quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:57 schreef Spewey het volgende:
Toen ik m'n vk vertelde dat we 7 juni op vakantie gaan zei ze ook dat ik dan 5 juni even een verklaring langs moest halen, ookal ben ik dan 'pas' 24 weken.
Ik zei dat ik zo'n verklaring echt niet nodig had waarop ze een beetje geërgerd zei
"Bij de gate geloven ze nooit dat je pas 24 weken bent"
"Ja maar we gaan met de auto"
Lolquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:57 schreef Spewey het volgende:
Toen ik m'n vk vertelde dat we 7 juni op vakantie gaan zei ze ook dat ik dan 5 juni even een verklaring langs moest halen, ookal ben ik dan 'pas' 24 weken.
Ik zei dat ik zo'n verklaring echt niet nodig had waarop ze een beetje geërgerd zei
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:57 schreef Spewey het volgende:
Leuk! Waar gaat de reis heen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:17 schreef Limone het volgende:
Ik heb nog nooit All inclusive 'gedaan'Nu wil ik dat een keer gedaan hebben voordat de baby er is.
Nog nergens. Volgens mijn man kan ik zoveel willenquote:
Oh heerlijk, is ook een optie als ik besluit een nog lager budget te hebben. Altijd fijn en lekker niets. Maar ik heb zo'n behoefte aan zon, jurkje aan, slippertjes aan en lekker eten op de boulevard. Zin in!!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:16 schreef Cwen het volgende:
We gaan naar Zeeland, lekker uitwaaien... Gaan al vanaf de middelbare school met z'n allen om, dus heerlijk relaxed!
Dit dusquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:16 schreef Cwen het volgende:
We gaan naar Zeeland, lekker uitwaaien... Gaan al vanaf de middelbare school met z'n allen om, dus heerlijk relaxed!
Verdere vakantie zit er niet in, want ik kan niet alles meer. Volgend jaar beter!
Mijn vriend wil graag het nummer van je man, om te vragen hoe hij dit voor elkaar krijgtquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:22 schreef Limone het volgende:
[..]
Nog nergens. Volgens mijn man kan ik zoveel willen
Nou, ik ben vorig jaar zwanger op vakantie geweest, en ik kon hoog of laag springen, ik moest door het poortje...quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:34 schreef Spirit82 het volgende:
Handig ook om bij je te hebben als je niet door de scanner wilt bij de douane omdat je zwanger bent. Is volgens mij nooit aangetoond dat het kwaad kan, maar ik deed het liever niet, just in case
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:46 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Mijn vriend wil graag het nummer van je man, om te vragen hoe hij dit voor elkaar krijgt![]()
Dat verschilt waarschijnlijjk per bestemming, ikquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:48 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
All-inclusive is trouwens minder tof dan het klinkt hoor. Elke avond hetzelfde eten gaat na een paar dagen echt tegen staan. Het enige wat leuk is aan all-inclusive is alle cocktails die op de kaart staan uitproberen. Heb je in zwangere toestand alleen zo weinig aan
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |