Ook met fv ja? Dus gewoon kleine flesjes maken de hele dag? Ik dacht dat het dan 's nachts in hetzelfde ritme door moest gaan, en dat is dus niet zo. Wel sneller dan anders trouwens, maar niet elk uur (gelukkig).quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:27 schreef freecell het volgende:
Suiker, als het regeldagen zijn (zo klinkt het wel) dan ben je er sneller vanaf als je er gewoon aan toegeeft
Dus gewoon drinken geven bij huilen en niet pinken.
Dan is het 1 of 2 dagen en dan weer over hier.
Als ik probeer te rekken duurt het een week
Oja, flesjesquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:56 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ook met fv ja? Dus gewoon kleine flesjes maken de hele dag? Ik dacht dat het dan 's nachts in hetzelfde ritme door moest gaan, en dat is dus niet zo. Wel sneller dan anders trouwens, maar niet elk uur (gelukkig).
voorkomen lijkt me lastig, maar misschien handig om bijvoorbeeld gentiaanviolet in huis te hebben, zodat je direct kan behandelen als dat nodig is. Je zal altijd zien dat je in het weekend of 's avonds last krijgtquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:44 schreef Shandaly het volgende:
Ik geef borstvoeding ja, in hoeverre kan ik daar rekening mee houden? Wat kan ik doen om dat te voorkomen?
Laatste keer dat ik een blaasontsteking had was tijdens mijn zwangerschapsverlof voor Lars, nog voordat hij geboren was, en toen resulteerde het kuurtje in een vaginale schimmelinfectie, dus blijkbaar ben ik daar wel vatbaar voor...
Ow regeldagen... daar kijk ik ook zo naar uitIk verwacht er komend weekend één. Drie jaar geleden had ik die ook na anderhalve week, en dat viel toen net op moederdag. Maar toen wist ik nog niet wat er aan de hand was, dus ik hoop er dit keer beter mee om te kunnen gaan...
Ik wilde ook net zo iets posten. Hier kreeg ik ook de tip de 4 uur ertussen te gaan afdwingen. Na 2 uur word de voedingen verwerkt en lever het gerommel in de buik op waardoor de baby wakker word. Het is een normaal reflex voor de baby om weer te willen drinken. Maar weer drinken lever 2 uur later weer rommel in de buik op en wellicht zelfs weer pijnlijker.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:17 schreef As1981 het volgende:
Suiker wij hebben dat ook gehad rond dezelfde periode. Was ook bang dat hij het niet zou redden. Maar hier was de oplossing een fles minder en dan grotere flessen aanbieden.
Hij was meer vol en sliep ook weer langer ipv dat hij elke 2/2,5 uur kwam. Toen kwam hij ineens na 4/5 uur.
Over de 24 uur dronk hij totaal minder dan ervoor. En op die hoeveelheid zitten we nu nog (700-750)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
Dat is waanzinnig bekendquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:05 schreef Gulara het volgende:
Ik zou zo graag een butler willen tijdens regendagen.
En ik legde Pi iets te lomp neer na z'n nachtvoeding (slechte motoriek 's nachts) en nu is ie wel heel wakker.
Lijkt het een beetje hierop? -->quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:41 schreef Fieder het volgende:
![]()
Hier hoor je dan: Euheuuuu. Klinkt echt als: Nouhouuu!!![]()
Grapjas![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel herkenbaar! Speel dat filmpje elke dag nog af in m'n hoofd. Nou is de bevalling nog maar 6 weken geleden natuurlijk maar ik denk er nog heel veel aan. Wel met een goed gevoel hoor, zou heel graag nog eens terug gaan naar dat moment met de kennis van nu zeg maar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:58 schreef Kwisted het volgende:
Haha ja hier praktisch gezien ook nog niet hoor. Maar ik kan er gewoon lekker over fantaseren!
Ik denk er ook heel vaak aan terug. T is een filmpje in mijn hoofd. Ook de bevalling vanaf de eerste wee is n film in mijn hoofd met veel details. Herkenbaar??
quote:
Pff, meestal wordt ze boos als het speeltje (of wij) niet doet (doen) wat zij wilquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:53 schreef Kwisted het volgende:
Haha wat is ze leuk als ze boos is! Waarom was ze boos? Is de koorts al gezakt?
S-E had je nu al geprobeerd om de laatste voeding weg te laten.
Ik heb net in z&g zitten lezen. Ik wil ook weer zwanger zijn en echos zien en een baby voelen en mijn buik!!! Ik rammel!
Dit gevoel heb ik al vaak gehad maar heb het nog niet zo mooi verwoord gezien of in mijn hoofd gehad als hoe jij het nu hebt opgeschreven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:29 schreef Gulara het volgende:
Nadat hij geboren was, was ik graag nog even zwanger geweest met de wetenschap dat híj in m'n buik zat.
Nou dat!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dit gevoel heb ik al vaak gehad maar heb het nog niet zo mooi verwoord gezien of in mijn hoofd gehad als hoe jij het nu hebt opgeschreven.
Jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:29 schreef Gulara het volgende:
Nadat hij geboren was, was ik graag nog even zwanger geweest met de wetenschap dat híj in m'n buik zat.
Bedankt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dit gevoel heb ik al vaak gehad maar heb het nog niet zo mooi verwoord gezien of in mijn hoofd gehad als hoe jij het nu hebt opgeschreven.
"Rosalie, lieverd!quote:Op donderdag 23 mei 2013 05:35 schreef danic het volgende:
Boh, kan iemand Rosalie vertellen dat het heel fijn is dat ze iedere dag gaat poepen, maar dat het fijner is om overdag te doen
Hier is het nog steeds winterquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:30 schreef Gulara het volgende:
Oh en wat een gedoe is het om je kind in warme kleren te proppen zeg. Het begint hier nu echt winter te worden. Overdag kan het met zon nog blote armenweer zijn, maar zodra de zon weg is, Brrrr!
Pi zat gisteren helemaal dik ingepakt ook echt te kijken van![]()
![]()
Tijd om te gaan overwinteren.
Mooiquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:29 schreef Gulara het volgende:
dat zegt mijn 11 maander heul nog niet!quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:34 schreef Suikertante het volgende:
Becky ik ben ook blij dat mijn buik weg is hoor, en dat F hier is
Danic wat heerlijk! En Gulara ook toch nog wat uurtjes kunnen slapen
Hij is nu bezig aan een 150 cc water + 5 schepjes fles. Mijn hemel wat een sloot. Veel boerpauzes, ben benieuwd wat hij drinkt.
Wat is voor jullie een stopsignaal? (En dit vraag ik niet aan de mensen met een kind van 11 maanden dat "op" zegt)
Zegt jouw baby nog geen "op"?quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
dat zegt mijn 11 maander heul nog niet!
Maar toen hij nog flesjes kreeg in de eerste weken, duwde hij de speen uit z'n mond als hij vol zat.
Geen idee of het nog reflexen zijn, ik denk het. Ze doet het al vanaf d'r geboorte zo. We noemen het haar dansreflex.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Wat knap eigenlijk becky! Zijn dat nog reflexen? Super grappig.
De max is sowieso 30 schepjes dacht ik? Wij mogen nu 32 geven van CB. Als hij echt meer gaat vragen ga ik rijstebloem geven. Maar ik hoop idd dat hij zelf een fles gaat weglaten oid. Suiker ik zou je ook voeding voor hongerige babies adviseren jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Wat zou de max dan zijn met 12 weken fieder?
Ik zat met 10 weken op 5 x 180/6. Vond ik in het begin heel moeilijk.. dacht wanneer houdt het op? (Met 12 weken zat ze wel op nog maar vier flessen maar dat gerzijde).
Sommige cb's wijken ook af van die liter. Je kindje geeft zelf aan wat ie nodig heeft. Ik was als de dood dat ik Djenna zou overvoeden maar zie daar.. al die tijd gewoon op het gemiddelde gebleven. Volg je kindje gewoon.
En met regeldagen, 1 a 2 dagen zelfs op 6 x 180/6. Na een paar dagen liet ze vervolgens weer staan.
En suiker.. als je echt denkt dat het te hard gaat kan je naaf voeding voor hongerige babies over gaan. Hebben wij gedaan toen Djenna pas zes weken was. Voor Fieder wordt dat iets lasyiger ivm hyperallergeen.
Ik moest ook aan Lord of the Dance denkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:12 schreef becky27 het volgende:
[..]
Geen idee of het nog reflexen zijn, ik denk het. Ze doet het al vanaf d'r geboorte zo. We noemen het haar dansreflex.![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ze in de zevende hemel zou zijn als ze kon lopen. Als ze zo vlot is als haar zus (maar dat is ze denk ik niet) dan loopt ze over twee maanden achter de loopwagen.
Haha ja dat snap ik wel! Ik heb ook wel wat Gulara zegt, maar dan niet dat F terug in mijn buik moet. Maar dat ik gewoon tijdens mijn zwangerschap geweten had dat ik F.leur aan het maken was ofzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:45 schreef becky27 het volgende:
oh hebben jullie dat echt? Ik echt niet..... eruit is eruit. En genieten van zo'n vers mensje.
Wij gaan er denk ik na onze vakantie mee beginnen. Dan is ze 10,5 maand. E. krijgt de speen ook alleen in bed, maxi-cosi, wandelwagen/buggy of als ze ziek is. Best vaak dus uiteindelijk nogquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:57 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Haha ja dat snap ik wel! Ik heb ook wel wat Gulara zegt, maar dan niet dat F terug in mijn buik moet. Maar dat ik gewoon tijdens mijn zwangerschap geweten had dat ik F.leur aan het maken was ofzo![]()
Ik heb echt een fijne nacht gehad. 8 uur geslapen met maar 1x wakker worden om de speen terug te geven.
Wanneer willen jullie gaan stoppen/afbouwen met de speen?
F krijgt de speen nu alleen in bed en in de maxi cosi, of als ze ziek is. Naar aanleiding van het gesprek in t dummies-topic ben ik nu geneigd om met 10 maanden toch wel te stoppen.
Haha die cakequote:Op donderdag 23 mei 2013 05:16 schreef Gulara het volgende:
Suiker is het nog gelukt om hem geruisloos om te draaien?
...
Edit: Hij slaapt!
Hier precies zo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:45 schreef becky27 het volgende:
oh hebben jullie dat echt? Ik echt niet..... eruit is eruit. En genieten van zo'n vers mensje.
Dat zei ik laatst nog tegen kennissen met een 10 maanden oude babyquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:19 schreef Tante_Soesa het volgende:
Neuh, zou ik ook niet doen hoor. Daarnaast kunnen 't ook gewoon regeldagen zijn idd. Trial & error zo'n baby.
Absoluutquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:22 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst nog tegen kennissen met een 10 maanden oude baby.
Je leert niet wat wel/niet kan als je het niet probeert.
Met BV is het volgens mij (geen ervaring in regeldagen met fv) juist makkelijkerquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef Suikertante het volgende:
Ook als hij krampjes heeft slaapt hij er doorheen op zijn buik, dan kreunt hij wat en draait zijn hoofd naar de andere kant, steekt zijn kont omhoog (komt er wel of geen scheet uit) en dan ontspant zijn gezicht en slaapt hij verder
Op zijn rug gaat hij zich oprollen en met zijn armpjes zwaaien en dan wordt hij wakker en gaat krijsen. Ik dacht eerst dat het toeval was maar dat is echt niet zo.
Zojuist kwam de laatste 30 cc er weer uit, dit was de allereerste keer echt kotsen. Oeps!
Met BV lijkt me dit nog lastiger trouwens. En zeker als ze 's nachts dan ineens weer vaker komen, dat is inderdaad niet de bedoeling!
Bij Nathan zijn we op een gegeven moment bij eerder dan 3 uur na de vorige voeding 's nachts water gaan geven in de hoop dat hij het dan door zou krijgen. Bij sommige kindjes werkt het.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:25 schreef freecell het volgende:
Lekker Pessie!
Hier ook weer aan het trial en errorrenmet de borstvoeding, dus wat dat betreft maakt het niet uit
Uk heeft het eten helemaal ontdekt (hoezo broodkorst om op te sabbelen, kauwkauw-weg!) en krijgt dus best wat binnen.
Maar hij wil ook weer vaker bij mij drinken. En dat vind ik, met name 's nachts, niet heel handig. Vannacht viel mee (0:00, 2:00, 5:25) maar afgelopen nachten waren weer heel pittig.
Hier een buikslaper vanaf ongeveer 6 maanden
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:10 schreef vencodark het volgende:
Baby snurkt in een diepe slaap in mijn armen.Maar ik sterf vd honger inmiddels. Moet hm vroeg of laat toch eens wegleggen.
Dus geen verse boterhammen meer maar alles vooraf gesmeerd?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:01 schreef pessie het volgende:
[..]herkenbaar. Maar ook dit is trial en ertoe: volgende keer overal flesjes water en voedsel neerzetten
Maar dan kun je niet doorspoelenquote:
Is juist makkelijk want je kan nooit te veel geven..al liggen ze de hele dag aan je borst te drinken, het kan gewoonquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef Suikertante het volgende:
Met BV lijkt me dit nog lastiger trouwens. En zeker als ze 's nachts dan ineens weer vaker komen, dat is inderdaad niet de bedoeling!
Hoezo niet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:16 schreef Fieder het volgende:
[..]
Maar dan kun je niet doorspoelen![]()
Ik wil graag even jompelen voor mn nieuwe fisher price jungle wipstoelal 3 avonden warm eten kunnen eten
![]()
Dat maakt geluid en dan wordt mijnes wakkerquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:48 schreef bitterend het volgende:
[..]
Hoezo niet?
je hebt je handen vrij
Wat maakt het uit dat het water vies wordt dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:27 schreef Suikertante het volgende:
Ja zo zou ik het alleen ook doen!
Wij hebben hem ook eerst nog van tevoren met een washandje ingezeept en daarna met een nat schoon washandje de overtollige zeep er weer afgehaald, tot we ons na drie douchebeurten realiseerden dat we dit bij het badje moesten doen omdat het water anders vies werdOnder de douche was dat natuurlijk niet nodig
Oh wat een schatje, Sparkling. Dat dekentje vind ik trouwens geweldig! Geniet er maar lekker van en wat goed dat je zo doorzet met de borstvoeding terwijl het niet goed wil.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:49 schreef .Sparkling. het volgende:
Hoi! Wij komen ons hier melden!
Afgelopen dinsdag om 22.03 is Eva geboren! 3945 gram en 49 cm![]()
We liggen nu nog in het ziekenhuis maar hebben goede hoop morgen naar huis te mogen. De borstvoeding lukt nog niet zo goed, daar oefenen we volop mee. En verder ben ik verliefd!!
[ afbeelding ]
Wat handig!quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:27 schreef L0t.. het volgende:
Wij doen het tot nu toe ook alleen met z'n tweeën. Ik douche me eerst alleen, dan komt vriend erbij staan met haar. Hij houdt haar vast terwijl ik haar was. Ik ga uit de douche, afdrogen, badjas aan terwijl vriend nog met haar onder de douche staat, vindt ze heerlijk. Dan neem ik haar weer over en kan vriend zelf douchen.
In m'n eentje zie ik nog niet echt zitten..
En daarom doe ik Lauren in bad als ik alleen ben. Ze is tot nu toe misschien 2x mee onder de douche geweestquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:43 schreef Gulara het volgende:
Alleen douchen gaat hier als volgt.
- hydrofiel, handdoek, fleecedeken en speen klaarleggen
- zelf alvast deels uitkleden.
- Pi uitkleden en inzepen
- op aankleedkussen naar de badkamer
*hier wordt het tricky*![]()
- tijdelijke plek voor Pi zoeken (meestal op de was)
- snel hydrofiel en handdoek op aankleedkussen -vlak naast de douche-leggen
- kraan aan, juiste temperatuur zoeken
- overige kleren uit, t-shirt aan
- kind tussen was vandaan graaien
- douchen
- Pi op aankleedkussen leggen en warm inpakken: hydrofiel, handdoek, deken
- snel zelf inzepen (haren wassen e.d. achterwege laten)
- uit de douche handdoek om
- bij bloedingen/ lekkende tieten eerst zelf ondergoed aantrekken
- kind aankleden
- zelf aankleden
Easy peasy!
Pi gaat ook meestal in bad.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:52 schreef pessie het volgende:
[..]
En daarom doe ik Lauren in bad als ik alleen ben. Ze is tot nu toe misschien 2x mee onder de douche geweest
Volgens mij is het zo dat je in het ene bakje je washandje uitspoelt. Dat is dus vies water met zeep. En in het andere bakje zit schoon water. Je maakt je washandje nat, doet er wat zeep/wasgel/olie op en wast je kindje. Dan washandje uitspoelen in het andere bakje. Eventueel herhalen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:37 schreef Suikertante het volgende:
Weet ik niet?Onze kraamhulp leerde ons dat je met de ene kant van het washandje eerst zonder zeep zijn gezichtje schoonmaakt, dan met zeep de voorkant, dan met zeep de achterkant, dan met de andere kant van het washandje (dus de kant waar nog geen zeep zit) haal je de overtollige zeep er weer af en dan gaat ie in bad. Misschien droogt hij anders teveel uit van alle zeep in het bad, of zitten er bacteriën aan zijn billen ofzo?! Wij deden verder ook geen zeep in het badje. F was binnen een paar dagen aan 't vervellen en dat doet hij nog steeds heel licht. Heb er verder niet over nagedacht eigenlijk.. ik deed braaf wat ze zei
Maar ze hadden wel een waskomquote:
Oh das wel heel sneu. Yaro had ze ook maar ook niet extreem veel last. Hij had ze vooral heel veel op/tussen zijn billen, piemol en liezen. Daar kon hij niet echt bij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:33 schreef becky27 het volgende:
Ja, denk dat ik maar sokken om haar handjes ga doen de aankomende dagen, haar hele hoofdje zit onder (en buik en benen en rug en nek , Noortje had er twee weken geleden echt heel veel last van).
geen aardbeivlek? Hij lijkt wat dikker.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:44 schreef becky27 het volgende:
As ja is een ooievaarsbeet. Wij noemen het de gorbatsjov vlek
Ah vandaar. Ik twijfelde door de dikte. Trekt dat uiteindelijk ook weg? Net zoals een ooievaarsbeet?quote:
Ons is verteld dat eens per week genoeg is. Als F echt enorme poepluiers heeft of over zichzelf heen plast óf veel krampjes heeft doen we het nog eens. Hij vindt t ook zo lekker en zijn haar wordt er zo lekker zacht vanquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:51 schreef Kyara het volgende:
ze gaan dus ook niet elke dag onder de douche.
Ik heb ook een waskom dus even wassen op het aankleedkussen.
Hij zou uit moeten rekken zodat ie vervaagt. Maar gelukkig gaan haar haartjes er straks ook over heen vallen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:54 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ah vandaar. Ik twijfelde door de dikte. Trekt dat uiteindelijk ook weg? Net zoals een ooievaarsbeet?
Jordy (bijna 7) heeft ook een aardbeienvlek, maar die is echt niet wegquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:07 schreef Kyara het volgende:
Ons is verteld dat ie met 6 jaar wel weg moet zijn.
Grondiger? Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:35 schreef pessie het volgende:
Becky wat sneu zeg!
Danic dank je! Bij Nathan niet gemist maar aangezien meisjes dagelijks wat grondiger gewassen moeten worden lijkt dit me toch wel praktisch. Heb er toen ze net geboren was naar gezocht bij HEMA en prenatal. Ga es kijken bij baby dump binnenkort.
Onmisbaar tijdens een goede badsessie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:03 schreef Ticootje het volgende:
Badritueel:
Papa zet bad aan. Mama kleed Bram uit. Papa zit ondertussen in bad. Mama geeft Bram aan papa. Mama uitkleden en in bad. Papa geeft Bram aan mama. Bram schopt papa een paar keer goed tegen het klokkenspel. Bram besluit ook te willen drinken. Papa uit bad. Papa pakt Bram aan. Mama uit bad. Papa droogt Bram, mama kleedt Bram aan.
Bram is altijd onwijs blij in bad.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:10 schreef Gulara het volgende:
[..]
Onmisbaar tijdens een goede badsessie.
Misschien moet ik een carrière als babyfluisteraar overwegen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 07:59 schreef danic het volgende:
En gulara, ze heeft je gehoordze heeft braaf gisteravond gepoept.
Nou, Nathan boende ik dan een beetje met een luierdoekje, maar dat lijkt me niet zo aan te raden in zo'n spleetje. Ik maak het elke ochtend helemaal schoon met een nat washandje.quote:
Dat wordt binnen blijven als je straks in NL bentquote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:47 schreef Gulara het volgende:
[..]
Misschien moet ik een carrière als babyfluisteraar overwegen.![]()
En mijn baby slaapt al de hele dag.Gelukkig is het ook pisweer dus we hadden toch nergens heen gekund. /gaatalleendedeuruitalshetzonnetjeschijnt
Wat een humpie nogquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:10 schreef SupremeEvil het volgende:
Ik douche niet met mini, ze is nogal druk en glad en glibberig. De papa doet het wel eens, maar meestal gaat ze gewoon in dr badje. Douchen doen we wel als ze goed los kan staan, wat vast niet lang meer gaat duren![]()
Nieuwe stats: 68,5 cm en 7804g
Jammer van t filmpje Soesa, was wel benieuwd
Oh jen gaat wel eens alleen met Bram. Als ik met alle kinderen in badga dan hang ik gewoon de badjassen klaar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:53 schreef pessie het volgende:
[..]
Nou, Nathan boende ik dan een beetje met een luierdoekje, maar dat lijkt me niet zo aan te raden in zo'n spleetje. Ik maak het elke ochtend helemaal schoon met een nat washandje.
Mango, ik moest lachen![]()
Tico, in bad met baby nog niet geprobeerd. Maar ik douche altijd 's avonds en Lauren baddert 's ochtends.
En als ik badder is dat vaak met peuter, baby erbij lijkt me dan een beetje link.
Youtube?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Wat een humpie nogE is 73 cm schat ik en ong 9500 gram
![]()
Filmpje lukt ff niet, iemand tips? Kan t vanuit photobucket? Nee zeker?
Hahaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:51 schreef Fieder het volgende:
Wow SEwat een vastberadenheid!
Ja Soesa hij doet het! Wat knapheeft ze dr motor aanstaan?
![]()
Ik kan me dit soort acties nog niet voorstellen hoor!![]()
Wij gaan volgende week weer wegen en meten, ben reuze benieuwd
Woooooquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:25 schreef Suikertante het volgende:
Daar zet ik dan even een positieve nacht tegenover: 23:40, 04:15, 8:30 !
Zou je Leyla met Bram in bad doen? Ik durf het echt nog niet, Nathan kent z'n eigen kracht niet. Ik wacht wel totdat ze kan zitten. Sowieso baddert Nathan 's avonds, dus geen gemeenschappelijke bad tijd hier nog.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh jen gaat wel eens alleen met Bram. Als ik met alle kinderen in badga dan hang ik gewoon de badjassen klaar.
Haha, nee, niet klaar, maar heel ver gekomen welquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:24 schreef Suikertante het volgende:
Oh oeps, wilde je niet de ogen uitsteken
Maar ik zit nu al drie uur mijn baby te vermaken terwijl ik moet werken. Jij al klaar met de klusjes?
Wilde ik ook vragen idd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:55 schreef bitterend het volgende:
Tally ben je vandaag nog bij de ka geweest?
SPOILER: /klaagmodusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
Ik denk dat ik kaal word.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:28 schreef becky27 het volgende:
Haaruitval, praat me er niet van.... knettergek worden we er van want overal liggen en hangen mijn haren. Stofzuiger zit soms gewoon verstopt.
Leyla en Bram is een dikke nee. Leyla is veeeeeel te lomp. Bedoeling is altijd goed en ze bedoeld het lief, maar meestal moet ik m'n baby onder haar vandaan redden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:31 schreef pessie het volgende:
[..]
Zou je Leyla met Bram in bad doen? Ik durf het echt nog niet, Nathan kent z'n eigen kracht niet. Ik wacht wel totdat ze kan zitten. Sowieso baddert Nathan 's avonds, dus geen gemeenschappelijke bad tijd hier nog.
Oh ja. Vandaag zijn manlief en ik 7 jaar getrouwd. Het weer doet et iig net als 7 jaar geleden
. Vanmiddag komt schoonmoeder de peuter halen voor een nachtje logeren en daarna brengen we Lauren een paar uurtjes naar MN zus en gaan wij uit eten bij de plaatselijke pizzeria
. Toch best spannend, MN baby achter laten bij iemand anders dan manlief voor de allereerste keer
.
En ik heb 2 kindjes tegelijk in bed![]()
Freedat is echt een prutsnacht. En ik baalde al dat ze wakker was van kwart voor 3 tot 4. Ik denk dat ik meer slaap heb gepakt als ik dit zo hoor.
Heeft hij misschien last van z'n buikje? Het klinkt een beetje zoals Nathan toen hij de hoeveelheid bv en bijvoeding niet kon verwerken.
Ik geniet er ook van. Daarom slaapt Zoë nu al anderhalf jaar tussennons inquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:22 schreef kleinzusje het volgende:
Heb een spingende baby thuis !
Mijn bijna dreumes ( nu 10 maanden) ligt nu al 3 dagen tussen ons in snachts. Eigen bedje lukt niet. Zodra ik haar wegleg gaat ze staan.![]()
Het is de laatste dagen werkelijk "oeiikgreiterugnaarmamma" wat de klok slaat bij ons. Geniet enorm van haar plakken![]()
Maar moet nu het echte opvoeden gaan beginnen ? Bah !
Ik denk dat het komt door de mega ontwikkelingen die ze door maakt. En nog steeds geen tandjes
Toch even hierop reageren, hoor. Want dat is idd erg gevaarlijk. Mijn zusje is onderwijzeres en had laatst een cursus BHV waarin dit onderwerp aan bod kwam. Er werd verteld over een moeder die op een gegeven moment zag dat haar dochtertje een draadje om haar vinger had. De vinger was al paars/zwart. De moeder haalde snel het draadje eraf. Dit was een grote fout, want het kindje is hierna overleden aan bloedvergiftiging.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:42 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het ook zo irritant dat ik mijn haren ook overal bij mijn meisjes terugvind. Tot in de luier aan. En gewikkeld om hun handjes en vingertjes en dat lijkt me ronduit gevaarlijk, dat knelt hartstikke af.
Shandaly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |