Een Fokker?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Doe dat. Vooral denken dat ik bij een herdenking voor een overleden vriend mijn piemel uit mijn broek haal.
ik zag het net voorbij komen in GC inderdaadquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja. GC / [Sebasser meet] - 24 mei in Stairway, Utrecht!
voelt als 3 dagen, nog heel onwerkelijk en oneerlijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:15 schreef densmee het volgende:
[..]
ik zag het net voorbij komen in GC inderdaad
Maar 3 jaar alweer
sterkte alvast voor bij de meet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
voelt als 3 dagen, nog heel onwerkelijk en oneerlijk
dan haal je inderdaad je snikkel niet naar voren. Sterkte.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja. GC / [Sebasser meet] - 24 mei in Stairway, Utrecht!
Okee.quote:
nee dit gaat over gestolen brommers en overleden Fok!kersquote:
Nogal jaquote:
Waar dan ?quote:
Jep. die klemmetjes zijn qud. Zijn idd wel tangen voor te koop, maar daar heb je onderweg niks aan. Gewoon slangklemmen op zettenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:16 schreef Dingest het volgende:
Kan ik bij de koelslangen die bandveerklemmen (die je met een tang bijeen moet trekken) gewoon vervangen door de slangklemmen met zo'n schroefkop, of zit daar nog een bijzonder verschil in aantrekkracht achter? Want die eerst zijn ondingen om mee te werken (helemaal als je geen geschikte tang daarvoor hebt)
Tevens; ik ben mij half door het vervangen van een radiateur van een Xsara MII aan het bluffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |