Ja maar ook kinders die gepest worden kunnen bazig opdrogen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Of hij neukt in zijn middelbare schoolperiode alle chicks, of hij wordt gepest
zit waarheid inquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar ook kinders die gepest worden kunnen bazig opdrogen.
Die hebben dan juist meer levenservaring dan zo'n hosselboy, en als ze dan volwassen (dus 18+, zit je ook niet meer op de middelbare school en word je ook niet meer gepest) worden dan gaan ze dingen van zichzelf en van het leven in zien enzo. Krijg je echt gezellige wijze bazenmensen van
HAHAHHAAH ,Sorry sorry , Ik zou hem zo wel weer maken ;p.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:55 schreef Faux. het volgende:
Je hebt m'n Youtube gesloopt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:56 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
HAHAHHAAH ,Sorry sorry , Ik zou hem zo wel weer maken ;p.
HAHAHAHA, Je doet je best maarquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:59 schreef Faux. het volgende:
[..]
En nu onmiddellijk een filmpje waarin je mij noemt. Of ik zorg er persoonlijk voor dat je account kapot gaat. [ afbeelding ]
Owh echt ? Sorry iedereen zegt al ; Engels is niet je beste vak" dus zoiets was te verwachten ahhahahahhaquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:03 schreef Faux. het volgende:
how animal drink their water > how animals drink their water
Hahahha het is helemaal niet eng ofzo want je praat toch tegen niemand, hahah. Ik wens je succes !quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:32 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga misschien ook eens vloggen, maar dan moet ik eerst van mijn spreekbeurt angst afkomen!
Umhh,, Ik dm je wel ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:38 schreef Nestalgie het volgende:
Hallo,
ik ben talentenscout, en jij hebt talent!
Zou je een keer willen auditeren?
Hoop iets van je te horen.
Willem
Geen youtuber worden als je het doet uit vervelingquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:18 schreef MrISanderr het volgende:
Hoi ik ben Sander en ik ben beginnende vlogger.
Een vlogger is iemand die op youtube filmpjes plaatst.
Ik ben 14 jaar en ik doe dit paar weken maar heb niet zo veel views.
Dit is mijn kanaal ; ---> http://www.youtube.com/user/MrISanderr <----
Ik doe het uit me verveling en voor mijn eigen vermaak.
- MrISanderr
Ik begon uit verveling * en doe het voor me eigen vermaak.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:32 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Geen youtuber worden als je het doet uit verveling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |