Je viert dat je het nog steeds leuk hebt samen. Dat vind ik niet zo gek.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:33 schreef Buitendam het volgende:
Sowieso 'vieren' dat je bij elkaar bent... Ik blijf dat raar vinden. Alsof je een levensbedreigende ziekte met je meedraagt, maar ieder jaar viert dat je er niet aan bent bezweken.![]()
Dat vier je toch niet op bepaalde data? Dat uit zich toch gewoon in je gedrag naar elkaar toe. Je hebt toch ook niet altijd een exacte dag dat 'het' vanaf dan leuk is samen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je viert dat je het nog steeds leuk hebt samen. Dat vind ik niet zo gek.
Niet bepaald. Ik betaal namelijk altijd.quote:
Bijna 2,5 jaar. Op mijn verjaardag denkt hij er altijd wel aan, wat ik zeer waardeer. Maar daarbuiten komt alles van mijn kant af.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef zarGon het volgende:
Ben je nou 1,5 of 2,5 jaar samen? En verrast hij je weleens met uitjes?
Ik heb ongeveer 5 jaar wat met mijn ex gehad. Lees je het goed, ik typte 'ongeveer'. Ik lette namelijk totaal niet op die data, zij gelukkig ook niet. Een datum is maar een datum. Echte mijlpalen zijn dingen als eerste vakantie, samenwonen, dat soort dingen. Ik denk dat je er te veel belang aan hecht en daarom te veel van hem verwacht.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Niet bepaald. Ik betaal namelijk altijd.
En het gaat me niet alleen om de komende mijlpaal, maar in het algemeen. Als je 1 of 2 jaar samen bent wil je dat toch vieren. Ik vind het niet gek dat ik het wat raar vind dat hij wel altijd enthousiast uitjes plande in z'n vorige relatie, maar dat ik nu altijd degene moet zijn met het initiatief. En wat mij betreft hoeft er dan niet eens wat te gebeuren..maar het lijkt alsof hij er sowieso niet bij stilstaat, en dat is wat ik enigszins raar vind. Maar misschien overdrijf ik wel gewoon.
[..]
Bijna 2,5 jaar. Op mijn verjaardag denkt hij er altijd wel aan, wat ik zeer waardeer. Maar daarbuiten komt alles van mijn kant af.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:30 schreef beelz het volgende:
Zeik niet zo, als je wat wil doen met die 'speciale' dagen dan ga je maar fijn naar de Libelle zomerweken met je labiele vriendinnetjes. Mannen moeten die onzin niet.
Jij geeft er een wat rare interpretatie aan. Alsof wanneer je zo'n datum viert je de rest van de tijd maar wat lauw bent over je relatie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat vier je toch niet op bepaalde data? Dat uit zich toch gewoon in je gedrag naar elkaar toe. Je hebt toch ook niet altijd een exacte dag dat 'het' vanaf dan leuk is samen.
Als het hetzelfde is hoef je het ook niet als speciale dag te bestempelen. Misschien hebben TS en haar vriend wel een fantastische relatie, maar juist door de gedwongen speciale momenten wordt ze onzeker en voelt ze tegenstrijdigheden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij geeft er een wat rare interpretatie aan. Alsof wanneer je zo'n datum viert je de rest van de tijd maar wat lauw bent over je relatie.
breng dr nou niet op ideeenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef pietje9k het volgende:
Het vieren van ''zo lang zijn wij bij elkaar'' is geen mannen ding. Waarschijnlijk weet hij niet eens wat de ''officiële'' startdatum van de relatie is.
Zijn hier serieus mensen die de verjaardag van hun partner vergeten dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:40 schreef Seven. het volgende:
Hij denkt wel aan je verjaardag, dat is al iets. En verder: waarom zo geforceerd iets doen op die ene dag? Gewoon lekker spontaan weekendjes weggaan, vind ik persoonlijk veel leuker. En die halve jaren willen vieren: dat snap ik echt niet.
Ja dat is normaal. Ik zou echt knettergek worden als mijn vriend elk half jaar als een mijlpaal ziet en en dat moet gaan vieren, laat staan als ik dan ook nog commentaar krijg dat ik dat niet doe. Je bent toch geen 16? Dat je elk half jaartje moet vieren? Ik weet de precieze datum ook nooit, ik weet hooguit dat het in een bepaald jaar zoveel jaar is. Als jij het wil vieren is daar niks mis mee, maar ga niet je vriend met zulke verplichtingen belasten, dat kan nog eens averechts gaan werken. Stop ook met vergelijkingen met zijn ex maken, dat is nog irritanter.quote:
en dit :quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik zit er nu een beetje aan te denken om het er gewoon niet meer over te hebben
met dit soort dingen moet je gewoon echt serieus stoppen want het gaat echt helemaal nergens over. En nee, dat hij het niet boeiend vindt heeft niets te maken met of hij wel of niet van je houdt. Lijkt net een slechte roman dit zeg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
en af te wachten of hij er uit zichzelf nog over begint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:48 schreef Messina het volgende:
Als mijn vriend ons 20 maanden jubileum overslaat mep ik 'm mooi met de krant.Groot gelijk. 2x sex per jaar is wel erg weinig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeik niet zo, als je wat wil doen met die 'speciale' dagen dan ga je maar fijn naar de Libelle zomerweken met je labiele vriendinnetjes. Mannen moeten die onzin niet.
Nee, elk half jaar je relatie willen vieren is obsessief gedrag. Je bent doorgedraaid en je stelt je aan. Dat of je bent 14 jaar met een zo'n puberachtig romantisch idee over relaties.quote:
Heerlijk zwart-wit weer: de mannetjes in dit hokje, de vrouwtjes in dat hokje. En geen enkele ruimte voor nuance, want dat kunnen de mannetjes niet aan met hun testosteronhersentjes.quote:
Er zijn een heleboel mannen die dingen kunnen onthouden. De meeste mannen die het 'niet kunnen' zijn gewoon lui. Volgens mij is het systeem 'agenda' voor dat soort types uitgevonden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heerlijk zwart-wit weer: de mannetjes in dit hokje, de vrouwtjes in dat hokje. En geen enkele ruimte voor nuance, want dat kunnen de mannetjes niet aan met hun testosteronhersentjes.
Sommige mensen (m/v) hechten gewoon minder waarde aan een arbitraire hoeveelheid dagen sinds een gebeurtenis. Ik vier ook niet elke verjaardag van de eerste keer dat ik seks had. Of voor het eerst mijn eigen dekbed moest kopen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:09 schreef Deckard het volgende:
[..]
Er zijn een heleboel mannen die dingen kunnen onthouden. De meeste mannen die het 'niet kunnen' zijn gewoon lui. Volgens mij is het systeem 'agenda' voor dat soort types uitgevonden.
Het gaat ook meer om het idee dat je samen met elkaar bent ipv de hoeveelheid aan dagen. En daarvoor kunnen dat soort mijlpalen zich het beste aan ontlenen. Net zoals je jarig bent.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sommige mensen (m/v) hechten gewoon minder waarde aan een arbitraire hoeveelheid dagen sinds een gebeurtenis. Ik vier ook niet elke verjaardag van de eerste keer dat ik seks had. Of voor het eerst mijn eigen dekbed moest kopen.
dat klopt, je vermeld het ook daarna nog 6-maal in de OP..quote:
Oftewel je bent jaloers?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
dat ik het wat raar vond dat ik overal het initiatief voor moet nemen, terwijl hij dat wel over had voor z'n vorige relatie
Dit, 1 jaar oke, 2 jaar prima, 3 jaar nog steeds prima, maar 2,5 jaar, wtf.... Daar sta ik ook niet bij stil.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:30 schreef Copycat het volgende:
2,5 jaar ... Daar sta je toch ook niet bij stil?
thanks.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:57 schreef Deckard het volgende:
Wat een prachtig gedicht van williambrons.
Hier bijna 4 jaar samen ondertussen, maar we vieren die 'speciale dag' echt niet jaarlijks. Het is dat we de datum weten, maar verder besteden we daar geen enkele aandacht aan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Niet bepaald. Ik betaal namelijk altijd.
En het gaat me niet alleen om de komende mijlpaal, maar in het algemeen. Als je 1 of 2 jaar samen bent wil je dat toch vieren. Ik vind het niet gek dat ik het wat raar vind dat hij wel altijd enthousiast uitjes plande in z'n vorige relatie, maar dat ik nu altijd degene moet zijn met het initiatief. En wat mij betreft hoeft er dan niet eens wat te gebeuren..maar het lijkt alsof hij er sowieso niet bij stilstaat, en dat is wat ik enigszins raar vind. Maar misschien overdrijf ik wel gewoon.
[..]
Bijna 2,5 jaar. Op mijn verjaardag denkt hij er altijd wel aan, wat ik zeer waardeer. Maar daarbuiten komt alles van mijn kant af.
jah, maar die datum is speciaal....quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hier bijna 4 jaar samen ondertussen, maar we vieren die 'speciale dag' echt niet jaarlijks. Het is dat we de datum weten, maar verder besteden we daar geen enkele aandacht aan.
Door het jaar heen ondernemen we samen al veel leuke dingen en gaan we weg etc, ik zie de meerwaarde niet echt in van perse dingen gaan ondernemen op die dag.
We weten beide niet eens de precieze datum..quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hier bijna 4 jaar samen ondertussen, maar we vieren die 'speciale dag' echt niet jaarlijks. Het is dat we de datum weten, maar verder besteden we daar geen enkele aandacht aan.
Dit ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:48 schreef Life2.0 het volgende:
wil je een cadeautje omdat hij bij je blijft?
nee, denk het niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:59 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik heb al jaren met mijn meiske en ik vergeet al die mijlpalen ook. Laatst gingen we op een willekeurig moment (althans dat dacht ik) uit eten en toen ik vroeg wat de reden was, keek zij mij boos aan.
Het is een mannending, I guess.
dat laatste jah, het moment dat je samen besluit samen verder te gaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:02 schreef Kandijfijn het volgende:
Wanneer is de officiele datum dat je eigenlijk samen bent?
Eerste keer zoenen? Eerste keer neuken? Eerste keer daten? Eerste keer dat je besluit samen met elkaar verder te willen?
Ik neem juist altijd het initiatief. Ik betaal tevens ook altijd. Ik vond het dan niet zo raar om te denken dat het dan niet vervelend zou zijn dat hij er ook uit zichzelf eens aan zou denken. Hoeft hij niet eens wat te plannen, maar er gewoon puur aan denken zou al voldoende zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:37 schreef Williambrons het volgende:
haha ik vind dit best wel grappig.
ik denk dat je man in zijn vorige relatie iets gezien heeft waarbij hij de gedachten heeft gekregen.
flikker nu toch allemaal maar lekker op.
het is vervelend voor jou, en ik snap heel goed dat je iets wilt gaan doen.
maar neem dan zelf het initiatief.
je zit nu te ploeteren dat HIJ geen initiatief neemt.
maar JIJ doet het net zo min, je hebt SAMEN een relatie.
ja ik snap je.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Bedankt voor de reacties allemaal. Dan maak ik me inderdaad nergens druk om. Misschien ben ik dan ook gewoon jaloers omdat hij het initiatief wel altijd nam in zijn vorige relatie.
[..]
Ik neem juist altijd het initiatief. Ik betaal tevens ook altijd. Ik vond het dan niet zo raar om te denken dat het dan niet vervelend zou zijn dat hij er ook uit zichzelf eens aan zou denken. Hoeft hij niet eens wat te plannen, maar er gewoon puur aan denken zou al voldoende zijn.
Maar ik stel me blijkbaar aan. Bedankt voor de reacties in ieder geval!
Och, voor ons is de datum wat minder speciaal hoor. We hebben de datum ook maar achteraf gekozen. We waren voor die datum ook al met elkaar aan het flirten en beetje rommelen. Op welk moment onze relatie nou echt 'een relatie' is geworden valt dus ook over te discussiëren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:22 schreef Williambrons het volgende:
[..]
jah, maar die datum is speciaal....
het is jullie datum, ik ben ook van mening dat er op die dag best iets extra's mag gebeuren.
vind alleen niet dat het verwacht mag worden van de man, dat hij het iniatief neemt.
august vind jij een trouwdag dan wel een dag dat je uit eten gaat etc?
of ook niet?
Dat je een gebeurtenis zoals x-jaar samen zijn niet viert, wil niet meteen zeggen dat je gemakzuchtig in je relatie zit hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:51 schreef McBrannagh het volgende:
Mannen zijn zo gemakzuchtig in een relatie dat ze meestal raar opkijken als hun vriendin ineens een ander blijkt te hebben die ze wel nog die aandacht geven die vrouwen nodig hebben.
Tip, bekijk je relatie iedere dag alsof het de eerste keer en misschien wel de laatste keer is dat je haar ziet.
Je leeft maar een keer en ingeslapen slome types zijn een horror voor vrouwen.
waarom wel als je zoveel jaar samenwoont dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:07 schreef formerjellybean het volgende:
Ik snap het niet zo, als je nou getrouwd bent of zoveel jaar samenwoont , dan kan ik me er iets bij voorstellen maar het bijhouden hoelang je in een relatie zit , dat snap ik niet zo ???
Het is vaak wel een teken aan de wand.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat je een gebeurtenis zoals x-jaar samen zijn niet viert, wil niet meteen zeggen dat je gemakzuchtig in je relatie zit hoor
In het begin van onze relatie begon hij zelf uitgebreid te vertellen hoe de relatie met z'n ex was, duurde even voordat hij daar uberhaupt over heen was. Dus nee, dat heb ik niet uit hem getrokken of iets dergelijks. Sowieso verdien ik die hele toon niet, het enige wat ik wou bereiken met dit topic waren misschien wat andere ervaringen ermee. Mij belachelijk maken vind ik dus te ver gaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:22 schreef NotGuilty het volgende:
TS ik vraag me nog steeds af hoe jij aan al die informatie over zijn relatie met zijn ex komt
whaha, wetenschap wijst uit dat een jaloerse vrouw beter onderzoek doet als de FBI,quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:22 schreef NotGuilty het volgende:
TS ik vraag me nog steeds af hoe jij aan al die informatie over zijn relatie met zijn ex komt
maar zijn jouw(TS) vragen een beetje beantwoord? of je stelling?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
In het begin van onze relatie begon hij zelf uitgebreid te vertellen hoe de relatie met z'n ex was, duurde even voordat hij daar uberhaupt over heen was. Dus nee, dat heb ik niet uit hem getrokken of iets dergelijks. Sowieso verdien ik die hele toon niet, het enige wat ik wou bereiken met dit topic waren misschien wat andere ervaringen ermee. Mij belachelijk maken vind ik dus te ver gaan.
Maar zie je inmiddels wel in dat je je druk maakt om een futiliteit?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
In het begin van onze relatie begon hij zelf uitgebreid te vertellen hoe de relatie met z'n ex was, duurde even voordat hij daar uberhaupt over heen was. Dus nee, dat heb ik niet uit hem getrokken of iets dergelijks. Sowieso verdien ik die hele toon niet, het enige wat ik wou bereiken met dit topic waren misschien wat andere ervaringen ermee. Mij belachelijk maken vind ik dus te ver gaan.
Ik maak je niet belachelijk, ik meen oprecht wat ik zeg. Als je hem wil verstikken moet je vooral elke keer dit onderwerp aansnijden. Misschien is het niet wat je wil horen, maar het is wel het meest oprechte advies.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Iedereen gaat ervan uit dat je een vrouw bent, maar je hebt een icoontje van een man.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Bij de volgende mijlpaal wil ik wel met je mee hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ben over ongeveer 3 weken 2,5 jaar samen met m'n vriend. Het valt me echter steeds vaker op dat ik degene ben die het vaakst naar die dagen uit kijkt, en ze herinnert. Hij heeft een eerdere relatie gehad, en bij de viering van hun 1 jaar samen zijn gingen ze uitgebreid een weekendje weg wat hij helemaal had gepland ( omdat z'n ex echt nooit initiatief nam ). Vlak na dat weekendje weg raakte het uit. Toen wij 1 jaar samen waren wou ik ook graag een weekendje weg, maar werd het uiteindelijk toch iets simpels door iets thuis te laten bezorgen. Hele fijne dag gehad, maar toch voelde het wat raar, alsof hij het ''luxe'' al had gebruikt voor z'n ex. 1,5 jaar samen zijn heb ik hem meegenomen voor een etentje, maar ook dat moest van mij af komen. Bij het 2 jaar samen zijn wou ik graag een weekendje weg, en daar ging hij uiteindelijk ook wel mee akkoord, maar wederom..het moest van mijn kant komen. Nu...paar weken voor de 2,5 jaar mijlpaal heeft hij er uit zichzelf nog geen woord over vuilgemaakt. Toen ik het benoemde was zijn reactie : ''Oja..'', en paar seconden later was hij weer afgeleid. Eerder vanavond erover gehad, en dat ik het wat raar vond dat ik overal het initiatief voor moet nemen, terwijl hij dat wel over had voor z'n vorige relatie. Hij reageerde dat hij in het algemeen slecht is met datums, maar dat hij er altijd wel bij stilstaat als de dag nadert. Maar dat het nog altijd onbewust wel meespeelt dat zijn vorige relatie na zo'n mijlpaal uitraakte..en dat hij daarom wat terughoudender is met die datums.
Is dit normaal? Ik kan enigszins snappen dat hij bij ons 1 jaar samen zijn een wat raar gevoel zou hebben omdat het toen mis ging met z'n ex, maar we zijn nu inmiddels 1,5 jaar samen. Ik zit er nu een beetje aan te denken om het er gewoon niet meer over te hebben en af te wachten of hij er uit zichzelf nog over begint. Heeft iemand nog soortgelijke ervaringen?
Ja. En dat gaf ik ook al eerder aan. Maar ik denk wel dat er vriendelijker manieren waren om dat kenbaar te maken. Ik ben niet een of enige bot die speciaal een account aan maakt voor wat onzin, maar ik zat er gewoon echt mee. Dat kunnen jullie ''prut'' vinden, maar ik hoopte toch op wat vriendelijk advies. Dat haalt niet weg dat het wel goed advies was.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar zie je inmiddels wel in dat je je druk maakt om een futiliteit?
De onzekerheid naar z'n ex zit er misschien nog in lichte mate, maar daar is hij van op de hoogte en houdt hij ook gewoon rekening mee. En die onzekerheid is alleen maar aan het dalen. Maar wellicht dat dat mijn vraagstelling dus wel beinvloedde. Maar ik weet nu dat ik me te druk maak om niks. In het dagelijks leven is hij namelijk zo attent als wat, etc.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:59 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik maak je niet belachelijk, ik meen oprecht wat ik zeg. Als je hem wil verstikken moet je vooral elke keer dit onderwerp aansnijden. Misschien is het niet wat je wil horen, maar het is wel het meest oprechte advies.
Ik vind het trouwens raar dat hij in het begin van de relatie zo uitgebreid over zijn ex heeft lopen vertellen, in dat licht begrijp ik nu ook waarom je er zo mee bezig bent en waarom je misschien onzeker bent en jezelf met die ex vergelijkt. Dus mijn vraag heeft nu juist voor opheldering en begrip gezorgd.
Als hij uitgebreid over die relatie heeft verteld en er niet overheen was is het namelijk niet zo gek dat jij daar in bent blijven hangen. Er speelt dan echter een heel ander probleem dan het wel of niet vieren van halfjaartjes, en dat is iets wat je mijns inziens wel bespreekbaar zou moeten maken zodat die onzekerheid bij jou kan worden weggenomen, dat kan als jij er van overtuigd raakt dat hij nu wel echt over zijn ex heen is en dat jullie relatie niet minder is dan zijn vorige.
Ik ben inderdaad een man. Dat ga ik er niet speciaal bij benoemen. Iedere relatie is immers hetzelfde in de grote lijnen, of het nou een hetero relatie is of niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Iedereen gaat ervan uit dat je een vrouw bent, maar je hebt een icoontje van een man.
Ben je nu eigenlijk een man of een vrouw?![]()
Ik ging er eerlijk gezegd ook vanuit dat je een vrouw was door je OP maar dat zou dus zomaar
anders kunnen zijn![]()
Voor de rest snap ik best dat je het leuk zou vinden als hij een datum zou onthouden maar
ik weet alleen nog mijn trouwdatum, voor de rest weet ik écht de datum niet meer waarop
we verkering kregendat is trouwens ook al héél lang geleden
en een trouwdag hebben
we eigenlijk ook nog nooit gevierd
Hélemaal waar!quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een man. Dat ga ik er niet speciaal bij benoemen. Iedere relatie is immers hetzelfde in de grote lijnen, of het nou een hetero relatie is of niet.
Ja, altijd leuk als je een zeikwijf wordt genoemdquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hélemaal waar!Maar volgens mij gingen er meerdere mensen vanuit dat je een vrouw was
gezien alle commentaren
Het gaat om het advies, niet om de geparfumeerde verpakking eromheen. Probeer het ook als zodanig te zien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ja. En dat gaf ik ook al eerder aan. Maar ik denk wel dat er vriendelijker manieren waren om dat kenbaar te maken. Ik ben niet een of enige bot die speciaal een account aan maakt voor wat onzin, maar ik zat er gewoon echt mee. Dat kunnen jullie ''prut'' vinden, maar ik hoopte toch op wat vriendelijk advies. Dat haalt niet weg dat het wel goed advies was.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, altijd leuk als je een zeikwijf wordt genoemd
Dan zou ik me er serieus niet druk over maken, zie mijn post ergens hier boven over mijn eigen vriend.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
De onzekerheid naar z'n ex zit er misschien nog in lichte mate, maar daar is hij van op de hoogte en houdt hij ook gewoon rekening mee. En die onzekerheid is alleen maar aan het dalen. Maar wellicht dat dat mijn vraagstelling dus wel beinvloedde. Maar ik weet nu dat ik me te druk maak om niks. In het dagelijks leven is hij namelijk zo attent als wat, etc.
er waren er meer hoor...quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:53 schreef Williambrons het volgende:
[..]
whaha, wetenschap wijst uit dat een jaloerse vrouw beter onderzoek doet als de FBI,
dus niks tegen jou TS, maar het zit in het bloed.
Hmm: ik zal in het vervolg het hele topic eens doorlezen voor ik reageer...quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
er waren er meer hoor...
[..]
Ik vond je op basis van de OP een zeurkous, maar ditr vind ik dan weer een sportieve reactiequote:Op donderdag 23 mei 2013 13:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Bedankt voor de reacties allemaal. Dan maak ik me inderdaad nergens druk om. Misschien ben ik dan ook gewoon jaloers omdat hij het initiatief wel altijd nam in zijn vorige relatie.
[..]
Ik neem juist altijd het initiatief. Ik betaal tevens ook altijd. Ik vond het dan niet zo raar om te denken dat het dan niet vervelend zou zijn dat hij er ook uit zichzelf eens aan zou denken. Hoeft hij niet eens wat te plannen, maar er gewoon puur aan denken zou al voldoende zijn.
Maar ik stel me blijkbaar aan. Bedankt voor de reacties in ieder geval!
Goed zo, en het maakte het topic ook een stuk vermakelijkerquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ben inderdaad een man. Dat ga ik er niet speciaal bij benoemen. Iedere relatie is immers hetzelfde in de grote lijnen, of het nou een hetero relatie is of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |