abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 mei 2013 @ 17:22:54 #1
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126864455

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
  woensdag 22 mei 2013 @ 17:23:29 #2
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126864481
Daar ging het topicnummer, oepsie.
  woensdag 22 mei 2013 @ 17:26:29 #3
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_126864624
hahaha!

quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 17:21 schreef nodig het volgende:

[..]

Hij is wel nice zeg :o Maar eens even over nadenken :P 15 dollar is niet veel voor een leuk horloge derbij :P Heeft het ding ook nog een beetje kwaliteit?
Hij voelt erg degelijk aan, zo ziet het er ook uit,
  woensdag 22 mei 2013 @ 17:37:52 #4
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_126865164
Ff TR gedaan :)
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  woensdag 22 mei 2013 @ 17:39:38 #5
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126865246
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2013 17:37 schreef bobbernaut het volgende:
Ff TR gedaan :)
Had ik ook al gedaan ^O^ ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 17:26 schreef 0wen het volgende:
hahaha!

[..]

Hij voelt erg degelijk aan, zo ziet het er ook uit,
[ link | afbeelding ]
Hmm ga dr nog eens even over nadenken, die met het zwarte bandje is opzich ook wel leuk :@
  woensdag 22 mei 2013 @ 17:40:04 #6
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_126865267
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 17:39 schreef nodig het volgende:

[..]

Had ik ook al gedaan ^O^ ;)

[..]

Hmm ga dr nog eens even over nadenken, die met het zwarte bandje is opzich ook wel leuk :@
Oh oke :@
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  woensdag 22 mei 2013 @ 17:40:10 #7
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_126865273
Zoiets?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 22 mei 2013 @ 17:40:22 #8
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_126865283
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 17:40 schreef kanovinnie het volgende:
Zoiets?
Wacht, iets anders

Zo
[Chinese Webshops] Topic #258 Met leuke horloge's

:D
  woensdag 22 mei 2013 @ 17:43:33 #9
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126865439
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 17:40 schreef kanovinnie het volgende:
Zoiets?
Als we jou toch niet hadden :D

Vandaag mijn twee Xtar's binnen gekregen, 14e besteld via Ebay;
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)DME:B:EOIBSA:NL:3160
Komen blijkbaar gewoon direct bij Xtar weg aan de envelop te zien.
De Chinees zei toen dat het niet goedkoper kon! Nu hebben ze toch de prijs aangepast. Maar even een berichtje sturen nu ik nog geen feedback gegeven heb ~O>

@Monkeybrain; een idee hoe ik ze het beste op kan laden totdat mijn veilige(re) lader binnen is :P?

[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 22-05-2013 17:51:59 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 22 mei 2013 @ 17:43:41 #10
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_126865445
Ok
pi_126865677
het is horloges, niet horloge's :P
  woensdag 22 mei 2013 @ 17:55:24 #12
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_126865989
Nu is het te laat. Zit mobiel
  woensdag 22 mei 2013 @ 18:00:27 #13
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_126866207
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
Nu is het te laat. Zit mobiel
Thanks! O+
  woensdag 22 mei 2013 @ 18:09:51 #14
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126866588
quote:
16s.gif Op woensdag 22 mei 2013 17:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
het is horloges, niet horloge's :P
Ja kanovinnie heeft de TT veranderd :( :@
  woensdag 22 mei 2013 @ 18:20:21 #15
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_126867014
Omdat we dr geen genoeg van kunnen krijgen

pi_126868226
Ook maar even een 5mw laser besteld, voor $1.50 :')

maar ach, wat kan er mis gaan behalve dat dat ding in mijn gezicht explodeert
  woensdag 22 mei 2013 @ 18:52:43 #17
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_126868263
Even een vraagje over die horloges uit het verre Oosten: zijn de bandjes gebaseerd op dunne Chinese polsjes? :P
Ik heb aanzienlijk brede polsen en het koste hier in Nederland al moeite om een horloge te vinden die om mijn pols paste. Heb nu ~3 jaar een Festina met zo'n gesloten metalen band, weet niet hoe het systeem heet. Er zijn ook leren bandjes meegeleverd bij mijn horloge, maar dan zou ik die gesp sluiting in het uiterste gaatje moeten doen, weinig draagcomfort. Heb hier al zeer mooie horloges voorbij zien komen maar ik koop liever niet een horloge om er vervolgens achter te komen dat hij te smal is voor mijn polsen.

(Ondertussen wacht ik al bijna anderhalve week op mijn geld dat ik van mn bank naar m'n PayPal overgeschreven heb, lijkt altijd eeuwen te duren bij mij. Ik wil dingen bestellen ja!? :'( :D )
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  woensdag 22 mei 2013 @ 19:01:05 #18
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126868653
Ik moet altijd meerdere schakels verwijderen (Shark/WEIDE/Curren).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 22 mei 2013 @ 19:01:23 #19
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_126868671
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 18:52 schreef wihehin het volgende:
Ook maar even een 5mw laser besteld, voor $1.50 :')

maar ach, wat kan er mis gaan behalve dat dat ding in mijn gezicht explodeert
Link? :D
pi_126868744
quote:
5s.gif Op woensdag 22 mei 2013 18:52 schreef N22 het volgende:
Even een vraagje over die horloges uit het verre Oosten: zijn de bandjes gebaseerd op dunne Chinese polsjes? :P
Ik heb aanzienlijk brede polsen en het koste hier in Nederland al moeite om een horloge te vinden die om mijn pols paste. Heb nu ~3 jaar een Festina met zo'n gesloten metalen band, weet niet hoe het systeem heet. Er zijn ook leren bandjes meegeleverd bij mijn horloge, maar dan zou ik die gesp sluiting in het uiterste gaatje moeten doen, weinig draagcomfort. Heb hier al zeer mooie horloges voorbij zien komen maar ik koop liever niet een horloge om er vervolgens achter te komen dat hij te smal is voor mijn polsen.

(Ondertussen wacht ik al bijna anderhalve week op mijn geld dat ik van mn bank naar m'n PayPal overgeschreven heb, lijkt altijd eeuwen te duren bij mij. Ik wil dingen bestellen ja!? :'( :D )
Money2 is je vriend!
  woensdag 22 mei 2013 @ 19:04:05 #21
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126868804
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 22 mei 2013 @ 19:05:36 #22
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_126868864
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 17:43 schreef RobertNL het volgende:

[..]

@Monkeybrain; een idee hoe ik ze het beste op kan laden totdat mijn veilige(re) lader binnen is :P?
Je kan vannacht bij mij komen slapen, laden we ze wel op *;
Anders wachten op een lader, je kunt ze niet rechtstreeks in het stopcontact schuiven :P

Een cheapo lader hoeft niet direct slecht te zijn, zolang je ze maar tot maximaal 4.20V laat opladen.
  woensdag 22 mei 2013 @ 19:07:38 #23
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_126868952
quote:
Ik wilde alleen weten welke van de zoveel lasers hij heeft gekozen.
  woensdag 22 mei 2013 @ 19:10:17 #24
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126869068
Dat als 'ie daadwerkelijk explodeert, je meteen weet welke je in huis gaat halen? :P
  woensdag 22 mei 2013 @ 19:12:41 #25
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126869185
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 19:05 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je kan vannacht bij mij komen slapen, laden we ze wel op *;
Anders wachten op een lader, je kunt ze niet rechtstreeks in het stopcontact schuiven :P

Een cheapo lader hoeft niet direct slecht te zijn, zolang je ze maar tot maximaal 4.20V laat opladen.
Bedankt voor het aanbod, maar dan stop ik ze wel in mijn el-cheapo lader :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')