quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:57 schreef Spewey het volgende:
Toen ik m'n vk vertelde dat we 7 juni op vakantie gaan zei ze ook dat ik dan 5 juni even een verklaring langs moest halen, ookal ben ik dan 'pas' 24 weken.
Ik zei dat ik zo'n verklaring echt niet nodig had waarop ze een beetje geërgerd zei
"Bij de gate geloven ze nooit dat je pas 24 weken bent"
"Ja maar we gaan met de auto"
Lolquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:57 schreef Spewey het volgende:
Toen ik m'n vk vertelde dat we 7 juni op vakantie gaan zei ze ook dat ik dan 5 juni even een verklaring langs moest halen, ookal ben ik dan 'pas' 24 weken.
Ik zei dat ik zo'n verklaring echt niet nodig had waarop ze een beetje geërgerd zei
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:57 schreef Spewey het volgende:
Leuk! Waar gaat de reis heen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:17 schreef Limone het volgende:
Ik heb nog nooit All inclusive 'gedaan'Nu wil ik dat een keer gedaan hebben voordat de baby er is.
Nog nergens. Volgens mijn man kan ik zoveel willenquote:
Oh heerlijk, is ook een optie als ik besluit een nog lager budget te hebben. Altijd fijn en lekker niets. Maar ik heb zo'n behoefte aan zon, jurkje aan, slippertjes aan en lekker eten op de boulevard. Zin in!!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:16 schreef Cwen het volgende:
We gaan naar Zeeland, lekker uitwaaien... Gaan al vanaf de middelbare school met z'n allen om, dus heerlijk relaxed!
Dit dusquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:16 schreef Cwen het volgende:
We gaan naar Zeeland, lekker uitwaaien... Gaan al vanaf de middelbare school met z'n allen om, dus heerlijk relaxed!
Verdere vakantie zit er niet in, want ik kan niet alles meer. Volgend jaar beter!
Mijn vriend wil graag het nummer van je man, om te vragen hoe hij dit voor elkaar krijgtquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:22 schreef Limone het volgende:
[..]
Nog nergens. Volgens mijn man kan ik zoveel willen
Nou, ik ben vorig jaar zwanger op vakantie geweest, en ik kon hoog of laag springen, ik moest door het poortje...quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:34 schreef Spirit82 het volgende:
Handig ook om bij je te hebben als je niet door de scanner wilt bij de douane omdat je zwanger bent. Is volgens mij nooit aangetoond dat het kwaad kan, maar ik deed het liever niet, just in case
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:46 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Mijn vriend wil graag het nummer van je man, om te vragen hoe hij dit voor elkaar krijgt![]()
Dat verschilt waarschijnlijjk per bestemming, ikquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:48 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
All-inclusive is trouwens minder tof dan het klinkt hoor. Elke avond hetzelfde eten gaat na een paar dagen echt tegen staan. Het enige wat leuk is aan all-inclusive is alle cocktails die op de kaart staan uitproberen. Heb je in zwangere toestand alleen zo weinig aan
.
Wat gek! Toen ik zei dat ik zwanger was werd ik begeleid op Schiphol en ook in het buitenland was het geen probleemquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:46 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Nou, ik ben vorig jaar zwanger op vakantie geweest, en ik kon hoog of laag springen, ik moest door het poortje....
Hee, die wist ik nog nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:34 schreef Spirit82 het volgende:
Handig ook om bij je te hebben als je niet door de scanner wilt bij de douane omdat je zwanger bent. Is volgens mij nooit aangetoond dat het kwaad kan, maar ik deed het liever niet, just in case
Ik geloof 8 weken pas ofzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee, die wist ik nog nietWel handig! Hoeveel weken was je toen?
Gehehequote:Op woensdag 22 mei 2013 20:46 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Mijn vriend wil graag het nummer van je man, om te vragen hoe hij dit voor elkaar krijgt![]()
Je gaat gewoon overtijd... Ik voel het! /Glazenbol uit/quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
En tevens: meld! 39 weken vandaag![]()
. Nooit gedacht zover te komen! Krijg nu wel steeds vaker als ik in de benen ben fikse pijnlijke steken laag in m'n onderbuik. Moet dan echt ff stilstaan. Weird.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:22 schreef Limone het volgende:
[..]
Nog nergens. Volgens mijn man kan ik zoveel willen![]()
Check! Ook al eens gehadquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:44 schreef martine1984 het volgende:
Vannacht zo raar gedroomd. Ik was bevallen van een zoon. Veel te vroeg. Zonder verloskundige of kraamhulp. Daarna schoonmoeder gebeld om het te vertellen. Eigen ouders helemaal vergeten in te lichten. S avonds was er een feest waar manlief heen wilde. Ik ging ook mee. Zoon was thuis (alleen denk ik) en zijn naam was ik vergeten.
Ik las luierstokjequote:Op donderdag 23 mei 2013 12:24 schreef Hilzillah het volgende:
mooie sticker verdiend bij de VK. Ze is uiterst verbaasd dat ze Olli overduidelijk kan voelen door de buik via het luisterstokje en dat ik dat dan vervolgens totaal niet voel. Hij lag iig dubbelgevouwen met zijn hoofd naar boven en het beneden gedeelte was leeg.
Wazig kind![]()
volgende week een groei echo
Nog niet gedaan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:17 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ik las luierstokje. Maar fijn dat je een sticker hebt. Is je kaart al bijna vol?
![]()
Maar ja, jij gaat tenminste naar de vk. Ik zal me morgen eindelijk eens aanmelden. Op een of andere manier nog niet echt aan toe gekomen.
Ja heel stom, ik hing de vorige keren ook al de dag er na aan de telefoon. En de kraamzorg had ik toen ook al geregeldquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:33 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Nog niet gedaan?Ik hing na het opdrogen van de test gelijk aan de telefoon
Hoeveel weken ben je nu? Mag je ook lekker snel voor een echo zonder 'echt' gewacht te hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:35 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ja heel stom, ik hing de vorige keren ook al de dag er na aan de telefoon. En de kraamzorg had ik toen ook al geregeld.
Net alsof het nu anders is. Maar het staat boven aan mijn to-do lijstje van morgenochtend.
Het is net privé chat zoquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:41 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Hoeveel weken ben je nu? Mag je ook lekker snel voor een echo zonder 'echt' gewacht te hebben
Het is echt mega rustig. Aanstaande babies misschien?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:43 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Het is net privé chat zo.
Ja klopt ik heb een grondige hekel aan inwendige echo dus ik geloof dat we dat station al gepasseerd zijn.
Ik ben komende zaterdag 7 weken, toch vanyel?
Oh is dat het?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:48 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Het is echt mega rustig. Aanstaande babies misschien?Ik ben de eerste keer met 6 en een beetje weken geweest en ook uitwendig (gelukkig) was niet iets waar ik naar uitkeek eigenlijk.
Als je let op eventuele malariagebieden kan het wel, malariapillen zijn een no go. Ik ben naar Azië geweest tussen 12-16 weken zwanger, ging helemaal prima! Iets rustiger tempo dan normaal alleenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:43 schreef Lelie81 het volgende:
Heerlijk al die vakantiepraat. Mijn vriend en ik wilden eigenlijk in het najaar nog gaan backpacken in Zuid Amerika. We hadden echt niet gedacht dat ik zo snel zwanger zou zijn. We twijfelen of we dat nu nog steeds willen. Ik durf eigenlijk niet zo goed maar dat is misschien wel helemaal niet nodig. Keuzes keuzes
Volgens mij is het altijd handig om een zwangerschapsverklaring te hebben als je gaat vliegen, aangezien ze niet aan je bolle buik kunnen zien hoe ver je bent. Met meer dan 30 weken willen vliegmaatschappijen nog wel eens moeilijk doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:43 schreef Limone het volgende:
Ik dacht eigenlijk datje pas bij 28 weken zo een brief voor het vliegen moest hebben
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:43 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Het is net privé chat zo.
Ja klopt ik heb een grondige hekel aan inwendige echo dus ik geloof dat we dat station al gepasseerd zijn.
Ik ben komende zaterdag 7 weken, toch vanyel?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:47 schreef Limone het volgende:
Ik heb geen enkel probleem met inwendige onderzoeken..Ik sta nog net niet binnen een minuut juichend in mijn blootje.![]()
![]()
Het enige vervelende vind ik als er zoveel nadruk op de koude eendenbek wordt gelegd. Ja het is koud. En ja, het voelt rot, maar zullen we er niet te veel woorden aan vuil maken?
Ja dat begrijp ik ook nooit zo goedquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:47 schreef Limone het volgende:
Ik heb geen enkel probleem met inwendige onderzoeken..Ik sta nog net niet binnen een minuut juichend in mijn blootje.![]()
![]()
Het enige vervelende vind ik als er zoveel nadruk op de koude eendenbek wordt gelegd. Ja het is koud. En ja, het voelt rot, maar zullen we er niet te veel woorden aan vuil maken?
Ik heb echt een hele regelmatige cyclus dus als ik een datum invoer op een site voor eventuele vruchtbare periode klopte het precies. Wel handig!quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
De grap is dat wij op 10 januari uitkomen en ook zaterdag 7 weken tellen, maar ze heeft een korte cyclus, dan telt ie net anders.
Zeg dat! En dan met zo'n draai even doorgraven nogquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel hadden ze me vorige week ff mogen waarschuwen dat toucheren op ontsluiting níet heel aangenaam is.
Thanks for the heads up!quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ook nooit zo goed. Hup, gaan met die banaan.
Wel hadden ze me vorige week ff mogen waarschuwen dat toucheren op ontsluiting níet heel aangenaam is.
Ja dat! "Ik voel het hoofdje!" En ik: hgggrrmmmblquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zeg dat! En dan met zo'n draai even doorgraven nog
Had ik precies andersom. Die weeën waren zo allesoverheersend kut, dat dat beetje gepriegel erbij in het niet viel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:20 schreef Juud79 het volgende:
Ik vond het een rotgevoel, je hoofd zegt ook 'weg met die handen bij het hoofd van mijn kind' maar het was geen 'auwa'
Toucheren tijdens een ontsluitings of perswee, das pas auwa, toen moest ik mezelf beheersen om dr niet met een voetje van t bed af te werpen.
lees het terug en bedoelde de inwendige echo waar ik niet naar uitkeekquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:55 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Oh is dat het?
Inwendig onderzoek vind ik echt niet fijn. Vorige keer vroeg de vk of ik misschien vroeger iets naars heb meegemaakt.Dat is/was niet het geval maar gewoon niet mijn 'ding' ofzo. Waarom keek je ook niet uit naar de uitwendige echo?
Oh gelukkig, ik dacht al 'wat heb ik weg gedrukt w.b. uitwendige echo's'quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:59 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
lees het terug en bedoelde de inwendige echo waar ik niet naar uitkeekhet staat er idd heel stom.
Oh nee toch... Dat is kut zeg, en je kon al niet zo veel. En met dit weer is helemaal moeilijk om je te vermaken in en om het huis...quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:20 schreef Cwen het volgende:
Is er een extra hormonendosis die met 28 weken loskomt? Ik ben echt mezelf niet de laatste dagen... Blijf maar janken, en nu de fysio me heeft verteld dat ik nog veel minder mag, is het hek helemaal van de dam...
Ik vind dit weer juist wel fijn nu... Met dat mooie weer voelde ik me helemaal opgesloten in huisquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:55 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Oh nee toch... Dat is kut zeg, en je kon al niet zo veel. En met dit weer is helemaal moeilijk om je te vermaken in en om het huis...
incl. paintquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zal mijn toucheerverhaal maar niet...![]()
Oh my, ja! En dan zeggen: ohh, er komt een flinke wee aan, ik blijf even voelen!quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zeg dat! En dan met zo'n draai even doorgraven nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |