quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]Daar ga ik geen uitspraken over doen, joh.
oke, ik had toch al 3 namen in gedachtequote:Op woensdag 22 mei 2013 14:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]Daar ga ik geen uitspraken over doen, joh.
Wie?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, ik had toch al 3 namen in gedachte
Jij staat er niet op iig. Zo irritant ben je nog niet.quote:
Ik kom wel in de buurt he?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:29 schreef Ambipur het volgende:
Jij staat er niet op iig. Zo irritant ben je nog niet.
daar ga ik geen uitspraken over doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Jij staat er niet op iig. Zo irritant ben je nog niet.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar ga ik geen uitspraken over doen
Ik niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]Slim...
Vind het wel een stuk saaier als ik aardig ben.
mwa, wel gezelliger op zichquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]Slim...
Vind het wel een stuk saaier als ik aardig ben.
Boeiequote:
True that.quote:
Dit.quote:
niemand gaat ook openbaar toegeven naar de toppers te willenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Boeie
[..]
True that.
Nog steeds geen hond die zich meldt voor de toppers. Ik ga wel met dat meisje alleen en zal alvast dronken daarheen gaan.
dramaqueenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:34 schreef Dqod het volgende:
Potverdomme, wat is het ineens half 3
Sjeuzus
[ afbeelding ]
Ok werken dan maar![]()
![]()
DOEI![]()
Over vermoeiend gesproken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:34 schreef Dqod het volgende:
Potverdomme, wat is het ineens half 3
Sjeuzus
[ afbeelding ]
Ok werken dan maar![]()
![]()
DOEI![]()
Er komt diarree uit je vingersquote:
om reacties te krijgen. liefst positief. ego boostend.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:36 schreef Ambipur het volgende:
Wrm posten mensen hun eigen smoel op FB? Met filter en al? Ze mooier makend dan ze eigenlijk zijn?
er komt melk uit m'n tepels ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er komt diarree uit je vingers
Nu echt weg
waar is fb anders voor?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:36 schreef Ambipur het volgende:
Wrm posten mensen hun eigen smoel op FB? Met filter en al? Ze mooier makend dan ze eigenlijk zijn?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:37 schreef krioro het volgende:
Ben ik weer hoor. Heb ik nog wat gemist, behalve de laatste gossip over Murdera's benen?
Gaat het?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, dat gedoe de hele tijd. Ik heb er ook gewoon geen fut meer voor.
Zodat ze kunnen hosselen G.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:36 schreef Ambipur het volgende:
Maar, waarom? Snap het werkelijk waar niet..quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
om reacties te krijgen. liefst positief. ego boostend.
Nee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:37 schreef krioro het volgende:
Ben ik weer hoor. Heb ik nog wat gemist, behalve de laatste gossip over Murdera's benen?
Ambi is verstandig geworden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:37 schreef krioro het volgende:
tjah,quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar, waarom? Snap het werkelijk waar niet..
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar worden sommigen ook niet mooier van
Maar je maakt een illusie voor je zelf eigenlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft een positiever effect dan jezelf lelijker maken.
Ja, mascara + oogpotlood. Maar daarmee leg ik het accent op mijn ogen. Ik geef mijzelf geen ander totaal beeld middels een filterquote:
True.. Ik gebruik niet veel make up, hoor.. Mascara, eyeliner. Soms poeder + blusherquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar worden sommigen ook niet mooier van
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, mascara + oogpotlood. Maar daarmee leg ik het accent op mijn ogen. Ik geef mijzelf geen ander totaal beeld middels een filter
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar je maakt een illusie voor je zelf eigenlijk.
Met een filter doe je in feite weinig anders. Je trekt het alleen iets verder door.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar je maakt een illusie voor je zelf eigenlijk.
[..]
Ja, mascara + oogpotlood. Maar daarmee leg ik het accent op mijn ogen. Ik geef mijzelf geen ander totaal beeld middels een filter
hee, ik ben dan wel een man, maar ook niet totaal wereldvreemd hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
True.. Ik gebruik niet veel make up, hoor.. Mascara, eyeliner. Soms poeder + blusher![]()
Zegt dit je iets?
Tegen de meeste poedertjes heb ik niks, zolang mensen het maar niet op hun gezicht smeren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
True.. Ik gebruik niet veel make up, hoor.. Mascara, eyeliner. Soms poeder + blusher![]()
Zegt dit je iets?
Over maken op giro 367463982 tnv Silentalarm.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:48 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zet 3 euro op Nootmans, homo's kunnen hele listige vechters zijn.
Bobby is toch ook homo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:48 schreef Panzermaus het volgende:
Nou.. Ik herken sommigen niet.. Filter, retoucheren etc..quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Met een filter doe je in feite weinig anders. Je trekt het alleen iets verder door.
Maar ik ben het met je eens, ik zou het ook niet doen. Echter verbaas ik me niet zo snel meer ergens over na wat ik allemaal over straat heb zien lopen in mijn korte leventje.
What's your point, babe?quote:
Nou nou.quote:
Wat impliceer je hier mee?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:48 schreef Panzermaus het volgende:
Ja dat vinden pubertjes leuk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou.. Ik herken sommigen niet.. Filter, retoucheren etc..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |