![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kalende zuurpruim genaamd mschol, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben!
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftHet boek over Bestemmingsplan.SPOILER
vogelkooi
De Patricius
quote:
Op woensdag 22 mei 2013 14:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:[..]
Kijk da's echt stukken meer dan ik. Netto hou ik waarschijnlijk meer over omdat jij op jezelf woont, maar bruto heb jij gewoon flink meer dan ik.
Geen idee wat ik bruto doe eigenlijk, zal zo even rekenen.
gaat 500 vanaf aan loon belastign 100 euro zorg verzekering en 300 huur.
Fear is the grease of society.
kut TT
quote:
Tering, dan verdien jij gewoon echt goed.
bobbernaut
ik heet geen bob.
quote:
Look at all the fucks I give.jpeg
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ninja-edit gespot.
quote:
Semi-overheid dan toch eerder
Beetje met je pipet in vlees roeren
quote:
Daar wil ik wel veulentjes mee maken
quote:
Ja? Jij wil wel een gigantische paardenlul in je reet?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
vogelkooi
De Patricius
quote:
NVWA is PRIME overheid!
quote:
Neeeheee! Je snapt het nieieieiet!
Ik wil mijn vleesmes in haar passie-mosseltje steken
Aldie keek altijd naar kabout clop,
Die zei altijd, Clopper de clop!
Vleessaté-prikker dan, whatever.
quote:
Zit jij as we speak in de les of thuis?
vogelkooi
De Patricius
quote:
Met mijn purperen pipet in gehakt spuiten
Mooi handschrift wel bob
Ben ik wel jaloers op
quote:

Toen ik nog naar school ging, altijd die leraren die je schrift wouden zien

Sterkte.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2013 14:38:49 ]
quote:
Het lijkt alsof ik een moslim penetreer met een tentacruel. Klopt dat?
bobbernaut
ik heet geen bob.
quote:
Hmm ja deze docent doet dat niet dus dat scheelt
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Het is Allahoe akbar moet jij toch wel weten bob
quote:
Maak ff een foto van je opdracht, dan maak ik hem voor je. Duits had ik altijd tienen