quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]Daar ga ik geen uitspraken over doen, joh.
oke, ik had toch al 3 namen in gedachtequote:Op woensdag 22 mei 2013 14:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]Daar ga ik geen uitspraken over doen, joh.
Wie?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, ik had toch al 3 namen in gedachte
Jij staat er niet op iig. Zo irritant ben je nog niet.quote:
Ik kom wel in de buurt he?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:29 schreef Ambipur het volgende:
Jij staat er niet op iig. Zo irritant ben je nog niet.
daar ga ik geen uitspraken over doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Jij staat er niet op iig. Zo irritant ben je nog niet.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar ga ik geen uitspraken over doen
Ik niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]Slim...
Vind het wel een stuk saaier als ik aardig ben.
mwa, wel gezelliger op zichquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]Slim...
Vind het wel een stuk saaier als ik aardig ben.
Boeiequote:
True that.quote:
Dit.quote:
niemand gaat ook openbaar toegeven naar de toppers te willenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Boeie
[..]
True that.
Nog steeds geen hond die zich meldt voor de toppers. Ik ga wel met dat meisje alleen en zal alvast dronken daarheen gaan.
dramaqueenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:34 schreef Dqod het volgende:
Potverdomme, wat is het ineens half 3
Sjeuzus
[ afbeelding ]
Ok werken dan maar![]()
![]()
DOEI![]()
Over vermoeiend gesproken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:34 schreef Dqod het volgende:
Potverdomme, wat is het ineens half 3
Sjeuzus
[ afbeelding ]
Ok werken dan maar![]()
![]()
DOEI![]()
Er komt diarree uit je vingersquote:
om reacties te krijgen. liefst positief. ego boostend.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:36 schreef Ambipur het volgende:
Wrm posten mensen hun eigen smoel op FB? Met filter en al? Ze mooier makend dan ze eigenlijk zijn?
er komt melk uit m'n tepels ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er komt diarree uit je vingers
Nu echt weg
waar is fb anders voor?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:36 schreef Ambipur het volgende:
Wrm posten mensen hun eigen smoel op FB? Met filter en al? Ze mooier makend dan ze eigenlijk zijn?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:37 schreef krioro het volgende:
Ben ik weer hoor. Heb ik nog wat gemist, behalve de laatste gossip over Murdera's benen?
Gaat het?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, dat gedoe de hele tijd. Ik heb er ook gewoon geen fut meer voor.
Zodat ze kunnen hosselen G.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:36 schreef Ambipur het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |