Waar eigenlijk? Amsterdam - Rijnkanaal?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:39 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Ja, dat is dus gewoon een brug ernaast.
Vanmiddag nog in Alkmaar kunnen zien staan!quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens Broek53 op Somda gaat de olympische schommelboot 9525 ontstickerd worden. Zonde dat er weer meer eenheidsworst komt
http://somda.nl/forum/5909/p451015/Ontwikkelingen+bij+VIRM/
Hmm. Goed punt wel. Stonden wel lekkere wijven op trouwensquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
NS sponsort NOC*NSF niet meer, dus ik kan me voorstellen dat ze daarom het stel weer blauw/geel willen hebben
Ja. moment van inchecken telt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet morgennacht van Amsterdam naar Rotterdam, als ik de nachttrein van 3.45 neem is mijn week-SOV toch gewoon geldig, ondanks dat ik na 4.00 aankom?
Kan dat denk je?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
naar de treinmanager gaan en het zijjn probleem maken
Volgens mij zijn daar wel Europese regeltjes voor. Eigenlijk moet je die altijd bij de hand hebben voor situaties als dezequote:
Nou dan horen we vanzelf wel hoe het afgelopen isquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:04 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
De barman zegt dat ze met zn allen in het andere treindeel zitten...
Hou je rekening met de vervaldatum? Dat ze niet geldig zijn in TGV Lyria stond er als het goed is op?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:30 schreef Darkwing_Duck het volgende:
En de bonnen diez ik van James gekregen heb, gewonnen heeft zijn niet geldig in deze trein , want, hou je vast, het bedrag moet dan ook in zwitserse franken vermeld staan.
2 uur zou ik nemenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:22 schreef Zug-Chef het volgende:
Tja 25 minuten overstap op een nachttrein is niet echt slim. Dat ik zelf 3 uur van te voren al aanwezig wil zijn is dan weer het andere uiterste maarja
echtquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:30 schreef Darkwing_Duck het volgende:
En de bonnen diez ik van James gekregen heb, gewonnen heeft zijn niet geldig in deze trein , want, hou je vast, het bedrag moet dan ook in zwitserse franken vermeld staan.
Jij gaat vliegen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:43 schreef Zug-Chef het volgende:
Treinkopper kost normaal gesproken zeker 2 uur maar laatste tijd heb ik het idee dat dat langer begint te worden... Gelukkig reis ik niet meer met nachttreinen. Kost te veel en duurt te lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |