Mjah, lijkt soms meer een keuze op basis van minpunten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:45 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, ik weet alleen dat ik het een nogal oncomfortabel idee vind en dat ik het wel gezond vind om de implicaties ervan in het achterhoofd te houden.
Je zou kunnen stellen dat Jobs op het hoogtepunt uit is gestapt. Het punt is dat investeerders meer meer meer willen terwijl de iphone 4 zelfs nu nog een retegoede telefoon is, waar met de 4S en de 5 maar marginale verbeteringen in zijn gekomen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je weet dat Apple op een heel laag punt stond een tijd he voor de Iphone en nu na het overlijden van Steve Jobs gaat het steeds minder?
Zou best een goede eis zijn:quote:
Misschien een keuze op minpunten maar ik ervaar ze als valide. Als de PS4 hetzelfde doet heb ik daar ook mijn bedenkingen bij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, lijkt soms meer een keuze op basis van minpunten.
Qua tablet en phone (smartglas) neig ik meer naar Xbox. Heb een Vita, dus dat spreekt weer in het voordeel van PS4. Maar die controllers van PS vind ik kut. Zeker vergeleken bij Xbox. Exclusives boeien mij niet echt.
De knoppenindeling bedoel je? De rest kan je natuurlijk niet weten aangezien de DS4 flink op de schop is gegaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:25 schreef peleetje het volgende:
Die nieuwe XBOX word steeds minder interessant. Kinect (wat ik niet gebruik) maar wat je dus wel moet aansluiten, Een console die 1x per 24uur online moet zijn (of altijd online).
Het enige enige is dat ik de controller van de XBOX beter vind dan die van de PS.
Controller van de xbox vind ik lekkerder in de hand liggen dan die van de PS.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De knoppenindeling bedoel je? De rest kan je natuurlijk niet weten aangezien de DS4 flink op de schop is gegaan.
Ik zie eigenlijk niks bij de Xbox wat de Playstation het moeilijk kan maken.
Dit dus. Wat een bullshit man. Televisie kijk ik wel via de TV (quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat kan ik al met mijn TV, handig wel, nu kan ik met mijn xbox ook TV kijken! Enige wat ik daarvoor nodig heb is een TV
Daar heb je een punt, ik weet ook wel wanneer ik op dat knopje moest drukken zodat hij wisselde tussen TV en console scherm, de horror.
Dat was voor mij ook de reden om een X360 aan te schaffen destijds ipv PS2quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:52 schreef peleetje het volgende:
[..]
Controller van de xbox vind ik lekkerder in de hand liggen dan die van de PS.
Maar misschien is dat met de DS4 beter.
(edit) en de knoppenindeling van de xbox bevalt mij idd meer!
Zo ziet dat er dus uit als je leeft in een kelder en dat dan gaat opnemen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die website ook www.emarnetwork.nl![]()
De eerste video met meer dan 500 views moet nog komen.
De grootte is toch nog niet bekend? Hebben ze al naast elkaar gelegen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Enige wat ik jammer vind is dat de Playstation controller kleiner is dan de Xbox controller en de indeling zorgt ervoor dat je meestal met een kromme duim speelt. Mijn handen zijn vrij groot dus toen ik switchte van PS2 naar Xbox 360 was dat echt een verademing voor m'n duimen.
E3 ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dit dus. Wat een bullshit man. Televisie kijk ik wel via de TV () en als ik naar Nederland 1 wil druk ik wel op mijn afstandsbediening. Als ze gister de tijd dat ze tegen de Xbox aan het praten waren hadden gebruikt om gameplay te laten zien, was de presentatie al 200% beter geweest.
En Kinect dat altijd meekijkt... Redelijk kansloos verhaal weer.
Heb het over 't verschil op dit moment. Ik ga er even vanuit dat de PS4 controller niet opeens drie maten groter is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De grootte is toch nog niet bekend? Hebben ze al naast elkaar gelegen?
Het enige boeiende antwoord:quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://news.yahoo.com/xbo(...)-hryb-150903740.html
Stel je vraag aan Major Nelson, en hij antwoord zonder iets te zeggen.
quote:Xbox One supports BOTH 3-D and 4K
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |