het lijkt alsof hij er sowieso niet bij stilstaat, en dat is wat ik enigszins raar vind. Maar misschien overdrijf ik wel gewoon.

[..]

Bijna 2,5 jaar. Op mijn verjaardag denkt hij er altijd wel aan, wat ik zeer waardeer. Maar daarbuiten komt alles van mijn kant af.
Ik heb ongeveer 5 jaar wat met mijn ex gehad. Lees je het goed, ik typte 'ongeveer'. Ik lette namelijk totaal niet op die data, zij gelukkig ook niet. Een datum is maar een datum. Echte mijlpalen zijn dingen als eerste vakantie, samenwonen, dat soort dingen. Ik denk dat je er te veel belang aan hecht en daarom te veel van hem verwacht.
  woensdag 22 mei 2013 @ 20:49:46 #18
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_126875186
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:30 schreef beelz het volgende:
Zeik niet zo, als je wat wil doen met die 'speciale' dagen dan ga je maar fijn naar de Libelle zomerweken met je labiele vriendinnetjes. Mannen moeten die onzin niet.
_O- Precies.

Trouwens random is veel leuker imo.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_126875415
Buiten wat er al gezegd is, misschien was zijn ex zijn eerste of tweede vriendin en hechtte hij er destijds meer waarde aan om het te vieren. Nu is hij ouder geworden en mensen veranderen nou eenmaal. Wellicht is hij nu wel klaar met die bullshit. Ik ook namelijk.
pi_126875821
Het vieren van ''zo lang zijn wij bij elkaar'' is geen mannen ding. Waarschijnlijk weet hij niet eens wat de ''officiële'' startdatum van de relatie is.

Als je graag iets leuks met je vriend wilt doen dan spreek je dit gewoon af. Samen een leuk weekend weg omdat het kan, niet omdat het moet. Het doet er namelijk niet toe hoe lang je samen bent maar dat je samen bent.
Over 9000!
  woensdag 22 mei 2013 @ 21:36:51 #21
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_126878094
Wat een onzin om ieder half jaar te vieren.
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 22 mei 2013 @ 21:40:39 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_126878312
quote:
14s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat vier je toch niet op bepaalde data? Dat uit zich toch gewoon in je gedrag naar elkaar toe. Je hebt toch ook niet altijd een exacte dag dat 'het' vanaf dan leuk is samen.
Jij geeft er een wat rare interpretatie aan. Alsof wanneer je zo'n datum viert je de rest van de tijd maar wat lauw bent over je relatie.
  woensdag 22 mei 2013 @ 21:47:41 #23
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_126878751
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 21:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij geeft er een wat rare interpretatie aan. Alsof wanneer je zo'n datum viert je de rest van de tijd maar wat lauw bent over je relatie.
Als het hetzelfde is hoef je het ook niet als speciale dag te bestempelen. Misschien hebben TS en haar vriend wel een fantastische relatie, maar juist door de gedwongen speciale momenten wordt ze onzeker en voelt ze tegenstrijdigheden.
Dit, dus.
  woensdag 22 mei 2013 @ 21:48:30 #24
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_126878797
wil je een cadeautje omdat hij bij je blijft? _O-
  woensdag 22 mei 2013 @ 21:49:08 #25
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_126878834
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef pietje9k het volgende:
Het vieren van ''zo lang zijn wij bij elkaar'' is geen mannen ding. Waarschijnlijk weet hij niet eens wat de ''officiële'' startdatum van de relatie is.

breng dr nou niet op ideeen :')
pi_126879111
Halve jaren bijhouden, sommige mensen komen echt van een andere dimensie }:|
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_126879170
quote:
2s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef sig000 het volgende:
1x in de 10 jaar vind ik wel voldoende.
_O- ik zou daar al heel blij mee zijn :')
  woensdag 22 mei 2013 @ 21:57:44 #28
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_126879351
Als jij daar bij stil wilt staan omdat dat belangrijk voor je is dan regel je dat toch zelf?

Echt weer zo'n wijvenstreek dit. Het heel belangrijk vinden dat er iets gebeurd, en dan stilletjes op de bank gaan zitten wachten totdat hij ruikt dat er da-fack-what geregeld moet worden, wat natuurlijk niet gebeurt, en dan boos worden á la: "maar bij je ex-boehoe".

Grow up.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_126879365
Is het niet eerder zo dat hij nooit het initiatief, dus andere gelegenheden dan deze, neemt en je daarom het erg vind?
pi_126880685
wanneer leren vrouwen eens dat mannen niet van data zijn....
mijn man vind het ook niet boeiend.. hij is naar eigen zeggen elke dag blij met mij en hoeft dat niet ieder half jaar te vieren!

ik denk dat ik heel blij mag zijn dat hij mijn verjaardag onthoudt...
S. 2014
J. 2016
pi_126881102
Maakt het echt zoveel uit? De reactie van je vriend is heel normaal. Mijn vriend en ik hebben sinds gisteren een relatie van 2,5 jaar. Eigenlijk doet het mij niet zoveel, we doen al vaak genoeg leuke dingen, wanneer wij dat zelf willen. Je moet je niet gedwongen voelen om iets te gaan doen, omdat jullie dan zoveel jaar samen zijn.
  woensdag 22 mei 2013 @ 22:30:33 #32
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_126881322
Als TS mijn bijslapie was zou ik de neurotische kip dumpen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_126882786
Ik zou je verwachtingen wat bijstellen, de meeste mannen hechten daar gewoon niet zoveel waarde aan. En elk half jaar vieren vind ik ook een beetje overdreven. Wij gaan 1 keer per jaar met ons jubileum een weekendje weg, maar dan moet ik ook het initiatief nemen. Ik zou het gewoon accepteren en er niet zo moeilijk over doen.
pi_126884516
Geen mannending inderdaad...

Zelf al een keer te horen gekregen dat het raar was dat ik de hele dag niks van me had laten horen op de dag dat we "een maand" iets hadden. Terwijl ik me van geen kwaad bewust was, net als je vriend waarschijnlijk.

Heeft overigens niks te maken met hoe hij tegen de relatie aankijkt. Hoe vaak hoor je niet dat de man zelfs een trouwdag vergeet *;
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:35:13 #35
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_126885261
Daar hecht de gemiddelde man gewoon geen waarde aan
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:40:00 #36
277627 Seven.
We are Borg.
pi_126885486
Hij denkt wel aan je verjaardag, dat is al iets. En verder: waarom zo geforceerd iets doen op die ene dag? Gewoon lekker spontaan weekendjes weggaan, vind ik persoonlijk veel leuker. En die halve jaren willen vieren: dat snap ik echt niet.
Resistance is futile.
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:43:48 #37
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_126885663
Hier heb ik dus ook zo'n schijthekel aan he. Neppe geforceerde ellende. :')
BEASTMODE
pi_126885893
De enige maar dan ook werkelijk de enige reden dat mannen stil staan bij jubileums is omdat vrouwen dit willen en verwachten van mannen. En als ze dit niet doen de rapen gaar zijn.

Elke man die anders beweerd liegt!~
pi_126885896
Goed en herkenbaar topic. :D
pi_126886675
Ik snap al die posts over 'dat mannen niet zo zijn' niet zo. TS geeft toch duidelijk aan dat haar vriend wél zo was in zijn vorige relatie? Dus dit argument lijkt me niet echt van toepassing. Hij geeft wel aan waarom hij er nu meer moeite mee heeft dan toen en ik denk dat je dat moet accepteren TS. Het wil niet zeggen dat hij daarom ook minder blij met jou is.

Volgens mij is dat laatste namelijk je issue, dat je twijfelt of hij jou wel net zo waardeert/leuk vindt als zijn ex en je probeert dit op te maken uit het feit dat hij niet zo bij die speciale data stil staat. Hoe is hij in het dagelijks leven naar je? Is hij dan wel attent? Kijk daar naar en richt je niet zo op die mijlpalen.
pi_126887068
quote:
2s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:40 schreef Seven. het volgende:
Hij denkt wel aan je verjaardag, dat is al iets. En verder: waarom zo geforceerd iets doen op die ene dag? Gewoon lekker spontaan weekendjes weggaan, vind ik persoonlijk veel leuker. En die halve jaren willen vieren: dat snap ik echt niet.
Zijn hier serieus mensen die de verjaardag van hun partner vergeten dan? :P
  donderdag 23 mei 2013 @ 02:24:47 #42
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_126889775
Ach, ik herinnerde meestal wel haar verjaardag... maar daar wilde ze verder nooit iets aan doen... tot het moment dat ik voor die dag iets anders had ingepland.
Maar vervolgens liet ze me wel mooi stikken met Oud en nieuw...

Kortom slechte herinneringen kunnen "speciale dagen" ook degraderen tot normale dagen.

Sure met Valentijnsdag nam ik wel eens een bosje rozen mee... of soms gewoon een (maar dan wel een fantastisch mooie roos).

Maar eerlijk gezegd heb ik ook nooit gedacht aan het 2,5 jarig samen zijn als een speciale dag.
Mja, 10 jaar eerder wist ik dit vaak nog wel uit mijn hoofd... maar naderhand werd mij ook duidelijk dat dit voor de meeste vrouwen niet belangrijk was. Dus dat heb ik me afgeleerd.

Praat er eens over met jouw vriend, en gebruik eventueel mijn ervaringen in die discussie... want het zit jou wel heel hoog, en hem bepaald niet.
Misschien kunnen mijn ervaringen een brug slaan tussen jullie.

Hoe dan ook, ik wens je veel succes en inzicht in elkaar! ^O^
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_126890168
quote:
14s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
Is dit normaal?
Ja dat is normaal. Ik zou echt knettergek worden als mijn vriend elk half jaar als een mijlpaal ziet en en dat moet gaan vieren, laat staan als ik dan ook nog commentaar krijg dat ik dat niet doe. Je bent toch geen 16? Dat je elk half jaartje moet vieren? Ik weet de precieze datum ook nooit, ik weet hooguit dat het in een bepaald jaar zoveel jaar is. Als jij het wil vieren is daar niks mis mee, maar ga niet je vriend met zulke verplichtingen belasten, dat kan nog eens averechts gaan werken. Stop ook met vergelijkingen met zijn ex maken, dat is nog irritanter.

Hij heeft 1 keer wat voor zijn ex gedaan ( wat doe jij uberhaupt met die informatie en hoe kom je aan die informatie, of heb je dat er ook uit getrokken? ) en daarna blijkbaar niet meer omdat hij het helemaal niet zo boeiend vindt om zulke "mijlpalen" ( die in mijn ogen helemaal geen mijlpalen zijn ) te vieren. Je bent niet 25 jaar getrouwd ofzo :D ! Niet eens 10 jaar samen, niet eens 5 jaar, waar heb je het over! :D

Als je iemand heel systematisch een benauwd en beklemmend gevoel wil bezorgen moet je vooral zo door gaan. Je hebt het al met hem besproken, het is duidelijk dat het van hem niet zo hoeft en dat hij jou gewoon je gang laat gaan als jij het wel nodig vind om te vieren, accepteer dat dan ook gewoon en ga hier niet elke keer over door tegen hem. Oja, en laat die ex in godsnaam waar hij thuis hoort, in het verleden van je vriend inplaats van in jullie huidige relatie. Dus inderdaad, dit is je beste optie:

quote:
Ik zit er nu een beetje aan te denken om het er gewoon niet meer over te hebben
en dit :

quote:
en af te wachten of hij er uit zichzelf nog over begint
met dit soort dingen moet je gewoon echt serieus stoppen want het gaat echt helemaal nergens over. En nee, dat hij het niet boeiend vindt heeft niets te maken met of hij wel of niet van je houdt. Lijkt net een slechte roman dit zeg. :')
pi_126890184
Als mijn vriend ons 20 maanden jubileum overslaat mep ik 'm mooi met de krant.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_126890192
Wow ieder halfjaar vieren? Dat is toch gewoon geen doen als je langer bijelkaar bent..?

maargoed ik zou hier gewoon wat losser in worden hoor.. met onze 4 en 5 jaar waren wij niet eens op t zelfde continent :p

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2013 04:00:37 ]
pi_126890234
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 03:48 schreef Messina het volgende:
Als mijn vriend ons 20 maanden jubileum overslaat mep ik 'm mooi met de krant.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot gelijk. 2x sex per jaar is wel erg weinig.
pi_126891311
Wat een onzin.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_126892486
Ik kan best voorstellen dat TS het leuk vindt om voor keertje verwend te worden per jaar met een bijzonder uitje. Het zou kunnen dat je vriendje het inderdaad onbewust nog afhoudt vanwege het verleden of dat er nu andere situaties zijn waardoor dat moeilijker kan (bijv. meer drukte in zijn leven of andere financiele situatie) of dat hij nu gewoon wat ouder is en het niet zo belangrijk meer vindt.

In mijn allereerste serieuze relatie was het natuurlijk elke maand prijs als tiener, maar na een maand of 6 zijn we daar mee opgehouden. In volgende relaties (5 jaar later) heb ik alleen weleens wat geregeld met hele jaren, maar met halve zeker niet. Ik vond het ook niet super belangrijk als mijn partner niets regelde. Valentijnsdag sloeg ik eigenlijk ook altijd over of spraken we af dat we enkel een kaartje deden.

Inmiddels zit ik in een nieuwe langdurige relatie en wij hebben het opgesplitst. We vinden het beide leuk om iets leuks voor elkaar te regelen dus we hebben beiden 1 dag. Ik regel wat rond de eerste dag dat we elkaar hebben leren kennen en hij regelt wat rond de datum dat we officieel een stel werden. Samen plezier en een goede reden om de ander extra in de watten te leggen.

Als je het nou zo belangrijk vindt, zou ik zoiets voorstellen aan je vriend.
pi_126892542
Wil je ook een bloemetje voor elke maand dat jullie het hebben?

"We hebben het vandaag precies 28 maanden, waarom zeg je niets? ;( "

:') _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 23 mei 2013 @ 09:40:45 #50
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_126892714
Ik denk dat het belangrijkste is: hoe is hij buiten de 'belangrijke data' om? Neem jij altijd het initiatief om iets leuks te gaan doen of verrast hij je wel eens? Ik denk dat dat belangrijker is dan dat hij het per se op die data doet.
Fuck the EBU
pi_126892744
quote:
_O_

Dit en niets anders.
  donderdag 23 mei 2013 @ 09:49:46 #52
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_126892953
quote:
Is dit normaal?
Nee, elk half jaar je relatie willen vieren is obsessief gedrag. Je bent doorgedraaid en je stelt je aan. Dat of je bent 14 jaar met een zo'n puberachtig romantisch idee over relaties. :')

Loop gewoon even met je hoofd tegen de muur, dan ben je weer terug in de realiteit...dat leeft een stuk prettiger voor je vriend denk ik. Succes ^O^
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:07:34 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_126893458
quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:41 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

_O_

Dit en niets anders.
Heerlijk zwart-wit weer: de mannetjes in dit hokje, de vrouwtjes in dat hokje. En geen enkele ruimte voor nuance, want dat kunnen de mannetjes niet aan met hun testosteronhersentjes. ;(
pi_126893533
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heerlijk zwart-wit weer: de mannetjes in dit hokje, de vrouwtjes in dat hokje. En geen enkele ruimte voor nuance, want dat kunnen de mannetjes niet aan met hun testosteronhersentjes. ;(
Er zijn een heleboel mannen die dingen kunnen onthouden. De meeste mannen die het 'niet kunnen' zijn gewoon lui. Volgens mij is het systeem 'agenda' voor dat soort types uitgevonden.
pi_126893605
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:09 schreef Deckard het volgende:

[..]

Er zijn een heleboel mannen die dingen kunnen onthouden. De meeste mannen die het 'niet kunnen' zijn gewoon lui. Volgens mij is het systeem 'agenda' voor dat soort types uitgevonden.
Sommige mensen (m/v) hechten gewoon minder waarde aan een arbitraire hoeveelheid dagen sinds een gebeurtenis. Ik vier ook niet elke verjaardag van de eerste keer dat ik seks had. Of voor het eerst mijn eigen dekbed moest kopen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_126893680
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:12 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Sommige mensen (m/v) hechten gewoon minder waarde aan een arbitraire hoeveelheid dagen sinds een gebeurtenis. Ik vier ook niet elke verjaardag van de eerste keer dat ik seks had. Of voor het eerst mijn eigen dekbed moest kopen.
Het gaat ook meer om het idee dat je samen met elkaar bent ipv de hoeveelheid aan dagen. En daarvoor kunnen dat soort mijlpalen zich het beste aan ontlenen. Net zoals je jarig bent.
pi_126893730
quote:

Hij heeft een eerdere relatie gehad,
dat klopt, je vermeld het ook daarna nog 6-maal in de OP..

waarom is die vorige relatie voor jou zo'n 'ijkpunt' en hang je bijna al je argumenten eraan op?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_126894202
Ik stond er nooit bij stil in mijn vorige relatie van 5 jaar (en een beetje). Wij deden gewoon leuke dingen wanneer het ons uitkwam :Y

En waarom elk half jaar?
pi_126894400
Mijlpalen zijn niet echt iets waar ik bij stil zou staan...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:42:52 #60
240618 Micson
The lonely stoner
pi_126894620
Over 3 dagen ben ik 21,5 jaar. Dat word een groot knalfeest. _O_
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 mei 2013 @ 10:47:49 #61
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126894774
Backfire topic. Denk niet dat TS nog reageert.
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:51:56 #62
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_126894927
quote:
dat ik het wat raar vond dat ik overal het initiatief voor moet nemen, terwijl hij dat wel over had voor z'n vorige relatie
Oftewel je bent jaloers?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_126895112
Gefeliciteerd met het 2,5 jaar samen zijn, hopelijk maak je er toch wat moois van!
pi_126895556
Jammer dat hij met een lulverhaal komt over slecht met datums te zijn in plaats van te zeggen: "interesseert me geen flikker dat jij verwacht dat we elk half jaar 'mijlpalen' gaan vieren".

Waarschijnlijk denkt hij het wel, net als zo'n 99% van de bevolking.
  donderdag 23 mei 2013 @ 11:23:30 #65
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_126896077
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:30 schreef Copycat het volgende:
2,5 jaar ... Daar sta je toch ook niet bij stil?
Dit, 1 jaar oke, 2 jaar prima, 3 jaar nog steeds prima, maar 2,5 jaar, wtf.... Daar sta ik ook niet bij stil.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 23 mei 2013 @ 11:26:09 #66
230788 n8n
Pragmatisch
pi_126896181
Doe wat leuks als je er zin in hebt, niet vanwege een achterlijke 'speciale' dag
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_126896635
haha ik vind dit best wel grappig.

ik denk dat je man in zijn vorige relatie iets gezien heeft waarbij hij de gedachten heeft gekregen.
flikker nu toch allemaal maar lekker op.

het is vervelend voor jou, en ik snap heel goed dat je iets wilt gaan doen.

maar neem dan zelf het initiatief.
je zit nu te ploeteren dat HIJ geen initiatief neemt.
maar JIJ doet het net zo min, je hebt SAMEN een relatie.

hoop dat je hem snapt.
succes

verander wat je niet accepteren kan
accepteer wat je niet veranderen kan

geloof dat er iets betsaat als spreuk hier over
de splinter in andermans oog wel zien, maar niet de balk in het eigen.
No idea
pi_126897163
Ik heb nooit begrepen waarom dat zo belangrijk is voor vrouwen. Hier een probleem van maken gaan echt mijn nekharen overeind staan. Mijn vriendin mag mij best attenderen dat we bijv een jaar samen zijn, maar als ze er een spelshow of drama van maakt met strikvragen ben ik er klaar mee.
pi_126897337
Wat een prachtig gedicht van williambrons.
pi_126897584
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:57 schreef Deckard het volgende:
Wat een prachtig gedicht van williambrons.
thanks.

ik vind jou ook lief hoor
No idea
pi_126898096
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:39 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

[..]

Hier bijna 4 jaar samen ondertussen, maar we vieren die 'speciale dag' echt niet jaarlijks. Het is dat we de datum weten, maar verder besteden we daar geen enkele aandacht aan.
Door het jaar heen ondernemen we samen al veel leuke dingen en gaan we weg etc, ik zie de meerwaarde niet echt in van perse dingen gaan ondernemen op die dag.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_126898243
quote:
99s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Hier bijna 4 jaar samen ondertussen, maar we vieren die 'speciale dag' echt niet jaarlijks. Het is dat we de datum weten, maar verder besteden we daar geen enkele aandacht aan.
Door het jaar heen ondernemen we samen al veel leuke dingen en gaan we weg etc, ik zie de meerwaarde niet echt in van perse dingen gaan ondernemen op die dag.
jah, maar die datum is speciaal....

het is jullie datum, ik ben ook van mening dat er op die dag best iets extra's mag gebeuren.
vind alleen niet dat het verwacht mag worden van de man, dat hij het iniatief neemt.

august vind jij een trouwdag dan wel een dag dat je uit eten gaat etc?
of ook niet?
No idea
pi_126898906
quote:
99s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

We weten beide niet eens de precieze datum..

Vind het prima!
pi_126899270
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 21:48 schreef Life2.0 het volgende:
wil je een cadeautje omdat hij bij je blijft? _O-
Dit ja.
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
pi_126899611
Ik heb al jaren met mijn meiske en ik vergeet al die mijlpalen ook. Laatst gingen we op een willekeurig moment (althans dat dacht ik) uit eten en toen ik vroeg wat de reden was, keek zij mij boos aan.

Het is een mannending, I guess.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_126899760
Wanneer is de officiele datum dat je eigenlijk samen bent?

Eerste keer zoenen? Eerste keer neuken? Eerste keer daten? Eerste keer dat je besluit samen met elkaar verder te willen?
pi_126900971
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:59 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik heb al jaren met mijn meiske en ik vergeet al die mijlpalen ook. Laatst gingen we op een willekeurig moment (althans dat dacht ik) uit eten en toen ik vroeg wat de reden was, keek zij mij boos aan.

Het is een mannending, I guess.
nee, denk het niet.
ligt eraan of je het kan onthouden.
zou zeggen zet het in je agenda, 1 dag van te voren.
probleem opgelost!

is meer, vind je het belangrijk genoeg of niet?

quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 13:02 schreef Kandijfijn het volgende:
Wanneer is de officiele datum dat je eigenlijk samen bent?

Eerste keer zoenen? Eerste keer neuken? Eerste keer daten? Eerste keer dat je besluit samen met elkaar verder te willen?
dat laatste jah, het moment dat je samen besluit samen verder te gaan.
No idea
pi_126901039
Bedankt voor de reacties allemaal. Dan maak ik me inderdaad nergens druk om. Misschien ben ik dan ook gewoon jaloers omdat hij het initiatief wel altijd nam in zijn vorige relatie.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:37 schreef Williambrons het volgende:
haha ik vind dit best wel grappig.

ik denk dat je man in zijn vorige relatie iets gezien heeft waarbij hij de gedachten heeft gekregen.
flikker nu toch allemaal maar lekker op.

het is vervelend voor jou, en ik snap heel goed dat je iets wilt gaan doen.

maar neem dan zelf het initiatief.
je zit nu te ploeteren dat HIJ geen initiatief neemt.
maar JIJ doet het net zo min, je hebt SAMEN een relatie.

Ik neem juist altijd het initiatief. Ik betaal tevens ook altijd. Ik vond het dan niet zo raar om te denken dat het dan niet vervelend zou zijn dat hij er ook uit zichzelf eens aan zou denken. Hoeft hij niet eens wat te plannen, maar er gewoon puur aan denken zou al voldoende zijn.

Maar ik stel me blijkbaar aan. Bedankt voor de reacties in ieder geval!
pi_126901073
Jezus je bent twee en half jaar samen met iemand en nog steeds onzeker over zijn ex?
pi_126901371
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 13:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Bedankt voor de reacties allemaal. Dan maak ik me inderdaad nergens druk om. Misschien ben ik dan ook gewoon jaloers omdat hij het initiatief wel altijd nam in zijn vorige relatie.

[..]

Ik neem juist altijd het initiatief. Ik betaal tevens ook altijd. Ik vond het dan niet zo raar om te denken dat het dan niet vervelend zou zijn dat hij er ook uit zichzelf eens aan zou denken. Hoeft hij niet eens wat te plannen, maar er gewoon puur aan denken zou al voldoende zijn.

ja ik snap je.
maar als het er niet in zit dan zit het er niet in, spreek hem er anders onder een kalme toon op aan.
vraag ernaar, het zit jou blijkbaar gewoon echt lastig.
al die lompe horken hier, kunnen niet normaal reageren(ik ook niet scheelt).

maar ja, wat mij altijd verteld is, vergeet soms ook je eigen eer.
wat ik hiermee bedoel is, de gedachten "nu is het wel eens tijd dat......"
nee doe het gewoon nog een keer zelf, had je dat gedaan had je een leuke dag gehad en houd je de eer aan jezelf hoog.

het is heel leuk, maar mensen zijn verre van perfect, het gaat er uit eindelijk om of je elkaar accepteerd of niet?

mijn tip: maak het bespreekbaar/kenbaar.
No idea
pi_126901558
Mannen zijn zo gemakzuchtig in een relatie dat ze meestal raar opkijken als hun vriendin ineens een ander blijkt te hebben die ze wel nog die aandacht geven die vrouwen nodig hebben.

Tip, bekijk je relatie iedere dag alsof het de eerste keer en misschien wel de laatste keer is dat je haar ziet.

Je leeft maar een keer en ingeslapen slome types zijn een horror voor vrouwen.
pi_126901809
Ik word 's morgens ook weleens wakker en dan is het "GEFELICITEEEEERD". Waarop ik zeg: waarmee dan? Zij: We hebben x,5 jaar..

Zo gaat dat ;).
pi_126902012
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:22 schreef Williambrons het volgende:

[..]

jah, maar die datum is speciaal....

het is jullie datum, ik ben ook van mening dat er op die dag best iets extra's mag gebeuren.
vind alleen niet dat het verwacht mag worden van de man, dat hij het iniatief neemt.

august vind jij een trouwdag dan wel een dag dat je uit eten gaat etc?
of ook niet?
Och, voor ons is de datum wat minder speciaal hoor. We hebben de datum ook maar achteraf gekozen. We waren voor die datum ook al met elkaar aan het flirten en beetje rommelen. Op welk moment onze relatie nou echt 'een relatie' is geworden valt dus ook over te discussiëren.

Tuurlijk mag er van mij best wat extra's gebeuren, maar dat hoeft echt niet perse ieder jaar en als een soort van verplichting. Ik vind het net zo leuk als we later diezelfde maand wat leuks gaan doen, met ons 'zoveel jaar samen' als goed excuusje :)
pi_126902057
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 13:51 schreef McBrannagh het volgende:
Mannen zijn zo gemakzuchtig in een relatie dat ze meestal raar opkijken als hun vriendin ineens een ander blijkt te hebben die ze wel nog die aandacht geven die vrouwen nodig hebben.

Tip, bekijk je relatie iedere dag alsof het de eerste keer en misschien wel de laatste keer is dat je haar ziet.

Je leeft maar een keer en ingeslapen slome types zijn een horror voor vrouwen.
Dat je een gebeurtenis zoals x-jaar samen zijn niet viert, wil niet meteen zeggen dat je gemakzuchtig in je relatie zit hoor :N
pi_126902132
Ik snap het niet zo, als je nou getrouwd bent of zoveel jaar samenwoont , dan kan ik me er iets bij voorstellen maar het bijhouden hoelang je in een relatie zit , dat snap ik niet zo ???
pi_126902255
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:07 schreef formerjellybean het volgende:
Ik snap het niet zo, als je nou getrouwd bent of zoveel jaar samenwoont , dan kan ik me er iets bij voorstellen maar het bijhouden hoelang je in een relatie zit , dat snap ik niet zo ???
waarom wel als je zoveel jaar samenwoont dan?
pi_126902268
quote:
99s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Dat je een gebeurtenis zoals x-jaar samen zijn niet viert, wil niet meteen zeggen dat je gemakzuchtig in je relatie zit hoor :N
Het is vaak wel een teken aan de wand.
Bovendien is dat nu eenmaal het verwachtingspatroon van vrouwen, komt raar over bij ze omdat ze dat zelf wel erg belangrijk vinden.

Plus ik vind het een erg kleine moeite om wat datums te onthouden waar zij waarde aan hecht.
pi_126902369
dat lijkt me wat makkelijker te herinneren van toen op die datum hebben we samen het huis gekocht, en dat staat ook vast en heb je ook samen de sleutel van het huis , dus kan me daar iets meer bij voorstellen dan onthouden de precieze datum wanneer je een relatie kreeg.

Ik zou wel onthouden ongeveer maar niet de precieze datum van het krijgen van een relatie ofzo . Maar misschien denk ik te praktisch ofzo.

En ja ik ben toch echt een vrouw
pi_126902600
Je kan toch met zijn beiden de precieze datum duidden? Hoe moeilijk is dat. Het is geen wetenschappelijk vraagstuk. :')
pi_126902665
Alks hij 10 jaar niets mee doet, dan verdient hij een klap in het gezicht. geef stille hints.
(Ik vergeet zelfs dingen voor mijn eigen verjaardag te plannen , als ik er niet 10 keer aan herinnerd word.)
🐱
pi_126902719
Wat een onzin van dat teken aan de wand, jullie kijken teveel romantische chickflicks.

Mijn vriend koopt bijvoorbeeld zomaar uit het niks een nieuwe parfum voor mij, met als reden: " Ik denk dat je deze echt heel erg lekker vindt ! :D " , en het klopte. Blijkbaar let hij toch goed op en kent hij me goed. Dat is veel meer waard dan zo een geforceerde halfjaarviering.

Hij onthoudt ook wanneer ik een tentamen heb, hij onthoudt wanneer ik jarig ben, hij onthoudt elke datum die voor mij belangrijk is, behalve "mijlpalen" en al helemaal halfjaartjes want hij heeft er niks mee, moet ik daar nu de hele tijd ook over gaan zeuren tegen hem en doen alsof er niets van hem deugt in de relatie?
pi_126902734
TS ik vraag me nog steeds af hoe jij aan al die informatie over zijn relatie met zijn ex komt
pi_126907127
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:22 schreef NotGuilty het volgende:
TS ik vraag me nog steeds af hoe jij aan al die informatie over zijn relatie met zijn ex komt
In het begin van onze relatie begon hij zelf uitgebreid te vertellen hoe de relatie met z'n ex was, duurde even voordat hij daar uberhaupt over heen was. Dus nee, dat heb ik niet uit hem getrokken of iets dergelijks. Sowieso verdien ik die hele toon niet, het enige wat ik wou bereiken met dit topic waren misschien wat andere ervaringen ermee. Mij belachelijk maken vind ik dus te ver gaan.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2013 15:53:29 ]
pi_126907159
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:22 schreef NotGuilty het volgende:
whaha, wetenschap wijst uit dat een jaloerse vrouw beter onderzoek doet als de FBI,
dus niks tegen jou TS, maar het zit in het bloed.
No idea
pi_126907234
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:52 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

In het begin van onze relatie begon hij zelf uitgebreid te vertellen hoe de relatie met z'n ex was, duurde even voordat hij daar uberhaupt over heen was. Dus nee, dat heb ik niet uit hem getrokken of iets dergelijks. Sowieso verdien ik die hele toon niet, het enige wat ik wou bereiken met dit topic waren misschien wat andere ervaringen ermee. Mij belachelijk maken vind ik dus te ver gaan.
maar zijn jouw(TS) vragen een beetje beantwoord? of je stelling?
merk nogal dat het geheel Off-Topic raakt.
No idea
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:59:00 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126907461
quote:
Maar zie je inmiddels wel in dat je je druk maakt om een futiliteit?
pi_126907484
quote:

[..]

Ik maak je niet belachelijk, ik meen oprecht wat ik zeg. Als je hem wil verstikken moet je vooral elke keer dit onderwerp aansnijden. Misschien is het niet wat je wil horen, maar het is wel het meest oprechte advies.

Ik vind het trouwens raar dat hij in het begin van de relatie zo uitgebreid over zijn ex heeft lopen vertellen, in dat licht begrijp ik nu ook waarom je er zo mee bezig bent en waarom je misschien onzeker bent en jezelf met die ex vergelijkt. Dus mijn vraag heeft nu juist voor opheldering en begrip gezorgd.

Als hij uitgebreid over die relatie heeft verteld en er niet overheen was is het namelijk niet zo gek dat jij daar in bent blijven hangen. Er speelt dan echter een heel ander probleem dan het wel of niet vieren van halfjaartjes, en dat is iets wat je mijns inziens wel bespreekbaar zou moeten maken zodat die onzekerheid bij jou kan worden weggenomen, dat kan als jij er van overtuigd raakt dat hij nu wel echt over zijn ex heen is en dat jullie relatie niet minder is dan zijn vorige.
pi_126907552
quote:

[..]

Iedereen gaat ervan uit dat je een vrouw bent, maar je hebt een icoontje van een man.
Ben je nu eigenlijk een man of een vrouw? :@

Ik ging er eerlijk gezegd ook vanuit dat je een vrouw was door je OP maar dat zou dus zomaar
anders kunnen zijn :D

Voor de rest snap ik best dat je het leuk zou vinden als hij een datum zou onthouden maar
ik weet alleen nog mijn trouwdatum, voor de rest weet ik écht de datum niet meer waarop
we verkering kregen :') dat is trouwens ook al héél lang geleden :P en een trouwdag hebben
we eigenlijk ook nog nooit gevierd :D
pi_126907555
quote:
Ben over ongeveer 3 weken 2,5 jaar samen met m'n vriend. Het valt me echter steeds vaker op dat ik degene ben die het vaakst naar die dagen uit kijkt, en ze herinnert. Hij heeft een eerdere relatie gehad, en bij de viering van hun 1 jaar samen zijn gingen ze uitgebreid een weekendje weg wat hij helemaal had gepland ( omdat z'n ex echt nooit initiatief nam ). Vlak na dat weekendje weg raakte het uit. Toen wij 1 jaar samen waren wou ik ook graag een weekendje weg, maar werd het uiteindelijk toch iets simpels door iets thuis te laten bezorgen. Hele fijne dag gehad, maar toch voelde het wat raar, alsof hij het ''luxe'' al had gebruikt voor z'n ex. 1,5 jaar samen zijn heb ik hem meegenomen voor een etentje, maar ook dat moest van mij af komen. Bij het 2 jaar samen zijn wou ik graag een weekendje weg, en daar ging hij uiteindelijk ook wel mee akkoord, maar wederom..het moest van mijn kant komen. Nu...paar weken voor de 2,5 jaar mijlpaal heeft hij er uit zichzelf nog geen woord over vuilgemaakt. Toen ik het benoemde was zijn reactie : ''Oja..'', en paar seconden later was hij weer afgeleid. Eerder vanavond erover gehad, en dat ik het wat raar vond dat ik overal het initiatief voor moet nemen, terwijl hij dat wel over had voor z'n vorige relatie. Hij reageerde dat hij in het algemeen slecht is met datums, maar dat hij er altijd wel bij stilstaat als de dag nadert. Maar dat het nog altijd onbewust wel meespeelt dat zijn vorige relatie na zo'n mijlpaal uitraakte..en dat hij daarom wat terughoudender is met die datums.

Is dit normaal? Ik kan enigszins snappen dat hij bij ons 1 jaar samen zijn een wat raar gevoel zou hebben omdat het toen mis ging met z'n ex, maar we zijn nu inmiddels 1,5 jaar samen. Ik zit er nu een beetje aan te denken om het er gewoon niet meer over te hebben en af te wachten of hij er uit zichzelf nog over begint. Heeft iemand nog soortgelijke ervaringen?
Bij de volgende mijlpaal wil ik wel met je mee hoor ;) Ik betaal :D
pi_126907585
Als jij het zo graag wilt vieren dan is het aan jou om dat te vieren/voor te stellen. Niet aan hem.

En wat een gedoe zeg. Gets.
Ja doei.
pi_126907763
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar zie je inmiddels wel in dat je je druk maakt om een futiliteit?
Ja. En dat gaf ik ook al eerder aan. Maar ik denk wel dat er vriendelijker manieren waren om dat kenbaar te maken. Ik ben niet een of enige bot die speciaal een account aan maakt voor wat onzin, maar ik zat er gewoon echt mee. Dat kunnen jullie ''prut'' vinden, maar ik hoopte toch op wat vriendelijk advies. Dat haalt niet weg dat het wel goed advies was.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:59 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Ik maak je niet belachelijk, ik meen oprecht wat ik zeg. Als je hem wil verstikken moet je vooral elke keer dit onderwerp aansnijden. Misschien is het niet wat je wil horen, maar het is wel het meest oprechte advies.

Ik vind het trouwens raar dat hij in het begin van de relatie zo uitgebreid over zijn ex heeft lopen vertellen, in dat licht begrijp ik nu ook waarom je er zo mee bezig bent en waarom je misschien onzeker bent en jezelf met die ex vergelijkt. Dus mijn vraag heeft nu juist voor opheldering en begrip gezorgd.

Als hij uitgebreid over die relatie heeft verteld en er niet overheen was is het namelijk niet zo gek dat jij daar in bent blijven hangen. Er speelt dan echter een heel ander probleem dan het wel of niet vieren van halfjaartjes, en dat is iets wat je mijns inziens wel bespreekbaar zou moeten maken zodat die onzekerheid bij jou kan worden weggenomen, dat kan als jij er van overtuigd raakt dat hij nu wel echt over zijn ex heen is en dat jullie relatie niet minder is dan zijn vorige.
De onzekerheid naar z'n ex zit er misschien nog in lichte mate, maar daar is hij van op de hoogte en houdt hij ook gewoon rekening mee. En die onzekerheid is alleen maar aan het dalen. Maar wellicht dat dat mijn vraagstelling dus wel beinvloedde. Maar ik weet nu dat ik me te druk maak om niks. In het dagelijks leven is hij namelijk zo attent als wat, etc.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Iedereen gaat ervan uit dat je een vrouw bent, maar je hebt een icoontje van een man.
Ben je nu eigenlijk een man of een vrouw? :@

Ik ging er eerlijk gezegd ook vanuit dat je een vrouw was door je OP maar dat zou dus zomaar
anders kunnen zijn :D

Voor de rest snap ik best dat je het leuk zou vinden als hij een datum zou onthouden maar
ik weet alleen nog mijn trouwdatum, voor de rest weet ik écht de datum niet meer waarop
we verkering kregen :') dat is trouwens ook al héél lang geleden :P en een trouwdag hebben
we eigenlijk ook nog nooit gevierd :D
Ik ben inderdaad een man. Dat ga ik er niet speciaal bij benoemen. Iedere relatie is immers hetzelfde in de grote lijnen, of het nou een hetero relatie is of niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2013 16:06:44 ]
pi_126907826
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad een man. Dat ga ik er niet speciaal bij benoemen. Iedere relatie is immers hetzelfde in de grote lijnen, of het nou een hetero relatie is of niet.
Hélemaal waar! :D Maar volgens mij gingen er meerdere mensen vanuit dat je een vrouw was
gezien alle commentaren :+
pi_126907867
quote:
14s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Hélemaal waar! :D Maar volgens mij gingen er meerdere mensen vanuit dat je een vrouw was
gezien alle commentaren :+
Ja, altijd leuk als je een zeikwijf wordt genoemd :)
  donderdag 23 mei 2013 @ 16:08:00 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126907878
quote:
Ja. En dat gaf ik ook al eerder aan. Maar ik denk wel dat er vriendelijker manieren waren om dat kenbaar te maken. Ik ben niet een of enige bot die speciaal een account aan maakt voor wat onzin, maar ik zat er gewoon echt mee. Dat kunnen jullie ''prut'' vinden, maar ik hoopte toch op wat vriendelijk advies. Dat haalt niet weg dat het wel goed advies was.

Het gaat om het advies, niet om de geparfumeerde verpakking eromheen. Probeer het ook als zodanig te zien.
pi_126907905
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja, altijd leuk als je een zeikwijf wordt genoemd :)
:D _O- dat bedoel ik!
  donderdag 23 mei 2013 @ 16:09:06 #106
388977 NotGuilty
Cuéntamelo
pi_126907940
quote:

De onzekerheid naar z'n ex zit er misschien nog in lichte mate, maar daar is hij van op de hoogte en houdt hij ook gewoon rekening mee. En die onzekerheid is alleen maar aan het dalen. Maar wellicht dat dat mijn vraagstelling dus wel beinvloedde. Maar ik weet nu dat ik me te druk maak om niks. In het dagelijks leven is hij namelijk zo attent als wat, etc.

Dan zou ik me er serieus niet druk over maken, zie mijn post ergens hier boven over mijn eigen vriend.
Als jij het wel wil vieren dan regel je wat en vier je het, maar niet druk over maken dat hij er verder niet op let. ;)
pi_126911230
quote:
pi_126911454
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:23 schreef CarbonC het volgende:

[..]

er waren er meer hoor... :+

quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:53 schreef Williambrons het volgende:

[..]

whaha, wetenschap wijst uit dat een jaloerse vrouw beter onderzoek doet als de FBI,
dus niks tegen jou TS, maar het zit in het bloed.
pi_126911588
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

er waren er meer hoor... :+

[..]

Hmm: ik zal in het vervolg het hele topic eens doorlezen voor ik reageer...
  donderdag 23 mei 2013 @ 18:58:07 #110
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_126914799
Sinds wanneer is 1,5 jaar een mijlpaal?
En verders, til er niet te zwaar aan, ik ben zelf zo vergeetachtig als wat en ik vergeet dat soort zaken ook als ik het niet in mijn agenda zet, maar dat betekend niet dat ik niet van mijn vriend hou, ik hou juist enorm veel van hem, ik ben gewoon slecht in dat soort dingen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_126915065
Ik krijg altijd jeuk van het "moeten" vieren van stompzinnige dingen zoals dit.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_126921834
Ik was anderhalf eigenlijk ook vergeten, omdat het gewoon geen mijlpaal is :P
En zeker niet een dag waarover je het al weken van tevoren hoeft te hebben :')
pi_126972314
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 13:38 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik vond je op basis van de OP een zeurkous, maar ditr vind ik dan weer een sportieve reactie :)
Whatever...
  vrijdag 24 mei 2013 @ 23:57:52 #114
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_126972382
quote:

Goed zo, en het maakte het topic ook een stuk vermakelijker _O-.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')