abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126882235
Xbox One: live TV available in US only at launch, requires separate device
Xbox One’s live TV fucntionality will only be available in the US at launch, a press release from Microsoft has confirmed.

In a release sent to VG247 this evening confirms that Live TV with Kinect navigation, Live TV with One Guide, Trending, and NFL on Xbox will only be available in North America at launch. The release added that Microsoft anticipates a global roll-out over time.

As shown in the Microsoft reveal stream, and confirmed in the release, “Live TV will require a supported receiver device with HDMI output,” which is sold separately.

http://www.vg247.com/2013(...)res-separate-device/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_126882387
Indeed…the new architecture allows developers to do processing in the cloud in really really smart ways. That will results in much richer gaming experiences than ever before.
pi_126882515
7000 questions in about 40 minutes. _O-

Teering
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:03:34 #229
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_126883316
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:45 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik heb ook geen idee, ik weet alleen dat ik het een nogal oncomfortabel idee vind en dat ik het wel gezond vind om de implicaties ervan in het achterhoofd te houden.
Mjah, lijkt soms meer een keuze op basis van minpunten.
Qua tablet en phone (smartglas) neig ik meer naar Xbox. Heb een Vita, dus dat spreekt weer in het voordeel van PS4. Maar die controllers van PS vind ik kut. Zeker vergeleken bij Xbox. Exclusives boeien mij niet echt.
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:19:59 #230
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_126884408
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2013 15:04 schreef BDIL het volgende:

[..]

Je weet dat Apple op een heel laag punt stond een tijd he voor de Iphone en nu na het overlijden van Steve Jobs gaat het steeds minder?
Je zou kunnen stellen dat Jobs op het hoogtepunt uit is gestapt. Het punt is dat investeerders meer meer meer willen terwijl de iphone 4 zelfs nu nog een retegoede telefoon is, waar met de 4S en de 5 maar marginale verbeteringen in zijn gekomen.

Mogelijk dat het nieuwe OS wat frisse wind geeft, maar een iPhone biedt al drie generaties een telefoon die alles snel en soepel doet wat je ervan verwacht.

Tragere specs dan de HTC van mijn vriendin maar vaak wel sneller op internet en efficienter zoeken naar de juiste apps, schakelen werkt ook beter.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:23:57 #231
12888 Skull-splitter
pi_126884646
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 21:21 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

hopen op minstens 60 FPS
Zou best een goede eis zijn:
-discreet 1080P (1:1 resolutie ipv die opgepompte 640p beelden)
-60FPS als vaste framerate. Das het enige wat bij de PS3 wel duidelijk in het voordeel werkt vond ik.
pi_126885034
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:03 schreef Keltie het volgende:

[..]

Mjah, lijkt soms meer een keuze op basis van minpunten.
Qua tablet en phone (smartglas) neig ik meer naar Xbox. Heb een Vita, dus dat spreekt weer in het voordeel van PS4. Maar die controllers van PS vind ik kut. Zeker vergeleken bij Xbox. Exclusives boeien mij niet echt.
Misschien een keuze op minpunten maar ik ervaar ze als valide. Als de PS4 hetzelfde doet heb ik daar ook mijn bedenkingen bij.
  donderdag 23 mei 2013 @ 00:05:20 #233
12888 Skull-splitter
pi_126886654
Ik vind het nogal wat. Nu zal het waarschijnlijk wel meevallen, maar in combinatie met de over-afhankelijkheid van cloud-systemen en dus een verbinding vind ik het nogal wat als verplicht element.

Aan de andere kant: hetzelfde KAN met mobieltjes ook...
  donderdag 23 mei 2013 @ 00:25:42 #234
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_126887547
Die nieuwe XBOX word steeds minder interessant. Kinect (wat ik niet gebruik) maar wat je dus wel moet aansluiten, Een console die 1x per 24uur online moet zijn (of altijd online).

Het enige enige is dat ik de controller van de XBOX beter vind dan die van de PS.
pi_126888086
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:25 schreef peleetje het volgende:
Die nieuwe XBOX word steeds minder interessant. Kinect (wat ik niet gebruik) maar wat je dus wel moet aansluiten, Een console die 1x per 24uur online moet zijn (of altijd online).

Het enige enige is dat ik de controller van de XBOX beter vind dan die van de PS.

De knoppenindeling bedoel je? De rest kan je natuurlijk niet weten aangezien de DS4 flink op de schop is gegaan.

Ik zie eigenlijk niks bij de Xbox wat de Playstation het moeilijk kan maken.
  donderdag 23 mei 2013 @ 00:52:15 #236
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_126888222
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:44 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

De knoppenindeling bedoel je? De rest kan je natuurlijk niet weten aangezien de DS4 flink op de schop is gegaan.

Ik zie eigenlijk niks bij de Xbox wat de Playstation het moeilijk kan maken.
Controller van de xbox vind ik lekkerder in de hand liggen dan die van de PS.
Maar misschien is dat met de DS4 beter.

(edit) en de knoppenindeling van de xbox bevalt mij idd meer!

[ Bericht 4% gewijzigd door peleetje op 23-05-2013 00:58:01 ]
  donderdag 23 mei 2013 @ 01:45:18 #237
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_126889215
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 21:17 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dat kan ik al met mijn TV, handig wel, nu kan ik met mijn xbox ook TV kijken! Enige wat ik daarvoor nodig heb is een TV

Daar heb je een punt, ik weet ook wel wanneer ik op dat knopje moest drukken zodat hij wisselde tussen TV en console scherm, de horror.
Dit dus. Wat een bullshit man. Televisie kijk ik wel via de TV ( :') ) en als ik naar Nederland 1 wil druk ik wel op mijn afstandsbediening. Als ze gister de tijd dat ze tegen de Xbox aan het praten waren hadden gebruikt om gameplay te laten zien, was de presentatie al 200% beter geweest.

En Kinect dat altijd meekijkt... Redelijk kansloos verhaal weer.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_126889561
Het is gewoon erg jammer dat Microsoft zich wederom volledig op de US markt richt. Waar op fora al menigmaal werd gezegd door gamers dat ze hun Xbox eigenlijk alleen voor Netflix gebruiken verschuift Microsoft gewoon simpelweg de aandacht meer naar dat soort zaken toe. Bij de 360 heb ik nog hoop gehad op leuke apps en dergelijke maar eigenlijk is het nooit op gang gekomen in Nederland/EU. Je koopt een product wat niet met ons Nederlanders als doelgroep is ontwikkeld.
En ik heb heel sterk het idee dat Microsoft puur aan het kijken is hoe ze geld kunnen verdienen in plaats van ook daadwerkelijk een mooi product op de markt zetten waar ze trots op kunnen zijn. In dat opzicht kwam Sony een stuk eerlijker over met hun presentatie en de tot zover bekende informatie over de PS4. Na wat ik nu weet over de One heb ik het idee dat ik mijzelf in de vingers snij als ik hem koop, je wordt op zoveel vlakken onzinnig genaaid lijkt het. De pers helpt natuurlijk ook een handje mee, die willen maar al te graag de negatieve geruchten die er waren bevestigen, en het lijkt nog allemaal waar te worden ook. Ik hoop dat ze het op de E3 nog gaan rechtzetten. Hoe chill ik de controller ook vind en semi Haloverslaafd ben, zo gaat deze console er niet in komen.
I'm the motherfucking baboon
pi_126890134
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:52 schreef peleetje het volgende:

[..]

Controller van de xbox vind ik lekkerder in de hand liggen dan die van de PS.
Maar misschien is dat met de DS4 beter.

(edit) en de knoppenindeling van de xbox bevalt mij idd meer!
Dat was voor mij ook de reden om een X360 aan te schaffen destijds ipv PS2
pi_126890658
Reacties Japan
Van http://neogaf.com/forum/showthread.php?t=562129

On Twitter in Japan, the newly announced Xbox One has a couple of new nicknames. However, there is a bit of a good natured dispute over what the Xbox One's nickname will be: "Batsuichi" (Once Divorced) or "Hako 1" (Box 1).

The name "Xbox" has always been somewhat problematic for Japan, because "X" is "batsu" (ばつ) in Japanese and is used to mark incorrect answers. In the West, "X" can cross things out. But it can also mean "X marks the spot" or carry the nuance of "extreme". In Japan, however, the circle is used to denote correct items. (This is why on Japanese PlayStation controllers, the circle button is used to select.) Thus, the "X" can have a negative meaning—though, not always. For example, Toyota has a sedan in Japan called "Mark X". Old Japanese men seem to like it fine!

As mentioned above, one of the nicknames for the "Xbox One"—a nickname that seems to have started on Twitter—is the Japanese word for "divorced". The shortened "X1" can be read as "batsuichi" (バツイチ), which is literally "one x" and means "once divorced".

(Interesting side note: the official Twitter account of Japanese electronics company Sharp tweeted a photo of its X1, which was a home computer released in the 1980s. No idea if this product was also called "once divorced" back in the day.)

The other nickname is a continuation of the somewhat disparaging nickname for the Xbox 360, which is "Hako 0" (箱0 or Hako Maru). "Hako" (箱) means "box", and "maru" means "circle". In Japanese, calling the console "hako" isn't rude per se. It just doesn't sound very cool! So, now Xbox One is also being called "Hako 1" (箱1 is "Hako One" or "Hako Ichi", with, of course, "ichi" being "one" in Japanese.) In an odd way, calling it "Hako 1" makes sense, especially after the "Hako 0" moniker. It makes more sense than going from "Xbox 360" to "Xbox One".

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_126890687
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 21:54 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Die website ook www.emarnetwork.nl :')

De eerste video met meer dan 500 views moet nog komen. :')
Zo ziet dat er dus uit als je leeft in een kelder en dat dan gaat opnemen. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_126890747
Enige wat ik jammer vind is dat de Playstation controller kleiner is dan de Xbox controller en de indeling zorgt ervoor dat je meestal met een kromme duim speelt. Mijn handen zijn vrij groot dus toen ik switchte van PS2 naar Xbox 360 was dat echt een verademing voor m'n duimen.
  donderdag 23 mei 2013 @ 08:34:23 #243
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_126891371
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 07:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Enige wat ik jammer vind is dat de Playstation controller kleiner is dan de Xbox controller en de indeling zorgt ervoor dat je meestal met een kromme duim speelt. Mijn handen zijn vrij groot dus toen ik switchte van PS2 naar Xbox 360 was dat echt een verademing voor m'n duimen.
De grootte is toch nog niet bekend? Hebben ze al naast elkaar gelegen?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_126891397
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2013 01:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Dit dus. Wat een bullshit man. Televisie kijk ik wel via de TV ( :') ) en als ik naar Nederland 1 wil druk ik wel op mijn afstandsbediening. Als ze gister de tijd dat ze tegen de Xbox aan het praten waren hadden gebruikt om gameplay te laten zien, was de presentatie al 200% beter geweest.

En Kinect dat altijd meekijkt... Redelijk kansloos verhaal weer.
E3 ?
pi_126891534
quote:
19s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De grootte is toch nog niet bekend? Hebben ze al naast elkaar gelegen?
Heb het over 't verschil op dit moment. Ik ga er even vanuit dat de PS4 controller niet opeens drie maten groter is. ;)
  donderdag 23 mei 2013 @ 08:47:41 #246
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_126891586
quote:
14s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://news.yahoo.com/xbo(...)-hryb-150903740.html

Stel je vraag aan Major Nelson, en hij antwoord zonder iets te zeggen.
Het enige boeiende antwoord:

quote:
Xbox One supports BOTH 3-D and 4K
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_126891830
Kinect 2.0 is wel zeer indrukwekkend trouwens, ben stiekem best benieuwd wat ze hiermee gaan doen wat games betreft.

Zullen echt niet alleen maar gimmicks worden als bij het huidige Kinect.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_126891941
Ik ben nog steeds erg benieuwd wat Sony strakt laat zien als ze de console écht presenteren. Ik heb er niet zo'n vertrouwen in dat de PS4 niet vol zit met dezelfde soort restrictieve technologie als de Xbox.
  donderdag 23 mei 2013 @ 09:14:08 #249
12888 Skull-splitter
pi_126892141
quote:
3s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:47 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het enige boeiende antwoord:

[..]

4K native en discrete renderen zie ik et bakje niet doen...
pi_126892146
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')