Ferrari-rood, de uitslag van de test weet ik nog niet, moeten ze eerst in heb lab onderzoeken, de test werkt niet met vingerprikjes en zon diabetes check aparaat (weet niet hoe zo iets heet). Op zich wel jammer want dan zou ik meteen de uitslag weten, maar het zal zo wel betrouwbaarder zijn denk ik.
Ik word door de vk gebeld als de uitslag binnen is en niet voed blijkt te zijn. Maar omdat ik toch wel erg nieuwsgierig ben mag ik morgen of overmorgen tijdens het spreekuur even bellen of de uitslag al binnen is. Mocht het dan zo zijn dan kan ik het eerst even laten bezinken ipv dat ik meteen te horen krijg van 'dan en dan moet je naar de gyn en dan moet je naar de diabetesverpleegkundige' misschien dat ik dan zelfs gewoon zelf afspraken kan gaan plannen ipv me in bochten moeten gaan wringen op het werk..
Maarrr.. Misschien is het ook wel gewoon goed
Vakantie doen we hier nog even een weekendje weg naar een landalpark (kan mooi met een personeelsboeking

). Als ik 32 weken ben, gewoon lekker een beetje relaxen en misschien naar een dierentuin oid als ik me dan nog goed genoeg voel om zon afstand rond te slenteren en anders doen we wat anders.
Backpacktrip zou ik persoonlijk niet meer gaan plannen, je weet niet hoe je je tegen die tijd voelt (of gaat voelen tijdens zon trip) en of je dus nog wel zo veel kunt lopen als je zou willen, laat staan met bagage op je rug en een buik die ook stilaan begint te groeien. Zou zonde zijn als je het helemaal gepland hebt en je zou kort er voor moeten afzeggen of het blijkt tijdens de reis dat het niet gaat. Zou persoonlijk voor wat veiligers kiezen en dat je dan tzt bekijkt vanuit je vakantiebestemming welke tripjes en wandelingen wel of niet nog kunnen en als het minder goed gaat dat je reserve opties hebt die minder belastend zijn.
Bij de eerste zwangerschap had ik graag nog een weekendje Barcelona willen doen, maar wat we toen wilden vonden we eigenlijk te duur (vonden dat we het geld beter aan de babykamer ed konden besteden) achteraf ook erg blij dat we dag niet meer geboekt hadden aangezien ik rond te termijn dat we hadden willen gaan niet heel soepel meer was met lopen en ook geen lange afstanden meer kon lopen (en we tijdens zon stedentrip veelal lopend dingen ondernemen).
Maar goed het is natuurlijk voor iedereen verschillend hoe mobiel je bent in je zwangerschap en wat je van je zelf verwacht op zon reis, maar je kunt dat vooraf niet inschatten is mijn idee, het kan ineens veranderen.