Ook met fv ja? Dus gewoon kleine flesjes maken de hele dag? Ik dacht dat het dan 's nachts in hetzelfde ritme door moest gaan, en dat is dus niet zo. Wel sneller dan anders trouwens, maar niet elk uur (gelukkig).quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:27 schreef freecell het volgende:
Suiker, als het regeldagen zijn (zo klinkt het wel) dan ben je er sneller vanaf als je er gewoon aan toegeeft
Dus gewoon drinken geven bij huilen en niet pinken.
Dan is het 1 of 2 dagen en dan weer over hier.
Als ik probeer te rekken duurt het een week
Oja, flesjesquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:56 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ook met fv ja? Dus gewoon kleine flesjes maken de hele dag? Ik dacht dat het dan 's nachts in hetzelfde ritme door moest gaan, en dat is dus niet zo. Wel sneller dan anders trouwens, maar niet elk uur (gelukkig).
voorkomen lijkt me lastig, maar misschien handig om bijvoorbeeld gentiaanviolet in huis te hebben, zodat je direct kan behandelen als dat nodig is. Je zal altijd zien dat je in het weekend of 's avonds last krijgtquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:44 schreef Shandaly het volgende:
Ik geef borstvoeding ja, in hoeverre kan ik daar rekening mee houden? Wat kan ik doen om dat te voorkomen?
Laatste keer dat ik een blaasontsteking had was tijdens mijn zwangerschapsverlof voor Lars, nog voordat hij geboren was, en toen resulteerde het kuurtje in een vaginale schimmelinfectie, dus blijkbaar ben ik daar wel vatbaar voor...
Ow regeldagen... daar kijk ik ook zo naar uitIk verwacht er komend weekend één. Drie jaar geleden had ik die ook na anderhalve week, en dat viel toen net op moederdag. Maar toen wist ik nog niet wat er aan de hand was, dus ik hoop er dit keer beter mee om te kunnen gaan...
Ik wilde ook net zo iets posten. Hier kreeg ik ook de tip de 4 uur ertussen te gaan afdwingen. Na 2 uur word de voedingen verwerkt en lever het gerommel in de buik op waardoor de baby wakker word. Het is een normaal reflex voor de baby om weer te willen drinken. Maar weer drinken lever 2 uur later weer rommel in de buik op en wellicht zelfs weer pijnlijker.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:17 schreef As1981 het volgende:
Suiker wij hebben dat ook gehad rond dezelfde periode. Was ook bang dat hij het niet zou redden. Maar hier was de oplossing een fles minder en dan grotere flessen aanbieden.
Hij was meer vol en sliep ook weer langer ipv dat hij elke 2/2,5 uur kwam. Toen kwam hij ineens na 4/5 uur.
Over de 24 uur dronk hij totaal minder dan ervoor. En op die hoeveelheid zitten we nu nog (700-750)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
Dat is waanzinnig bekendquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:05 schreef Gulara het volgende:
Ik zou zo graag een butler willen tijdens regendagen.
En ik legde Pi iets te lomp neer na z'n nachtvoeding (slechte motoriek 's nachts) en nu is ie wel heel wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |