PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Echt? Gelukkigquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Alleen wel Gotze straks goedzetten, want deze wordt CAM
Robb heeft gezegd dat het een fout van EA is en dat het wordt goedgemaaktquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Echt? GelukkigVond het al zo'n onzin, twee Dortmund LM's.
Top, bedankt dat je het meldt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Robb heeft gezegd dat het een fout van EA is en dat het wordt goedgemaakt
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 22-05-2013 om 17:25:13#TOTS Götze will be in the CAM position when the Bundesliga squad becomes available from 6pm today http://t.co/WO7Kxk0SCd reageer retweet
kan je mij wat uitleggen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Top, bedankt dat je het meldt.Heb het aangepast
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Chelsea..uhhh...Madrid uit shirt
Vraag me af wat zijn prijs gaat worden, hopelijk rond de 600k, dan haal ik em wel,quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:03 schreef dion_v_k het volgende:
Lewa is wel echt de perfecte spits nu![]()
Snelheid, dribbelen, koppen, schieten.. Die man kan alles
Samen met Suarez in de spitsquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vraag me af wat zijn prijs gaat worden, hopelijk rond de 600k, dan haal ik em wel,
En niet meer dan terecht toch. Of is het halen van de champions league finale van beide teams niet een bijzondere prestatie te noemen dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:02 schreef Hoogstaande het volgende:
Bundesliga TOTS is een beetje in dezelfde trant als het TOTY
Alles van 2 clubs met 1 of 2 uitzonderingen
Absoluut, maar toont ook aan dat de Bundesliga niet veel meer in huis heeft.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En niet meer dan terecht toch. Of is het halen van de champions league finale van beide teams niet een bijzondere prestatie te noemen dan?
Ik vind het ook niet meer dan logisch eerlijk gezegdquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En niet meer dan terecht toch. Of is het halen van de champions league finale van beide teams niet een bijzondere prestatie te noemen dan?
Wat lukt je niet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan je mij wat uitleggen?
ik krijg het niet voor elkaar om goed te zoeken op workrates op wefut
het is raar vind ik, ik wil gewoon makkelijker kunnen zoeken op high def - x att workratequote:
Alles werkt met min en max, dus als je high def wilt zoeken met x att, dan doe je van links naar rechts van boven naar beneden: high, high, low, high. Spreekt voor zich toch? Zelfs m'n neefje van 12 begrijpt het.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is raar vind ik, ik wil gewoon makkelijker kunnen zoeken op high def - x att workrate
dus zeg maar een dropdown menu voor defensive workrate en een dropdown menu voor attacking workrate
Tering kinderen, gooien alles in de uitverkoop voor TOTS Bundesligaquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:15 schreef dion_v_k het volgende:
Vela is vandaag ook al 15k gezakt, van 95k naar 80k
Ruben Castro van +-50k weer naar 40kquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tering kinderen, gooien alles in de uitverkoop voor TOTS Bundesliga
nee ik vind het ontzettend onduidelijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Alles werkt met min en max, dus als je high def wilt zoeken met x att, dan doe je van links naar rechts van boven naar beneden: high, high, low, high. Spreekt voor zich toch? Zelfs m'n neefje van 12 begrijpt het.
Retardquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:19 schreef Dudeweiser het volgende:
onduidelijk
call me a retard maar ik vind het maar moeilijk
Dan zal ik voor jou een gehandicapte versie maken. Spraakinvoer of een toetsenbord met grote knoppen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik vind het ontzettend onduidelijk
call me a retard maar ik vind het maar moeilijk
zoals ik het net zeiquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan zal ik voor jou een gehandicapte versie maken. Spraakinvoer of een toetsenbord met grote knoppen?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan zal ik voor jou een gehandicapte versie maken. Spraakinvoer of een toetsenbord met grote knoppen?
Nu jezelf door de kamer gegooid?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gelijkspel in de 90st minuut omdat Reus een corner binnenkoptKutspel
Ik vind er niet veel onduidelijk aanquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:22 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind het trouwens ook heel onduidelijk, zit er nu naar te kijken![]()
Kevin heeft wel een punt vind ik.
Nee nog een keer verloren met 2-1 (88ste minuut deze keerquote:
haha, ik heb m visueel. Iemand pakt zichzelf beet na een onterechte nederlaag en gooit zichzelf door de kamerquote:
Same here ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, ik heb m visueel. Iemand pakt zichzelf beet na een onterechte nederlaag en gooit zichzelf door de kamer
jij neemt te veel pillenquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:34 schreef quer het volgende:
voor het eerst dat die comment niet op mij gericht is
Ja hoor, wat snap je niet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan je mij wat uitleggen?
ik krijg het niet voor elkaar om goed te zoeken op workrates op wefut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Wat heb je hem gegeven voor al zijn werk eigenlijk?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:42 schreef Djeetje het volgende:
ik krijg dus 50k, omdat ik heb gewonnen vraagt die syrier of hij 10k er van mag
Je kunt beter voor 20 euro aan coins kopen bij een van de rijke heren hier.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:15 schreef bombmannl het volgende:
Yes TOTS Bundesliga! Straks ff ¤20 psn doorheen rossen.
syrier = jou chinees in dienst die je filmpjes bewerkt toch? en wat zeur je om 10k je heb 2mil +quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:42 schreef Djeetje het volgende:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:38 schreef quer het volgende:
Rekenen op de middelbare school.
[ afbeelding ]Dat is ook belachelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Geef hem er gewoon 50. Hij heeft toch die filmpjes voor je gedaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:42 schreef Djeetje het volgende:
Idd Djeetje is een beetje ondankbaar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geef hem er gewoon 50. Hij heeft toch die filmpjes voor je gedaan.
Peugeot is goed merk voor die dingenquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:45 schreef over_hedge het volgende:
http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/ Wtf wie betaald er 60 euro voor dat
Sowieso moeilijk doen om 50kquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Idd Djeetje is een beetje ondankbaar.
Brazilie.quote:
liverpool 4-5-1 aanval onverslaanbaarquote:
Haha, die hebben mijn oudersquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:45 schreef over_hedge het volgende:
http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/ Wtf wie betaald er 60 euro voor dat
ik zeur er niet om hij zeurt er omquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:43 schreef quer het volgende:
[..]
syrier = jou chinees in dienst die je filmpjes bewerkt toch? en wat zeur je om 10k je heb 2mil +
FC Ossquote:
FC Porto en Belgiëquote:
heb zelf nog maar 900kquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij zeurt omdat je hem niet gewoon even 100k geeft.
geef het hem danquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:50 schreef Djeetje het volgende:
ik zeg toch niet dat hij het niet krijgt
Alleen hij zeurt de hele dag om coins laatst zeurde hij de hele dag om 100k
quote:
jij begrijp zeker wat hij voelt ?quote:
dat is niet jouw zaak.. hij edit jouw filmpjes en mag best een kleine vergoeding vragen..quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
jij begrijp zeker wat hij voelt ?
Beetje dom van hem want hij geeft zelf 75k weg, omdat ie stopt om vervolgens 3 weken daarna weer te beginnen
dit wordt mquote:
yolo tobi!quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb 65k bij elkaar gespaard, zo maar eens alles over de balk gooien!
Je mag hem toch wel iets geven voor de tijd die hij in jouw filmpjes stopt..hij moet er alleen niet zelf om blijven zeuren. Hij had waarschijnlijk verwacht dat jij zelf wel wat dankbaarheid zou tonen denk ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
jij begrijp zeker wat hij voelt ?
Beetje dom van hem want hij geeft zelf 75k weg, omdat ie stopt om vervolgens 3 weken daarna weer te beginnen
7 packjes of ik moet iets knaps pullen eerder. dan was dat hetquote:
Krijgt hij de Tank van Damascus achter zich aan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
Niet geven Djeetje! Je bent niet voor niets een ginger!
Laat hen zien dat je geen ziel hebt!
ik bij 0. Misschien met een HH een gokje wagen als er 2x kans is. Maar nu pakjes kopen... Vorige week was dag 1 het dieptepunt van de prijzen... Wacht dan nog een dagje of 2quote:
doe je nog mee forza 3 vanavond?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Coins zijn net vlinders, het wordt pas leuk zodra ze wegvliegen.
Spotten met Syriërsquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Krijgt hij de Tank van Damascus achter zich aan.
Kan wel een paar potjes meedoen. Maar zodra er wordt geclubben/horizoneerd dan stap ik denk ik wel over.quote:
okquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:59 schreef ThadCastle het volgende:
Wedden dat ik Begovic, Carrick en Michu in mijn 5 packs krijg
Ik ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kan wel een paar potjes meedoen. Maar zodra er wordt geclubben/horizoneerd dan stap ik denk ik wel over.
Ik las DuTankquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Krijgt hij de Tank van Damascus achter zich aan.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee morgenochtendDuits
Dinsdag M&O
Daarna vacanzie
dan weer 6 vwo
Dat lijkt me echt de leukste speler uit dit TOTSquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:07 schreef Thorb het volgende:
TOTS Kießling misschien wel kopen, een van de weinige die ik momenteel kan betalen. Nog maar 50k
Wilde zijn IF's steeds al kopen maar nooit gedaanquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt de leukste speler uit dit TOTS
ik edit nu mijn eigen video's hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:52 schreef quer het volgende:
[..]
dat is niet jouw zaak.. hij edit jouw filmpjes en mag best een kleine vergoeding vragen..
ik heb al best veel aan hem gegeven voordat ik video's maakte.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je mag hem toch wel iets geven voor de tijd die hij in jouw filmpjes stopt..hij moet er alleen niet zelf om blijven zeuren. Hij had waarschijnlijk verwacht dat jij zelf wel wat dankbaarheid zou tonen denk ik.
hahahahahahahaquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:10 schreef dion_v_k het volgende:
Echt niet normaal, ben al 100k lichter en maar 3 rare players in mijn pack gehad. Parker, Javi Martinez en nog een knakker![]()
![]()
![]()
Denk het niet afgaande op ea twitterquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ze zitten toch pas om 8 uur in packs?
Nee hoor. Staan nu al spelers op de markt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ze zitten toch pas om 8 uur in packs?
Nolanquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:12 schreef over_hedge het volgende:
Tering![]()
Staat er: je hebt een totw.. is het een zwarte die nog geen 9k waard zou zijn
nolan
Durven klagen als je een TOTW in je pack hebt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:12 schreef over_hedge het volgende:
Tering![]()
nolan
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
En nu stop ik er weer mee doei
Timmyquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, 3x alquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Durven klagen als je een TOTW in je pack hebt.Homo.
Jij hebt tenminste die kaulo achievementquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:12 schreef over_hedge het volgende:
Tering![]()
nolan
heldquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk verkopen, want zal hetzelfde effect als die gold IF Benteke zijn niet dusquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:
Ik had Tulio De Melo en Larssonquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
Ik nok er weer mee.
Een D'Alessandro als enige shiny speler uit nog twee extra pakjes.
Een tip voor degenen die nu pakjes willen kopen: Doe het maar niet.
Juist wel, eens moeten de goede pakjes komen!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
Ik nok er weer mee.
Kga nu 150k uitgeven aan packsquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
Ik nok er weer mee.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hahaha laagste bin nu al 300k. Domme figuur die die van mij kocht bedankt
dus tochquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gelijk verkopen, want zal hetzelfde effect als die gold IF Benteke zijn niet dus
4231quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:23 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Nou dat 5atb zoals jullie het noemen is dikke poep om mee te spelen. Iedereen maar weer in de verkoop en hopen op wat winst.
Met welke formatie kun je degelijk ultra aanvallend spelen? 4-3-3 ben ik op uitgekeken.
Naja kan dat ie morgen weer meer waard wordt, maar nooit zoveel als in het eerste uur. Dan zijn de prijzen gewoon het hoogstquote:
Ja, die dus.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:23 schreef Rijst het volgende:
hahahah lindgren
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2442410.page
Van hoe laat tot hoe laat is die tijdklok dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik word hier sowieso nooit boos en al helemaal niet als iemand geluk heeft.
Je bent wel blij voor mij toch ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik word hier sowieso nooit boos en al helemaal niet als iemand geluk heeft.
Alleen 's morgens en 's middags maar het is nog niet ingegaan. En ook van 0:30 tot 7:00 ofzo. Maar ik ga tegen het eerste in beroep zeker na het gesprek met de studiebegeleiderquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Van hoe laat tot hoe laat is die tijdklok dan?
Hoezo?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen 's morgens en 's middags maar het is nog niet ingegaan. En ook van 0:30 tot 7:00 ofzo. Maar ik ga tegen het eerste in beroep zeker na het gesprek met de studiebegeleider
Hoe weet je dat? En ik echt veul meer.quote:
Lijkt me wat goedkoop iddquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:26 schreef Lindgren. het volgende:
Die kneus heeft hem ook instant verkocht voor 220k, WTF.
ultimate team trader app van jp flatheadquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? En ik echt veul meer.
Ik heb aangegeven dat ik tijdens het studeren pauzes nodig heb en ik heb in die pauzes internet nodig om hier even te kijken enzo.quote:
Kun je daar alles terugzien?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ultimate team trader app van jp flathead
voor 12quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:26 schreef Toefjes het volgende:
Zo, en ik heb weer voor 20 euro verkocht. Dat is pas winst die telt
Thanks, wilde serieus 30k gewoon wegflikkeren aan packs, was dat de eerstequote:
Zulke mensen zulke spelers in packs gevenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:35 schreef wieisboos het volgende:
dan ben je zo fucking dom heze staan er al voor 320k BIN op, en over drie dagen is hij waarschijnlijk rond de 100k
Waar staat dat dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ultimate team trader app van jp flathead
Zulke zijn leuk zonder BIN. Dat mensen dan 400k bieden en in de loop van de dagen de prijs zien zakken naar 100k ofzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:35 schreef wieisboos het volgende:
dan ben je zo fucking dom heze staan er al voor 320k BIN op, en over drie dagen is hij waarschijnlijk rond de 100k
o lolquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bij mij staat ook 51, dus klopt denk ik niet.
quote:
Kan ik van Lewa niet zeggenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het ziet er naar uit dat Gotze niet al te duur wordt
Nee idd die is wel duurquote:
twitter:xDeadFall twitterde op woensdag 22-05-2013 om 19:36:00I got 75 CAM Michu instea of the 77 CF Michu. Wow ea. reageer retweet
Ben echt benieuwd of ik het ga redden met 1.2 miljoenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:46 schreef Reemi het volgende:
twitter:xDeadFall twitterde op woensdag 22-05-2013 om 19:36:00I got 75 CAM Michu instea of the 77 CF Michu. Wow ea. reageer retweet
Ik zie geen in-game stats hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:44 schreef pascal08 het volgende:
Nou, WeFUT is weer up-to-date. Hopelijk zijn jullie niet boos.
Ik denk het wel. 5 ton voor Gotze en 7 voor lewan moet wel lukkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd of ik het ga redden met 1.2 miljoen
Echt een hele andere wereldquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk het wel. 5 ton voor Gotze en 7 voor lewan moet wel lukken
Dante nu al 400k
Wat zijn daar de prijzen dan?quote:
Meer dan een miljoen voor Gotze en Reusquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat zijn daar de prijzen dan?
Als het zo doorgaat heb je een Dante-Boateng voor 350k wtf
Jij hebt geen recht om boos te zijn, want jij kunt alles zelf invoeren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niet up-to-date dus, behoorlijk boos ben ik dus
alle ingame stats alquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:44 schreef pascal08 het volgende:
Nou, WeFUT is weer up-to-date. Hopelijk zijn jullie niet boos.
wat bedoel je ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Er is nu al weinig nieuwe aanwas van de TOTSen
Heb geen xboxquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht om boos te zijn, want jij kunt alles zelf invoeren.
Dat de prijzen een beetje stagneren omdat er veel minder packs geopend worden als vorige weekquote:
Dat zul je vast heel subtiel hebben gedaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Topiek het volgende:
Nooit meer turtle beachIk leg m'n headset neer en het breekt af. Nice.
In 3-5-2? SIF De Bruyne I guess...Dembele kan ook. Witsel ook nog, maar die zou ik liever een linie naar achteren hebben.quote:
je mag van zo'n product toch wel verwachten dat je hem wat harder kan neerleggen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat zul je vast heel subtiel hebben gedaan.
De Bruyne heeft alleen een IFquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In 3-5-2? SIF De Bruyne I guess...Dembele kan ook. Witsel ook nog, maar die zou ik liever een linie naar achteren hebben.
Hij was net 280 en nu 330, okequote:Op woensdag 22 mei 2013 19:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nee joh, ik zie nog steeds goedkopere komen
Helaasquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
of dacht dat die SIF er vorige week was
Laagste BIN
[ afbeelding ]
Dat viel nog mee.. het is gewoon troepquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat zul je vast heel subtiel hebben gedaan.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:01 schreef Maver24 het volgende:
iemand koopt per ongeluk de NIF Boateng voor 230k , hahahaha,
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:01 schreef Maver24 het volgende:
iemand koopt per ongeluk de NIF Boateng voor 230k , hahahaha,
Jij ligt liever met je hoofd bovenop je console omdat de kabel maar 10 centimeter lang is?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:00 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dat viel nog mee.. het is gewoon troepIk erger me sowieso aan deze headset, wie doet er nou 5m kabel aan een headset?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |