abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126870056
Zwangerschap & geboorte

***30 mei: XcUZ_Me & Duvel ***

13 juni: nelisb (papa) (jongetje)
17 juni: Twinkly (jongetje)
23 juni: Elmo76 (meisje)

16 juli: Kiwisoep (meisje)

***05 augustus: Juud & Dementor*** (jongetje)
16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen (meisje)
16 augustus: Hilzillah (jongetje)
16 augustus: covie (jongetje)
17 augustus: Laiveneertiekje
18 augustus: Wizzy
21 augustus: Sull

06 september: sharpdressedman
13 september: Kleurdoos (meisje)
22 september: Minerva_
24 september: Spewey (jongetje)
27 september: Ymme (jongetje)
28 september: -Bubseltje- (meisje)

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
20 oktober: Rossdale (papa)

08 november: Bla_Bla_Bla
12 november: Limone
22 november: martine1984
23 november: Mabawa.
27 november: Purple010

04 december: angelatje
09 december: ProjSkippy
16 december: Soempie
26 december: Kursor
27 december: ikke_84

10 januari: Vanyel
11 januari: Flowerbox
24 januari: Lettersoep
24 januari: Lelie81

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_126870078
Waar gaat de reis naartoe Got?
pi_126870995
Ik dacht eigenlijk datje pas bij 28 weken zo een brief voor het vliegen moest hebben? Of ga je met een hele strenge goede luchtvaartmaatschappij? *)
  woensdag 22 mei 2013 @ 19:52:37 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126871576
Volgens mij gaat GotC naar Edingburgh!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_126871857
Toen ik m'n vk vertelde dat we 7 juni op vakantie gaan zei ze ook dat ik dan 5 juni even een verklaring langs moest halen, ookal ben ik dan 'pas' 24 weken.
Ik zei dat ik zo'n verklaring echt niet nodig had waarop ze een beetje geërgerd zei
"Bij de gate geloven ze nooit dat je pas 24 weken bent"
"Ja maar we gaan met de auto" :')
pi_126872249
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 19:57 schreef Spewey het volgende:
Toen ik m'n vk vertelde dat we 7 juni op vakantie gaan zei ze ook dat ik dan 5 juni even een verklaring langs moest halen, ookal ben ik dan 'pas' 24 weken.
Ik zei dat ik zo'n verklaring echt niet nodig had waarop ze een beetje geërgerd zei
:D
pi_126872691
quote:
Lol :D

Ik ga komend weekend weg met m'n man en vrienden en that's it voor deze zomer. Heb er zo'n zin in!
Home is where the O+ is...
pi_126872873
Leuk Cwen, waar gaan jullie naartoe?
Ik hoop dat wij eind juni nog even naar de zon kunnen. Het liefst zo budget mogelijk.
pi_126873143
quote:
:D :')
pi_126873216
We gaan naar Zeeland, lekker uitwaaien... Gaan al vanaf de middelbare school met z'n allen om, dus heerlijk relaxed!

Verdere vakantie zit er niet in, want ik kan niet alles meer. Volgend jaar beter!
pi_126873256
Ik heb nog nooit All Inclusive 'gedaan' :@ Nu wil ik dat een keer gedaan hebben voordat de baby er is. :')
pi_126873358
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:17 schreef Limone het volgende:
Ik heb nog nooit All inclusive 'gedaan' :@ Nu wil ik dat een keer gedaan hebben voordat de baby er is. :')
Leuk! Waar gaat de reis heen?
pi_126873650
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:18 schreef Cwen het volgende:

[..]

Leuk! Waar gaat de reis heen?
Nog nergens. Volgens mijn man kan ik zoveel willen :D

Maar we hebben nog een aantal midweekjes weg voor de boeg *O* Heel verantwoord in chalets enzo ;)
pi_126873979
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:16 schreef Cwen het volgende:
We gaan naar Zeeland, lekker uitwaaien... Gaan al vanaf de middelbare school met z'n allen om, dus heerlijk relaxed!

Oh heerlijk, is ook een optie als ik besluit een nog lager budget te hebben. Altijd fijn en lekker niets. Maar ik heb zo'n behoefte aan zon, jurkje aan, slippertjes aan en lekker eten op de boulevard. Zin in!!
  woensdag 22 mei 2013 @ 20:32:20 #15
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126874177
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij gaat GotC naar Edingburgh!
Dit dus ;)

En ik heb liever zo'n verklaring bij me, just in case. M'n vk zei dat je die bij je moet hebben vanaf 28 weken, maar dat het beter is om 'm altijd mee te nemen. Stel ze geloven je termijn niet, heb je toch een probleem :+
pi_126874257
Dat wordt flink shoppen dus :D Have fun!

Ik zou die verklaring ook bij me willen hebben, just in case.
pi_126874296
Handig ook om bij je te hebben als je niet door de scanner wilt bij de douane omdat je zwanger bent. Is volgens mij nooit aangetoond dat het kwaad kan, maar ik deed het liever niet, just in case ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_126874877
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:16 schreef Cwen het volgende:

Verdere vakantie zit er niet in, want ik kan niet alles meer. Volgend jaar beter!
:)
pi_126874895
Spark, gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een mooi meisje! Ik hoop dat de buikklachten snel minder zullen worden en je snel weer mobiel bent. Voor nu lekker genieten en goed voor je laten zorgen in het ziekenhuis!

GotC geniet van Edinburgh!

Xm hou je het nog vol?
pi_126874955
Goed on te weten. ^O^ Mijzelf kennende zou ik zo'n brief bij 28 weken eens gaan regelen. :')
pi_126874970
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:22 schreef Limone het volgende:

[..]

Mijn vriend wil graag het nummer van je man, om te vragen hoe hij dit voor elkaar krijgt :') _O-
pi_126874979
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:34 schreef Spirit82 het volgende:
Handig ook om bij je te hebben als je niet door de scanner wilt bij de douane omdat je zwanger bent. Is volgens mij nooit aangetoond dat het kwaad kan, maar ik deed het liever niet, just in case ;)
Nou, ik ben vorig jaar zwanger op vakantie geweest, en ik kon hoog of laag springen, ik moest door het poortje... -O-.
pi_126875023
Jeetje over dat soort dingen heb ik echt nooit nagedacht eigenlijk.
pi_126875072
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:46 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Mijn vriend wil graag het nummer van je man, om te vragen hoe hij dit voor elkaar krijgt :') _O-
:')

All-inclusive is trouwens minder tof dan het klinkt hoor. Elke avond hetzelfde eten gaat na een paar dagen echt tegen staan. Het enige wat leuk is aan all-inclusive is alle cocktails die op de kaart staan uitproberen 8-). Heb je in zwangere toestand alleen zo weinig aan ;).
pi_126875286
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:48 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

:')

All-inclusive is trouwens minder tof dan het klinkt hoor. Elke avond hetzelfde eten gaat na een paar dagen echt tegen staan. Het enige wat leuk is aan all-inclusive is alle cocktails die op de kaart staan uitproberen 8-). Heb je in zwangere toestand alleen zo weinig aan ;).
Dat verschilt waarschijnlijjk per bestemming, ik O+ all inclusive resorts op Barbados, diverse restaurants op 1 resort waar je a la carte eet.
pi_126875792
All inclusive is meestal prima te doen, je eet alleen elke dag hetzelfde als je elke dag alles zou kiezen. Bovendien is pasta en pasta of een kip- en kipgerecht etc toch niet perse hetzelfde. Een aanrader is wel een resort met a la carte! Helaas voor ons dit jaar geen weekje zon/all-in. Hopelijk nog wel een weekendje weg ofzo.
pi_126877772
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:46 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Nou, ik ben vorig jaar zwanger op vakantie geweest, en ik kon hoog of laag springen, ik moest door het poortje... -O-.
Wat gek! Toen ik zei dat ik zwanger was werd ik begeleid op Schiphol en ook in het buitenland was het geen probleem :@
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 22 mei 2013 @ 21:33:37 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126877899
Ook al moet ik er nu niet aan denken om nog verder dan 20 km van huis te gaan, al die vakanties klinken toch ook wel goed!! Geniet ervan ladies :).

Hier alles z'n gangetje. De buiken houden aan, maar what else is new :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 22 mei 2013 @ 21:35:42 #29
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126878029
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:34 schreef Spirit82 het volgende:
Hee, die wist ik nog niet ^O^ Wel handig! Hoeveel weken was je toen?
pi_126878088
Spark wat een mooi meisje! Gefeliciteerd!!! Hopelijk herstel je snel en mogen jullie snel naar huis om daar lekker te genieten van de kraamtijd.
pi_126878468
Is het nog vol te houden XM? Kan me voorstellen dat je nu echt naar het einde toeleeft.

Heerlijk al die vakantiepraat. Mijn vriend en ik wilden eigenlijk in het najaar nog gaan backpacken in Zuid Amerika. We hadden echt niet gedacht dat ik zo snel zwanger zou zijn. We twijfelen of we dat nu nog steeds willen. Ik durf eigenlijk niet zo goed maar dat is misschien wel helemaal niet nodig. Keuzes keuzes :)
Zwanger!
  woensdag 22 mei 2013 @ 21:45:33 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126878597
Het zijn de laatste loodjes :) en ik zie echt best wel op tegen de bevalling :@, maar ben ook nieuwsgierig naar dat wezentje in m'n buik O+.
pi_126883060
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 21:35 schreef GotC het volgende:

[..]

Hee, die wist ik nog niet ^O^ Wel handig! Hoeveel weken was je toen?
Ik geloof 8 weken pas ofzo :@
Sarcasme. Herken het.
pi_126883820
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:46 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Gehehe :') :D
pi_126883994
Ik wist niet eens dat cocktails all inclusive waren.. Ik zag laatst op tv een all inclusive buffet met allemaal lekkere taartjes, hence mijn droom :9~ :@
pi_126885009
Ferrari-rood, de uitslag van de test weet ik nog niet, moeten ze eerst in heb lab onderzoeken, de test werkt niet met vingerprikjes en zon diabetes check aparaat (weet niet hoe zo iets heet). Op zich wel jammer want dan zou ik meteen de uitslag weten, maar het zal zo wel betrouwbaarder zijn denk ik.
Ik word door de vk gebeld als de uitslag binnen is en niet voed blijkt te zijn. Maar omdat ik toch wel erg nieuwsgierig ben mag ik morgen of overmorgen tijdens het spreekuur even bellen of de uitslag al binnen is. Mocht het dan zo zijn dan kan ik het eerst even laten bezinken ipv dat ik meteen te horen krijg van 'dan en dan moet je naar de gyn en dan moet je naar de diabetesverpleegkundige' misschien dat ik dan zelfs gewoon zelf afspraken kan gaan plannen ipv me in bochten moeten gaan wringen op het werk..
Maarrr.. Misschien is het ook wel gewoon goed *)

Vakantie doen we hier nog even een weekendje weg naar een landalpark (kan mooi met een personeelsboeking :P ). Als ik 32 weken ben, gewoon lekker een beetje relaxen en misschien naar een dierentuin oid als ik me dan nog goed genoeg voel om zon afstand rond te slenteren en anders doen we wat anders.

Backpacktrip zou ik persoonlijk niet meer gaan plannen, je weet niet hoe je je tegen die tijd voelt (of gaat voelen tijdens zon trip) en of je dus nog wel zo veel kunt lopen als je zou willen, laat staan met bagage op je rug en een buik die ook stilaan begint te groeien. Zou zonde zijn als je het helemaal gepland hebt en je zou kort er voor moeten afzeggen of het blijkt tijdens de reis dat het niet gaat. Zou persoonlijk voor wat veiligers kiezen en dat je dan tzt bekijkt vanuit je vakantiebestemming welke tripjes en wandelingen wel of niet nog kunnen en als het minder goed gaat dat je reserve opties hebt die minder belastend zijn.

Bij de eerste zwangerschap had ik graag nog een weekendje Barcelona willen doen, maar wat we toen wilden vonden we eigenlijk te duur (vonden dat we het geld beter aan de babykamer ed konden besteden) achteraf ook erg blij dat we dag niet meer geboekt hadden aangezien ik rond te termijn dat we hadden willen gaan niet heel soepel meer was met lopen en ook geen lange afstanden meer kon lopen (en we tijdens zon stedentrip veelal lopend dingen ondernemen).
Maar goed het is natuurlijk voor iedereen verschillend hoe mobiel je bent in je zwangerschap en wat je van je zelf verwacht op zon reis, maar je kunt dat vooraf niet inschatten is mijn idee, het kan ineens veranderen.
pi_126891054
Wij zaten all incl. in Egypte..best te doen, jammer dat ik zwanger was (non alcoholische cocktails) en t eten gaat na 1 dagen wel vervelen. Zeker de toetjes die niet lekker zijn :P maar iedere dag cappuccino's vers fruit en ontbijt dat klaarstaat..nihice!

maar nooit meer zwanger naar zo'n resort..ik mocht niet duiken, niet waterpijpen..niet drinken..geen bommetjes in t zwembad :P

oja, morgen week 25 in!
t gaat nu vlot hoor :o
  donderdag 23 mei 2013 @ 08:42:49 #38
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_126891515
Wij gaan binnenkort een weekend naar een bungalowpark, net over de grens in Duitsland. Een beetje shoppen zal ik daar nog wel doen, maar verder vooral relaxen in bad, beetje keutelen met Lientje en rustig aan doen, burchten en kastelen bezoeken moeten de mannen maar zonder de dames doen. Mijn man, mijn broer en mijn moeder gaan mee, dus fijn extra helpende handen.

Daarna gaan we in Nov weer een keer een weekendje, dan is het kleine mannetje ook groot genoeg daarvoor.
  donderdag 23 mei 2013 @ 09:02:32 #39
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126891882
Spannend hillie, duim voor een goede uitslag!

Wij waren met 30 weken nog een lang weekend weg, maar dat was dus geen succes. Toen begonnen de harde buiken en ik wilde maar een ding: thuis zijn. Ik zou zelf dus zeker niet na 30 weken nog naar het buitenland gaan, maar das zo persoonlijk! Maar, backpacken in Zuid-Amerika zou ik me écht niet meer aan wagen... Wij zijn in een paar jaar geleden in Peru en Bolivia geweest en dat had ik niet in zwangere staat gewild. Af en toe weet je echt niet wat je eet en de hygiëne is daar toch anders...

En tevens: meld! 39 weken vandaag :o *O*. Nooit gedacht zover te komen! Krijg nu wel steeds vaker als ik in de benen ben fikse pijnlijke steken laag in m'n onderbuik. Moet dan echt ff stilstaan. Weird.
  donderdag 23 mei 2013 @ 09:04:56 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126891938
:o XM! Wie had dat gedacht idd! Jouw kindje wordt met hindernissen wel helemaal mooi afgebakken zo! :o
pi_126891973
Goedemorgen allemaal. Onverwacht 2 uurtjes later beginnen, wat vervelend nou :)
Door al die vakantieverhalen krijg ik nog meer zin. Even afwachten dus. Ik heb altijd heel goed All-in gezeten, heerlijk. Heel veel keus qua eten en voldoende afwisseling.
Sowieso hopen we eind volgend jaar een 'verre' reis te maken. Alsin, intercontinentaal om oma en tante(tjes) en oom te bezoeken. Ongeveer 8 uurtjes vliegen, hoop zo dat dat gaat lukken. Voor mij alweer té lang geleden en voor vriend dan ook bijna 2 jaar sinds hij zijn familie zag.

Oh enne... cocktails O+ Wat ga ik dat missen deze zomer. Dan maar aan de virgins.

Jeeej XM *O* 39 weken!
pi_126892081
Joepie XM! *O*
pi_126892087
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
En tevens: meld! 39 weken vandaag :o *O*. Nooit gedacht zover te komen! Krijg nu wel steeds vaker als ik in de benen ben fikse pijnlijke steken laag in m'n onderbuik. Moet dan echt ff stilstaan. Weird.
Je gaat gewoon overtijd... Ik voel het! /Glazenbol uit/
pi_126892295
Wij gaan eind juli een weekje naar Frankrijk in de buurt van Parijs. Ik denk dat als ik 1 dag mee ga naar Parijs het al veel is. Maar goed er even tussenuit is ook wel erg fijn.
pi_126892578
Parijs O+
pi_126892693
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:22 schreef Limone het volgende:

[..]

:D

Xm 39 weken! goed zeg :)

Vakanties, wij gaan met de auto naar zweden rond eind juli. Op kraamvisite bij mijn schoonzusje onder andere O+

en net weer goedgekeurd bij de Vk, hartje klonk mooi en bloeddruk was prima
pi_126893000
Fijn, XM! *O*

Parijs... Oh, wat had ik daar nog graag heen gegaan O+.

Backpacken zou ik met die termijn (je bent dan 6 maanden?) ook niet meer doen. Volgens mij is dat al zwaar, met name zwanger. Plus idd de hygiëne en het eten... Nee, lijkt mij niet fijn. Tenzij jullie super doorgewinterde backpackers zijn natuurlijk, dan kunnen jullie het zelfs ook wel inschatten. Maar goed, dan weet je nog niet hoe je lichaam zich houdt tegen die tijd.
pi_126893292
39 weken voor XM!!! *O*
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:02:16 #49
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_126893299
XM 39 weken gewoon wat goed!! *O* *O*
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:14:57 #50
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126893688
Dat hadden de artsen ook niet gedacht nee! _O-. En m'n countdown-app: one week to go. *gloep* :D
pi_126895659
XM Gefeliciteerd!! *O*
Ik dacht echt dat je gister zou bevallen, maar de uitgerekende datum is ook top natuurlijk ;)

KD, snorkelen joh! :o Ik was 30 weken en het snorkelen en de zon waren de reis naar Egypte echt wel waard O+
pi_126895822
ik ben wel gaan snorkelen hoor :+
pi_126896541
Snorkelen in Egypte is echt zo mooi.
  donderdag 23 mei 2013 @ 11:35:18 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126896562
Wil niet op de UD! Dan zijn er al twee kinders jarig binnen onze vriendenkring. Dus dat is onhandig. Zal je zien he... :')
pi_126896880
Vannacht zo raar gedroomd. Ik was bevallen van een zoon. Veel te vroeg. Zonder verloskundige of kraamhulp. Daarna schoonmoeder gebeld om het te vertellen. Eigen ouders helemaal vergeten in te lichten. S avonds was er een feest waar manlief heen wilde. Ik ging ook mee. Zoon was thuis (alleen denk ik) en zijn naam was ik vergeten.
pi_126897295
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:44 schreef martine1984 het volgende:
Vannacht zo raar gedroomd. Ik was bevallen van een zoon. Veel te vroeg. Zonder verloskundige of kraamhulp. Daarna schoonmoeder gebeld om het te vertellen. Eigen ouders helemaal vergeten in te lichten. S avonds was er een feest waar manlief heen wilde. Ik ging ook mee. Zoon was thuis (alleen denk ik) en zijn naam was ik vergeten.
Check! Ook al eens gehad :D. Bizar he?
pi_126898308
mooie sticker verdiend bij de VK. Ze is uiterst verbaasd dat ze Olli overduidelijk kan voelen door de buik via het luisterstokje en dat ik dat dan vervolgens totaal niet voel. Hij lag iig dubbelgevouwen met zijn hoofd naar boven en het beneden gedeelte was leeg.

Wazig kind :')

volgende week een groei echo O+
pi_126915715
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:24 schreef Hilzillah het volgende:
mooie sticker verdiend bij de VK. Ze is uiterst verbaasd dat ze Olli overduidelijk kan voelen door de buik via het luisterstokje en dat ik dat dan vervolgens totaal niet voel. Hij lag iig dubbelgevouwen met zijn hoofd naar boven en het beneden gedeelte was leeg.

Wazig kind :')

volgende week een groei echo O+
Ik las luierstokje :D . Maar fijn dat je een sticker hebt. Is je kaart al bijna vol? :P

Maar ja, jij gaat tenminste naar de vk. Ik zal me morgen eindelijk eens aanmelden :@ . Op een of andere manier nog niet echt aan toe gekomen.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_126916435
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:17 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Ik las luierstokje :D . Maar fijn dat je een sticker hebt. Is je kaart al bijna vol? :P

Maar ja, jij gaat tenminste naar de vk. Ik zal me morgen eindelijk eens aanmelden :@ . Op een of andere manier nog niet echt aan toe gekomen.
Nog niet gedaan? :o Ik hing na het opdrogen van de test gelijk aan de telefoon ;)
pi_126916550
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:33 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Nog niet gedaan? :o Ik hing na het opdrogen van de test gelijk aan de telefoon ;)
Ja heel stom, ik hing de vorige keren ook al de dag er na aan de telefoon. En de kraamzorg had ik toen ook al geregeld 8-) .

Net alsof het nu anders is. Maar het staat boven aan mijn to-do lijstje van morgenochtend.
pi_126916790
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:35 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Ja heel stom, ik hing de vorige keren ook al de dag er na aan de telefoon. En de kraamzorg had ik toen ook al geregeld 8-) .

Net alsof het nu anders is. Maar het staat boven aan mijn to-do lijstje van morgenochtend.
Hoeveel weken ben je nu? Mag je ook lekker snel voor een echo zonder 'echt' gewacht te hebben :D
pi_126916907
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:41 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Hoeveel weken ben je nu? Mag je ook lekker snel voor een echo zonder 'echt' gewacht te hebben :D
Het is net privé chat zo :D .

Ja klopt ik heb een grondige hekel aan inwendige echo dus ik geloof dat we dat station al gepasseerd zijn *O* .
Ik ben komende zaterdag 7 weken, toch vanyel? ;)
pi_126917149
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:43 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Ja klopt ik heb een grondige hekel aan inwendige echo dus ik geloof dat we dat station al gepasseerd zijn *O* .
Het is echt mega rustig. Aanstaande babies misschien? ;) Ik ben de eerste keer met 6 en een beetje weken geweest en ook uitwendig (gelukkig) was niet iets waar ik naar uitkeek eigenlijk.
pi_126917514
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:48 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Het is echt mega rustig. Aanstaande babies misschien? ;) Ik ben de eerste keer met 6 en een beetje weken geweest en ook uitwendig (gelukkig) was niet iets waar ik naar uitkeek eigenlijk.
Oh is dat het?
Inwendig onderzoek vind ik echt niet fijn. Vorige keer vroeg de vk of ik misschien vroeger iets naars heb meegemaakt. :X Dat is/was niet het geval maar gewoon niet mijn 'ding' ofzo. Waarom keek je ook niet uit naar de uitwendige echo?
  donderdag 23 mei 2013 @ 20:00:48 #65
30252 Soempie
Procreating
pi_126917794
Ik ben geweest met 7 weken en met 10 weken. Beide keren een inwendige echo. Met 10 weken eerst uitwendig, maar omdat ze de meting niet goed kon doen heeft ze alsnog een inwendige echo gemaakt. Bij m'n vorige zwangerschap ging het prima uitwendig trouwens.

En mijn ding is het ook niet. Ik ben toch best preuts. :') Al vond ik het met 10 weken niet vervelend meer.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 23 mei 2013 @ 20:01:17 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126917819
Hier geen actie hoor.

En geen problemen met inwendige echo's / onderzoeken. Sta niet te juichen, maar ik vind het niet extreem vervelend ofzo. Wat moet dat moet. Zorg gewoon dat ik altijd zo fris mogelijk ben dáár als ik naar de gyn moet :+.
pi_126917862
Brazillian wax leek me wel wat. 8-)
  donderdag 23 mei 2013 @ 20:08:03 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126918195
Daar waag ik me dan weer niet aan :D.
pi_126919473
Ik vond een inwendige echo echt niks.
pi_126919849
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 21:43 schreef Lelie81 het volgende:

Heerlijk al die vakantiepraat. Mijn vriend en ik wilden eigenlijk in het najaar nog gaan backpacken in Zuid Amerika. We hadden echt niet gedacht dat ik zo snel zwanger zou zijn. We twijfelen of we dat nu nog steeds willen. Ik durf eigenlijk niet zo goed maar dat is misschien wel helemaal niet nodig. Keuzes keuzes :)
Als je let op eventuele malariagebieden kan het wel, malariapillen zijn een no go. Ik ben naar Azië geweest tussen 12-16 weken zwanger, ging helemaal prima! Iets rustiger tempo dan normaal alleen :D Ga wel langs de GGD van tevoren en bespreek je plannen met hen, ook vanwege inentingen. Die wilde ik zelf niet halen tijdens mijn zwangerschap, dus als ik nieuwe nodig had gehad had ik een andere bestemming gekozen (maar ik had ze nog).
pi_126920331
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 19:43 schreef Limone het volgende:
Ik dacht eigenlijk datje pas bij 28 weken zo een brief voor het vliegen moest hebben
Volgens mij is het altijd handig om een zwangerschapsverklaring te hebben als je gaat vliegen, aangezien ze niet aan je bolle buik kunnen zien hoe ver je bent. Met meer dan 30 weken willen vliegmaatschappijen nog wel eens moeilijk doen.

Al heb ik naar Amerika weinig moeilijkheden gehad met 23-26 weken zwangerschap. Fit-to-Fly is nauwelijks bekeken. Zat gewoon bij het paspoort. Bij de fullbodyscan wel gevraagd of ik met de hand gescand mocht worden. In NL was dat snel klaar met een hand scanner. In Amerika wordt je dan helemaal gefouilleerd met heel veel uitleg _O-.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_126920338
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:43 schreef flowerbox het volgende:

[..]

:Y :D
De grap is dat wij op 10 januari uitkomen en ook zaterdag 7 weken tellen, maar ze heeft een korte cyclus, dan telt ie net anders.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_126920348
Ik heb geen enkel probleem met inwendige onderzoeken..Ik sta nog net niet binnen een minuut juichend in mijn blootje. *O* :D

Het enige vervelende vind ik als er zoveel nadruk op de koude eendenbek wordt gelegd. Ja het is koud. En ja, het voelt rot, maar zullen we er niet te veel woorden aan vuil maken?
pi_126920461
quote:
10s.gif Op donderdag 23 mei 2013 20:47 schreef Limone het volgende:
Ik heb geen enkel probleem met inwendige onderzoeken..Ik sta nog net niet binnen een minuut juichend in mijn blootje. *O* :D

Het enige vervelende vind ik als er zoveel nadruk op de koude eendenbek wordt gelegd. Ja het is koud. En ja, het voelt rot, maar zullen we er niet te veel woorden aan vuil maken?
:D Ik kan steeds beter beelddenken en zie je nu al strippend bij de vk in mijn hoofd :@
pi_126920515
*tadaaa!* *)
  donderdag 23 mei 2013 @ 20:52:22 #76
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126920644
quote:
10s.gif Op donderdag 23 mei 2013 20:47 schreef Limone het volgende:

Ja dat begrijp ik ook nooit zo goed :'). Hup, gaan met die banaan.

Wel hadden ze me vorige week ff mogen waarschuwen dat toucheren op ontsluiting níet heel aangenaam is :{w.
pi_126920697
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 20:46 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:Y :D
De grap is dat wij op 10 januari uitkomen en ook zaterdag 7 weken tellen, maar ze heeft een korte cyclus, dan telt ie net anders.
Ik heb echt een hele regelmatige cyclus dus als ik een datum invoer op een site voor eventuele vruchtbare periode klopte het precies. Wel handig! ^O^
pi_126920747
Toucheren...brrrr.... :X
pi_126920832

[ Bericht 100% gewijzigd door flowerbox op 23-05-2013 20:56:02 (quote ipv edit) ]
pi_126920883
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel hadden ze me vorige week ff mogen waarschuwen dat toucheren op ontsluiting níet heel aangenaam is :{w.
Zeg dat! En dan met zo'n draai even doorgraven nog *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_126920921
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik ook nooit zo goed :'). Hup, gaan met die banaan.

Thanks for the heads up! :P
  donderdag 23 mei 2013 @ 21:10:53 #82
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126921680
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 20:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ja dat! "Ik voel het hoofdje!" En ik: hgggrrmmmbl :').
pi_126921976
Oh nee bij mij was het een vrolijke helemaal niks. Nog geen millimeter verstreken. Net als de keer erna en de keer erna en ...
pi_126922046
Voor de ongetoucheerde dames: ik vond het niet zo erg :@ dus het kan meevallen :Y
  donderdag 23 mei 2013 @ 21:20:33 #85
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_126922348
Ik vond het een rotgevoel, je hoofd zegt ook 'weg met die handen bij het hoofd van mijn kind' maar het was geen 'auwa'

Toucheren tijdens een ontsluitings of perswee, das pas auwa, toen moest ik mezelf beheersen om dr niet met een voetje van t bed af te werpen. :+
  donderdag 23 mei 2013 @ 21:26:22 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126922795
Nou, ik vond het niet fijn en heb ook een dag bloedverlies gehad. Dus waarschijnlijk was het ook niet heel subtiel gedaan :').
pi_126923102
Ik kan me er weinig meer van herinneren, dus heel onprettig zal het toucheren wel niet zijn geweest.

Xm, 39 weken, *O*

Ik heb maandag een groeiecho en daarna naar gynaecoloog voor uitslag ervan. Ben benieuwd welke ik hier krijg. Heb ergens ook nog wel vragen over pijnstilling, mocht ik in het uiterste geval weer in het ziekenhuis belanden, maar weet niet of er dan ruimte voor is om die vragen te stellen.
pi_126923182
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:20 schreef Juud79 het volgende:
Ik vond het een rotgevoel, je hoofd zegt ook 'weg met die handen bij het hoofd van mijn kind' maar het was geen 'auwa'

Toucheren tijdens een ontsluitings of perswee, das pas auwa, toen moest ik mezelf beheersen om dr niet met een voetje van t bed af te werpen. :+
Had ik precies andersom. Die weeën waren zo allesoverheersend kut, dat dat beetje gepriegel erbij in het niet viel.
Psychisch ook geen issues met het kinderhoofdje.
  donderdag 23 mei 2013 @ 21:33:06 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126923278
Tijd voor babyboom!
pi_126923580
ik zal mijn toucheerverhaal maar niet... :P :')
pi_126924600
Toucheren vond ik ook wel meevallen geloof ik. Maar het is al weer 4 jaar terug dus het kan zijn dat ik het verdrongen heb.

Vandaag eindelijk na 10 weken een kopje thee kunnen drinken zonder misselijk te worden. Erg fijn! nu binnenkort ook maar weer eens een kopje koffie proberen :)
pi_126925130
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:55 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Oh is dat het?
Inwendig onderzoek vind ik echt niet fijn. Vorige keer vroeg de vk of ik misschien vroeger iets naars heb meegemaakt. :X Dat is/was niet het geval maar gewoon niet mijn 'ding' ofzo. Waarom keek je ook niet uit naar de uitwendige echo?
lees het terug en bedoelde de inwendige echo waar ik niet naar uitkeek :@ het staat er idd heel stom.
pi_126926414
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:59 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

lees het terug en bedoelde de inwendige echo waar ik niet naar uitkeek :@ het staat er idd heel stom.
Oh gelukkig, ik dacht al 'wat heb ik weg gedrukt w.b. uitwendige echo's' :@ :D
pi_126926740
Is er een extra hormonendosis die met 28 weken loskomt? Ik ben echt mezelf niet de laatste dagen... Blijf maar janken, en nu de fysio me heeft verteld dat ik nog veel minder mag, is het hek helemaal van de dam... :'(
pi_126932392
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:20 schreef Cwen het volgende:
Is er een extra hormonendosis die met 28 weken loskomt? Ik ben echt mezelf niet de laatste dagen... Blijf maar janken, en nu de fysio me heeft verteld dat ik nog veel minder mag, is het hek helemaal van de dam... :'(
Oh nee toch... Dat is kut zeg, en je kon al niet zo veel. En met dit weer is helemaal moeilijk om je te vermaken in en om het huis... :*
  vrijdag 24 mei 2013 @ 02:39:19 #96
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126936005
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 23:55 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Oh nee toch... Dat is kut zeg, en je kon al niet zo veel. En met dit weer is helemaal moeilijk om je te vermaken in en om het huis... :*
Ik vind dit weer juist wel fijn nu... Met dat mooie weer voelde ik me helemaal opgesloten in huis :@. Nu voel ik me niet schuldig over op de bank liggen met tv + laptop. Het is veel vervelender als iedereen lekker naar buiten is, op het terras, etc. en jij bent de verplichte couch potatoe... Maar wij hebben geen tuin, alleen balkon, dus ook weinig opties om naarbuiten te gaan. De dagenlange regen hoeft nou ook weer niet, maar dat het fris is, stiekem wel prettig :@... Desalniettemin kan ik me de frustratie van Cwen helemaal voorstellen. Sterkte!!

En ik ben wakker, want er is er een een privé buikfeestje aan het houden, de tandjes! Het schijnt dat ze niet helemaal meer kunnen draaien, maar zo voelt het niet :').
  vrijdag 24 mei 2013 @ 07:35:58 #97
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126936676
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zal mijn toucheerverhaal maar niet... :P :')
incl. paint :D

misschien maar niet...
pi_126936774
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 20:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Oh my, ja! En dan zeggen: ohh, er komt een flinke wee aan, ik blijf even voelen!

}:|
E.
pi_126937069
Ach wat rot joh, Cwen! :* Moet je nu helemaal stoppen met werken, of was je al gestopt?
Ik vind het eigenlijk wel fijn dat het slecht weer is. Mis ik ook niet de witte wijn op het terras of in het park.. :@ Sorry voor alle niet zwangeren! :D
pi_126937414
DatCwen, wat rot!

Van mij mag het wel wat zonniger zijn. Dan kan ik Niels tenminste uitlaten in de speeltuin :P Die heeft het binnen ook wel gezien en het kost nogal wat energie om hem dan iedere dag binnen te vermaken. Dat bestaat vooral uit terug praten, praten, praten en dat lukt niet zo goed nu ik super slecht slaap :')

Buikbaby is vanaf de ctg die ik 's avonds kreeg weer net zo actief als normaal :)
Ik begin nu wel wat gevoeligere regelmatige krampjes te krijgen een aantal keer per dag. Het begint spannend te worden :D

Mijn man gaat straks bij Ikea een kledingkast voor onze slaapkamer halen. Ik ben zo blij! Een opgeruimde kamer om in te bevallen straks.

[ Bericht 10% gewijzigd door Twinkly op 24-05-2013 08:58:32 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_126937504
Ik kan me niet herinneren dat ik toucheren naar vond, wel dat ik nieuwsgierig was naar de vordering. Maar het moment dat de verloskundige mij met haar vingers liet voelen waar ik naar toe moest persen vergeet ik nooit meer!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_126937945
Ik vond het toucheren ook helemaal niet vervelend. Leuk is anders tijdens of voor na een wee.

Ik begin me nu toch echt een zwangere te voelen hoor. De buik is al best groot en ik waggel! :D
Gisteravond nog even naar prenatal geweest maar het lopen vanaf parkeergarage naar de winkels viel me zwaar ineens. Puffend en kreunend (tegen manlief hoor haha) en mijn buik voelde wat 'hard' aan. Hierna dus maar lekker langs de mac gereden en ons getrakkeerd op een mc flurry :9
pi_126938086
Toucheren is toch gewoon met hun vingers een beetje voelen van binnen? :@ :')
  vrijdag 24 mei 2013 @ 09:30:00 #104
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126938183
Hier was het twee vingers door de baarmondermond heen duwen en heen en weer bewegen om te voelen hoe ver de ontsluiting was :Y). Het deed ook geen echte pijn, maar het was venijniger dan dat ik had verwacht. Als ze voelden of het hoofdje in het bekken lag, waarschuwde ze altijd ff van, dit is onprettig. En dat hadden ze bij het toucheren ook wel ff mogen doen van mij :+.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 09:35:08 #105
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_126938281
Binnenkort eens naar het gemeentehuis om de kleine te gaan erkennen :) We zijn het eindelijk semi-eens over de voornaam van onze kleine man en in ieder geval nu over de achternaam, dus daarmee kunnen we die erkenning gaan regelen.

Wat ik alleen raar vind trouwens, dat omdat ik niet met mijn vriendin getrouwd ben ik nu voor de geboorte moet aangeven dat die kleine van mij is omdat ik anders niet op de geboorteakte kom. Alleen is dat toch heel vreemd dat mannen dat bij voorbaat moeten doen? Stel dat je een kind erkent als blanke man en bij de geboorte blijkt de kleine ineens een negertje of aziaatje te zijn. Daar zit je dan aan vast als kerel, ook al is de baby helemaal niet van jou :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 24 mei 2013 @ 09:37:30 #106
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_126938325
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 09:35 schreef Rossdale het volgende:
Binnenkort eens naar het gemeentehuis om de kleine te gaan erkennen :) We zijn het eindelijk semi-eens over de voornaam van onze kleine man en in ieder geval nu over de achternaam, dus daarmee kunnen we die erkenning gaan regelen.

Wat ik alleen raar vind trouwens, dat omdat ik niet met mijn vriendin getrouwd ben ik nu voor de geboorte moet aangeven dat die kleine van mij is omdat ik anders niet op de geboorteakte kom. Alleen is dat toch heel vreemd dat mannen dat bij voorbaat moeten doen? Stel dat je een kind erkent als blanke man en bij de geboorte blijkt de kleine ineens een negertje of aziaatje te zijn. Daar zit je dan aan vast als kerel, ook al is de baby helemaal niet van jou :D
Nee hoor. Als je vriendin na de geboorte mee gaat met de aangifte kom je er ook op zonder dat je van tevoren erkend hebt.
Alleen zien de meeste vrouwen dat niet zo zitten binnen die 3 verplichte dagen na de bevalling :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_126938337
Daarom zeggen ze toch: mother's baby, father's maybe :+
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:09:30 #108
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_126939079
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 09:37 schreef laziness het volgende:

[..]

Nee hoor. Als je vriendin na de geboorte mee gaat met de aangifte kom je er ook op zonder dat je van tevoren erkend hebt.
Alleen zien de meeste vrouwen dat niet zo zitten binnen die 3 verplichte dagen na de bevalling :P
Ik ben de volgende ochtend mee gegaan toen hij Zoë ging aangeven :7
(ok, het was maar een klein stukje lopen want in Harderwijk kun je aangifte doen in het ziekenhuis :D )

Woensdag is kleuter vrij en heb beloofd om naar de Efteling te gaan, ik denk dat je me 's avonds op kunt vegen en dat ik vervolgens een paar dagen in de prak lig :')
pi_126939260
quote:

Nee hoor, je kan er onderuit als blijkt dat het niet jouw kind is.
Moet dan met dna test worden aangetoond ;)
pi_126939775
Week 25!
pi_126941864
quote:

Kan je nagaan hoe het is als je wel getrouwd bent.. :+
pi_126942812
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 08:21 schreef Limone het volgende:
Ach wat rot joh, Cwen! :* Moet je nu helemaal stoppen met werken, of was je al gestopt?
Ik vind het eigenlijk wel fijn dat het slecht weer is. Mis ik ook niet de witte wijn op het terras of in het park.. :@ Sorry voor alle niet zwangeren! :D
Ja, moet stoppen en ik hoefde nog maar 2 dagen... Ging al eerder stoppen ivm aflopend contract en vakantie dagen. Dus even kijken hoe ik dat ga doen - wil echt nog 1 of 2 dingetjes afronden, maar tegelijkertijd weet ik dat het eigenlijk niet meer gaat.

Ik baal wel van het weer, want we hebben een tuin en ik lig liever onder de parasol dan op de bank. Heb ook geen terasserige vrienden, dat scheelt ;). Men bbq't liever :D.

Vanochtend bij de lactatiekundige geweest. Was interessant en ze is heel aardig. Nu cursus over een paar weken, eens zien wat ik allemaal wil vragen.

KD 25 weken, lekker!

En een jompel voor de 28 weken vandaag! We zijn het laatste trimester in! *O*
pi_126944090
cwen balen dat je nu helemaal moet stoppen. Kun je die paar dingen nog thuis afmaken?
pi_126944691
Nee, helaas niet. Het houdt gewoon echt op. Maar goed, het zij zo.
pi_126945729
kd 25 wkn, nice :)

cwen klote zeg!

hier 16 wkn vandaag :)
En dit weekend worden de laatste dingen geverf voor op de babykamer en dan hoeven alleen de rolgordijnen en het wandplankje nog opgehangen te worden en dan is het in principe klaar O+
pi_126951124
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:12 schreef Cwen het volgende:

[..]

Ja, moet stoppen en ik hoefde nog maar 2 dagen... Ging al eerder stoppen ivm aflopend contract en vakantie dagen. Dus even kijken hoe ik dat ga doen - wil echt nog 1 of 2 dingetjes afronden, maar tegelijkertijd weet ik dat het eigenlijk niet meer gaat.

He wat jammer, maar zoals je zelf al zei: het is niet anders. Geniet van de rust, ook lekker! *O*

Tjee Bla, ik heb nog niet eens aan een kinderkamer gedacht :D
pi_126952453
ja ik ben echt de meest ongeduldige persoon die je je kunt voorstellen. Ik heb geen rust voordat dingen gedaan zijn :@ Bij d was ik ook al zo belachelijk vroeg klaar met het kamertje
pi_126953032
Cwen balen dat het achteruit gaat. Nu proberen je rust te nemen en met de energie die er is lekker genieten van de dingen die wel kan. :*

Kamertje is hier nog een bouwput net als de rest van mn bovenverdieping. Hopelijk is dat in augustus allemaal klaar. Dan heb ik nog 2, 5 maand voor mn nesteldrang
pi_126953151
28 weken voor Cwen! *O* Mooie mijlpaal. Wel ontzettend jammer dat je nu moet stoppen met werk. Hopen dat het zonnetje snel gaat schijnen zodat je je vrije tijd onder de parasol kunt doorbrengen. :)

Bla wat supersnel, dat kamertje al af! Lijkt me wel heerlijk dat zo'n major thing van het lijstje af kan.
pi_126955617
Ik vond toucheren ook geen pretje, met name niet door de vrouwen, die grote negroīde gyn had langere vingers denk ik daarbij deed het geen pijn, bij de rest moest de halve hand ook nog mee naar binnen ofzo :P

Cwen wat vervelend dat het echt niet meer gaat :{

En vanmorgen is een vriendin van mij bevallen van een meisje O+
Heeft ons meisje straks een speelmaatje!

Oh ja en al weer 28 weken, over vier weekjes zit m'n eerste verlofdag er al weer op :P lang leve twee extra verlofweken vanuit de cao :D

[ Bericht 20% gewijzigd door hilliebillie op 24-05-2013 18:25:52 ]
pi_126956959
Wow, alweer 28 weken, hillie! Gaat snel.

Ik heb op 7 juni mijn eerste echo.<3 Een week later intake.

En leuk pakketje over de post, bedankt Mabawa! :-)
pi_126957288
2 extra verlofweken klinkt heerlijk!

7 juni eerste echo, dat wordt aftellen :)

Martine...een bouwput :{ , respect!! ik zou dat niet trekken :')
pi_126957555
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:34 schreef flowerbox het volgende:
Wow, alweer 28 weken, hillie! Gaat snel.

Ik heb op 7 juni mijn eerste echo.<3 Een week later intake.

En leuk pakketje over de post, bedankt Mabawa! :-)
^O^ Dattie :') maar goed vol komt te staan.

Eindelijk vk gebeld dus, mooi zo!

Hil ook 28 weken *O* Heb je nog iets gehoord over de suikertest? Gefeliciteerd trouwens, leuk!
pi_126957908
Hier ook nog volop aan het bouwen (dakkapel) hard aan het werk zodat wij daar kunnen slapen en dan onze kamer opknappen zodat het een grote jongens kamer wordt en de babykamer blijft babykamer en heeft maar een paar kleine aanpassingen nodig, maar ben benieuwd of alles op tijd klaar gaat zijn e.d. ;)

En 7 juni is al bijna flowerbox!

Ohja en vandaag m'n kraampakket binnen gekregen, wordt je toch weer met je neus op de feiten gedrukt hč
>:)
pi_126958132
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:50 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

^O^ Dattie :') maar goed vol komt te staan.

Eindelijk vk gebeld dus, mooi zo!

Hil ook 28 weken *O* Heb je nog iets gehoord over de suikertest? Gefeliciteerd trouwens, leuk!
Had gisteren gebeld voor de uitslag of die al binnen was maar was nog niet (hoezo ongeduldig) verloskundige heeft in het systeem gezet dat ze mij sowieso bellen als de uitslag binnen is dus niet alleen bij slecht nieuws. Maar gisteren en vandaag nog niet gebeld. Dus zal na het weekend pas worden dat ik het weet. Tot die tijd ga ik er maar vanuit dat ik geen suiker heb :P
pi_126958216
Ha gelijk heb je! Stom dat het zo lang duurt, glucose is (ook in het lab) snel bepaald. Hopelijk goed nieuws!
pi_126959659
:o martine, had ik helemaal over heen gelezen; respect voor de bouwput. Hier hoeft niet veel te gebeuren; alleen interne verhuizing en wellicht een andere vloer.
Er ligt nu nog zeil in met kurk-motief :X Erfenisje van de vorige bewoners }:| .
pi_126962778
Wij hebben een huis gekocht die van boven tot onder verbouwd moet worden :X die plannen waren er al voor ik zwanger werd. Donderdag krijgen we de sleutel *O*
pi_126963508
quote:

Oehw een jongetje! Leeeuk! O+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_126963860
Bartje slaapt vanavond voor het eerst in zijn nieuwe kamer. Die is nog niet helemaal af, maar we hebben hem al wel overgelegd. Dit weekend gaan we wel verder.

Binnenkort word het rustiger qua lessen,maar dan komt er enorm veel ander werk bij. Dus ik vrees dat ik tot m ijn verlof echt nog flink aan moet poten... Eigenlijk wel jammer..
pi_126964016
Dat wordt een hele uitdaging Angela. Gaat vast goed komen.
Bouwput is misschien een iets te groot woord. We hebben ondertussen weer wanden staan en de slaapkamer voor mn zoon begint al vorm te krijgen. Hopelijk gaat dit weekend het plafond erin en het laatste stuk behang er op. Dan kan ik gaan sausen. Maar de to do lijst op de koelkast is nog steeds 4 a4tjes. Het geen waar ik nog het meest tegen op zie is de badkamer. Gelukkig is het vooruitzicht dat ik over een paar maanden in bad kan liggen walvissen.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 21:14:52 #132
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_126964466
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:05 schreef laiveneertiekje het volgende:
Bartje slaapt vanavond voor het eerst in zijn nieuwe kamer. Die is nog niet helemaal af, maar we hebben hem al wel overgelegd. Dit weekend gaan we wel verder.

Binnenkort word het rustiger qua lessen,maar dan komt er enorm veel ander werk bij. Dus ik vrees dat ik tot m ijn verlof echt nog flink aan moet poten... Eigenlijk wel jammer..
Wat leuk, is ie makkelijk gaan slapen?

Ik vind het een enorm verschil zo'n tweede zwangerschap, ik heb vaak een 'het hoort er maar een beetje bij' gevoel, ipv het enorm roze wolk en telkens aanwezig wat ik de eerste zwangerschap had.
En het is gewoon veel pittiger met werk en zo'n peutertje in huis, ik heb vooral veel dat ik denk als ze op bed ligt 'nu heb ik handen vrij om iets te doen, voor mezelf of in huis' en dan mijn lijf dan niet meer wil. -O-

Het is wel heerlijk dat het voorbij vliegt, maandag alweer 30 weken, bizar!! Nog maar even en dan is ie er al. O+
pi_126964776
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:14 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Wat leuk, is ie makkelijk gaan slapen?

Ik vind het een enorm verschil zo'n tweede zwangerschap, ik heb vaak een 'het hoort er maar een beetje bij' gevoel, ipv het enorm roze wolk en telkens aanwezig wat ik de eerste zwangerschap had.
En het is gewoon veel pittiger met werk en zo'n peutertje in huis, ik heb vooral veel dat ik denk als ze op bed ligt 'nu heb ik handen vrij om iets te doen, voor mezelf of in huis' en dan mijn lijf dan niet meer wil. -O-

Het is wel heerlijk dat het voorbij vliegt, maandag alweer 30 weken, bizar!! Nog maar even en dan is ie er al. O+
Ja, hij werd er al aangekleed en verschoond, en zijn speelgoed lag er al, dus nu zijn ledikantje er ook staat met konijn, schaap, deken en speen vind hij het ook weer prima. Vanmiddag was het eerst nog wat keten, nu is hij zo gaan slapen..
pi_126967443
Wat een stoere jongen die Bartje!

Ik heb zojuist nog de aflevering van babyboom gekeken. Jeetje wat was die bevalling heftig! Ik vraag me dan ook af waarom ik dit ook al weer wilde..... Hopelijk gaat deze bevalling net zo soepel als de eerste.
pi_126969149
Dat is heel erg herkenbaar, Juud!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zaterdag 25 mei 2013 @ 07:28:44 #136
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_126976913
Nadeel van vroeg naar bed is heul vroeg wakker. Plafond staren om half 5 is NIET LEUK! Mn uitslapertje is echt stuk :(
  zaterdag 25 mei 2013 @ 08:15:43 #137
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_126977062
Och, ik wou graag tot half acht slapen, maar had een wekker van bijna twee jaar om 05.30 uur, :O uiteindelijk tot 07.30 haar in bed kunnen houden en nog welgeteld 30 min mijn ogen dicht kunnen doen. Nu is ML beneden met haar en kon ik even relaxen en douchen...

Vandaag komt de wieg, dan is zo'n beetje alles in huis voor ons mannetje, volgende punt op het lijstje is het kaartje en een houten mobile en lampje voor bij zijn bed en commode.
pi_126977982
Ligt het aan mij of is het heel stil vanuit XM?

En weet iemand toevallig hoe het met Sparkling is?

Vandaag is het al een week geleden dat ik de test gedaan heb en weet dat ik zwanger ben. Gaat toch allemaal best snel :) Ik voel alleen nog niet echt iets qua misselijkheid, vermoeidheid etc. Aan de ene kant fijn maar aan de andere kant maak ik me ook een beetje zorgen. Het is dat we een foto hebben van de test (digitale test van Clearblue dus het schermpje is weer leeg), anders had het net zo goed niet gebeurd kunnen zijn.
Zwanger!
pi_126978082
Lelie, ja stom zijn die eerste weken he. Maar maak je maar geen zorgen hoor, dat zegt allemaal niks.

Het is hier sowiezo wat stil de laatste 2 dagen..denk dat iedereen lekker weekend aan het vieren is ;)

Juud, wat leuk dat het wiegje vandaag komt :)

hilzah, 5 uur is echt vroeg ja, bah!
  zaterdag 25 mei 2013 @ 10:20:14 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126978273
Meld, geen nieuws helaas. Wurm zit nog steeds in de verpakking! Ook nog geen tekenen dat daar op korte termijn iets in gaat veranderen geloof ik }:|.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 10:20:17 #141
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_126978274
Hier vandaag 22 weken O+

Ik voel mijn meisje nu elke dag wel zo leuk O+

De meubeltjes, de wagen etc komen wat sneller dan we verwacht hadden. Over 2 weken al *O*
pi_126978663
Blurgh, gister op controle geweest en ze gaan me uitleveren aan t ZH. Dus weer geen thuisbevalling..en daar baal ik wel van.

maar goed, Ellaatje groeit fantastisch..
pi_126978727
Balen kleurdoos :{ weer geen thuisbevalling. Ook nog steeds bloedverlies of is dat helemaal gestopt?

Maar wel super dat Ella het goed doet!
pi_126978733
nope ik bloed nog steeds..daarom.
pi_126979367
22 weken Bubs *O*

14 weken voor mezelf! *O*

XM :*
pi_126979660
Balen kleurdoos!
Vorige keer is mijn vraag edn beetje ondergesneeuwd vanwege bevallingen haha, maar heeft jullie meisje nu de naam Ella al of is het haar werknaam als buikbaby?

Hier alles kalm. Mijn medezwangeren zijn nu allemaal bevallen. Dat betekend dat ik ook moet straks.... O my god.
Nog hooguit 9.5 week (42 wkn) maar laatst zei iemand dat als ik over 5 a 6 wkn beval dat heel keurig is qua termijn. Weer ff een besefmomentje! Nu ineens zijn we snel aan de beurt!
pi_126979952
Werknaam ;)
pi_126980095
hm jammer kd.
en dat bloeden sucks echt enorm natuurlijik
pi_126980110
Aha! Dan snap ik het weer ff wat beter. Hoewel sommige mensen de naam in de zwangerschap al bekend maken, wen je al wek meer aan de naam. Toch vind ik de verassing zelf leuker :)
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:16:31 #150
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_126980903
Ja, ik zou het liefst nu ook al iedereen vertellen hoe ons ventje gaat heten, maar het is toch leuk om nog iets geheim te houden tot het moment van de geboorte.

@KD, niet leuk dat je in het ziekenhuis moet bevallen, maar als je een bloeding krijgt tijdens de bevalling is dat weer wel zo prettig. Al begrijp ik dat je nu over gaat naar het ziekenhuis omdat het bloeden niet stopt, houden zij je dan ook scherper onder controle of wat is het nut ervan?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:25:06 #151
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_126981147
Kd wat balen zeg, maar wel fijn dat het wel goed gaat met je meisje :*
pi_126981744
Jammer KD dat de bevalling weer niet kan gaan zoals je graag zou willen en dat je nu al echt overgedragen wordt. Vantevoren goed bedenken wat jij van een ziekenhuisbevalling zou verwachten, dat je toch een goed gevoel erbij kan hebben. Ik ben er zelf nu al wel mee bezig in m'n hoofd...alleen wil het nog niet zo.

Nog een weekje werken, aansluitend termijnecho en dan twee weken vrij. Kijk er wel naar uit. Durf nu nog niet te verwachten dat de echo goed gaat zijn. Ben wel moe, heb wat last van m'n bekken, maar allebei nog niet zo erg als de vorige keer. Geloof er nog niet zo in. Maar wat zegt de ervaring van de vorige keer, helemaal niets. Juist dat bleek helemaal mis ondanks de zeer duidelijke symptomen.
pi_126981839
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:43 schreef Kursor het volgende:
Jammer KD dat de bevalling weer niet kan gaan zoals je graag zou willen en dat je nu al echt overgedragen wordt. Vantevoren goed bedenken wat jij van een ziekenhuisbevalling zou verwachten, dat je toch een goed gevoel erbij kan hebben. Ik ben er zelf nu al wel mee bezig in m'n hoofd...alleen wil het nog niet zo.

Nog een weekje werken, aansluitend termijnecho en dan twee weken vrij. Kijk er wel naar uit. Durf nu nog niet te verwachten dat de echo goed gaat zijn. Ben wel moe, heb wat last van m'n bekken, maar allebei nog niet zo erg als de vorige keer. Geloof er nog niet zo in. Maar wat zegt de ervaring van de vorige keer, helemaal niets. Juist dat bleek helemaal mis ondanks de zeer duidelijke symptomen.
haha dit is mijn derde ziekenhuisbevalling, ik weet al wel een beetje hoe t werkt ey *grijns*
pi_126981877
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:45 schreef Kiwisoep het volgende:
Aha! Dan snap ik het weer ff wat beter. Hoewel sommige mensen de naam in de zwangerschap al bekend maken, wen je al wek meer aan de naam. Toch vind ik de verassing zelf leuker :)
Zo noemden we Lex, Polle ..heb echt aan lex moeten wennen
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:55:11 #155
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_126982136
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:47 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Zo noemden we Lex, Polle ..heb echt aan lex moeten wennen
toch was Polle ook best tof geweest ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_126983103
Haha snap ik. Hier is het meisje in mn buik vanaf de test Puck genoemd. We hebben een superleuke naam voor als ze geboren is, maar het gewoon bij Puck houden is ook een tijdje ter sprake geweest. Vind het wel moeilijk hoor om de gekozen naam voor me te houden!

Kursor, fijn dat je eerst de echo hebt en dan vakantie. Genieten in je vakantie!
pi_126984269
KD, weet ik, dat je al wel ziekenhuisbevallingervaring hebt. Neemt niet weg dat je dat wel zoveel mogelijk kunt maken als jij zou wensen.

Ik wilde zelf ook graag thuis bevallen bij de eerste, maar ging niet door wegens meconiumhoudend vruchtwater (begonnen met gebroken vliezen, dus de gehele bevalling in het ziekenhuis geweest). Vanwege fluxus toen, nu al direct een plaatsindicatie. Maar het is me toen zo slecht bevallen, dat ik veel liever thuis zou blijven. Geen optie, dus dan zoeken naar hoe het voor mij wel een goede ervaring kan worden. Duidelijk wat mijn bedoeling was met m'n vorige post?
pi_126988124
Even een egopost, de verloskundige belde me net op!! Ik heb geen zwangerschapssuiker *O*
Nuchtere waarde was 5.0 en twee uur na het suikerdrankje was 6.8 en dat moet onder de 7.8 zijn.

Dus ik ben helemaal blij! *O* Kan ik mooi een stukje gebak nemen vanavond op de verjaardag
  zaterdag 25 mei 2013 @ 15:58:54 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126988160
Dat is goed nieuws hillie *O*
pi_126988769
Fijn Hillie! En wat een luxe dat ze op zaterdag bellen! *O*
pi_126988808
Ik had trouwens vorige week al mijn kraampakket binnen.. :') Dat krijg je als je 'm zelf moet kopen.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 17:17:47 #162
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_126990568
Hoera voor Hillie! geen suiker!

En balen van ziekenhuis bevalling en bloed KD!

Niet heel erg mee en bij gelezen vandaag. :@ Wat een bagger zaterdag zeg!
pi_126993244
wattan? Het weer?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 19:45:17 #164
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_126995662
Hillie, wat een opluchting zal dat zijn, dat je daar zo lang op moet wachten, blij dat het hier met een vingerprik gaat, dan weet je het gewoon meteen. Wel fijn dat de VK je gebeld heeft, erg aardig.

Hier staat de wieg voor ons ventje klaar, aangekleed en al.....zo enorm blij mee... O+
Foto's in het kinderkamertopic, ook van de kast/commode, ze zijn wat groot dus zal ze niet ook hier nog neerplempen. ;)
  zaterdag 25 mei 2013 @ 19:46:28 #165
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_126995724
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 18:36 schreef Limone het volgende:
wattan? Het weer?
Veel te vroeg wakker, veel te veel huishoudtaken, het weer... Ben soort van bloedchagrijnig vandaag :D
pi_126996029
gehehe :D Gelukkig kan je er al een beetje om lachen. De dag is bijna om, of heb je ook nog een heel stom avondprogramma?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:03:51 #167
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_126996450
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 19:53 schreef Limone het volgende:
gehehe :D Gelukkig kan je er al een beetje om lachen. De dag is bijna om, of heb je ook nog een heel stom avondprogramma?
jep... een saaie... helemaal niks :( verveel me de pest.

af en toe heb ik wel eens van die dagen dan is alles stom ;)
pi_126997256
Och erm :D :* Als ik zo'n dag heb, ga ik lekker vroeg naar bed en een boek lezen, maar volgens mij was vroeg naar bed juist de aanleiding van deze rotdag, niet?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:27:14 #169
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_126997367
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:24 schreef Limone het volgende:
Och erm :D :* Als ik zo'n dag heb, ga ik lekker vroeg naar bed en een boek lezen, maar volgens mij was vroeg naar bed juist de aanleiding van deze rotdag, niet?
Jep... half 5 vanmorgen :o

had net wel een golfslagbuik. Maakt ook weer een hoop goed :D
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:29:57 #170
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_126997476
Ik heb af en toe het idee dat ik mijn mannetje voel draaien, bij Lientje heb ik dat nooit zo gehad, die lag nu al ongeveer in de houding waar ze wekenlang in is blijven liggen.

Dit mannetje ligt van dwars, naar hoofd beneden en dan weer hoofd omhoog, voor zover ik het kan voelen, want billen.hoofd onderscheiden is nu nog niet simpel.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:35:06 #171
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_126997687
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:29 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb af en toe het idee dat ik mijn mannetje voel draaien, bij Lientje heb ik dat nooit zo gehad, die lag nu al ongeveer in de houding waar ze wekenlang in is blijven liggen.

Dit mannetje ligt van dwars, naar hoofd beneden en dan weer hoofd omhoog, voor zover ik het kan voelen, want billen.hoofd onderscheiden is nu nog niet simpel.
Oooh! voelt dat niet vreselijk gek? :D
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:38:40 #172
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_126997863
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:35 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Oooh! voelt dat niet vreselijk gek? :D
Nee, het gaat niet van 'flops' en binnen de minuut ligt ie anders om ofzo... :D
Ik krijg een wat harde buik en voel de druk binnenin toenemen, en ik voel bewegen van zijn benen, armen. En vaak ligt ie dan als ik na 20/30 minuten voel op een ander plekje.

Hij heeft ook wel meer ruimte heb ik het idee, kon tot een week terug ook prima dwarsliggen, dat heeft zijn zus nooit gedaan. :)
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:44:13 #173
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126998144
Dat heb ik dus echt nooit gevoeld zoiets he! Stomme placenta :P.
pi_126998421
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:38 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Nee, het gaat niet van 'flops' en binnen de minuut ligt ie anders om ofzo... :D
Ik krijg een wat harde buik en voel de druk binnenin toenemen, en ik voel bewegen van zijn benen, armen. En vaak ligt ie dan als ik na 20/30 minuten voel op een ander plekje.

Hij heeft ook wel meer ruimte heb ik het idee, kon tot een week terug ook prima dwarsliggen, dat heeft zijn zus nooit gedaan. :)
:D De mijne draait wel zo *flops* om. Hij is sowieso erg actief, dat belooft nog wat :P
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:52:25 #175
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_126998561
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:49 schreef Twinkly het volgende:

[..]

:D De mijne draait wel zo *flops* om. Hij is sowieso erg actief, dat belooft nog wat :P
Als ie dat dan maar overdag is en niet wakker in de nacht.... ;)
Tenzij drinken natuurlijk, das alleen maar goed. :D

Boh, daar moet ik me ook wel even op instellen, twee/drie nachtvoedingen en dan weer om 07.00 uur een miepje naast ons bed. Lang leven samen slapen, zullen we maar zeggen. O-)
pi_126998563
Oh, wat balen KD :( Weten ze nu wel waarom het nog steeds bloed?
pi_126998680
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:52 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Als ie dat dan maar overdag is en niet wakker in de nacht.... ;)
Tenzij drinken natuurlijk, das alleen maar goed. :D

Boh, daar moet ik me ook wel even op instellen, twee/drie nachtvoedingen en dan weer om 07.00 uur een miepje naast ons bed. Lang leven samen slapen, zullen we maar zeggen. O-)
Hij heeft een duidelijk ritme inmiddels en 's nachts heeft hij een lange wakkere en hyperactieve periode. Ai ai ai :P
pi_126998771
Ik moest net huilen bij Snooki en Jwow, omdat Snooki heel zielig aan het huilen was dat ze de bevalling eng vond. ;( :')
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:57:09 #179
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_126998793
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:54 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Hij heeft een duidelijk ritme inmiddels en 's nachts heeft hij een lange wakkere en hyperactieve periode. Ai ai ai :P
Ik moest een beetje lachen...... :@
Ik ben wel vaak een keer wakker 's nachts en dan is ie ook aan het bewegen en ben ik daar dus wakker van geworden, verder vooral in de namiddag en avond actief, net als zijn zus, die heeft dat uit de buik ook zo gelaten. Hij is wel rustiger juist, over het algemeen.
pi_126999065
Mijn man heeft vandaag het bed op klossen gezet. En er ligt een waterdicht matje onder mijn kont. Waaaaahhh, nu komt het wel erg dichtbij!
  zaterdag 25 mei 2013 @ 21:13:45 #181
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_126999620
Oh gosh....ja, dan gaat het niet lang meer duren. ;)
Ik was van Lientje toen op 1 Juni uitgerekend, en ze kwam 12 Juni, dus ongeveer dezelfde periode.

Klossen moeten wij in huis halen en in overleg met de kraamhulp wel/niet plaatsen, dus dat heb ik alvast fijn geregeld.

Ik heb zo'n molton voor om mijn matras, ik vind week 32 wel vroeg genoeg om die erop te leggen. O-)
Ow en dat ik hoop dat we niet alsnog een zomer krijgen met 28+ temp, want dan dobber ik mijn bed uit de laatste weken, door dezelfde molton. :')
pi_126999770
Vriendlief is CL aan het kijken, tijd om het internet onveilig te maken >:)

De laatste tijd erg moe in de avonden + weekend.
Met de buikbaby alles oke!

De combinatietest heeft een goed resultaat gehad, dus een zorg minder.
Tijdens ons bezoek aan het Sofiakinderziekenhuis, liepen we zowaar Maxima nog tegen het lijf.

Nu even jullie updates lezen!
pi_127000048
Wat jammer kd weer geen thuisbevalling. Hopelijk kan je de teleurstelling snel omzetten.

Hilzillah :* op tijd gaan slapen en morgen met je andere been uit bed.

Hier net weer een hysterisch huilbui en dat alleen maar omdat ik geen plafond plaat op zn plek kan houden. Ook had ik vandaag niet veel geduld met mn zoon. Die zit in zo'n uitprobeerfase, lekker brutaal en dwars zijn. En dat terwijl hij normaal gesproken altijd erg lief is.

Kan het zijn dat je met 14 weken al harde buiken kan hebben? en om muk te voelen is het zeker nog te vroeg? ik dacht net wat te voelen aaien.
pi_127000661
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:07 schreef martine1984 het volgende:
Dat wordt een hele uitdaging Angela. Gaat vast goed komen.
Bouwput is misschien een iets te groot woord. We hebben ondertussen weer wanden staan en de slaapkamer voor mn zoon begint al vorm te krijgen. Hopelijk gaat dit weekend het plafond erin en het laatste stuk behang er op. Dan kan ik gaan sausen. Maar de to do lijst op de koelkast is nog steeds 4 a4tjes. Het geen waar ik nog het meest tegen op zie is de badkamer. Gelukkig is het vooruitzicht dat ik over een paar maanden in bad kan liggen walvissen.
Hier ook een to do list opgesteld. Had het idee dat het alleen in mijn hoofd steeds maalde. Nu heb ik het van me afgeschreven en hoop dat we er meer samen mee bezig zijn. Voordeel is: vakantiegeld
pi_127001383
@KD vervelend dat je niet thuis kan bevallen, maar vind je het geen veiliger idee?

Zelf heel erg in dubio over ziekenhuis of thuis. Ziekenhuis ontzorgt voor mijn idee, maar thuis is vertrouwder en heb je meer zelf in de hand.

En dan nog welk ziekenhuis. In Rotterdam is er zoveel keuze, met allemaal voors en tegens...
Keuze is leuk, maar soms ook heel erg stressvol.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 21:54:24 #186
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127001906
Purple, wat fijn van de goede uitslag! :Y
SFG vind ik zelf een fijn zkh :).
pi_127002224
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 21:45 schreef Purple010 het volgende:
@KD vervelend dat je niet thuis kan bevallen, maar vind je het geen veiliger idee?

Zelf heel erg in dubio over ziekenhuis of thuis. Ziekenhuis ontzorgt voor mijn idee, maar thuis is vertrouwder en heb je meer zelf in de hand.

En dan nog welk ziekenhuis. In Rotterdam is er zoveel keuze, met allemaal voors en tegens...
Keuze is leuk, maar soms ook heel erg stressvol.
je kan ook thuis beginnen en als het niet gaat kan je altijd naar het ziekenhuis.

Ik wilde persee niet naar het ziekenhuis :D tenzij medische noodzaak
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_127002551
@Vicky ja dat is ook waar ik nu naartoe neig (met 13 + weken zwanger), maar dichts bijzijnde ziekenhuis is het Maasstad. Dat staat niet zo goed te boek, maar heeft wel recent alles vernieuwd.
pi_127002745
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 22:04 schreef Purple010 het volgende:
@Vicky ja dat is ook waar ik nu naartoe neig (met 13 + weken zwanger), maar dichts bijzijnde ziekenhuis is het Maasstad. Dat staat niet zo goed te boek, maar heeft wel recent alles vernieuwd.
ah ok.. hebben ze daar geen rondleiding?

Ik kon destijds kiezen uit Delft, Westeinde en Bronovo.
Ik kon gelukkig thuis blijven.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_127003525
Zover ben ik nog niet gekomen. Weet ook niet in hoever je mag kiezen. De echo in het Sofia was professioneel, collega is net als XM zeer tevreden over SFG. Het Maasstad ligt in mijn achtertuin.

Zal eens bij de VK informeren.
pi_127003583
In principe kan je volgens mj aangeven naar welk ziekenhuis je graag zou willen. . Of ze op dat moment plek hebben is een tweede
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 25 mei 2013 @ 22:23:04 #192
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127003708
Wat dat betreft wel makkelijk als je geen keuze hebt. Scheelt weer stress. Ik moet ik het zkh en het zkh hier stuurt nooit mensen door. Altijd plek.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 22:32:52 #193
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_127004331
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 22:19 schreef Purple010 het volgende:
Zover ben ik nog niet gekomen. Weet ook niet in hoever je mag kiezen. De echo in het Sofia was professioneel, collega is net als XM zeer tevreden over SFG. Het Maasstad ligt in mijn achtertuin.

Zal eens bij de VK informeren.
Dan ben je mn vaders buurvrouw. (technisch gezien dan :D) fijn dat de combinatie test goed was!
pi_127004564
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 21:20 schreef martine1984 het volgende:
Wat jammer kd weer geen thuisbevalling. Hopelijk kan je de teleurstelling snel omzetten.

Hilzillah :* op tijd gaan slapen en morgen met je andere been uit bed.

Hier net weer een hysterisch huilbui en dat alleen maar omdat ik geen plafond plaat op zn plek kan houden. Ook had ik vandaag niet veel geduld met mn zoon. Die zit in zo'n uitprobeerfase, lekker brutaal en dwars zijn. En dat terwijl hij normaal gesproken altijd erg lief is.

Kan het zijn dat je met 14 weken al harde buiken kan hebben? en om muk te voelen is het zeker nog te vroeg? ik dacht net wat te voelen aaien.
Ik voelde deze puk met 12 weken al. Kwam er al steeds iets langsschuiven....

En harde buiken had ik geloof ik ook al redelijk vroeg... Teken om het wat rustiger aan te doen..
pi_127005131
Ik denk de baby ook al te voelen. Ergens diep in mijn buik een kriebel *;
pi_127005231
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 22:47 schreef Limone het volgende:
Wat leuk!
  zaterdag 25 mei 2013 @ 22:50:53 #197
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_127005340
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 22:47 schreef Limone het volgende:
*kriebel kriebel kriebel* O+
pi_127005736
Gaat bedje opzoeken :W truste ladies
pi_127005982
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 22:20 schreef Vicky het volgende:
In principe kan je volgens mj aangeven naar welk ziekenhuis je graag zou willen. . Of ze op dat moment plek hebben is een tweede
Ja klopt, heb dat geloof bij de intake al,aangegeven :P
Ik ben nog steeds zooooo,blij dat delft plek had. Had niet in zoetermeer willen bevallen :@
  zaterdag 25 mei 2013 @ 23:18:15 #200
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127006647
Zoetermeer zou ook echt onderaan m'n lijstje staan geloof ik :@.
pi_127008049
Bij mij ook!
Ik kon alleen kiezen tussen delft en zoetermeer. Daar werkt.de vkpraktijk hiermee samen, maar gelukkig was delft gewoon beschikbaar.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 23:54:03 #202
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127008125
Ja hier idem. Bronovo of Lange land in Zoetermeer.

Gelukkig had bronovo plek.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 26 mei 2013 @ 00:06:40 #203
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_127008614
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:34 schreef Kleurdoos het volgende:
Week 25!
Hier week 26, wat gaat het snel!

We zitten nu in Spanje, vakantie nu het nog goed kan. Vriendin met factor 50 door de zon. Ze geniet er echt van, twee weekjes weg.

die factor 50 had ik trouwens beter zelf ook kunnen gebruiken want ben zo rood als een kreeft!!! Jeetje wat doet verbranden ook alweer een pijn :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Sharpdressedman op 26-05-2013 00:14:24 ]
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  zondag 26 mei 2013 @ 00:20:24 #204
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_127009063
Zo... ik heb mijn rotdag lang genoeg uitgezongen. Eens kijken hoe uitslaperig ik morgen ben :D
pi_127014071
Grrr Hilz, is het besmettelijk? :'(
  zondag 26 mei 2013 @ 08:59:36 #206
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_127014567
oooooh limone! nee toch :(
ik een redelijke score met 7 uur achter elkaar. Het is nog geen uitslapen Maar iig iets.
  zondag 26 mei 2013 @ 09:17:36 #207
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127014676
Hier max 2-3 uur achter elkaar. Dan moet ik draaien en/of plassen.

Tevens meld.
  zondag 26 mei 2013 @ 09:25:04 #208
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_127014733
quote:
9s.gif Op zondag 26 mei 2013 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier max 2-3 uur achter elkaar. Dan moet ik draaien en/of plassen.

Tevens meld.
Kan je niet meer draaien in je slaap?
  zondag 26 mei 2013 @ 09:26:45 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127014754
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 09:25 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Kan je niet meer draaien in je slaap?
Nee.. Ik moet echt kracht verzamelen en zetten om van houding te wisselen. Gaat ook heel traag. Buik is écht te zwaar. Ging tot een 2-3 weken geleden nog wel, maar nu niet meer helaas.
  zondag 26 mei 2013 @ 09:37:47 #210
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_127014877
Als een walrusje op het droge, zo ga je dan je bed door. Ik moest op het laatst ook echt mijn buik vasthouden met draaien.

Nu moet ik wel al een beetje me beleid draaien en niet abrupt, want dan doen mijn banden zeer. En buikslapen kan ik al een week of 6 niet meer.
  zondag 26 mei 2013 @ 09:41:49 #211
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_127014917
Dat is écht heel vervelend XM en Juud. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat me dat allemaal nog te wachten staat. Het is zķ onwerkelijk dat je lichaam wat alles kon zo veranderd dat dat soort kleine dingen als bv omdraaien in bed gewoon niet meer zo makkelijk gaat.
  zondag 26 mei 2013 @ 09:44:03 #212
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_127014940
Nou ja, nu is het nog niet zo erg hoor, dat komt nog.... :')
  zondag 26 mei 2013 @ 09:45:32 #213
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_127014957
Toch fijn om hier uit de eerste persoon te horen wat er allemaal nog gaat komen :D
pi_127014972
Yup, hier ook zo'n walvis :') Mijn man gaat de klossen weer weghalen, want ik heb hem ook wakker gehouden met mijn in en uit bed geklauter :@
  zondag 26 mei 2013 @ 09:52:02 #215
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127015054
Ik zal zo weer eens een foto posten. Dan snap je het wel :').
pi_127015111
Ik kan hier ook al een hele tijd niet meer onbewust omdraaien in bed, nog voor ik 20 weken was. Ivm met m'n schaambot die aanvoelt alsof hij uit elkaar valt als ik dat probeer. Dus hier ook wakker worden en dan even hijgen puffen kreunen bij het draaien ;) maar ik kan gelukkig 2minuten later wel gewoon weer makkelijk doorslapen gelukkig.
pi_127015240
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 08:59 schreef Hilzillah het volgende:
oooooh limone! nee toch :(
ik een redelijke score met 7 uur achter elkaar. Het is nog geen uitslapen Maar iig iets.
Vals alarm! Ik heb een uurtje ofzo wakker gelegen en toen nog heerlijk een paar uur geslapen :)

Gelukkig maar. Ik vind 15 weken net iets te vroeg voor dit soort nachten..
  zondag 26 mei 2013 @ 10:13:16 #218
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_127015299
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 10:08 schreef Limone het volgende:

[..]

Vals alarm! Ik heb een uurtje ofzo wakker gelegen en toen nog heerlijk een paar uur geslapen :)

Gelukkig maar. Ik vind 15 weken net iets te vroeg voor dit soort nachten..
gelukkig maar :D
pi_127015345
Gelukkig maar limone :)

Hier voor t eest sinds ik zwanger ben uitgeslapen. Maar wel 2 dromen gehad waarbij ik bij een ervan wakker werd van mijn eigen gehuil en van de ander een enormrotgevoel heb overgehoudenen het huilen me nu nog steeds erg hoog zit...dus volgende x maar liever niet uitslapen.

Niet meer kunnen omdraaien is nogal onhandig ja. Ik heb hier pas het punt bereikt dat ik niet meer op mijn buik kan slapen, maarja daar kan ik mee leven :p
  zondag 26 mei 2013 @ 10:19:17 #220
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_127015391
Net als hilliebillie heb ik ook al weken dat ik echt even na moet denken als ik me omdraai.

Hier ook naar gedroomd, en daarna hoorde ik de brandweer. Toen was ik wel echt wakker rond een uur of 6 :')
  zondag 26 mei 2013 @ 10:33:19 #221
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127015567
Oh ja, het gezucht en het gesteun hoort er ook bij idd :'). Komt ook voor bij van de bank opstaan en helemaal als ik mezelf de auto in of uit moet takelen _O-
  zondag 26 mei 2013 @ 10:59:33 #222
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_127015995
ik probeer al een half uur onder de douche te gaan maar mijn poezel heeft overduidelijk haar zwangerschapsangst overwonnen O+

ze wordt lens geschopt door Olli maar blijft me liefdevol aankijken :D
pi_127016247
Wat lief Hil.

Hier ploft er regelmatig een ruim 6 kilo kat op mijn buik. die wordt nog niet echt geschopt maar ik vind het minder prettig.
Limone nog een beetje kunnen slapen?
  zondag 26 mei 2013 @ 11:59:15 #224
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_127017238
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 11:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat lief Hil.

Hier ploft er regelmatig een ruim 6 kilo kat op mijn buik. die wordt nog niet echt geschopt maar ik vind het minder prettig.
Limone nog een beetje kunnen slapen?
Toen ik net zwanger was moest ze niks van me hebben en was vriendje het beslaapbaarst, maar als hij er niet is voldoe ik weer O+

Jij hebt een main coone toch? Dat zijn idd bakbeestjes.
pi_127017254
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 11:59 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Toen ik net zwanger was moest ze niks van me hebben en was vriendje het beslaapbaarst, maar als hij er niet is voldoe ik weer O+

Jij hebt een main coone toch?
ja 3 stuks zelfs.
  zondag 26 mei 2013 @ 12:00:36 #226
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_127017273
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 11:59 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

ja 3 stuks zelfs.
ik hou dr van. Ik heb een mislukte :D
pi_127017287
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:00 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

ik hou dr van. Ik heb een mislukte :D
een mislukte coon? die van ons zijn ook alle 3 net niet gelukt zeg maar.
pi_127017335
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 10:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Gelukkig maar limone :)

Hier voor t eest sinds ik zwanger ben uitgeslapen. Maar wel 2 dromen gehad waarbij ik bij een ervan wakker werd van mijn eigen gehuil en van de ander een enormrotgevoel heb overgehoudenen het huilen me nu nog steeds erg hoog zit...dus volgende x maar liever niet uitslapen.

Niet meer kunnen omdraaien is nogal onhandig ja. Ik heb hier pas het punt bereikt dat ik niet meer op mijn buik kan slapen, maarja daar kan ik mee leven :p
Ach jeetje, huildromen ;( En ze blijven ook nog eens zo fijn lang hangen. Nee die dromen hoeven van mij niet zo. :N

Ik heb nog lekker geslapen hoor, F_R! Maar ik voel me wel een beetje brakjes nu :D
  zondag 26 mei 2013 @ 12:08:52 #229
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_127017472
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:01 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

een mislukte coon? die van ons zijn ook alle 3 net niet gelukt zeg maar.
Deze is écht niet gelukt :D heel veel haar, kraag, pluimen in oren, groot gebouwd maar met een heel klein huis tuin en keuken poezen kopje. mamma is(was) een zwerver en vader onbekend.
  zondag 26 mei 2013 @ 12:09:45 #230
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_127017493
Goeiemorgen! Oh nee, net middag!

36 weken hier vandaag! Het begint nu wel erg dichtbij te komen :o
Vannacht een paar uur wakker geweest door last van maagzuur. Tijdje rechtop gezeten en filmpje gekeken op de tablet en gelukkig daarna nog een paar uur geslapen. Maar nu klopt m'n hele dagritme niet meer, ben echt de kluts kwijt! :')
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_127019140
Staat me nog wat te wachten als ik jullie verhalen allemaal lees :o
Kan me voorstellen dat het moeilijk draaien is in bed met een dikke buik. Net jullie buikfoto's bekeken, maar jullie hebben we mooie buiken O+

Hier nog steeds niks te merken van een zwangerschap :{
  zondag 26 mei 2013 @ 13:04:10 #232
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_127019365
Hoe ver ben je ikke?!

Haha, draaien kan ik het al niet eens meer noemen wat ik moet doen in bed!
Aan de zijkant vh matras trekken en m'n buik vasthouden, dan plof ik om. Anders blijft m'n buik hangen waar 'ie hangt. :') *vis op het droge effect*
  zondag 26 mei 2013 @ 13:06:28 #233
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127019462
Nee het is meer een soort worsteling idd :').
pi_127019499
Elmo :D! Hihi!

Ik kan al een hele tijd meer goed op mijn rechter zij liggen, maar op mijn linker zij krijg ik na een tijdje kramp. Op de rug gaat ook niet, dan word ik benauwd. Erg irritant.
  zondag 26 mei 2013 @ 13:15:06 #235
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_127019870
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:07 schreef Twinkly het volgende:
Elmo :D! Hihi!

Ik kan al een hele tijd meer goed op mijn rechter zij liggen, maar op mijn linker zij krijg ik na een tijdje kramp. Op de rug gaat ook niet, dan word ik benauwd. Erg irritant.
Je ziet het helemaal voor je he! ;)

Rugliggen is hier ook niet meer te doen, beetje achter uit hangen al niet, dan lijkt het alsof ik stik.
Linkerzij liggen dan gaat m'n been enorm pijn doen, dus ik moet wel "draaien" om te wisselen van zij.
Lekker relaxed in bad liggen is er ook niet meer bij, door het 'stik'effect. ;(
  zondag 26 mei 2013 @ 13:16:35 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127019933
Ik krijg op m'n zij snel last van m'n ribben. Dus het is liggen - soezel - auw - worstelkreundraai- soezel - auw - plassen - spelletje doen - auw -etc. :')
  zondag 26 mei 2013 @ 13:18:51 #237
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_127020031
Het leven van een hoogzwangere gaat beduidend niet over rozen! ;)
Misschien maar goed ook, anders zaten we ook nog vol met dorens! :P
  zondag 26 mei 2013 @ 13:54:06 #238
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_127021304
Ik heb een auping bedbodem, hoofd en voeten kunnen met een trekkoordje omhoog. ^O^
Ik maak er nu nog niet echt gebruik van, soms alleen met maagzuur en even terug toen ik zo'n last had van mijn holtes en benauwd was.

Maar voor de laatste weken zwangerschap is het ideaal en voor evt vocht in de voetjes/benen ook.
Ook tijdens de kraamtijd is het echt ideaal, ik hoop dat ik dit keer mezelf er wel toe kan zetten om lekker in bed te blijven de eerste 5/6 dagen.
  zondag 26 mei 2013 @ 14:06:58 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127021838
Zo'n bed zou ik nu ook wel willen ja :Y. Ik lig nu soms beter op de bank dan op ons ikea malm-bed... Hoewel de ribben net ook roet in het water van m'n middagdutje gooiden. Oh well, het kan nu toch echt niet lang meer duren :Y).
pi_127022077
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:04 schreef Elmo76 het volgende:
Hoe ver ben je ikke?!

Haha, draaien kan ik het al niet eens meer noemen wat ik moet doen in bed!
Aan de zijkant vh matras trekken en m'n buik vasthouden, dan plof ik om. Anders blijft m'n buik hangen waar 'ie hangt. :') *vis op het droge effect*
Hahaha ik zie t al helemaal voor me :)
Ik moet nu dus maar genieten van mijn nachtrust ;)

Ik ben ook pas 9weken hoor, duurt dus nog wel ff voor ik er wat van merk. Maar t is nu nog zo onwerkelijk.
  zondag 26 mei 2013 @ 14:25:51 #241
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_127022474
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:14 schreef ikke_84 het volgende:

[..]

Hahaha ik zie t al helemaal voor me :)
Ik moet nu dus maar genieten van mijn nachtrust ;)

Ik ben ook pas 9weken hoor, duurt dus nog wel ff voor ik er wat van merk. Maar t is nu nog zo onwerkelijk.
Owww, dan hoef je daar nog niet aan te denken! ;)
  zondag 26 mei 2013 @ 18:26:14 #242
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_127032737
Groetjes vanaf een waddeneiland hier! :W We zijn er even lekker tussenuit. .*zwijmelzucht*

Hier walvis ik bij lange na nog niet, maar gisteren had ik wel heerlijke kreuncapriolen op de bank, voornamelijk omdat ik zo onwijs veel buikpijn had en m'n buik (baarmoeder) keihard was.

Knuffels voor slechte nachten en jompels voor betere nachten voor jullie.

Wij hebben al een bed met elektrisch verstelbaar hoofd- en voeteneind. Maak er tot nu toe altijd weinig gebruik van, maar als ik dit zo lees kan dat nog wel eens gaan veranderen.

Oh, en main coons O+ .
pi_127034933
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:08 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Deze is écht niet gelukt :D heel veel haar, kraag, pluimen in oren, groot gebouwd maar met een heel klein huis tuin en keuken poezen kopje. mamma is(was) een zwerver en vader onbekend.
Als ze maar lief is.
Skip geniet van je break.
pi_127037155
Geniet ze Skips!

Mega luie dag hier, heel de dag op bed :@ Gisteren op de markt vers gerookte zalm gehaald en daar heerlijk van gesmuld. :9~
Verder heb ik sinds kort echt een fruitverslaving en ben ik ineens dol op zure matjes en rode en groene veters. Al het fruit is al weer op (ananas, perzikken en appels) dus dan maar snoepen.
pi_127037396
Enjoy Skips!

Leuk al die walvis verhalen, ik slaap vooralsnog op mijn buik (20wk) nu.

Hier gaat het een week al best goed met de medicatie tegen misselijkheid/overgeven. Alleen laatste twee dagen wat misselijker in de ochtend, maar geen spugen! Ik word er wel duizelig van, dus probeer bij wakker worden s nachts er een in te nemen, dan werkt ie in de ochtend en slaap ik door de duizeligheid heen.

Morgen 20 weken echo, spannend! Hele mijlpaal toch weer!

Benieuwd wanneer weer een vers babietje komt hier!

Oh en main coons zijn cool! Wij hadden er ook een, hadden ja, die overleed met 9 maand aan FIP, wat een vreselijke ziekte :'( Nu 3 htk'jes, waarvan 2 gelukkig niet besmet zijn met FIP destijds.
  zondag 26 mei 2013 @ 20:25:08 #246
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_127038365
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:20 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Als ze maar lief is.
Skip geniet van je break.
Zelfs dat is ze niet whahahaha een chagrijnig kreng is het. Maar daarom wel weer heul leuk :D
  zondag 26 mei 2013 @ 20:27:19 #247
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_127038477
lekker Skip! hoe lang blijf je? veel plezier!!
pi_127038874
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 20:25 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Zelfs dat is ze niet whahahaha een chagrijnig kreng is het. Maar daarom wel weer heul leuk :D
Is het een lapje?

@jipster wij hadden er ook 1 die is met 10 mnd overleden. Geheel off topic

Ik slaap ook nog op mijn buik. Ik hoop dat dit weer tot het einde te kunnen.
pi_127047194
Ik dacht ergens te hebben gelezen dat op je buik slapen niet 'mocht'? :? Buikslapen is echt het lekkerste dat er is, maar probeerde het toch niet te veel te doen. Als jullie het ook doen, dan weet ik wel hoe ik straks ga liggen! :9~

Lekker Skips! Goed waddeneiland-weer ook O+
  zondag 26 mei 2013 @ 22:59:44 #250
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_127048157
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:40 schreef Limone het volgende:
Ik dacht ergens te hebben gelezen dat op je buik slapen niet 'mocht'? :? Buikslapen is echt het lekkerste dat er is, maar probeerde het toch niet te veel te doen. Als jullie het ook doen, dan weet ik wel hoe ik straks ga liggen! :9~

VK gaf bij mij aan dat het geen kwaad kan. Ik probeer het nog wel eens maar dan begint ze flink te schoppen, dus draai ik me toch maar weer op mijn zij :)

Ik lig nog wel vaak half op mijn buik, met 1 been opgetrokken zeg maar.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zondag 26 mei 2013 @ 23:18:13 #251
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_127049138
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 20:34 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Is het een lapje?

Ik slaap ook nog op mijn buik. Ik hoop dat dit weer tot het einde te kunnen.
Tis idd een lapje. :D toen ze nog mini was wel eens een hulp topic geopend in f&f.

Ik ben ook een echte buik slaper. nu nog half met 1 been opgetrokken. Slaapt lang niet zo lekker als 'helemaal' op mn buik. Ik mis het gewoon een beetje.
  zondag 26 mei 2013 @ 23:27:51 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127049632
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 10:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh ja, het gezucht en het gesteun hoort er ook bij idd :'). Komt ook voor bij van de bank opstaan en helemaal als ik mezelf de auto in of uit moet takelen _O-
Over auto gesproken... Ik krijg net een whatsappje van mijn zus: gisteren een proefritje gemaakt in een audi cabrio, met foto. ;) :D
En toevallig had ik jouw V&A advertentie gezien dus ik wist meteen welke. :+
  zondag 26 mei 2013 @ 23:28:53 #253
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127049699
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:27 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Over auto gesproken... Ik krijg net een whatsappje van mijn zus: gisteren een proefritje gemaakt in een audi cabrio, met foto. ;) :D
En toevallig had ik jouw V&A advertentie gezien dus ik wist meteen welke. :+
Dat meen je! _O-
  zondag 26 mei 2013 @ 23:31:07 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127049833
quote:
10s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:28 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat meen je! _O-
:Y Grappig he! :D
  zondag 26 mei 2013 @ 23:31:50 #255
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127049872
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:31 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:Y Grappig he! :D
Ja! :D Nou, hoop dat ie beviel :Y.
pi_127050482
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:59 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

VK gaf bij mij aan dat het geen kwaad kan. Ik probeer het nog wel eens maar dan begint ze flink te schoppen, dus draai ik me toch maar weer op mijn zij :)

Ik lig nog wel vaak half op mijn buik, met 1 been opgetrokken zeg maar.
Ja! Zo lig ik nú ook! :D
  maandag 27 mei 2013 @ 00:50:46 #257
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_127052959
quote:

Mag gewoon hoor ik heb tot de bevalling toe op mijn buik geslapen :+ 39,3 ( laatste nacht had ik weeën ) 39,5 bevallen :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_127055603
Pff, vanaf 4 uur wakker, om half 7 even in slaap gevallen en toen werd Niels natuurlijk weer wakker *yawn*
Waarom slapen zwangeren zo slecht, slaat nergens op.
  maandag 27 mei 2013 @ 07:43:19 #259
390924 Purple010
Purple010
pi_127055625
quote:

Ik was het ook aan het afleren, omdat ik dacht dat het niet mocht....
Linkerzij / rechterzij / linkerzij / rechterzij... Met een extra kussen tegen mn buikje
  maandag 27 mei 2013 @ 08:10:40 #260
403214 Lettersoep
met ballen!
pi_127055874
Ik ben ook een buikslaper maar ik vind het nu al niet meer fijn -O-
pi_127055908
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 00:50 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Mag gewoon hoor ik heb tot de bevalling toe op mijn buik geslapen :+ 39,3 ( laatste nacht had ik weeën ) 39,5 bevallen :)
Hier ook. Althans tot 40.4 (40.5 was ik aan t bevallen) en 41.5.
Weet niet hoe ik anders had moeten slapen :@
pi_127055920
Oh en 37 weken vandaag! *O* Jippie!
pi_127055945
Heeeeerlijk geslapen dus! :7
pi_127056005
Nog een buikslaper hier! Zou niet anders kunnen!

Twinkly 37 weken! Jippiee! *O*
  maandag 27 mei 2013 @ 09:54:52 #265
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127057576
37 weken voor Twink *O*

Hier ook een buikslaper, maar das echt onmogelijk nu :').

En, meld met baby nog steeds aan boord.
pi_127057597
37 weken! *O* Wat een mijlpaal!
pi_127058086
Mijn vrouw en ik zijn nu 32 weken in verwachting en afgelopen zaterdag de pufcursus met partner gehad. Dat ging allemaal prima. Alles ligt ook op schema zowel met de baby als met de randzaken. Babykamer is al klaar overige dingen liggen ook allemaal al klaar. Alleen het bed nog op klossen en dat is het. Maar nu begint het ook steeds dichterbij te komen en begint mijn vrouw er toch wel een beetje erg tegenop te zien. Om niet te zeggen dat ze er een beetje bang voor is. Ze wil het liefst alles onder controle hebben. Maar dit is onze eerste dus ja dat is gewoon niet te voorspellen. Alle randvoorwaarden zijn allemaal geregeld. Maar alleen de bevalling zelf kun je natuurlijk niet helemaal plannen. Iemand tips om dit een beetje te verminderen?
  maandag 27 mei 2013 @ 10:24:32 #268
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_127058253
30 weken vandaag *O*
  maandag 27 mei 2013 @ 10:57:59 #269
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_127059067
Juud 30 weken *O*
Twink 37 weken *O*

Hier weer goedgekeurd bij de gyn. Moet wel naar de diëtiste om te kijken of ik genoeg eet -O-. Minder maar wel belangrijk.
  maandag 27 mei 2013 @ 11:00:14 #270
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_127059126
Of je genoeg eet, eet je dan weinig op een dag?
  maandag 27 mei 2013 @ 11:01:33 #271
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_127059160
Ik ben geopereerd om af te vallen dus ik neem een heleboel niet op. En kan niet zoveel eten.
pi_127059494
Juud 30 weken *O*

Bubseltje, iig fijn dat ze het wel in de gaten houden toch?

Ik had vanmorgen de glucose test, en een groeiecho, pukkie ligt prima op schema iig..

Nuchtere suiker was nog goed, maar volgens de gynaecoloog wel iets aan de hoge kant. Hopelijk is de waarde 2 uur na het drankje wel gewoon prima in orde..
  maandag 27 mei 2013 @ 11:32:25 #273
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_127060021
quote:
17s.gif Op maandag 27 mei 2013 11:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben geopereerd om af te vallen dus ik neem een heleboel niet op. En kan niet zoveel eten.
Ow ok, dat wist ik niet... ;)
Dat is lastig idd, ik ken het van mijn moeder, dus weet wel hoe of wat. Dan is het idd aan te raden om te checken wat je evt extra moet eten/innemen.
Groeit je kindje verder wel goed?
  maandag 27 mei 2013 @ 11:52:20 #274
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_127060590
Ja hoor alles prima gelukkig. Het zijn vaak wel kleinere kindjes dus vandaar moet ik wat vaker op controle. ijzer is nu wel aan het zakken maar nog wel goed gelukkig.

Diëtiste is ook niet erg maar vaak zeggen ze eet dit of dat meer, en dat is nogal lastig voor me. Maar het komt vast goed :Y

laiveneertiekje nog even spannend dus :*
pi_127061321
Hoi :W

Weer eens kijken of ik jullie kan bijhouden. Zal zo eerst terug lezen.

Alle mensen die net ouders zijn geworden, gefeliciteerd, hopelijk gaat alles goed met de kleine en de mama's. *O*

Hier aftellen, officieel 13 juni, maar vrijdag horen we welke dag ze waarschijnlijk gaan inleiden volgende week. Bevalling is sowieso in het ziekenhuis in een eigen kraam suite. http://www.stjansdal.nl/p(...)-centrum/kraamsuites En ik mag blijven slapen daarna.

In week 35 hebben ze zwangerschapssuiker geconstateerd bij mijn vrouw en de baby was eigenlijk vanaf week 20 al bovenin de groei curve. De suiker is goed onder controle en de baby is nog steeds groter en dan met name zijn buik. Mijn vrouw is fit, voelt zich goed, alleen last van tintelende vingers en dan met name met slapen. Thuis alles af, kaartje klaar, dus wat ons betreft is hij meer dan welkom volgende week.

[ Bericht 6% gewijzigd door nelisb op 27-05-2013 12:29:52 ]
  maandag 27 mei 2013 @ 12:19:48 #276
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127061330
Succes alvast Bubseltje!

En waar komt dat mooie weer ineens vandaan?! O+
  maandag 27 mei 2013 @ 12:21:00 #277
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127061364
:W vanuit Edinburgh! Heerlijk hier, prachtig weer gehad. Voel me verrassend goed, elke dag echt heel veel gelopen door de stad (en dat is alles behalve vlak :+).

En, Yur en ik zijn oom en tante geworden voor het eerst! Wel zware bevalling en nichtje heeft ernstige opstartproblemen gehad, maar het lijkt goed te gaan nu.

Tot morgenavond weer :D
  maandag 27 mei 2013 @ 12:24:17 #278
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127061452
Oh en XM, nog steeds hier? :o
  maandag 27 mei 2013 @ 12:29:06 #279
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127061583
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 12:24 schreef GotC het volgende:
Oh en XM, nog steeds hier? :o
Jup >:O
pi_127061713
ik moet nu dus sowieso in t ZH bevallen en de vorige keren heb ik ook een hoop uit t kraampakket niet gebruikt..

mijne wordt niet vergoed dus ben van plan los te gaan kopen..denk ff mee :+

-celstofmatjes (hoeveel?)
- kraamverband (ik haal een pak of 5 :P )
-Alcohol en watten
-matrasbeschermer
-steriele gaasjes

volgens mij heb ik dit de vorige keer wel gebruikt..
pi_127062063
ow dat is handig, ik moet ook in t zeiekenhuis bevallen en mijn pakket wordt ook niet vergoed. Was me hetzelfde aan het afvragen dus.

sorry verder niet teruggelezen!
pi_127062396
Op de website van mijn kraambureau staat deze lijst:

quote:
Inhoud kraampakket:
• 1 matrasbeschermer /bedzeil
• 1 kraammatras thuisbevalling
• 10 celstofmatjes 50 cm x 70 cm
• 3 pakken kraamverband
• 2 ā 3 doosjes steriele gaasjes
• 1 flesje alcohol 70%
• 1 pak watten
• 1 desinfecterende handzeep (pompje)
• 2 navelklemmen thuisbevalling
• 1 rolletje zijden tape
• 2 gaasonderbroekjes thuisbevalling
Mijn pakket werd ook niet vergoed. Heb er eentje gekocht voor 20 euro. Vond dat ook de prijs niet, eigenlijk, maar volgens mij kan dat wel goedkoper. Voor de volgende dan maar :+

Overigens kreeg ik 'm vorige week al thuis gestuurd. Ik heb 'm maar even op zolder gezet :')
  maandag 27 mei 2013 @ 13:03:53 #283
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_127062641
Twink meldplicht *O*

Ziet er fijn uit Nelis, vorige keren ben ik gewoon in het St. Jansdal bevallen, kraamsuite wil ik deze keer ook wel :D
pi_127062713
ahwell op zich kan ik dan idd net zo goed een gewoon pakket aanschaffen
pi_127062901
Tja, deze dingen heb ik al..dus dan hoef ik maar 2 dingen bij te kopen als de lisjt van KD compleet is

-Alcohol en watten
-matrasbeschermer
-steriele gaasjes
pi_127067454
Volgens mij krijg ik mijn kraampakket vergoed maar ik heb die van de vorige keer ook nog liggen. Volgens kom ik straks om in de kraamverbanden ed.

twink 37 wk *O*
juud 30wk al weer
  maandag 27 mei 2013 @ 17:44:19 #287
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_127072778
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 13:03 schreef Spewey het volgende:
Twink meldplicht *O*

Ziet er fijn uit Nelis, vorige keren ben ik gewoon in het St. Jansdal bevallen, kraamsuite wil ik deze keer ook wel :D
Heuj, dan komen jullie bij mij uit de buurt :D.

Iedereen bedankt voor de leuke 'veel plezierwensen'! Vind ik leuk. Morgen gaan we weer terug. Vandaag (evenals gisteren) lekker veel gefietst. Maar zadelpijn, huuuu! :X
  maandag 27 mei 2013 @ 17:46:34 #288
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_127072895
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:46 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh, en 12 weken vandaag *O*.
Eerste mijlpaal bereikt *O*
  maandag 27 mei 2013 @ 17:52:05 #290
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_127073072
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:46 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh, en 12 weken vandaag *O*.
Mooie mijlpaal!

Kraampakket heb ik toevallig vanmiddag eens zitten bekijken. Stond dat je die matrasbeschermer vier 4 weken voor je UD in bed moest leggen. uhm........nu dus. :') Ik doe het vanaf volgende week wel, vies zweetding. Straks denk ik nog dat m'n vliezen gebroken zijn en lig ik in m'n eigen zweet te soppen.
  maandag 27 mei 2013 @ 17:56:41 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127073251
Ik heb alleen die Skydda Högt van ikea erop liggen. Livin' on the edge :7
pi_127073566
Gewoon dat zeil onder je dekmatras/molton etc leggen dan heb je er veel minder last van. :Y
pi_127073799
Doet niet iedereen dat dan? je gaat er toch niet rechtstreeks op liggen?
pi_127074238
Of een molton halen bij action die waterdicht is. Bij mn vorige zwangerschap geen last gehad van zweten door dat ding.
  maandag 27 mei 2013 @ 18:35:49 #295
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_127074602
Ja duh, ik ga echt niet rechtstreeks op dat plastic ding liggen. Maar klef is het toch, ook met molton en hoeslaken ertussen.

Zo'n moltonding is misschien ook wel een idee ja, eens kijken of ik de puf heb om naar de Action te gaan. :')
pi_127075168
12 weken voor Skips!! *O*

Vanmiddag met een minibaby gekroeld, zo fijn O+ En voor de baby een lief, zacht jasje gekregen van een vriendin. O+ Kon de tijd maar iets vooruit, ik wacht nog steeds op de moment dat ik het allemaal snel vind gaan!
  maandag 27 mei 2013 @ 19:41:22 #297
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_127077399
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:44 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Heuj, dan komen jullie bij mij uit de buurt :D.

Iedereen bedankt voor de leuke 'veel plezierwensen'! Vind ik leuk. Morgen gaan we weer terug. Vandaag (evenals gisteren) lekker veel gefietst. Maar zadelpijn, huuuu! :X
Ben jij een HardewiekerKontenkieker dan? :D

En *O* voor je mijlpaal! 12 weken, woohoo *O*
pi_127078916
*O* 12 weken voor skips *O*

ieuw rechtstreeks op plastic zijltjes liggen..lekker plakken. Ik heb nog 2 van die hema waterdichte dingen liggen...die gebruik is straks wel, veul beterder
pi_127079135
wat wegen jullie nou eigenlijk?

ik ben bijv al 12 kg aangekomen, woog 56..
en voel me huge :P
pi_127079225
Ik ben sinds intake bij vk (6 wkn) niet meer gewogen. En toen voelde ik me al huge :@
pi_127080960
Ik heb mij al jaren niet meer gewogen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')