Op zich heb je helemaal gelijk, maar ik kan en wil niet vijfendertig (!) studio-albums moeten downloaden en luisteren om te ontdekken dat ik eigenlijk de vierde het leukst vind.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:59 schreef Moody het volgende:
High Way 61 Revisited is wat mij betreft zijn beste album. Maar bij zulke grote artiesten zou je eigenlijk het volledige oeuvre van begin tot eind (chronologisch) moeten afwerken. Dan volg je echt de ontwikkeling die ze doorgemaakt hebben en krijg je door waarom ze tot sommige nummers gekomen zijn. Dat geldt bijv. ook bij artiesten zoals Bowie en Prince.
Wat je in dat geval kan doen is op review-sites eerst de best beoordeelde albums eruit te pikken en die luisteren.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op zich heb je helemaal gelijk, maar ik kan en wil niet vijfendertig (!) studio-albums moeten downloaden en luisteren om te ontdekken dat ik eigenlijk de vierde het leukst vind.
... of het vragen aan ervaringsdeskundigen. Toch?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Wat je in dat geval kan doen is op review-sites eerst de best beoordeelde albums eruit te pikken en die luisteren.
Daarvoor kun je bijv. rateyourmusic.com en musicmeter.nl gebruiken.
http://www.musicmeter.nl/artist/1789
http://rateyourmusic.com/artist/bob_dylan
Heel hinderlijk ja. En ook nog even profiteren van Jimi Hendrix en Guns 'n Roses in het voorbijgaan,quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:39 schreef Moody het volgende:
Wel jammer dat Dylan een nummer van Adele moest coveren. Je zou bijna denken dat zo'n jongen dat niet nodig heeft. Maar goed.
Net als dat jouw pi een zwaar hinderlijke gewoonte is. Nu weet ik nooit hoe ik jouw teksten moet lezen.quote:
Sommige mensen doen dit echt.quote:
SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en als je het wat meer religieus en cryptisch zoekt, dan moet John Wesley Harding er ook nog bij.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:23 schreef DO2 het volgende:
Ik zou daar toch The Freewheelin' Bob Dylan en Bringing It All Back Home aan toe willen voegen. Minstens zo essentieel als die andere 3 die je noemt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sommige mensen doen dit echt.SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij voorkeur van links naar rechtsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Net als dat jouw pi een zwaar hinderlijke gewoonte is. Nu weet ik nooit hoe ik jouw teksten moet lezen.
pi is toch dat icoontje naast m'n usericonquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Net als dat jouw pi een zwaar hinderlijke gewoonte is. Nu weet ik nooit hoe ik jouw teksten moet lezen.
Jepquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:51 schreef Moody het volgende:
[..]
pi is toch dat icoontje naast m'n usericon
Ja. Enquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:51 schreef Moody het volgende:
[..]
pi is toch dat icoontje naast m'n usericon
Ik fok ruim 10 jaar, maar van dat soort zaken ben ik niet op de hoogtequote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. En [ afbeelding ] betekent doorgaans dat de poster van die post zichzelf heel cool vindt en een schouderklopje verdient voor de inhoud er van. Als je 'm altijd gebruikt is dat verwarrend. Zie ook:
ONZ / De teloorgang van de PI.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik fok ruim 10 jaar, maar van dat soort zaken ben ik niet op de hoogte
Waarin moet ik 'm veranderen wanneer ik mezelf niet zo serieus neem?
Meeste beschrijving kloppen wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. En [ afbeelding ] betekent doorgaans dat de poster van die post zichzelf heel cool vindt en een schouderklopje verdient voor de inhoud er van. Als je 'm altijd gebruikt is dat verwarrend. Zie ook:
ONZ / De teloorgang van de PI.
Hoezo? Opquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Meeste beschrijving kloppen wel. [ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ] en [ afbeelding ] zouden eigenlijk verboden moeten worden.
Mwah, ik zit meestal niet zo in die slowchat topics. Veel te veel wijsneuzenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ] meestal. En dan heb je toch een stukje FOK!-etiquette gemist; mij werd dit heel snel al duidelijk gemaakt.
De beste omschrijving van mij pi:quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo? Op [ afbeelding ] na gebruik ik ze allemaal heel vaak.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |