Op youtube is t grootste deel van zijn muziek wel te vinden. Als je nummers ziet van meer dan 30 minuten dan zit je goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:27 schreef Felagund het volgende:
Kerftminster, ik heb je geadd as friend op Last.FM, mocht je je afvragen wie het is.
[..]
Klinkt interessant, helaas heeft Spotify maar een paar nummers.
Fleeting Joys proberen net als Asobi Seksu in de voetsporen van My Bloody Valentine te treden, in elk geval tot iemand wist dat de opvolger van Loveless ooit echt zou uitkomen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:31 schreef Kerftminister het volgende:
Ik begin overigens van mezelf te merken dat ik helemaal verslaafd raak aan Dreampop/Shoegaze met vrouwelijke vocalisten met een zachte stem, het begon bij Asobi Seksu en My Bloody Valentine (Hoe kan het ook anders?) en nu ben ik echt overal naar dit soort dingen aan het zoeken. Een van de meest relaxte dingen die ik gevonden heb is het volgende:
maar een beetje weinig zangeresquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:27 schreef Moody het volgende:
Mercury Rev vind ik ook een toppertje op dreampop-terrein....
Stimmt. Met zangeres moet ik echt gaan zoeken, komt zo niet in me op....quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:12 schreef Moody het volgende:
Stuit ik net eens even op een geniaal nummer:
Album net binnengehaald, de rest is qua niveau wat minder, maar toch mooi geheel. Beetje fusion tussen prog rock en brit rock. Ze schijnen al wat albums gemaakt te hebben, die heb ik dan gemist. Nooit zo'n fan geweest van prog rock, maar het laatste album schijnt wat minder "prog" te zijn
Wat wil je met zo'n bandnaamquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Beste nummer van Amplifier imo. Knalt uit je speakers
Ha, met de combinatie bandnaam- titel van het nummer mag je inderdaad geen ballad verwachtenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Wat wil je met zo'n bandnaam
Klinkt goedToch maar eens in verdiepen.
Dat is lang geleden! Ik zie dat twee hele albums aan mij voorbij zijn gegaan. Die eerste stond in 2006/2007 verdomme in een oplage van enkele tientallen in de cd-rekken van de Mediamarkt! Hun synthese van Arctic Monkeys en Nirvana was destijds erg verfrissend, ik vond het briljant. Zijn ze soms gedropt door hun label?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:44 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Grappig dat je Bromheads noemt, dat zijn stiekem hele oude bekenden. Sheffield's finest. Oh wacht... Menig popzaaltje/kroeg zien afbreken rondom 2006 als Bromheads Jacket. Debuut stond vol met geweldige punksongs met grappige teksten, daarna als duo (drums en gitaar/zang) verder gegaan en ook hun naam doormidden gesplitst, en toen is het nooit meer echt wat geweest wat mij betreft. Had gisteren graag hun eerste gig in 6 jaar alhier gezien op London Calling Tolhuistuin, maar ik heb het niet gered.
Hangt er vanaf welk album je bekijkt. wat een veelzijdige bandquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:27 schreef Moody het volgende:
Mercury Rev vind ik ook een toppertje op dreampop-terrein....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Denk niet dat een label ooit zo'n punt was voor deze band. Was allemaal een beetje in eigen beheer, niet? Sowieso hebben ze tussen 2008 en 2012 amper wat gedaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:05 schreef tim. het volgende:
[..]
Dat is lang geleden! Ik zie dat twee hele albums aan mij voorbij zijn gegaan. Die eerste stond in 2006/2007 verdomme in een oplage van enkele tientallen in de cd-rekken van de Mediamarkt! Hun synthese van Arctic Monkeys en Nirvana was destijds erg verfrissend, ik vond het briljant. Zijn ze soms gedropt door hun label?
Die halve covers erinquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:14 schreef Norrage het volgende:
Na dat geweldige Channel Orange vorig jaar eigenlijk nog nooit het debuut van Franky geluisterd, maar dat 2011 album is ook wel alleraardigst zegZeker, Novacane heb ik erg vaak gedraaid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu we toch in die hoek zitten, is er al iets bekent over de nieuwe van The Weeknd? Het enige dat ik weet is dat z'n 'debuut' Kiss Island gaat heten, maar weet iemand al een release datum?
The Weekndquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:38 schreef kciR het volgende:
[..]
Zeker, Novacane heb ik erg vaak gedraaid.
Nu we toch in die hoek zitten, is er al iets bekent over de nieuwe van The Weeknd? Het enige dat ik weet is dat z'n 'debuut' Kiss Island gaat heten, maar weet iemand al een release datum?
Volgens mij heeft dat album het best aardig gedaan, hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die halve covers erin
Echt heel goed manIk dacht altijd dat dat eerste album supersuf was en dat hij met CO ineens doorbrak, maar deze is ergens wel beter zelfs. WAarom is hij hier niet mee doorgebroken?
Ik zat op musicmeter te lezen, en tot net voor CO had het pas 10 ratings (als ik het goed geinterpreteerd heb). Ik baseer het daar een beetje op. Maar misschien was NL er gewoon laat bijquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:45 schreef DO2 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat album het best aardig gedaan, hoor.
Hij heeft wel in een aantal eindlijstjes gestaan in 2011 als ik het goed herinner.. (Niet die van mij overigens, toen was het totaal niet wat ik had verwacht. Ik verwachtte OddFuture stijl. Na Channel Orange kon ik hem beter waarderen)quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zat op musicmeter te lezen, en tot net voor CO had het pas 10 ratings (als ik het goed geinterpreteerd heb). Ik baseer het daar een beetje op. Maar misschien was NL er gewoon laat bij
Ik weet het, ik weet het...ik noem alles wat geen "artiestennaam" is meervoud...waarom weet ik nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:04 schreef kciR het volgende:
[..]
Oh en The Weekend is in z'n eentje, maar dat boeit verder niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |