Jah ik ben ook benieuwd of ik nog lang door ga. Ik stop natuurlijk als het saai word en nu heb ik de grootste lol.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:35 schreef JoeyDB het volgende:
Ben benieuwd hoelang je het volhoud. Het is lastig om als vlogger tegenwoordig te groeien, dan moet je wel enorm goede content hebben.
Ik zal zeker wat video's van je bekijken.
Wat ik niet snap, je vindt dit zelf dus onzin? Of heb je het gewoon in de verkeerde categorie gegooid?
Oké, met deze instelling zal ik als ik jou was nu al stoppen. Je moet overtuigd zijn dat je het kan en dat je het gaat maken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:36 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Jah ik ben ook benieuwd of ik nog lang door ga. Ik stop natuurlijk als het saai word en nu heb ik de grootste lol.
Ik vind mezelf geen onzin maar het mijn filmpjes slaan nergens op dus dat is een beetje onzin, hahahah. En ik wist niet in welk categorie ik het anders moest zetten
Ik ben ook overtuigd dat ik het kan , en dat ik het ga maken. Maar ik doe het altijd nog voor me zelf, en als ik geen plezier meer heb met filmpjes maken, dan stop ik er mee. Ik wil zelf wel de grootste lol hebben natuurlijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:37 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Oké, met deze instelling zal ik als ik jou was nu al stoppen. Je moet overtuigd zijn dat je het kan en dat je het gaat maken.
Je hebt gelijk hahah, ik word nooit zo populair en zo goed als jan , Hahhahahquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:39 schreef HuisbaasBob het volgende:
Ik wil Jan terug, dat was pas kwaliteit.
Jan was een cultheld op zichzelf. Je moet zorgen dat je niet maakt via Fok, je moet zorgen dat Fok jou maakt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:39 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hahah, ik word nooit zo populair en zo goed als jan , Hahhahah
Okequote:Op donderdag 23 mei 2013 14:40 schreef HuisbaasBob het volgende:
[..]
Jan was een cultheld op zichzelf. Je moet zorgen dat je niet maakt via Fok, je moet zorgen dat Fok jou maakt.
Dan moet je toch overgaan om een mindere kwaliteit camera en slechtere content want op deze manier wordt het niks met jou. Het gaat om wat er in zit, niet hoe het eruit ziet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:41 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Oke, Best wel een goede uitspraak of motto ? hahaha
Jah idd, hahahquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:42 schreef HuisbaasBob het volgende:
[..]
Dan moet je toch overgaan om een mindere kwaliteit camera en slechtere content want op deze manier wordt het niks met jou. Het gaat om wat er in zit, niet hoe het eruit ziet.
R.I.P. Jan
Ik kijk hem straks oke?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:43 schreef trancethrust het volgende:
HOI SANDER BEKIJK EVEN HET VOLGENDE FILMPJE VOOR TIPS
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:39 schreef HuisbaasBob het volgende:
Ik wil Jan terug, dat was pas kwaliteit.
Hahahaha, Dat zou ik onthouden voor volgende week dinsdag of woensdagquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:55 schreef nodig het volgende:
Je moet hete pepers gaan eten voor de camera!
Of sjubby rubby of hoe dat ook heet dat heeft jan moes ook gedaan!
Wel zeggen dat je de tip van mij hebt gekregen héquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:56 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Hahahaha, Dat zou ik onthouden voor volgende week dinsdag of woensdag
Down van in een dip of downie?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:57 schreef CapnIzzy het volgende:
Hoi Sander,
je klinkt alsof je een beetje 'down' bent
verder alles goed?
Gr van Thea
hahahahah, Belooft !quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Wel zeggen dat je de tip van mij hebt gekregen hé![]()
En doe de hete peper maar dan kom je misschien ook nog op dumpert ook en word je beroemd
Ik wacht met smart op je volgende uploads.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:58 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Down van in een dip of downie?
Huh, ? jah alles gaat goed?
Hahah okequote:Op donderdag 23 mei 2013 14:59 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op je volgende uploads.
Thea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |