Je viert dat je het nog steeds leuk hebt samen. Dat vind ik niet zo gek.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:33 schreef Buitendam het volgende:
Sowieso 'vieren' dat je bij elkaar bent... Ik blijf dat raar vinden. Alsof je een levensbedreigende ziekte met je meedraagt, maar ieder jaar viert dat je er niet aan bent bezweken.![]()
Dat vier je toch niet op bepaalde data? Dat uit zich toch gewoon in je gedrag naar elkaar toe. Je hebt toch ook niet altijd een exacte dag dat 'het' vanaf dan leuk is samen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je viert dat je het nog steeds leuk hebt samen. Dat vind ik niet zo gek.
Niet bepaald. Ik betaal namelijk altijd.quote:
Bijna 2,5 jaar. Op mijn verjaardag denkt hij er altijd wel aan, wat ik zeer waardeer. Maar daarbuiten komt alles van mijn kant af.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef zarGon het volgende:
Ben je nou 1,5 of 2,5 jaar samen? En verrast hij je weleens met uitjes?
Ik heb ongeveer 5 jaar wat met mijn ex gehad. Lees je het goed, ik typte 'ongeveer'. Ik lette namelijk totaal niet op die data, zij gelukkig ook niet. Een datum is maar een datum. Echte mijlpalen zijn dingen als eerste vakantie, samenwonen, dat soort dingen. Ik denk dat je er te veel belang aan hecht en daarom te veel van hem verwacht.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Niet bepaald. Ik betaal namelijk altijd.
En het gaat me niet alleen om de komende mijlpaal, maar in het algemeen. Als je 1 of 2 jaar samen bent wil je dat toch vieren. Ik vind het niet gek dat ik het wat raar vind dat hij wel altijd enthousiast uitjes plande in z'n vorige relatie, maar dat ik nu altijd degene moet zijn met het initiatief. En wat mij betreft hoeft er dan niet eens wat te gebeuren..maar het lijkt alsof hij er sowieso niet bij stilstaat, en dat is wat ik enigszins raar vind. Maar misschien overdrijf ik wel gewoon.
[..]
Bijna 2,5 jaar. Op mijn verjaardag denkt hij er altijd wel aan, wat ik zeer waardeer. Maar daarbuiten komt alles van mijn kant af.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:30 schreef beelz het volgende:
Zeik niet zo, als je wat wil doen met die 'speciale' dagen dan ga je maar fijn naar de Libelle zomerweken met je labiele vriendinnetjes. Mannen moeten die onzin niet.
Jij geeft er een wat rare interpretatie aan. Alsof wanneer je zo'n datum viert je de rest van de tijd maar wat lauw bent over je relatie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat vier je toch niet op bepaalde data? Dat uit zich toch gewoon in je gedrag naar elkaar toe. Je hebt toch ook niet altijd een exacte dag dat 'het' vanaf dan leuk is samen.
Als het hetzelfde is hoef je het ook niet als speciale dag te bestempelen. Misschien hebben TS en haar vriend wel een fantastische relatie, maar juist door de gedwongen speciale momenten wordt ze onzeker en voelt ze tegenstrijdigheden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij geeft er een wat rare interpretatie aan. Alsof wanneer je zo'n datum viert je de rest van de tijd maar wat lauw bent over je relatie.
breng dr nou niet op ideeenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef pietje9k het volgende:
Het vieren van ''zo lang zijn wij bij elkaar'' is geen mannen ding. Waarschijnlijk weet hij niet eens wat de ''officiële'' startdatum van de relatie is.
Zijn hier serieus mensen die de verjaardag van hun partner vergeten dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:40 schreef Seven. het volgende:
Hij denkt wel aan je verjaardag, dat is al iets. En verder: waarom zo geforceerd iets doen op die ene dag? Gewoon lekker spontaan weekendjes weggaan, vind ik persoonlijk veel leuker. En die halve jaren willen vieren: dat snap ik echt niet.
Ja dat is normaal. Ik zou echt knettergek worden als mijn vriend elk half jaar als een mijlpaal ziet en en dat moet gaan vieren, laat staan als ik dan ook nog commentaar krijg dat ik dat niet doe. Je bent toch geen 16? Dat je elk half jaartje moet vieren? Ik weet de precieze datum ook nooit, ik weet hooguit dat het in een bepaald jaar zoveel jaar is. Als jij het wil vieren is daar niks mis mee, maar ga niet je vriend met zulke verplichtingen belasten, dat kan nog eens averechts gaan werken. Stop ook met vergelijkingen met zijn ex maken, dat is nog irritanter.quote:
en dit :quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik zit er nu een beetje aan te denken om het er gewoon niet meer over te hebben
met dit soort dingen moet je gewoon echt serieus stoppen want het gaat echt helemaal nergens over. En nee, dat hij het niet boeiend vindt heeft niets te maken met of hij wel of niet van je houdt. Lijkt net een slechte roman dit zeg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
en af te wachten of hij er uit zichzelf nog over begint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:48 schreef Messina het volgende:
Als mijn vriend ons 20 maanden jubileum overslaat mep ik 'm mooi met de krant.Groot gelijk. 2x sex per jaar is wel erg weinig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |