Hij zit nou bij Mulhouse te kuttenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:52 schreef Zug-Chef het volgende:
Maar moet je naar Nice ofzo? Want ik zag dat er gewoon een rechtstreekse NZ is van Austerlitz naar Nice Ville...
NL-traject gratis is ¤1,30 voor jongeren, dus ¤6,30 voor GoPass + Grenskaartje.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:37 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik denk die go-pass Roosendaal goedkoper is, grenskaartje moet er ook nog bij.
Goeie vraag. Duck?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:54 schreef Zug-Chef het volgende:
Ja dat had ik al gezien, maar ik vroeg me af waarom je Paris - Nice via Mulhouse doet.
Mits hij een Go Pass 10 koopt (¤ 50), dat is niet interessant als je verder nooit in België komt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:54 schreef greavy het volgende:
[..]
NL-traject gratis is ¤1,30 voor jongeren, dus ¤6,30 voor GoPass + Grenskaartje.
Ja, oké, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:57 schreef James1988 het volgende:
[..]
Mits hij een Go Pass 10 koopt (¤ 50), dat is niet interessant als je verder nooit in België komt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:57 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Peterselie wilde het laatst iets over een bepaald type wissel weten, eentje waarbij de hoofdrichting doorgaande spoorstaven heeft. Zie hier op tijdstip 0:01:40
Nee dat is die 'nieuwe' techniek waar laatst een artikel over stond in Railjournal. De Japanners hebben het al jaren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:01 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]Dat is gewoon een niet meer gebruikt wissel wat ze nog niet helemaal gesloopt hebben toch?
Je kunt het goed zien aan de linker tongbeweging. Die heeft zo'n vorm dat die over de linker spoorstaaf heen valt om daarmee de trein "over de spoorstaaf" heen te tillen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:01 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]Dat is gewoon een niet meer gebruikt wissel wat ze nog niet helemaal gesloopt hebben toch?
is gewoon handig als je niet al te veel treinen hebt die over het wissel heen moetenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:05 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Je kunt het goed zien aan de linker tongbeweging. Die heeft zo'n vorm dat die over de linker spoorstaaf heen valt om daarmee de trein "over de spoorstaaf" heen te tillen.
Ja, nu dus wel. Maar toen ik exact 90 dagen op voorhand mn tickets ging boeken aan het loket stond ie er nog niet in. Mijn beklag is hier al een paak keer voorbij gekomen dat het iedere keer raak is met die NZ. Die doen ze een maand voor vertrekdatum pas open, daar heb ik niks aan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:52 schreef Zug-Chef het volgende:
Maar moet je naar Nice ofzo? Want ik zag dat er gewoon een rechtstreekse NZ is van Austerlitz naar Nice Ville...
nouja, hij stopt ook in Dijon tussendoor, voor hun is dit wel -de- route die daar opstappen. Dus wat dat betreftquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:19 schreef Zug-Chef het volgende:
Maar als je dat weet waarom boek je dan niet gewoon een maand voor vertrek die rechtstreekse NZ? Want ja nu zal het treinpersoneel denken, waarom reis je van Paris naar Nice via Mulhouse. Dat doet toch niemand, dus hup we vertrekken op plantijd. Hoop t niet voor je maarja... Het blijven toch die rare Belgen Fransen.
Moet je maar niet in zo'n achterlijk kutland vol achterlijke sukkels gaan wonenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:17 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja, nu dus wel. Maar toen ik exact 90 dagen op voorhand mn tickets ging boeken aan het loket stond ie er nog niet in. Mijn beklag is hier al een paak keer voorbij gekomen dat het iedere keer raak is met die NZ. Die doen ze een maand voor vertrekdatum pas open, daar heb ik niks aan.
Dan ben je een overstap in Mulhouse dus al lang voorbij?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:24 schreef Darkwing_Duck het volgende:
We staan nu in Dijon, als ie zo vertrekt dan loop ik nog wel een keer naar die knakkers toe.
Nee, hij doet parijs, Dijon, Mulhouse, Basel, Zurich.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ben je een overstap in Mulhouse dus al lang voorbij?
Mooi kutomweggetjequote:Op donderdag 23 mei 2013 20:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Nee, hij doet parijs, Dijon, Mulhouse, Basel, Zurich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |